quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:03 schreef Keukendrol het volgende:
Die dildo van jou komen ze met een vrachtwagen brengen.
stel je niet aan...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend had moeten weten dat ik door mijn autisme niet tegen dit soort dingen kan.
- Ik weet niet wanneer het pakketje komt.
- Ik weet niet wat het is.
- Ik weet niet hoe het eruit ziet, hoe klein of groot het is.
"Hoi, ik ben Vincent. Je vriend stuurt me.... en ik heb massage-olie bij me...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriend had moeten weten dat ik door mijn autisme niet tegen dit soort dingen kan.
- Ik weet niet wanneer het pakketje komt.
- Ik weet niet wat het is.
- Ik weet niet hoe het eruit ziet, hoe klein of groot het is.
Dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
PostNL werkt met vaste routes. Elke woonwijk gaat op 1 route. Als er al een busje bij jou geweest is komt er vandaag geen tweede.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Vincent. Je vriend stuurt me.... en ik heb massage-olie bij me..."
... en vervolgens komt morgen je echte pakje, een nieuwe MP3 speler, maar dan ben ik allang al weer verdwenen natuurlijk![]()
Die is dan heel gauw (vul maar in)...quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het een klein krijsend kind
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:03 schreef Keukendrol het volgende:
Die dildo van jou komen ze met een vrachtwagen brengen.
dat durf jij niet hequote:
Dat zou toch wel de grootste troll ooit zijn danquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is het een klein krijsend kind
Alleen heeft hij dit dagboektopic nog niet gesloten, helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij typt zijn naam tenminste goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |