Prijzenoorlog om brood, toen gooiden ze er geloof ik extra rogge in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets uit de tijd van de oorlog.
Misschien denkt ze dat het helpt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik haal altijd stoere mannen broodAanbevolen door de bakster
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren danquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat speltbrood voor een fikse prijs bij Ekoplaza in de schappen ligt.
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren dan
Nee, is lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.quote:
is het enige brood wat ik lus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
Ik vind het ook heerlijk, en het valt zo lekker. Jammer wel dat ik ervoor naar Ekoplaza moet, waar het vaak is uitverkocht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.
Trends moet je niet instinken. Gewoon gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De conclusie is: het maakt geen reet uit tenzij je overgevoelig bent voor trends.
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vakerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
ik ben al sinds mijn 12e zo'n healthfood mafkees
maar nu gaat het me onderhand te ver.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vaker
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja want als je granaatappels eet werd je 15 jaar eerder overreden door een vrachtwagen.
je moet ook wel een beetje nadenken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vaker
Ik ook, door Robinson, ze flikte het toch in haar uppie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Op zoek naar God. op 3Zimra vind ik stiekem wel cool
Wit brood slechtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maisbrood vind ik ook wel heel lekker, geen idee of het gezond is![]()
ik eet altijd witbrood
Dat sfeertje van dat programma vind ik vrij eng.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Het enige toffe wat de EO ooit gedaan heeft was Helpdesk Live.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, door Robinson, ze flikte het toch in haar uppie.
Ja ja gescripte rotzooi blah blah blah.
Het is vermaak ja
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigquote:
Klopt, vrouw met ballen, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.
Klopt. Het is vast een lieve meid, en ze is niet lelijk, maar vind 'r een beetje een 'air-head'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.
ik ben een beetje klaar met bruin broodquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigMmmm was zo lekker weer ff wit brood
Ik niet, ik geniet er wel van tegenwoordig en vult beter. enz.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben een beetje klaar met bruin brood
Waarom geen spinazie eten, is iig beter dan dat orgaanvlees(zeg ik als vleeseterquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigMmmm was zo lekker weer ff wit brood
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef isax het volgende:
van dat echte goede stokbrood voel je je pas goed gevult
Tosti'squote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
Wit brood is alleen lekker om te roosteren.
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin inquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom geen spinazie eten, is iig beter dan dat orgaanvlees(zeg ik als vleeseter).
Met een beetje peper en zout vind ik het af en toe best te eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin in![]()
En ik eet ongeveer 1 keer per 2 jaar een onsje lever op brood. Ik moet er echt een bui voor hebben anders gruwel ik ervan
Toch weer eens doen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of net geroosterd, gelijk roomboter erop en hageslag![]()
Ook zo lang geleden
Alleen zout doe ik en inderdaad af en toe, maar niet te vaakquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een beetje peper en zout vind ik het af en toe best te eten.
oh zoiets, dat heb ik met balkenbrij, dat vind ik een keer in de zoveel tijd lekker, maar ik gebruik daarbij niet het excuus dat ik ijzer nodig heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin in![]()
En ik eet ongeveer 1 keer per 2 jaar een onsje lever op brood. Ik moet er echt een bui voor hebben anders gruwel ik ervan
Is echt geen excuus ik moet echt ijzer hebben, ik zal van de week ook maar ff naar mijn huisarts gaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh zoiets, dat heb ik met balkenbrij, dat vind ik een keer in de zoveel tijd lekker, maar ik gebruik daarbij niet het excuus dat ik ijzer nodig heb.
oeh, gele plekken op de huid?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is echt geen excuus ik moet echt ijzer hebben, ik zal van de week ook maar ff naar mijn huisarts gaan![]()
Balkenbrij heb ik nog nooit op en zou ik ook niet willen proeven![]()
Mijn moeder at vroeger koeienuierIk heb het nooit geproefd, ik weigerde
![]()
Ligt eraan wat 'goed' is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Is er trouwens al een goede versie van X of alleen nog steeds de cam versies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dat vind ik helemaal niet zulk bijzonder ijs eigenlijk. Geef mij maar gewoon softijs met een warm chocoladesausjequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien, maar als ik zondig kies ik liever Ben en Jerry ijs
Dat niet volgens mij, merk het gewoon aan mijn lichaam, ik eet wel gezond maar te weinig dingen waar dat inzit, net zoals vis, dat moet ik ook meer gaan eten. Zometeen maar een blikkie tonijn open trekkenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat 'goed' is.
Ik vind dit wel te doen.Nice dan ga ik die zo maar even kijken, ik ben geduldig genoeg geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zulk bijzonder ijs eigenlijk. Geef mij maar gewoon softijs met een warm chocoladesausje
Ook dat blijkt weer niet helemaal waar te zijn. Was pas nog ergens op het internet enz. dat het best wel meeviel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevreten heb.
Tja, de zonde kent een hoge prijs.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums en softijs ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevroten heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
Jezus was een bloed toppertje volgens Lange Frans.
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums en softijs ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevroten heb.
meevallen? een calorieenbom valt mee als je actief bezig bent, en nu ben ik dat omdat ik een lopend beroep heb. Toch let ik er enorm mee op, aangezien die dingen of het nou meevelt of niet enorm aanzetten en ik roch liever een patatje dan een ijsje eet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook dat blijkt weer niet helemaal waar te zijn. Was pas nog ergens op het internet enz. dat het best wel meeviel.
Magnum almond
Gewoon nergens te veel van eten, dat is het, want ook suikers heb je nodigquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitDe suikers zijn de duivel.
Ooit wel eens gekeken hoeveel suikers er in softijs of een Magnum zitten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitDe suikers zijn de duivel.
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meevallen? een calorieenbom valt mee als je actief bezig bent, en nu ben ik dat omdat ik een lopend beroep heb. Toch let ik er enorm mee op, aangezien die dingen of het nou meevelt of niet enorm aanzetten en ik roch liever een patatje dan een ijsje eet.
daarom. 40% suiker schat ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens gekeken hoeveel suikers er in softijs of een Magnum zitten?
Ik heb precies het tegenovergestelde. Voor een kroket kun je me wakker maken, voor chocola niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.
En ik ben vrouwmens dus kies vaker zoet boven hartig.
Waardoor je straks weer onnodige stress veroorzaakt naar je liefhebbende man toe zodra je hem vraagt hoe je nieuwe bikini zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.
En ik ben vrouwmens dus kies vaker zoet boven hartig.
Ik had hier een makkelijke en banale vagina grap kunnen maken, maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind op zn tijd alles wel lekker,behalve paprika en vis die teveel naar vis smaakt.
Geen liefhebbende man en in een bikini wil ik niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waardoor je straks weer onnodige stress veroorzaakt naar je liefhebbende man toe zodra je hem vraagt hoe je nieuwe bikini zit.
over die vis smaak had ik het dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had hier een makkelijke en banale vagina grap kunnen maken, maar dat doe ik niet.
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen liefhebbende man en in een bikini wil ik niet dood gevonden worden.
Inmiddels eet ik al bijna een jaar alleen maar gezond en gevarieerd en ik merk hierdoor wel dat mijn zoet tik verschrikkelijk is gedaald en ik nu vaker trek heb in hartig. Tomaatjes en dat soort dingen. En melkchocolade vind ik niet eens meer zo lekker, puur tegenwoordig wel. Raar hoe het soms werkt met dat soort dingen
Ik moet er niet aan denken nog iets in m'n koffie te flikkeren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.
Klopt ja, dat is het goede woord ervoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.
ik heb er een specialiteit van gemaakt.quote:
Helemaal topquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er een specialiteit van gemaakt.
chinese, japanese, british, indian, american, german. I don't care, I take them all.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef isax het volgende:
wedstrijdje op de grachten![]()
ze varen hier steeds rondjes twee boten.
de ene is veel sneller
Jij hebt je eigen Utopia daarquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb echt geen streams nodig
er werd net iemand aangereden.
en zo blijven we hier bezig.
Amsterdamned.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef isax het volgende:
wedstrijdje op de grachten![]()
ze varen hier steeds rondjes twee boten.
de ene is veel sneller
kan jij opblaasdingen bouwen?quote:
Herken hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef isax het volgende:
[..]
als je hebt meegemaakt wat ik allemaal heb meegemaakt heb je al snel je eigen utopia
Ik weet hoe het moet maar ik heb geen ultrasoonlasser. In principe kan het met lijm, maar het goede spul is gelast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef isax het volgende:
[..]
kan jij opblaasdingen bouwen?![]()
ik wil iets mega raar in de gracht laten drijven
lijkt me grappig
klinkt ingewikkeld aangezien ik geen las kampioen benquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet maar ik heb geen ultrasoonlasser. In principe kan het met lijm, maar het goede spul is gelast.
Het werkt als een naaimachine zonder naald. Je haalt er twee stukken kunstof onder langs en ze zitten aan elkaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
klinkt ingewikkeld aangezien ik geen las kampioen ben
Qua tekst kan het zo in GOT.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
Nog 5 min tot VI Oranje
With the heart of a lion
we will fight till the end.
Bare naked as it can be.
We'll tear down the walls
and march into their cities.
They'll surrender by what they'll see.
Veel plezier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
X-men aan het kijken, dat is mijn Utopia nu
Is er ook iets van techniek dat je niet kent?quote:
Versiertechnieken zijn mij vreemd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is er ook iets van techniek dat je niet kent?
lolquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Versiertechnieken zijn mij vreemd.
Ik zit al op 30 minuten, moet je wel opschieten anders ben ik al klaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien doe ik straks met je mee.
Is er al een goeie versie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien doe ik straks met je mee.
Ligt eraan wat je 'goed' vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je 'goed' vindt.Ja, dat ken ik die foto's, uiteindelijk valt dat altijd tegen. Met dit soort films geen camSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua video vind ik 'm top, voor een cam. Geluid is alleen vrij slecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik die foto's, uiteindelijk valt dat altijd tegen. Met dit soort films geen cam
True, maar ja, ik verwacht wel snel een een R5 ofzo, dus ik wacht wel even.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Qua video vind ik 'm top, voor een cam. Geluid is alleen vrij slecht.
Sowieso is dit een film die ik later nog wel een keer kijk.
Weet toch al waar het over gaat. Dus super spannend is het niet.
In tegenstelling tot de elite die niet betaalt voor z'n film en op een ikea bureaustoel naar z'n monitor gluurt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zo'n rot stoeltje, tussen het plebs, ...
Eerlijk, de meeste films zijn het gewoon niet waard.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de elite die niet betaalt voor z'n film en op een ikea bureaustoel naar z'n monitor gluurt.
Ik kijk dan ook bijna nooit cams.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh tuurlijk, maar ik vind cams kijken dan weer zo knullig. Wacht dan tot de blu-ray rips uit zijn.
Wat veur dingenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een ding waardoor je dingen kunt zien
Ik heb o.a. een geweldige sofa en een gigantische flatscreen, Ikea is voor hommo's net als bureaustoelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de elite die niet betaalt voor z'n film en op een ikea bureaustoel naar z'n monitor gluurt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:31 schreef Pavement het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds nie wat een cam is
Jep ik sleep een film ook altijd naar een grote TV, dus dan is een cam echt bagger.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb o.a. een geweldige sofa en een gigantische flatscreen, Ikea is voor hommo's net als bureaustoelen
Lastig, heel lastig. Er zijn toch wel een aantal films waarbij het voor mij moeilijk wordt om uit te kiezen. Casablanca, A Clockwork Orange, of Pulp Fiction. en animatiefilms zoals Howl's Moving Castle, of My Neighbour Totoro word ik ook altijd wel blij van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook bijna nooit cams.
Favoriete film?
Maakt niet uit, wilde gewoon een paar titels horen. Met veel nieuwe kutfilms probeer ik af en toe juist een goede oude film te kijken. Alleen deze kende ik al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lastig, heel lastig. Er zijn toch wel een aantal films waarbij het voor mij moeilijk wordt om uit te kiezen. Casablanca, A Clockwork Orange, of Pulp Fiction. en animatiefilms zoals Howl's Moving Castle, of My Neighbour Totoro word ik ook altijd wel blij van.
Maar wetende hoe mijn geheugen werkt vergeet ik nu precies die ene film die enorm indruk op me maakte.
Ja het zijn niet echt superobscure titels. Originele Oldboy wel eens gezien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wilde gewoon een paar titels horen. Met veel nieuwe kutfilms probeer ik af en toe juist een goede oude film te kijken. Alleen deze kende ik al.
pulp fiction vind ik geweldigquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lastig, heel lastig. Er zijn toch wel een aantal films waarbij het voor mij moeilijk wordt om uit te kiezen. Casablanca, A Clockwork Orange, of Pulp Fiction. en animatiefilms zoals Howl's Moving Castle, of My Neighbour Totoro word ik ook altijd wel blij van.
Maar wetende hoe mijn geheugen werkt vergeet ik nu precies die ene film die enorm indruk op me maakte.
Yup.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het zijn niet echt superobscure titels. Originele Oldboy wel eens gezien?
Iets op je pc?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik legde het nog wel zo simpel uit
Franse niet, die van Depp wel. Die van Depp viel tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yup.
Jij Public Enemy #1? (de franse, niet die met depp)
Mmmmmmmmmmmmmmmm en filmsquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja goed zo, heeft ook met je pc te maken
Die van Depp vind ik ook een schijtfilm. De Franse titel is één van mijn favorieten. 1 verhaal, 2 films.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Franse niet, die van Depp wel. Die van Depp viel tegen.
Niet de beste wel een kekke.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beste film ooit
Een smartphone ofzeau, ik ben niet zo mega uptodate met die shitquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Films, foto's live gesprekken, het kan allemaal met een cam
Ja daar zit ook een cam inquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Een smartphone ofzeau, ik ben niet zo mega uptodate met die shit
Ja ach je kan niet alles hebben toch, heb eauk al,geen cam wtf dat ook mag zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef isax het volgende:
wat is jullie guilty pleasure?![]()
[ afbeelding ]
Wat een schijtfilm was dat. Voor de CGI-rukkers.quote:
Nou ik snap er nog geen kut van.quote:
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ach je kan niet alles hebben toch, heb eauk al,geen cam wtf dat ook mag zijn.
Owwwwwwwwww dank jequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)
Soms worden ze gefilmd met een aardappelquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)
sure. waarom ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soms worden ze gefilmd met een aardappel
Aardcammenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soms worden ze gefilmd met een aardappel
De pluspunten van de film was de cinematography, albeit een beetje kunstmatig, het acteerwerk van Leo, en het nummer van Jack White (Love is Blindness, die U2 cover)quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een schijtfilm was dat. Voor de CGI-rukkers.
Verhaal klopte voor geen meter, major plot holes.
Ik wist t echt nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vermoeiende trol.. wat is een cam?
ooh! Labyrinth!quote:
mmmm lekker feitje PB ouwe SC lurksterquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa houdt van tijgerbalsem bij de seks
waarom zeg je dat nou weer?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa houdt van tijgerbalsem bij de seks
Ik wist het niet zeker of je het echt niet wist en het feit dat ik het uitleg betekent inderdaad dat ik trollen niet altijd door hebquote:
We're all mad here...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vraag even in de COS welke ziekte Lidia ook alweer heeft.
ooh als je een film grijs kon draaien...:D Al jaren niet meer gezien btwquote:
Qua visuals is 't heel veel eyecandy ja, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pluspunten van de film was de cinematography, albeit een beetje kunstmatig, het acteerwerk van Leo, en het nummer van Jack White (Love is Blindness, die U2 cover)
Verder was het raar, maar de kwaliteit van wat er te zien was was in orde. Zoals ik dus zei, ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Ik liep met een vriendin toen de bios uit, en een halve dag later hadden we nog steeds zoiets van "waar hebben we eigenlijk naar zitten kijken?"
Oh god daar ergerde ik me kapot aan. Ik vind die muziek al niet te pruimen zonder dat er het ongepast overdwars in geprakt wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:51 schreef Baconbus het volgende:
Verder heb je dan veel scenes met een oldskool-sfeertje, en dan gaan ze dat totaal verkrachten door Beyonce en Jay-Z tracks er doorheen te roeren. Dat vond ik alles behalve gepast. Maar misschien dat het wel tot de verbeelding van kleine kinders spreekt.
Zo het niet in je vegégé smerenquote:
Ik wist t echt nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of je het echt niet wist en het feit dat ik het uitleg betekent inderdaad dat ik trollen niet altijd door heb
De videoband deed het niet meer. Heb hem vorig jaar op dvd gekocht. Kon het niet laten om die dan toch wel aan te schaffenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh als je een film grijs kon draaien...:D Al jaren niet meer gezien btw
Dan kan ik een film ook al helemaal niet meer serieus nemen. En dan zou het dus een hele grappige/rare film moeten zijn om 'm leuk te vinden, maar dat was het niet. Nee, die film was niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god daar ergerde ik me kapot aan. Ik vind die muziek al niet te pruimen zonder dat er het ongepast overdwars in geprakt wordt.
Wat vond je de leukste scene?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De videoband deed het niet meer. Heb hem vorig jaar op dvd gekocht. Kon het niet laten om die dan toch wel aan te schaffen
En dan zeiken mensen op mij als ik trol over anale seks,quote:
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik nietquote:
Ludo,,,,!!!!nm!!!!!quote:
Zoveel. De scene met de trappen vond ik het mooist en de scene dat ze die trol ontmoet en zijn armbandjes afpakt en haar hand op zijn hoofd legt en dat ie dan probeert te schoppen maar er niet bij kan.quote:
ooh ja! En die vosachtigenquote:
nooit een schimmelinfectie gehad zekerquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik niet
Frisse clit dat welquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik niet
Kaas is eauk schimmelquote:
Moet je daar tijgerbalsem op doen? Ik leer elke dag wat bijquote:
nee juist niet denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moet je daar tijgerbalsem op doen? Ik leer elke dag wat bij
Smeerkaas eroverheen en beffen maar. Stokbroodje kruideboter on the sidequote:
hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef isax het volgende:
[..]
nee juist niet denk ik![]()
auw auw auw
ik denk juist dat je daar infecties van krijgt
stringcheese er in stoppen als toetjequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Smeerkaas eroverheen en beffen maar. Stokbroodje kruideboter on the side
Zo gedaan hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
Alle vrouwen even naar de COS ik heb een klaarkom pol gefixt met hidiho
Ff cheesecake over de borsten gooienquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Smeerkaas eroverheen en beffen maar. Stokbroodje kruideboter on the side
Ik houd alleen van gesmolten kaas...hmm ik zie mogelijkhedenquote:
Juistem,quote:
Ik zong m mee, een tijd geleden op de radioquote:
cheese vibratorsquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Juistem,
Een gesmolten emmentaler hottub met fucking bubbels op een zwoele zomeravond, kaascrackers om te dippen en als verrassing een stuk goedgerijpte oude goudse in de gleuf.
het is je vergevenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zong m mee, een tijd geleden op de radio
Top nummer, beter als de U2 versiequote:
beetje gesmolten kaas als glijmiddelquote:
Vind 'm wel bij de Great Gatsby passen.quote:
ik denk dat je beter een harde kaas kan pakken en even met de appelboor moet uithollen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef Pavement het volgende:
ik ga mn lul zo ff in een brie flotsen
Mje wat ik uitboor geef ik wel aan jouwquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat je beter een harde kaas kan pakken en even met de appelboor moet uithollen.
top ideequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mje wat ik uitboor geef ik wel aan jouw
ik heb de film nog niet gezien. Is het wat? Ik ken alleen het boek en een oudere film.quote:
quote:
ja sssht je weet waar ik woonquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben een nieuwe trend ontdekt, patent op aanvragen
Je bent vrij om er één te openen. Zien we je waarschijnlijk nooit meer terug hier, met jouw liefde voor worst.quote:
Daar kan ik me penoir niet in flotsenquote:
hou je niet van kaas?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
Dit topic wordt oncomfortabel kazig zo.
Was maar een vraagje en ik blijf gewoon hier hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent vrij om er één te openen. Zien we je waarschijnlijk nooit meer terug hier, met jouw liefde voor worst.
Ik heb ook geen penoirquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar kan ik me penoir niet in flotsen
Kilo knallers brie erdoorheenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
Jammer dat liesje er niet is, die had de broek al op dr enkels gehad
Mits in de daarvoor geschikte lichaamsopening, ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
hou je niet van kaas?
bah nep hollander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |