quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen, zoals ik, worden niet bruin
OMG met jou wil ik wel in de zon zitten, naast jequote:
Ja irritant hequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OMG met jou wil ik wel in de zon zitten, naast je![]()
zelfs mijn neefje van net 3 is bruiner dan ik. komt ie met dat kleine armpje naast de mijne. " ik bewn lekkwer bwuiwner dan jij"
JA WEET IK
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OMG met jou wil ik wel in de zon zitten, naast je![]()
zelfs mijn neefje van net 3 is bruiner dan ik. komt ie met dat kleine armpje naast de mijne. " ik bewn lekkwer bwuiwner dan jij"
JA WEET IK
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij blond denk ik toch aan zoiets:
[ afbeelding ]
das blond ja, zo ben ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij blond denk ik toch aan zoiets:
[ afbeelding ]
Fas!quote:
omgquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fas!
Kijk wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
Ik zou een roze plaatje nemen, maar nice.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fas!
Kijk wat ik net tegenkwam
[ afbeelding ]
En een andere auto mag ik hopenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou een roze plaatje nemen, maar nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door zeefje op 11-06-2014 16:24:25 ]I like the way you look at me with those beautiful eyes
Bruin?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
Hoe the fuck zou je het anders moeten noemen?
lang haar?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
oke, ik had iets heel anders verwacht.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef zeefje het volgende:
oke,ZaadvangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
bruin haar, langer haar, donkerdere huid.quote:
Dit was nog voor mijn bezoekje aan de kapper. Nu is de lange kant nog langer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bruin haar, langer haar, donkerdere huid.
huh? je neemt "bijknippen" letterlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit was nog voor mijn bezoekje aan de kapper. Nu is de lange kant nog langer.
Dat mijn kapsel nu nog korter is, ik schreef het een beetje raar. maar zit nu meer a-simetrie inquote:
moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
huh? je neemt "bijknippen" letterlijk?
nee, ik heb wat minder krullenquote:
Nee, daar is het gladquote:
Tnx!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Fig (die vrouwelijke directeur) heeft wel wat weg van Marilyn Manson vind ik. #oitnb Wat vind jij, Mk?
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Fig (die vrouwelijke directeur) heeft wel wat weg van Marilyn Manson vind ik. #oitnb Wat vind jij, Mk?
kudo"s voor JB, ik heb seizoen 2 in 1 dag gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mij
Hebben nu ook Netflix en mevrouw consumeert goed
D'r zitten wat leuke tietscene's in wat ik van de zijlijn meekreeg, verder echt een vrouwenserie..quote:
Dat zei ze, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mij
Hebben nu ook Netflix en mevrouw consumeert goed
wauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kudo"s voor JB, ik heb seizoen 2 in 1 dag gekeken
Ik ben ook niet zo wild enthousiast. Als we het houden na de eerste maand gaat het van haar zakgeld afquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zei ze, ja.Ik vind het aanbod nog wel een beetje mager.
Wat vind jij van het seizoen tot nu toe?quote:
er schijnt dat als je via de pc kijkt bijvoorbeeld. Een speciale add-on hebt voor je browser zodat je ook het Amerikaanse aanbod kan kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zei ze, ja.Ik vind het aanbod nog wel een beetje mager.
Niet alleen voor pc, ook voor bijvoorbeeld Xbox en PlayStation.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er schijnt dat als je via de pc kijkt bijvoorbeeld. Een speciale add-on hebt voor je browser zodat je ook het Amerikaanse aanbod kan kijken.
Hoe dat werkt weet ik nog niet. Misschien ga ik me van de week wel ff verdiepen daarin.
hoeft niet, ik heb datquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er schijnt dat als je via de pc kijkt bijvoorbeeld. Een speciale add-on hebt voor je browser zodat je ook het Amerikaanse aanbod kan kijken.
Hoe dat werkt weet ik nog niet. Misschien ga ik me van de week wel ff verdiepen daarin.
Tegenvaller itt seiz 1. Had meer spanning in gemogen wat mij betreftquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat vind jij van het seizoen tot nu toe?
Heb je dat ook voor een Samsung tv?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen voor pc, ook voor bijvoorbeeld Xbox en PlayStation.
Werkt goed
Precies zoals ik het zie dus. Dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenvaller itt seiz 1. Had meer spanning in gemogen wat mij betreft
Maar er zitten leuke momenten in. Het is wel aangenaam wegkijken.
Geen zware kost ofzo.
maar jij hebt apple en ik zit vaak via tablet of xboxquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb datik kan je zo de link geven
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat ook voor een Samsung tv?
is voor chromequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar jij hebt apple en ik zit vaak via tablet of xbox
Dus ik weet niet of dat werkt.
Goede vraag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je dat ook voor een Samsung tv?
even kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is voor chrome
https://chrome.google.com(...)pjkiklfbnlmeio?hl=en
Xbox werkt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in het Xbox verhaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen voor pc, ook voor bijvoorbeeld Xbox en PlayStation.
Werkt goed
Heb wel een Apple TV. Werkt dat dan ook?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
test het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb wel een Apple TV. Werkt dat dan ook?
Weet zo de naam even niet van de site maar dat vind je met Google wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in het Xbox verhaal
ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in het Xbox verhaal
Dat vraag je aan mij? Ik heb geen applequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb wel een Apple TV. Werkt dat dan ook?
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
Belangrijke vraag, komt Alex weer terug later in seizoen 2. Want ik mis haar.
Exactly.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
VANILLA AND VANILLA.. swirl swirl swirl
was toch te verwachten?. ze beloofde in het begin al een brief te sturenquote:
wees dan lief en plaats de link er dan bijquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
... of je kijkt even in de OP van de Netflix reeks. Staan alle mogelijkheden haarfijn toegelicht.
ik kijk stiekem ook voor haarquote:
Lui mormel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
wees dan lief en plaats de link er dan bij
Vragen is makkelijkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
... of je kijkt even in de OP van de Netflix reeks. Staan alle mogelijkheden haarfijn toegelicht.
ik ging al zoekende op mijn mobielquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lui mormel.![]()
TV / Netflix #22 Ah, nog eentje dan.
Ja, ik ook.quote:
met dr korte kapsel zeker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Pennsatucky ook wel echt briljant.!
Tja......quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet je naaaam niet eensssoh en ben geen vriendjes met fax
jammer joh, ik weet het alquote:
Thanksquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
In pmdan kan ik het stapsgewijs voorlezen aan J. Of zelf teruglezen en doen.
Ben trouwens blij dat netflix nu ook ondersteunt wordt voor niet-xbox gold abonnees.
Nicequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet zo de naam even niet van de site maar dat vind je met Google wel.
Aanmelden met je Netflix account, en dan moet je je dns instellingen veranderen op je Xbox en dan heb je het volledige aanbod
Ik eet kipfilet, krieltjes, worteltjes en appelmoes.quote:
ben je 12?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet kipfilet, krieltjes, worteltjes en appelmoes.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als toetje een tompouce, of een roomsoesquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |