nee, ik heb wat minder krullenquote:
Nee, daar is het gladquote:
Tnx!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Fig (die vrouwelijke directeur) heeft wel wat weg van Marilyn Manson vind ik. #oitnb Wat vind jij, Mk?
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mijquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Fig (die vrouwelijke directeur) heeft wel wat weg van Marilyn Manson vind ik. #oitnb Wat vind jij, Mk?
kudo"s voor JB, ik heb seizoen 2 in 1 dag gekekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mij
Hebben nu ook Netflix en mevrouw consumeert goed
D'r zitten wat leuke tietscene's in wat ik van de zijlijn meekreeg, verder echt een vrouwenserie..quote:
Dat zei ze, ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB heeft gisteren het halve seizoen op één dag gekeken vlgs mij
Hebben nu ook Netflix en mevrouw consumeert goed
wauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kudo"s voor JB, ik heb seizoen 2 in 1 dag gekeken
Ik ben ook niet zo wild enthousiast. Als we het houden na de eerste maand gaat het van haar zakgeld afquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zei ze, ja.Ik vind het aanbod nog wel een beetje mager.
Wat vind jij van het seizoen tot nu toe?quote:
er schijnt dat als je via de pc kijkt bijvoorbeeld. Een speciale add-on hebt voor je browser zodat je ook het Amerikaanse aanbod kan kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zei ze, ja.Ik vind het aanbod nog wel een beetje mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |