quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg dan uit wat voor auto's je kan kiezen.. Jemig
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg dan uit wat voor auto's je kan kiezen.. Jemig
quote:
voor in de stad.. niet voor op vakantie of >80kmquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef A-mineur het volgende:
Punto, Aygo, Fiesta, C1/C3, Polo, Lupo allemaal prima autotjes.
Ik zou niet weten waarom je geen 80 km in een Polo zou kunnen rijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Parzival het volgende:
[..]
voor in de stad.. niet voor op vakantie of >80km
Dit. Ik had voor een klus op mijn werk een zwarte VW Polo Bluemotion (diesel) uit 2011 met 14% bijtelling. Prachtauto, volledig aangekleed, 111 euro per maand (incl. brandstof) en reed fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef Homijn het volgende:
Ik zou sowieso iets met een lage bijtelling nemen, bijvoorbeeld 14 procent. Anders betaal je je scheel aan dat kreng. En trouwens ook aan de auto....
Dat kan prima, je moet alleen niet verwachten dat je een powermonster hebt met 180PK en op trekt van 0 tot 100 in 4 seconden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je geen 80 km in een Polo zou kunnen rijden.
Heb ik ook gehad.. Diesels,Benzine.. en de bijtelling werd lager en lager.. en de auto's nieuwer en nieuwer.. volgens mij heb ik er 3 gehad in 4 maanden tijd omdat ze de hele tijd aan het eind van hun contract waren.. maar kon dr wel mee scheuren..quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Ik had voor een klus op mijn werk een zwarte VW Polo Bluemotion (diesel) uit 2011 met 14% bijtelling. Prachtauto, volledig aangekleed, 111 euro per maand (incl. brandstof) en reed fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |