Zeker nooit snoep gehad van Zwarte Piet bij de intocht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat is het hele Sinterklaasgebeuren sowieso al
mja precies dit is toch raar het klopt gewoon niet decenia lang is zwarte piet zwarte piet omdat ie door de schoorsteen kroopquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit, hoe wil je dit de kinderen gaan vertellen?
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de racisme-roepers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies dit is toch raar het klopt gewoon niet decenia lang is zwarte piet zwarte piet omdat ie door de schoorsteen kroop
onmogelijk kan beter tegen een muur aanpraten kans is dat die het sneller door heeft dan dat andere stelletjequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de racisme-roepers.
Deze discussie is al jaren aan de gang en het laatste jaar wordt er eens iets aan gedaan, wat trouwens onterecht is, begrijp me niet verkeerd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies dit is toch raar het klopt gewoon niet decenia lang is zwarte piet zwarte piet omdat ie door de schoorsteen kroop
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Sterker nog, echt zwart is niemand, maar dat lijkt op negers donkere mensen dus dat mag niet. Bruine mensen zijn er wel. En dat is dan wel goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef deedeetee het volgende:
oww dus bruin mag wel en glad zwart haar mag óók ?????? Dan issut opeens géén discriminatie meer en dus voor NIEMAND kwetsend ?
Gewoon vertellen dat Sint en Piet niet bestaan. Werkt altijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ik weet het maar zo erg als afgelopen jaar heb ik nog nooit meegemaakt met mijn 30 jaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie is al jaren aan de gang en het laatste jaar wordt er eens iets aan gedaan, wat trouwens onterecht is, begrijp me niet verkeerd!
Zelfs ik vind die tijd nog leuk
Ja, want dat is een zinnig argument. Ouders zijn te lui of incompetent om met hun eigen fucking kutkinderen te praten over iets wat die kids compleet aan hun kloten zou roesten zolang ze maar snoep en cadeaus krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Blondje_93 het volgende:
Dit is nog wel de grootste bullshit van allemaal. Je moet bijzonder naïef zijn om dit te kunnen beweren, zeker wanneer je de ontwikkelingsgeschiedenis van Zwarte Piet in acht neemt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de page's blij zijn en niet meer zeuren om discriminatie.quote:en is het pak iets hipper geworden.
Het is wachten op de eerste neger die gaat huilen dat dit echt discriminatie is, want negers hebben van nature geen glad haar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Sterker nog, echt zwart is niemand, maar dat lijkt op negers donkere mensen dus dat mag niet. Bruine mensen zijn er wel. En dat is dan wel goed.
Ik mis iets denk ik
Over een normale evolutionaire aanpassing van een karakter bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:21 schreef darkmond het volgende:
Kotswaardig dit. Waar mensen wel niet om kunnen zeiken zeg
Waar de fuck kwam de Elvis Piet dan plots vandaan? Daar raakten kinderen niet door van slag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Over een normale evolutionaire aanpassing van een karakter bijvoorbeeld.
Doe eens rustigquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, want dat is een zinnig argument. Ouders zijn te lui of incompetent om met hun eigen fucking kutkinderen te praten over iets wat die kids compleet aan hun kloten zou roesten zolang ze maar snoep en cadeaus krijgen.
Gênant, dat is de correcte spelling. Tijd om te integreren in Nederland?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef superniger het volgende:
Dit is echt chanant. Bedankt Quinsy Gario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |