Ja daar zit ook een cam inquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Een smartphone ofzeau, ik ben niet zo mega uptodate met die shit
Ja ach je kan niet alles hebben toch, heb eauk al,geen cam wtf dat ook mag zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:43 schreef isax het volgende:
wat is jullie guilty pleasure?![]()
[ afbeelding ]
Wat een schijtfilm was dat. Voor de CGI-rukkers.quote:
Nou ik snap er nog geen kut van.quote:
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ach je kan niet alles hebben toch, heb eauk al,geen cam wtf dat ook mag zijn.
Owwwwwwwwww dank jequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)
Soms worden ze gefilmd met een aardappelquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
cam is een gedownloade film met kwaliteit 0. (die worden gefilmt met een camara in het publiek)
sure. waarom ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soms worden ze gefilmd met een aardappel
Aardcammenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soms worden ze gefilmd met een aardappel
De pluspunten van de film was de cinematography, albeit een beetje kunstmatig, het acteerwerk van Leo, en het nummer van Jack White (Love is Blindness, die U2 cover)quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een schijtfilm was dat. Voor de CGI-rukkers.
Verhaal klopte voor geen meter, major plot holes.
Ik wist t echt nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vermoeiende trol.. wat is een cam?
ooh! Labyrinth!quote:
mmmm lekker feitje PB ouwe SC lurksterquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa houdt van tijgerbalsem bij de seks
waarom zeg je dat nou weer?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa houdt van tijgerbalsem bij de seks
Ik wist het niet zeker of je het echt niet wist en het feit dat ik het uitleg betekent inderdaad dat ik trollen niet altijd door hebquote:
We're all mad here...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vraag even in de COS welke ziekte Lidia ook alweer heeft.
ooh als je een film grijs kon draaien...:D Al jaren niet meer gezien btwquote:
Qua visuals is 't heel veel eyecandy ja, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pluspunten van de film was de cinematography, albeit een beetje kunstmatig, het acteerwerk van Leo, en het nummer van Jack White (Love is Blindness, die U2 cover)
Verder was het raar, maar de kwaliteit van wat er te zien was was in orde. Zoals ik dus zei, ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Ik liep met een vriendin toen de bios uit, en een halve dag later hadden we nog steeds zoiets van "waar hebben we eigenlijk naar zitten kijken?"
Oh god daar ergerde ik me kapot aan. Ik vind die muziek al niet te pruimen zonder dat er het ongepast overdwars in geprakt wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:51 schreef Baconbus het volgende:
Verder heb je dan veel scenes met een oldskool-sfeertje, en dan gaan ze dat totaal verkrachten door Beyonce en Jay-Z tracks er doorheen te roeren. Dat vond ik alles behalve gepast. Maar misschien dat het wel tot de verbeelding van kleine kinders spreekt.
Zo het niet in je vegégé smerenquote:
Ik wist t echt nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of je het echt niet wist en het feit dat ik het uitleg betekent inderdaad dat ik trollen niet altijd door heb
De videoband deed het niet meer. Heb hem vorig jaar op dvd gekocht. Kon het niet laten om die dan toch wel aan te schaffenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh als je een film grijs kon draaien...:D Al jaren niet meer gezien btw
Dan kan ik een film ook al helemaal niet meer serieus nemen. En dan zou het dus een hele grappige/rare film moeten zijn om 'm leuk te vinden, maar dat was het niet. Nee, die film was niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god daar ergerde ik me kapot aan. Ik vind die muziek al niet te pruimen zonder dat er het ongepast overdwars in geprakt wordt.
Wat vond je de leukste scene?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De videoband deed het niet meer. Heb hem vorig jaar op dvd gekocht. Kon het niet laten om die dan toch wel aan te schaffen
En dan zeiken mensen op mij als ik trol over anale seks,quote:
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik nietquote:
Ludo,,,,!!!!nm!!!!!quote:
Zoveel. De scene met de trappen vond ik het mooist en de scene dat ze die trol ontmoet en zijn armbandjes afpakt en haar hand op zijn hoofd legt en dat ie dan probeert te schoppen maar er niet bij kan.quote:
ooh ja! En die vosachtigenquote:
nooit een schimmelinfectie gehad zekerquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik niet
Frisse clit dat welquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iedere dag tijgerbalsem smeren op je clit? Nee dat doe ik niet
Kaas is eauk schimmelquote:
Moet je daar tijgerbalsem op doen? Ik leer elke dag wat bijquote:
nee juist niet denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moet je daar tijgerbalsem op doen? Ik leer elke dag wat bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |