Ik heb nu wat criteria toegevoegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is onbekend?
Mag Dmitris Salpingidis bijvoorbeeld? Als dat niet mag graag Fabian Schär
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ga ik voor Salpingidis, die er dit WK 4 in gaat leggen.
Hahaha, sluw gebruik gemaakt van die kleine lettertjes. Ik moet hem goedkeuren, gezien de eindstand van AC Milan.quote:
Ik had die formulering nog niet afgerond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef Ikke. het volgende:
Ik adopteer Wilfried Bony, en als dat niet mag omdat hij bij een Eredivisie club speelde (er staat niet speelt of speelde.) dan kies ik Óscar Boniek García van Honduras.
Ja, ik heb de criteria soepel gehouden. Maar dan zijn er altijd grote namen die door de mazen van het net glippen, als Montolivo, Bony, Honda enzovoorts. En straks krijg je geheid ook Srna.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Jammer van dit topic.
staan al drie zeer bekende namen tussen in de voetbalwereld.
En hij doet niet mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef Vasion het volgende:
Riccardo Montolivo, die Italiaan.
Maar die is niet onbekend. Wacht even dan.
Spreek je dat ook uit als Bernardsj?quote:
Derde club, als 31-jarige...dan ben je al een clubhopper?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Roceco het volgende:
Carlo Costly, de alweer 31 jarige Honderese aanvaller die bijna 1 op 2 loopt voor zijn land. Tevens een notoir clubhopper, in 2014 is hij alweer aan zijn 3e club toe. Momenteel actief voor Real Espana in eigen land.
[ afbeelding ]
IN 2014 is hij....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Derde club, als 31-jarige...dan ben je al een clubhopper?
Het is nou ook niet bepaald een Hans Kraay jr.
Je kunt het inderdaad op twee manieren opvatten zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:18 schreef Roceco het volgende:
[..]
IN 2014 is hij....
Lezen svpAl misschien wat onduidelijk, sorry.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Roceco het volgende:
Carlo Costly, de alweer 31 jarige Honderese aanvaller die bijna 1 op 2 loopt voor zijn land. Tevens een notoir clubhopper, alleen in 2014 is hij alweer aan zijn 3e club toe. Momenteel actief voor Real Espana in eigen land.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef newguy3000 het volgende:
Noel Valladares van Honduras. keeper van een land wat nog nooit een wk-wedstrijd won, die man gaat veel in beeld komen dus ik adopteer hem nu het nog kan
Kijk, kenners in dit topicquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef Ikke. het volgende:
dan kies ik Óscar Boniek García van Honduras.
NOUJA ZEGquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
invalid:
-bij een club uit de Eredivisie speelden afgelopen seizoen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
En sinds wanneer speelt.Verhaegh in de eredivisie.
Maakt niet uit, laatste regel:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
En sinds wanneer speelt.Verhaegh in de eredivisie.
heldquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:39 schreef 44rdbei het volgende:
Colombiaan Faryd Mondragon (43 jaar )
[ afbeelding ]
Nee Ospina is eerste keeperquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:46 schreef Fraymenkahn het volgende:
[..]
heldis ie eerste keeper eigenlijk?
de titel zegt onbekende speker dn 80% faalt daar al inquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop dat de mensen hier toch niet de gaten in het systeem gaan uitbuiten om de Rooneys van deze wereld te nomineren.
Is toch redelijk bekendquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ga ik voor Salpingidis, die er dit WK 4 in gaat leggen.
Joh, ik vroeg niet voor niets of ie mocht dakhaas.quote:
Flikker dan maar op nerd. Je weet het antwoord toch al.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, ik vroeg niet voor niets of ie mocht dakhaas.
hij heeft gescoordquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:40 schreef r0binhood het volgende:
ik adopteer jorge valdivia
[ afbeelding ]
hehe was nog een mooie goal ookquote:
Lezen is moeilijk hè.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Flikker dan maar op nerd. Je weet het antwoord toch al.
Jesus speelt bij FC Twente momenteel, dus die voldoet niet aan de regels helaaschquote:Laat ik beginnen met José de Jesús Corona. Mexicaan met ongetwijfeld de mooiste naam op dit WK.
Uh, nee, dat is jesus manuel oidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:48 schreef cookie05 het volgende:
[..]
Jesus speelt bij FC Twente momenteel, dus die voldoet niet aan de regels helaasch
Er zijn twee Mexicaanse Jesus Corona's?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, dat is jesus manuel oid
Kijk eens wie er in komtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:39 schreef 44rdbei het volgende:
Colombiaan Faryd Mondragon (43 jaar )
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |