Prijzenoorlog om brood, toen gooiden ze er geloof ik extra rogge in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets uit de tijd van de oorlog.
Misschien denkt ze dat het helpt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik haal altijd stoere mannen broodAanbevolen door de bakster
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren danquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat speltbrood voor een fikse prijs bij Ekoplaza in de schappen ligt.
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en het is goedkoper dan tarwe.. volkoren dan
Nee, is lekker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wordt je ook van alles op de mouw gespeld qua 'gezond'.
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.quote:
is het enige brood wat ik lus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Joezi het volgende:
Ik haal ook wel eens zuurdesem brood, vinden veel mensen vies.
Ik vind het ook heerlijk, en het valt zo lekker. Jammer wel dat ik ervoor naar Ekoplaza moet, waar het vaak is uitverkocht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja he, en je zit snel vol. Ik had een Duitse huisgenoot, die vond dat Nederlandse luchrige brood niet te eten.
Trends moet je niet instinken. Gewoon gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De conclusie is: het maakt geen reet uit tenzij je overgevoelig bent voor trends.
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vakerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
ik ben al sinds mijn 12e zo'n healthfood mafkees
maar nu gaat het me onderhand te ver.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vaker
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja want als je granaatappels eet werd je 15 jaar eerder overreden door een vrachtwagen.
je moet ook wel een beetje nadenken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste healthfoods zijn juist niet goed. Althans, rage start, mensen gaan het doen en na een paar jaar blijkt het helemaal niet zo te zijn. Dat zie je steeds vaker
Ik ook, door Robinson, ze flikte het toch in haar uppie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Op zoek naar God. op 3Zimra vind ik stiekem wel cool
Wit brood slechtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
maisbrood vind ik ook wel heel lekker, geen idee of het gezond is![]()
ik eet altijd witbrood
Dat sfeertje van dat programma vind ik vrij eng.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Het enige toffe wat de EO ooit gedaan heeft was Helpdesk Live.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:25 schreef Joezi het volgende:
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, door Robinson, ze flikte het toch in haar uppie.
Ja ja gescripte rotzooi blah blah blah.
Het is vermaak ja
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigquote:
Klopt, vrouw met ballen, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.
Klopt. Het is vast een lieve meid, en ze is niet lelijk, maar vind 'r een beetje een 'air-head'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is knap en geen bitch maar juist lief.
ik ben een beetje klaar met bruin broodquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigMmmm was zo lekker weer ff wit brood
Ik niet, ik geniet er wel van tegenwoordig en vult beter. enz.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben een beetje klaar met bruin brood
Waarom geen spinazie eten, is iig beter dan dat orgaanvlees(zeg ik als vleeseterquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb vandaag gezondigd door wit brood met lever te nemen. De enige manier dat ik lever eet is met wit brood en ik had ijzer nodigMmmm was zo lekker weer ff wit brood
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef isax het volgende:
van dat echte goede stokbrood voel je je pas goed gevult
Tosti'squote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
Wit brood is alleen lekker om te roosteren.
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin inquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom geen spinazie eten, is iig beter dan dat orgaanvlees(zeg ik als vleeseter).
Met een beetje peper en zout vind ik het af en toe best te eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin in![]()
En ik eet ongeveer 1 keer per 2 jaar een onsje lever op brood. Ik moet er echt een bui voor hebben anders gruwel ik ervan
Toch weer eens doen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of net geroosterd, gelijk roomboter erop en hageslag![]()
Ook zo lang geleden
Alleen zout doe ik en inderdaad af en toe, maar niet te vaakquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een beetje peper en zout vind ik het af en toe best te eten.
oh zoiets, dat heb ik met balkenbrij, dat vind ik een keer in de zoveel tijd lekker, maar ik gebruik daarbij niet het excuus dat ik ijzer nodig heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet ik koken en daar heb ik de laatste dagen geen zin in![]()
En ik eet ongeveer 1 keer per 2 jaar een onsje lever op brood. Ik moet er echt een bui voor hebben anders gruwel ik ervan
Is echt geen excuus ik moet echt ijzer hebben, ik zal van de week ook maar ff naar mijn huisarts gaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh zoiets, dat heb ik met balkenbrij, dat vind ik een keer in de zoveel tijd lekker, maar ik gebruik daarbij niet het excuus dat ik ijzer nodig heb.
oeh, gele plekken op de huid?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is echt geen excuus ik moet echt ijzer hebben, ik zal van de week ook maar ff naar mijn huisarts gaan![]()
Balkenbrij heb ik nog nooit op en zou ik ook niet willen proeven![]()
Mijn moeder at vroeger koeienuierIk heb het nooit geproefd, ik weigerde
![]()
Ligt eraan wat 'goed' is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Is er trouwens al een goede versie van X of alleen nog steeds de cam versies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dat vind ik helemaal niet zulk bijzonder ijs eigenlijk. Geef mij maar gewoon softijs met een warm chocoladesausjequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien, maar als ik zondig kies ik liever Ben en Jerry ijs
Dat niet volgens mij, merk het gewoon aan mijn lichaam, ik eet wel gezond maar te weinig dingen waar dat inzit, net zoals vis, dat moet ik ook meer gaan eten. Zometeen maar een blikkie tonijn open trekkenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat 'goed' is.
Ik vind dit wel te doen.Nice dan ga ik die zo maar even kijken, ik ben geduldig genoeg geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zulk bijzonder ijs eigenlijk. Geef mij maar gewoon softijs met een warm chocoladesausje
Ook dat blijkt weer niet helemaal waar te zijn. Was pas nog ergens op het internet enz. dat het best wel meeviel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevreten heb.
Tja, de zonde kent een hoge prijs.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums en softijs ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevroten heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef Joezi het volgende:
Jezus was een bloed toppertje volgens Lange Frans.
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind ben & jerry's heerlijk,ik vind magnums en softijs ook heerlijk, totdat ik zie hoeveel pakjes roomboter ik weggevroten heb.
meevallen? een calorieenbom valt mee als je actief bezig bent, en nu ben ik dat omdat ik een lopend beroep heb. Toch let ik er enorm mee op, aangezien die dingen of het nou meevelt of niet enorm aanzetten en ik roch liever een patatje dan een ijsje eet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook dat blijkt weer niet helemaal waar te zijn. Was pas nog ergens op het internet enz. dat het best wel meeviel.
Magnum almond
Gewoon nergens te veel van eten, dat is het, want ook suikers heb je nodigquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitDe suikers zijn de duivel.
Ooit wel eens gekeken hoeveel suikers er in softijs of een Magnum zitten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar roomboter mag weer, de duivel is er uitDe suikers zijn de duivel.
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meevallen? een calorieenbom valt mee als je actief bezig bent, en nu ben ik dat omdat ik een lopend beroep heb. Toch let ik er enorm mee op, aangezien die dingen of het nou meevelt of niet enorm aanzetten en ik roch liever een patatje dan een ijsje eet.
daarom. 40% suiker schat ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ooit wel eens gekeken hoeveel suikers er in softijs of een Magnum zitten?
Ik heb precies het tegenovergestelde. Voor een kroket kun je me wakker maken, voor chocola niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.
En ik ben vrouwmens dus kies vaker zoet boven hartig.
Waardoor je straks weer onnodige stress veroorzaakt naar je liefhebbende man toe zodra je hem vraagt hoe je nieuwe bikini zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja duh, gezond is het niet dat snap ik wel.
En ik ben vrouwmens dus kies vaker zoet boven hartig.
Ik had hier een makkelijke en banale vagina grap kunnen maken, maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind op zn tijd alles wel lekker,behalve paprika en vis die teveel naar vis smaakt.
Geen liefhebbende man en in een bikini wil ik niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waardoor je straks weer onnodige stress veroorzaakt naar je liefhebbende man toe zodra je hem vraagt hoe je nieuwe bikini zit.
over die vis smaak had ik het dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had hier een makkelijke en banale vagina grap kunnen maken, maar dat doe ik niet.
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen liefhebbende man en in een bikini wil ik niet dood gevonden worden.
Inmiddels eet ik al bijna een jaar alleen maar gezond en gevarieerd en ik merk hierdoor wel dat mijn zoet tik verschrikkelijk is gedaald en ik nu vaker trek heb in hartig. Tomaatjes en dat soort dingen. En melkchocolade vind ik niet eens meer zo lekker, puur tegenwoordig wel. Raar hoe het soms werkt met dat soort dingen
Ik moet er niet aan denken nog iets in m'n koffie te flikkeren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.
Klopt ja, dat is het goede woord ervoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is gewenning, vroeger dronk ik mn koffie en thee altijd met melk en suiker, en alhoewel de eerste twee weken dat ik het zonder deed moeilijk waren, vind ik het nu gewoon smerig.
ik heb er een specialiteit van gemaakt.quote:
Helemaal topquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er een specialiteit van gemaakt.
chinese, japanese, british, indian, american, german. I don't care, I take them all.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef isax het volgende:
wedstrijdje op de grachten![]()
ze varen hier steeds rondjes twee boten.
de ene is veel sneller
Jij hebt je eigen Utopia daarquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb echt geen streams nodig
er werd net iemand aangereden.
en zo blijven we hier bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |