SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
d4v1d heeft dat weer opgepakt als wekelijks item op de weblog, maar die is er na 3x ook alweer mee opgehouden
Хорошо, а вы?quote:
Psst...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer proberen op te pakken maar dan zal het niet wekelijks zijn of op een vast schema.
Alleen wel het probleem dat er nog 2 interviews gepland waren en ik weet niet meer wie dat warenVind het wel een beetje lullig om dan nu opeens iemand anders te kiezen.
Ohquote:
quote:
Topquote:
Zit je nu in Ruslandquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Toto69 het volgende:
Beetje jammer dat ik geen Ruski toetsenbord heb hier
quote:
FUN FUN FUN FUNquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in vrijdag
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh deze nu, na WIDM, ook nog maar even quoten(in de spoiler)
essnhills heeft voorspellende gaven
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ga jullie allemaal inmaken met de pool!
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Kijk maar, ik heb voorspellende gaven
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |