Foei! Ga de Topic pointer lezen!quote:
Beeld vervormt, geluid is te slecht voor woorden.... is toch geen waardige vervanger voor een gopro zo? Zou ik toch wat meer er voor uitgeven als je het wil filmen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef fastbazz het volgende:
Lol, ik ben inderdaad te snel geweest met het bekijken. Ik heb 2 filmpjes online staan, eentje komt in de andere terug. Bij de eerste kan ik wel 1080p kiezen, daar heb ik direct de file van de SJ4000 geüpload. De tweede heb ik door Pinnacle gegooid maar dus niet met de juiste setting. Ik ben nog aan het pielen met de software![]()
Allemaal gefilmd vanaf het stuur van mijn MTB. Niet met de originele mount, die is geen zak waard, beweegt teveel, zeker op grove ondergrond. Nu heb ik onderstaande en die bevalt erg goed. Volledig aluminium, gewone boutjes en er beweegt niks. Wel met een stukje tape om het stuur gemonteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier bij BG gekocht
Je kan hem ook op zijn kop monteren dat de houder andersom zit, maar dan zie je niet in één oogopslag of dat je aan het opnemen bent.
Komt omdat hij een wide angle lens heeft waardoor je een fisheye effect krijgt, en geluid op actioncams is nooit van hoge kwaliteitquote:Op zondag 15 juni 2014 11:35 schreef baaart het volgende:
[..]
Beeld vervormt, geluid is te slecht voor woorden.... is toch geen waardige vervanger voor een gopro zo? Zou ik toch wat meer er voor uitgeven als je het wil filmen...
beeld vervormt altijd, er zit een zelfde wide angle lens op als bij een gopro hero..:Pquote:Op zondag 15 juni 2014 11:35 schreef baaart het volgende:
[..]
Beeld vervormt, geluid is te slecht voor woorden.... is toch geen waardige vervanger voor een gopro zo? Zou ik toch wat meer er voor uitgeven als je het wil filmen...
Dat ziet er niet zo goed uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:36 schreef Mehari het volgende:
Nu sinds 25 april onderweg.
Post nl heeft 'm nog niet zeggen ze.
Kostte me weer een paar euro aan bellen.
Of 058-2333333 bellen, en dan optie 1,2,2,2quote:Op zondag 15 juni 2014 12:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo goed uit.
Postnl volgende keer twitteren, kost je niks.
doet t dacht ik niet meerquote:Op zondag 15 juni 2014 12:28 schreef Gunny het volgende:
[..]
Of 058-2333333 bellen, en dan optie 1,2,2,2
Je hebt af en toe pech, dan wordt de verbinding verbroken omdat het zg niet meer werkt. Bel je gelijk na het verbreken weer terug dan kun je gewoon weer verder. Het gebeurt echter maar af en toe.quote:
En dan laat ik wel ff zien waarom je een GoPro moet halen (en een DJI Phantom zou willen)...quote:Op zondag 15 juni 2014 12:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
zo is die natuurlijk al veel meer gopro based
Betaal je bijna 6x meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan laat ik wel ff zien waarom je een GoPro moet halen (en een DJI Phantom zou willen)...
Só worth it.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef badschaap het volgende:
Ik mag waarschijnlijk extra gaan betalen als me chinaphone hier in NL aankomt. ever buying heeft hem namelijk met postnl verstuurd
Kostte mij 8 of 12 cent extra en werd met Sweden Post verzonden.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:58 schreef shiznuts het volgende:
Is dat dat Netherlands Direct shipping ofzo?
Ze hadden daar toch als commentaar bij gezet dat het juist bevorderend is qua snelheid en douaneafhandeling?
I dunno, ik had sweden post ofzo gekozen, tenminste de gratis shipping optiequote:Op zondag 15 juni 2014 15:58 schreef shiznuts het volgende:
Is dat dat Netherlands Direct shipping ofzo?
Ze hadden daar toch als commentaar bij gezet dat het juist bevorderend is qua snelheid en douaneafhandeling?
Weet je toevallig wanneer je hem binnen krijgt?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze router besteld .
[ afbeelding ]
Hoop dat het was is voor $36.69..webpage van de fabriekant
Laat even weten hoe of wat, ben ook op zoek naar een nieuwe!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze router besteld .
[ afbeelding ]
Hoop dat het was is voor $36.69..webpage van de fabriekant
Zal nog wel zo´n 3 weken durenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer je hem binnen krijgt?
Ben zelf ook nog opzoek naar een router..
Als ie binnen is hoor je ervanquote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat even weten hoe of wat, ben ook op zoek naar een nieuwe!
Het gaat niet eens om merkenrecht, maar het één-op-één design, dat gewoon ongegeneerd regelrecht overgenomen is. Als iets onbetwistbare gelijkenis heeft met iets anders, waar je op het eerste gezicht, zonder merkje te hebben gezien, zou zeggen dat het een model is van een bepaald merk, dan is dat gewoon een 'fake', of je dat nu wilt inzien of niet. Misschien niet alszijnde fake dat het als dat merk wordt verkocht, maar wel zodoende dat overvloedig gelijkt. Weet ook niet waar je het vandaan haalt dat Jiayu 1:1 designs overneemt. Uiteindelijk lijken alle smartphones ergens wel op elkaar, maar Jiayu's phones zijn gewoon eigen designs en onderscheiden zich ook zo, hoor.quote:
Ditquote:Op zondag 15 juni 2014 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om merkenrecht, maar het één-op-één design, dat gewoon ongegeneerd regelrecht overgenomen is. Als iets onbetwistbare gelijkenis heeft met iets anders, waar je op het eerste gezicht, zonder merkje te hebben gezien, zou zeggen dat het een model is van een bepaald merk, dan is dat gewoon een 'fake', of je dat nu wilt inzien of niet. Misschien niet alszijnde fake dat het als dat merk wordt verkocht, maar wel zodoende dat overvloedig gelijkt. Weet ook niet waar je het vandaan haalt dat Jiayu 1:1 designs overneemt. Uiteindelijk lijken alle smartphones ergens wel op elkaar, maar Jiayu's phones zijn gewoon eigen designs en onderscheiden zich ook zo, hoor.
Anyways. Sowieso is het niet aan jou wat FOK! dient te dulden op de site. Er zijn huisregels in plaats die niet willen hebben dat je over producten praat die overduidelijk knipogen naar bepaalde merkproducten (zie ook videotitels van die je linkt). Of dat nu horloges, schoenen, zonnebrillen of telefoons zijn. Dat houd je maar lekker voor je.
Het is dus gewoon niet te bepalen. DE HDC heeft toch wel kritieke verschillen, ik zal er 2 noemen de dikte/grote, en gebruikte materiaal en kleur. Ow, en waterdicht is hij al helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om merkenrecht, maar het één-op-één design, dat gewoon ongegeneerd regelrecht overgenomen is. Als iets onbetwistbare gelijkenis heeft met iets anders, waar je op het eerste gezicht, zonder merkje te hebben gezien, zou zeggen dat het een model is van een bepaald merk, dan is dat gewoon een 'fake', of je dat nu wilt inzien of niet. Misschien niet alszijnde fake dat het als dat merk wordt verkocht, maar wel zodoende dat overvloedig gelijkt. Weet ook niet waar je het vandaan haalt dat Jiayu 1:1 designs overneemt. Uiteindelijk lijken alle smartphones ergens wel op elkaar, maar Jiayu's phones zijn gewoon eigen designs en onderscheiden zich ook zo, hoor.
Anyways. Sowieso is het niet aan jou wat FOK! dient te dulden op de site. Er zijn huisregels in plaats die niet willen hebben dat je over producten praat die overduidelijk knipogen naar bepaalde merkproducten (zie ook videotitels van die je linkt). Of dat nu horloges, schoenen, zonnebrillen of telefoons zijn. Dat houd je maar lekker voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |