Blijkbaar een open relatie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Mevrouw Rabarber heeft een relatie ja?
Oh-kee.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar een open relatie.
[..]Populair hoor
Oh, hij zit ook bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Een echte denker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Opent er iemand met "hmmm"
Wat moet ik daar van denken
Het kan zowel positief als negatief zijn.quote:
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
NIET!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchBen jij dat dan?
Zeg eens terug:quote:
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.
NEE DE BRANDWEER HIER TATUTATUquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer preciesquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
Niet origineel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
*noteert*quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Heb je aardbei in huis? Dan kan ik die vanavond eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |