Ik wil er niet teveel over nadenken, maar wij waren zo'n beetje 100 tot 150 euro per dag per persoon kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef Lastpost het volgende:
Wij waren trouwens samen 180 euro kwijt, waarvan 20 euro vlak voor vertrek nog maar even is
En ik kan nou niet zeggen dat ik op een houtje heb moeten bijten die 3 dagen.
ik ben maar 1 dag geweest en heb die dag voor 70 euro aan bonnen gekochtquote:
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Wt is het idee van de organisatie trouwens achter die papieren munten?Wat kut is dat zeg.
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.
Ja, maar ze blijven kut. Hoewel dit weekend op Indian Summer festival ze met een chip werken, gaat mij benieuwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.
bij de grote brand krat kreeg je ook weizenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ¤50 aan bonnen verbruikt. Helpt natuurlijk wel dat dat Brand bier niet zuipen is en ik het daarom niet dronk. Wat een gore troep is dat.
Ik redde het goed met gratis water.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de grote brand krat kreeg je ook weizen
vorig jaar naar een festial geweest war je een polsbandje met chip kreeg, vond dat het meest waardeloze systeem ooit. doe me dan maar gewoon bonnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Die bonnen waren wel naar inderdaad. Iemand nog voor 40 euro aan bonnen gevonden? Die ben ik zaterdagmiddag ergens bij de 3FM-stage kwijtgeraakt
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
Dat is dan ook de bedoelingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
Daar heb je geen backstagekaarten voor nodig gehad. Is overal in het nieuws voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Bijna het volgende:
Ik ken iemand die backstagekaarten had en hij heeft backstage opgevangen dat ze voor 2015 U2 proberen te boeken. Geen idee of het zo is.
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar heb je geen backstagekaarten voor nodig gehad. Is overal in het nieuws voorbij gekomen.
Dat was erg tof jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |