Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
#waarisjelaponubitchquote:
Dat wel, maar nu 1,5 uur terugquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel vunzige dingen gedaan of was het niets?
Klinkt als een leuke date!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu 1,5 uur terughad ook vi oranje en game of thrones kunnen kijken
In omgekerde volgorde zit ik dat nu te kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu 1,5 uur terughad ook vi oranje en game of thrones kunnen kijken
Volgende topic zie ik gaarne tegemoet..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wilde onze combi in de TT
#laposlet
Drankje gedaan. Thee gedronken bij haar thuis en nog wat andere dingen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke date!wat is er gebeurt ?
Wow. 1,5 uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wait WHUT?! Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Volgende topic zie ik gaarne tegemoet..![]()
En trouwens je verdient geen lapo. !![]()
Omdat ik dan de hele nacht wakker ligquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wow. 1,5 uurWaarom niet gebleven?
-antwoordje al gegeven-quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drankje gedaan. Thee gedronken bij haar thuis en nog wat andere dingen.
Maar ik vraag me nu serieus af of dit het waard is
Ja Mortie, niet piepen dan. Zoek ze dan of dichterbij of neem een auto.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele nacht wakker lig
Je bent wat misgelopenquote:
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja Mortie, niet piepen dan. Zoek ze dan of dichterbij of neem een auto.
Ho ho. Dat is niet waar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Je bent wat misgelopen![]()
Dus nu voor straf 2x #teamlapo de lapo laten maken
Wat een drama merk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoeken
Wacht maar jijquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho. Dat is niet waar.
+ Ik ben een ras eckte lapohunter. Try me
De hoer. Ze had hem ook gewoon even kunnen schoon likken voor je. Geen douche en dus geen handdoek nodig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoeken
Dat vraag je een dame nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wacht maar jij
Owja en waar was je net dan? Even niet opgelet zeker![]()
Ow ik moet ook die kant op binnenkortquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoorbinnenkort ook maar Groningen voor tinderchick
Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoorbinnenkort ook maar Groningen voor tinderchick
quote:
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer optiesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De hoer. Ze had hem ook gewoon even kunnen schoon likken voor je. Geen douche en dus geen handdoek nodig.
Wel leuk meisje verder/vaker daten of verder Tinderen met je range wat lager?
Next..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Wat ui zegt inderdaad. Next!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Nee, ze is niet zo makkelijk. Zei ze toen ik het over blijven slapen had. Maar zit wel goed denk ik. Vind haar ook oprecht leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele nacht wakker lig
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerJa prima toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon alleen slapen ipv dei zieke rit te moeten maken weer
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerBE MY BABY'S DADDY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Was jij het soms?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
BE MY BABY'S DADDY.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Wat is traag zaad?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze graag onvruchtbaar of met traag zaad.
Is er niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat was het probleem nou echt dan?
Ah oke. Dan heb ik niks getypt hierquote:
Neem alvast een kijkje met fakegpsquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik ben binnenkort in Duitsland. Zijn de tinderchicks daar beter?
Hoequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Of jij bent te traag, dat kan ook.quote:
Ik ook niet. Gisteren ging mij ook te snel en vandaag zal ik ook wel weer veel gaan 'missen'. Unicorn komt al wat afgeleid over na die post over 30 cm en fokkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
Jij staat echt op 1 hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?quote:
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinderquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
ga ergens anders slowchatten danquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinder
Ik reageer op een bericht van jou. Verder reageer ik helemaal niet veel hier en lurk ik vooral. Maak je niet zo druk joh. Daar is het veel te lekker weer voor.quote:
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik vroeg me alleen af wat jij op tinder deed en wat je vriend daar van vond
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...
Ik ben het met hem eens.quote:
Wij allemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef Jochie1900 het volgende:
Sorry dat ik niet eerst 52 topics ga terug lezen. Ik heb buiten fok nog wel een leven.
Dit, dat kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.quote:
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij allemaal niet natuurlijk.
[..]
Dit kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?
Ik vind het eerder nogal fout dat een mod hier gewoon in mee gaat. Goeie boodschap
ah dan heb ik niks gezegd, my badquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zetten#onhandiggeformuleerd
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef habitue het volgende:
Wie heeft er nou in godsnaam zin om om 7 uur gezellig te chatten op tinder
M'n vlucht vertrekt zaterdag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Liesbeth, 24 jaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
En hoe weet je dat?quote:
Mensen in de trein op weg naar hun werk? Of nog even in bed liggen en al hun berichtjes langsgaan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
En zij maar denken dat je hard to get speeltquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:40 schreef UnicornFarts het volgende:
De traagheid van de chat is op dit moment alleen echt niet chill, ik kreeg vanochtend om 8.09 een melding dat ik een bericht had. Net pas kunnen lezen
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaar
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Herkenbaar, ik had een vaste scharrel die dit vaak deedquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..
Zo 1 die zingend op zondagmorgen om 7:00 opstaat en vraagt of je al wakker bent zodat je naar het strand/bos kan gaan... Terwijl jij nog half in je natte droom zit van die nacht
Prima toch, die buitenlandse wijven neuken Nederlanders graagquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
iPhone Problemquote:
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
Blijkbaar een open relatie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Mevrouw Rabarber heeft een relatie ja?
Oh-kee.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar een open relatie.
[..]Populair hoor
Oh, hij zit ook bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Een echte denker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Opent er iemand met "hmmm"
Wat moet ik daar van denken
Het kan zowel positief als negatief zijn.quote:
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
NIET!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchBen jij dat dan?
Zeg eens terug:quote:
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.
NEE DE BRANDWEER HIER TATUTATUquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer preciesquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
Niet origineel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
*noteert*quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Heb je aardbei in huis? Dan kan ik die vanavond eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Niet geblokkeerd nog, ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gezien je al langer dan een uur niet hebt gereageerd: heb je je pener al in haar gestoken?
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
Ik heb er ook 1quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.
Ik ben overtuigd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1veel leuke reacties op gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Conclusie: je bent een vrouw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
ik heb momenteel 28 lopende gesprekken staan op tinder
#druk # ohwaterg
staat in m'n tagline jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
Heh? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.quote:
Hier, een sticker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Veel plezier donderdag. Ik heb tinder er weer even af gegooid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
Wie weet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
Huil en jank topic geworden ??
Meer dates, meer sex!
Yats, al geneuqt?
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor jequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwatergMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sorry, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt haar zeker doodgereden lulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zetquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb tinder er weer even af gegooid.
Ik zag vorige week ook een dood poezebeest op de a1. Gelijk in shock achter het stuur als een eckte cat whisperer zijnde.quote:
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigGa gewoon maar laat de motor van je auto draaien.
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.
Paar keer succesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
Dan moet je vragen "Wat is je adres".quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Niks. Ook maar iets van 5 matches en 1 kort gesprek, ondertussen ook alweer drie keer verwijderd, maar telkens weer gereinstalled omdat het swipen zo leuk is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger over
[..]
Paar keer succesEn bij jou?
negerne en op naar de volgendequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn match praat alleen maar over mijn werk, dit lijkt net linkedin
STOP MET AFVRAGENquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ie daar zo in geïnteresseerd is?
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.quote:
niet in mij, maar in mijn werk...althans zo komt het overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Basxt het volgende:
[..]
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.
quote:
quote:
dat heeft toch ook met jou te maken?quote:
Ik vind het wel een geniale appquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zou het tussen 12.00 - 16.00 nog een keer proberen en daarna afwachten.
Mwahquote:
snap je de grap wel?quote:
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:07 schreef Basxt het volgende:
Meid serieus je moet minder over dingen nadenken dan komt het allemaal wel goed
Mwahquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Grappig om die foto's te swipen en leuk en best makkelijk om dates te scoren.
ja ik moet ook telkens weer een stuk naar boven lezenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zet
Pardon? Lul niet zo stroef johquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
Let niet op yats. Die is sexueel gefrustreerd en daardoor een zure zeiksnor geworden.
duidelijk zag je m'n PI nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
duidelijk zag je m'n PI niet
Gefrustreerd? Wie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Ik? Nee hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met dequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Ja echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Waarom voel jij de behoefte het naar een SC te quoten dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzo
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
ik dm je wel even lieverdquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom voel jij de behoefte het naar een SC te quoten dan?. En nee, ik had nog nooit van het mens gehoord, voor dit topic. Kan je nagaan hoe hard het er vanaf druipt.
Ach zijn we allemaal niet verzot op aandachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je een aandachtsgeile hoer bent
Nee, ik zit graag het liefst de hele dag alleen op zolder. Daar is fok toch voor?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach zijn we allemaal niet verzot op aandacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik verdien mijn aandacht liever met dingen die daadwerkelijk aandacht verdienenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach zijn we allemaal niet verzot op aandacht
Ik ben niet anders dan alle andere vrouwen hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik verdien mijn aandacht liever met dingen die daadwerkelijk aandacht verdienen
Dat je daar de energie voor hebt. Moet er niet aan denken, reageren op zoveel mensen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Topic was in het begin zo leuk, sfeer is toch wel stuk grimmiger geworden door een aantal mensen.
Zonde. I'm out.
My niggaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE FITTIE
Gaan die wijven nog aan elkaars haren trekken of wat?quote:
Nee gohquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Het gaat ook allang niet meer over Tinder
Niets mis met porno, je blog ziet er verder ook prima uit. Alleen is dat voor mij geen reden om je 'bijzonder' of iets te vinden, laat staan je te 'verheerlijken' zoals jij het noemt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet anders dan alle andere vrouwen hier( zelfde interesses enzo ) alleen dat ik een blog run met wat porno er op laat meteen alle mannen hier van daken springen en mij verheerlijken.
Het is nog steeds bij vlagen leuk. Alleen word de continue herhaling soms wat vervelend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Topic was in het begin zo leuk, sfeer is toch wel stuk grimmiger geworden door een aantal mensen.
Zonde. I'm out.
Slot eropquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee gohmaar laatste paar topics is er ook echt alleen maar ogen uit krabben enzo
Ik vind dus ook niet dat dat hoeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met porno, je blog ziet er verder ook prima uit. Alleen is dat voor mij geen reden om je 'bijzonder' of iets te vinden, laat staan je te 'verheerlijken' zoals jij het noemt.
Wollah ik dacht er is fissaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan die wijven nog aan elkaars haren trekken of wat?
Dan haal je hem uit je sig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niet dat dat hoeft.
Denk maarquote:
Gooi olie op het vuur of zo mi mangquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Zonde. I'm out.
Prima, zijn we het eens. Tijd voor tinder dan maar? Ow wacht, ik heb het gisteren verwijderd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niet dat dat hoeft.
wut whyyyyyquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, zijn we het eens. Tijd voor tinder dan maar? Ow wacht, ik heb het gisteren verwijderd.
NOEM JE MIJ NOU ONGEZELLIG?!?! KK LULquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
KLB clan, PUA's. Gezellige boel weer. Nu nog de BB'ers.
Gut ja sorry. Back to business.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Zonde. I'm out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je blogje bekeken, enige wat ik interessant vond is dat Bill Murray best oud geworden is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Want? dat bepaalde mensen alleen naar de porno kijken is niet mijn schuld.
Waarom niet? Leuk die matches, af en toe een date etc, maar ik heb gewoon geen zin meer in tinder denk ik.quote:
TR gemachtquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NOU ONGEZELLIG?!?! KK LUL
Whut? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, zijn we het eens. Tijd voor tinder dan maar? Ow wacht, ik heb het gisteren verwijderd.
JIJquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NOU ONGEZELLIG?!?! KK LUL
En jij ookquote:
Saul Goodmanquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Leuk die matches, af en toe een date etc, maar ik heb gewoon geen zin meer in tinder denk ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gut ja sorry. Back to business.
Ik heb m'n dinges bijgesteld naar 250 km en leeftijd terug naar 17 want te weinig matches. Er komt er zo één langs. Hopen dat hij binnen 3,5 uur weg is, want ik moet de was nog doen.kan je als iemand boven de 18 onder de 18 liken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb je blogje bekeken, enige wat ik interessant vond is dat Bill Murray best oud geworden is.
Hmm ook niet gewoon een beetje mensen beoordelen en af en toe een leuk gesprek hebben?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Leuk die matches, af en toe een date etc, maar ik heb gewoon geen zin meer in tinder denk ik.
Jezus jij kan ook geen antwoord geven op een vraag zeg. Net een wijf.quote:
doe maar zoquote:
Vanaf 16 is legaal..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
kan je als iemand boven de 18 onder de 18 liken dan?
Wederom TR gemachtquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus jij kan ook geen antwoord geven op een vraag zeg. Net een wijf.
[..]
doe maar zo
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gut ja sorry. Back to business.
Ik heb m'n dinges bijgesteld naar 250 km en leeftijd terug naar 17 want te weinig matches. Er komt er zo één langs. Hopen dat hij binnen 3,5 uur weg is, want ik moet de was nog doen.Ik doelde niet op jou maar je mag best die zandbak nu uit je vagina halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neuk jullie allemaal de moeder 1 uur langquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
KLB clan, PUA's. Gezellige boel weer. Nu nog de BB'ers.
ja.. maar ik dacht dat dat niet kon. Want onder de 18 kan je ook niet boven de 18 liken..quote:
O dat wist ik niet. Geen idee dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja.. maar ik dacht dat dat niet kon. Want onder de 18 kan je ook niet boven de 18 liken..
Mag ik je geen wijf noemen dan?quote:
Skere niggers hier jezusquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder 1 uur lang
niet als je dat niet in hebt gesteld neequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja.. maar ik dacht dat dat niet kon. Want onder de 18 kan je ook niet boven de 18 liken..
I need more hate... come on son!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Weissman kan beter blijven trollen in US en KPD
Kon er eigenlijk wel om lachenquote:
OK laat ik de vraag voor mijzelf even duidelijker maken. Kunnen jullie als "volwassenen" onder de 18 liken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet als je dat niet in hebt gesteld nee
godverdommequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap het niet. Alle mannen hier willen seks. En alle vrouwen ook.
En toch stug blijven doortinderen. Wat kinderachtig.
Geen idee. Ik heb minimale leeftijd op 22quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
OK laat ik de vraag voor mijzelf even duidelijker maken. Kunnen jullie als "volwassenen" onder de 18 liken?
Blijkbaar. Ik heb het echt al eerder gepost.quote:
Saul is mijn heldquote:
Mwah, die gesprekken verlopen eigenlijk allemaal hetzelfde. Dan kan ik heel erg mijn best gaan doen en mezelf anders voordoen dan ik ben in de hoop het bed in te duiken met die match en haar alle hoeken van de kamer te laten zien omdat ik in bed anders ben dan daar buiten, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm ook niet gewoon een beetje mensen beoordelen en af en toe een leuk gesprek hebben?
Succes daarmee, dat raad ik je wel af aangezien ze al 9 jaar dood is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder 1 uur lang
Want?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:16 schreef Lollertrolle het volgende:
Tinder zou slecht zijn voor mijn zelfvertrouwen want iedereen zou me afwijzen
Ik herken mezelf daar niet in eigenlijk. De laatste tijd kom ik er gewoon achter dat ik er meer is om me druk over te maken dan tinder/seks/fok etc.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
Man, iedereen hier zijn aandachtshoeren:
-DV met haar tumblr,
-clowntje met haar zogenaamd lollige bijdehante opmerkingen
-Yats met zijn gejank, met een schepje Fax erboven op
-UnicornFarts met haar "Kijk mij vieze geile grapjes maken, pomp mij zsm door svp aub" gegeil
Ik kan zo wel even doorgaan. Soms amusant, soms irritant..
Gelukkig zijn hier wat wijzen en onschuldigen die het topic weer naar normaal niveau trekken. Daar hoeven ze niet per se mod voor te zijn
Probeer je nou godverdomme de orde te herstellen door de wijze man te spelen!?!?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
-DV met haar tumblr,
-UnicornFarts met haar "Kijk mij vieze geile grapjes maken, pomp mij zsm door svp aub" gegeil
Gelukkig zijn hier wat wijzen en onschuldigen die het topic weer naar normaal niveau trekken. Daar hoeven ze niet per se mod voor te zijn
Je weet dat je zelf echt héél erg in dat eerste rijtje hoort en bepaald niet bij de wijzen en onschuldigen he? Gewoon ff voor de duidelijkheid enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
-DV met haar tumblr,
Oh, stom. Probeer anders eens small talk te ontwijken? En basic info kort te houden. Als je gekke vragen stelt krijg je ook geen standaard gesprekkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, die gesprekken verlopen eigenlijk allemaal hetzelfde. Dan kan ik heel erg mijn best gaan doen en mezelf anders voordoen dan ik ben in de hoop het bed in te duiken met die match en haar alle hoeken van de kamer te laten zien omdat ik in bed anders ben dan daar buiten, maar zo zit ik niet in elkaar.
Met Tinder kan je ze wat dichterbij zoekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap het niet. Alle mannen hier willen seks. En alle vrouwen ook.
En toch stug blijven doortinderen. Wat kinderachtig.
facials jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:22 schreef Jessrabbit het volgende:
JOOOOO
Kan iemand mij tips geven hoe ik met Tinder begin, hoeveel foto's, full body of only face pics?
moet je zelf weten man, doe wat goed voeltquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:22 schreef Jessrabbit het volgende:
JOOOOO
Kan iemand mij tips geven hoe ik met Tinder begin, hoeveel foto's, full body of only face pics?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
-DV met haar tumblr,
En kan je die ook onder de 18 zetten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:22 schreef SonicVolcano het volgende:
45-70 range nu![]()
Ga met ene Gerda binnenkort varkenssjoelen op een boerderij in Tytsjerksteradiel
Oh dat zal bestquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet dat je zelf echt héél erg in dat eerste rijtje hoort en bepaald niet bij de wijzen en onschuldigen he? Gewoon ff voor de duidelijkheid enzo.
Ik denk eerder een kettingzaagquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Morgen zal re met een hakbijl als een bezetene dit topic slopen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Godshand het volgende:
-DV met haar tumblr,
ja je moet ook niet zo je tanden gebruiken man :Squote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef chroestjov het volgende:
Laatst had ik 's ochtends op Tinder een match waarmee ik meteen een paar goede gesprekken had, later op diezelfde dag kwam ze meteen even langs, toen heb ik haar oraal verwend, het was wel aardig maar niet voor herhaling vatbaar.
Vond het wel jammer dat ze moest blijven slapen omdat de bussen niet meer reden, de volgende ochtend heb ik haar buiten de deur gezet en haar verwijderd op Tinder, tot dusver geen probleem zou je zeggen.
Echter kreeg ik wroeging en heb ik haar een week later nog een berichtje gestuurd op Facebook waarop zij in capslock letters zei dat ik een vieze stalker ben.
Vond het wel raar, zij leek zelf zo enthousiast? Enfin, ik heb het verder maar daarbij gelaten.
Tot dusver mijn ervaringen met Tinder.
Waarom niet een lelijke foto?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je zelf weten man, doe wat goed voelt
gewoon de foto's waar jij t meest trots op bent
Nee. Dan komt er bij mij een schattig bruin beertje om de hoek kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
En kan je die ook onder de 18 zetten?
dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom niet een lelijke foto?
Ik volg jou altijd O grote Samquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat ga je lopen haten op Godshand dan? Goedverdoemen??
Mij na lopen doen.
Jaloers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Genoeg uit Groningen hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met Tinder kan je ze wat dichterbij zoeken
Matig verhaal, 6/10quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef chroestjov het volgende:
Laatst had ik 's ochtends op Tinder een match waarmee ik meteen een paar goede gesprekken had, later op diezelfde dag kwam ze meteen even langs, toen heb ik haar oraal verwend, het was wel aardig maar niet voor herhaling vatbaar.
Vond het wel jammer dat ze moest blijven slapen omdat de bussen niet meer reden, de volgende ochtend heb ik haar buiten de deur gezet en verwijderd op Tinder, tot dusver geen probleem zou je zeggen.
Echter kreeg ik wroeging en heb ik haar een week later nog een berichtje gestuurd op Facebook waarop zij in capslock letters antwoordde dat ik een vieze stalker was.
Vond het wel raar, zij leek zelf zo enthousiast? Enfin, ik heb het verder maar daarbij gelaten.
Of het topic sluiten en dan opent Mortaxx hem weer om even tips te vragen voor zijn nieuwe matchquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
Morgen zal re met een hakbijl als een bezetene dit topic slopen.
Een lelijke foto waar je niet zo trots op bentquote:
heyquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Genoeg uit Groningen hier![]()
Maar niemand wil
doe wat goed voelt manquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een lelijke foto waar je niet zo trots op bent
Nee minimale leeftijd is 18 maar veel zetten wel in hun beschrijving 'Stiekem eigenlijk maar 17' of iets in die zin hahahahaha. Dan kun je ze dus wel gewoon liken..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
OK laat ik de vraag voor mijzelf even duidelijker maken. Kunnen jullie als "volwassenen" onder de 18 liken?
Hoiquote:
Had je liever dat ik met een zak chips kwam.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
Duurde achterlijk lang wel, voordat iemand daarmee kwam.
Ik heb geen tinderquote:
Het zijn geen ongezellige gesprekken verder, maar het is allemaal zo...Ja, hoe leg je dat het beste uit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, stom. Probeer anders eens small talk te ontwijken? En basic info kort te houden. Als je gekke vragen stelt krijg je ook geen standaard gesprekken
Ja leuk, maar waarom alleen oraal? Als je dan toch zo snel een 'date' regelt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef chroestjov het volgende:
Vond het wel jammer dat ze moest blijven slapen omdat de bussen niet meer reden, de volgende ochtend heb ik haar buiten de deur gezet en verwijderd op Tinder, tot dusver geen probleem zou je zeggen.
Echter kreeg ik wroeging en heb ik haar een week later nog een berichtje gestuurd op Facebook waarop zij in capslock letters antwoordde dat ik een vieze stalker was.
Moet ik jou even een koppie kleiner maken of wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |