Ik wacht nog steeds op haar telefoontje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, stoere boi hoor. We kunnen niet allemaal haar kamer schilderen natuurlijk, hopend op pussy.
Ik weet niet wat een vocubalaire is, maar ik zal er vast ooit wel eentje vinden.
vocubalairequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vandaar dat jij zoveel succes hebt met de chicks *kuch Silk kuch*.
Maar ik geloof best dat ooit eens een simpel sletje je saaie vocubalaire zal weten te waarderen en je een kans geeft om tussen haar benen te komen.
Heh?! Vocubalaire, was da??quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vandaar dat jij zoveel succes hebt met de chicks *kuch Silk kuch*.
Maar ik geloof best dat ooit eens een simpel sletje je saaie vocubalaire zal weten te waarderen en je een kans geeft om tussen haar benen te komen.
dat had ook gekundquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef Soor het volgende:
[..]
Haha oke op die manier. Dan zou ik eerder al bij temperament -> veel ruzie/gezeik denken :-p
ze ontvreemde zijn geldbuidelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag vandaag precies zo een stereotype Nederlandse man.
Groen met wit geblokte overhemd zonder taille, spijkerbroek, brilletje, stekels. Op een gegeven moment kwam er een brunette highclass exotische allochtoonse stoot naast me zitten, godver, die gozer werd zo mak als een lammetje![]()
. Hij liep ook een beetje rood aan en zat een beetje gebogen en zijn polsen zaten over elkaar op zijn rugtas zeg maar.
De klacht gespot.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:17 schreef Meneer_du_bir het volgende:
onterechte klacht maar ts je bent wel lekker hoor :$
Maar hij is geen maagd meer op z'n 24e dima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag vandaag precies zo een stereotype Nederlandse man.
Groen met wit geblokte overhemd zonder taille, spijkerbroek, brilletje, stekels. Op een gegeven moment kwam er een brunette highclass exotische allochtoonse stoot naast me zitten, godver, die gozer werd zo mak als een lammetje![]()
. Hij liep ook een beetje rood aan en zat een beetje gebogen en zijn polsen zaten over elkaar op zijn rugtas zeg maar.
Gun die jonge het nou gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar hij is geen maagd meer op z'n 24e dima.
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Laat dat styleren maar aan professionals zoals mij over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja ik vind mannen in spijkerbroek het mooist eigenlijk ,dat is lekker mannelijk ...in pak kan ik ook zeker waarderen (als hij het kan hebben) maar dan wel een pak dat 1 geheel is ook qua kleur( geen trendy pak of colbertje op een andere broek dus dat vind ik een beetje gay)
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Laat dat styleren maar aan professionals zoals mij over.![]()
Tevens: colbertjeZoiets heet gewoon een jasje.
![]()
Tevens: Iedereen kan een pak hebben, mits goed pak uiteraard.![]()
Tevens: Een jasje en broek in verschillende kleuren is juist wat informeler en is prima om dagelijks te dragen. Een nette man draagt nooit een zwart pak, tenzij hij naar een begravenis gaat.
Je hebt gewoon smaak voor een man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Laat dat styleren maar aan professionals zoals mij over.![]()
![]()
Tevens: Een jasje en broek in verschillende kleuren is juist wat informeler en is prima om dagelijks te dragen. Een nette man draagt nooit een zwart pak, tenzij hij naar een begravenis gaat.
ik zei nergens dat t een zwarte pak moet zijn....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
![]()
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef wenfer2 het volgende:
Mannen en vrouwen met een beetje zelfrespect kleden zich aan. Voor de man Jasje dasje (of tegenwoordig alleen nog maar jasje zonder dasje.) Vrouwen een jurkje, een jasje met een goede hak en clutch. Basta!
Kasthommoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef Bapple het volgende:
Mijn vrouwtje mag een nieuwe lease-auto uitzoeken, maar weet niet goed welke voor een relatief lage prijs. Prijs is ongeveer ¤ 0-350 per maand.
Gewoon 'n klein kut autotje ja.
Maar zoveel keus
Klacht: kan niet kiezen
jullie een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |