quote:
En dan nog is het als een frikandel door de gang gooien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:03 schreef Keukendrol het volgende:
Die dildo van jou komen ze met een vrachtwagen brengen.
Een cocktailworstje in een gymzaal.. hihiquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En dan nog is het als een frikandel door de gang gooien.
Ik zie nog genoeg andere mensen hoor. Ik woon nog niet in een hutje op de hei.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:12 schreef Yi-Long het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt nog postbodes en bestelbusjes ziet.
Of een tandenstoker in een vulkaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de postmarkt compleet wordt afgebroken met idiote prijzen en het slopen van de service....quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zie nog genoeg andere mensen hoor. Ik woon nog niet in een hutje op de hei.
Oh sorry, op die manier ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de postmarkt compleet wordt afgebroken met idiote prijzen en het slopen van de service....
Dank je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Laat het niet weer gebeuren!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:03 schreef Keukendrol het volgende:
stel je niet aan...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend had moeten weten dat ik door mijn autisme niet tegen dit soort dingen kan.
- Ik weet niet wanneer het pakketje komt.
- Ik weet niet wat het is.
- Ik weet niet hoe het eruit ziet, hoe klein of groot het is.
"Hoi, ik ben Vincent. Je vriend stuurt me.... en ik heb massage-olie bij me...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend had moeten weten dat ik door mijn autisme niet tegen dit soort dingen kan.
- Ik weet niet wanneer het pakketje komt.
- Ik weet niet wat het is.
- Ik weet niet hoe het eruit ziet, hoe klein of groot het is.
Dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
PostNL werkt met vaste routes. Elke woonwijk gaat op 1 route. Als er al een busje bij jou geweest is komt er vandaag geen tweede.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Vincent. Je vriend stuurt me.... en ik heb massage-olie bij me..."
... en vervolgens komt morgen je echte pakje, een nieuwe MP3 speler, maar dan ben ik allang al weer verdwenen natuurlijk![]()
Die is dan heel gauw (vul maar in)...quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het een klein krijsend kind
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:03 schreef Keukendrol het volgende:
dat durf jij niet hequote:
Dat zou toch wel de grootste troll ooit zijn danquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het een klein krijsend kind
Alleen heeft hij dit dagboektopic nog niet gesloten, helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij typt zijn naam tenminste goed.
nou ben je er toch nog blij mee zo te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:57 schreef Brummetje2.0 het volgende:
JAAAAAAAA!
Ik heb het cadeautje binnen!![]()
![]()
![]()
Ik heb een TomTom gekregen, kan nu overal heentuffen.
Ja uiteraard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nou ben je er toch nog blij mee zo te zien.
Ik meen me anders nog te herinneren dat je ontzettend aan het zemelen was dat je een cadeautje van hem kreeg in plaats van geld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja uiteraard.
Vriend weet wel wat ik leuk vind/wil hebben.
Ja klopt, maar ben uiteindelijk toch wel blij met wat hij geeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik meen me anders nog te herinneren dat je ontzettend aan het zemelen was dat je een cadeautje van hem kreeg in plaats van geld.
Geen neuk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ja klopt, maar ben uiteindelijk toch wel blij met wat hij geeft.
Lekker belangrijk. Nog buiten het feit dat ik zelf al niet eens mijn verjaardagen vier - verjaardagen zijn helemaal geen feest - zijn er veel belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ben uiteindelijk toch wel blij met wat hij geeft.
Ik kon er gewoon niet tegen dat ik het cadeau niet op mijn werkelijke verjaardagsdag had.![]()
Dat vind ik best belangrijk en ook een teken van respect voor de ander.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als ik jouw vriend was had ik je gewoon een paar klappen gegeven. Zeikwijf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En daarbij kan ik door mijn autisme niet goed tegen zulk soort verrassingen.
Het maakt me een hels persoon en ga hele rare djngen doen en zeggen.Gelukkig weet vriend dat hij er niet zo van moet schrikken, dat ik "gewoon raar" doe. Maar dat gebeurd er als ik iets niet in de hand heb/ er geen controle over heb.
Ik wil graag alles weten. Wat, waar, hoe, wanneer, waarom, waarvan, enz.
Waarschijnlijk is die vriend van haar ook gewoon autistquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ik jouw vriend was had ik je gewoon een paar klappen gegeven. Zeikwijf.
Dat moet haast wel ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die vriend van haar ook gewoon autist
Gelukkig ben jij mijn vriend niet en weet hij wél hoe hij ermee om moet gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas ben je maar 1.50 m ofzo dus als je vriend even op je gaat zitten is het ook weer rustig.quote:[quote]Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mijn vriend niet en weet hij wél hoe hij ermee om moet gaan.
En dat is mij iig geen klappen geven, want dan ben je je leven niet meer zeker. Ik ben in staat om naar de keuken te rennen en met messen terug te komen waarmee ik je helemaal verrot steek.
Zou het dus niet proberen om mij woest te maken...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat is mij iig geen klappen geven, want dan ben je je leven niet meer zeker. Ik ben in staat om naar de keuken te rennen en met messen terug te komen waarmee ik je helemaal verrot steek.
wat is dan de juiste oplossing als je gaat zeuren? Gewoon een piemel in je mond stoppen zodat je ophoudt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe nog nooit op ook maar enig vrouwelijk of damesachtig gedrag kunnen betrappen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
De juiste oplossing is hoe mijn vriend het oplost.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is dan de juiste oplossing als je gaat zeuren?
Door jouw achterlijke gedrag maar gewoon te accepteren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
De juiste oplossing is hoe mijn vriend het oplost.
Is iedere gezonde relatie niet zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Door jouw achterlijke gedrag maar gewoon te accepteren?
Tsja ik ben ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe nog nooit op ook maar enig vrouwelijk of damesachtig gedrag kunnen betrappen.
en hoe is dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
De juiste oplossing is hoe mijn vriend het oplost.
Ik weet niet met wat voor psycho wijven jij relaties hebt gehad..quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is iedere gezonde relatie niet zo?
Dat moet er onsmakelijk uitzien.quote:
Met van die bleke, licht behaarde benen er onder?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor psycho wijven jij relaties hebt gehad..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |