Joh, je moet gewoon niet meer op dat soort paniekfiguren reageren. Ik was er ook bij en vond het allemaal prima geregeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt kruip je 10x per dag door de oog van de naald. Ik heb vandaag geen auto ongeluk gehad maar er is vandaag wel 1 verkeersdode gevallen. Kom ik even goed weg dat ik dat niet was.
Het is overigens ook schandalig dat Duitsland niet geėvacueerd is. Merkel speelt met levens!!!!!
Luister jij dan maar bejaardenmetal van metallica en maiden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
A7X, Pubermuziek voor en door pubers
Ze hadden Portnoy nooit mogen laten gaan. Drumwerk op de laatste plaat valt me best tegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Luister jij dan maar bejaardenmetal van metallica en maiden.
Dat vonden ze 20 jaar geleden ook pubermuziek dat niemand serieus nam.
A7X wordt ook legendarisch. Het is mooi dat wij nu hun golden era mogen meemaken.
Ja, beter hadden ze The Rev niet ontslagenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze hadden Portnoy nooit mogen laten gaan. Drumwerk op de laatste plaat valt me best tegen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
A7X wordt ook legendarisch. Het is mooi dat wij nu hun golden era mogen meemaken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, beter hadden ze The Rev niet ontslagen
Deze grap is niet zo geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, beter hadden ze The Rev niet ontslagen
A7X heeft mij positief verast. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Maar Metallica en Maiden was destijds vernieuwend. Nu zijn ze nog steeds goed en geven een strakke show weg. En ik ben benieuwd naar de nieuwe cd van MEtallica. Maar laten we eerlijk zijn. Wat A7X laat horen is eigenlijk ook maar standaard en niet echt verassend. Dan vind ik Biffy Clyro toch veel beter dan A7X. Maar nogmaals, ieder zijn smaak en je moet gewoon genieten van wat jij leuk en mooi vindt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het veiligheidsplan ging natuurlijk al veel eerder in werking en niet pas toen jullie in dat regenbuitje stonden. Men ging uit van het potentiele gevaar van deze supercel, het was niet een gewoon onweersbuitje al kan dat om het moment zelf op die plek misschien voor sommige zo overkomen. Een supercel heeft de potentie om zware windstoten, tornado's of een downburst te genereren. Gelukkig viel het bij Pinkpop uiteindelijk zelf allemaal mee maar je kan niet voorbij gaan aan de wat deze supercel wel kon veroorzaken bij Pinkpop en dus wel heeft veroorzaakt in de buurt o.a. windstoten van 130 km per uur 20 km verderop en een downburst in Duitsland waarbij doden vielen door vallende bomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Tsja dat heeft met risico inschatting te maken. Kijk, wij vonden het allemaal onzin in de voorvakken daar. Wat regen, wat flitsen, we hadden wel erger meegemaakt. Het was nou niet alsof er een tsunami of een tornado gaande was.
Het gaat er hier meer om dat je een verschil van mening hebt tussen twee groepen: aan de ene kant mensen die er middenin stonden, het zagen als een regenbuitje en wel wat gewend waren (die mensen gaan dus niet ontruimen) en aan de andere kant mensen die geen enkel risico willen nemen (die dus overgaan op het veiligheidsplan).
Ik wil er niet teveel over nadenken, maar wij waren zo'n beetje 100 tot 150 euro per dag per persoon kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef Lastpost het volgende:
Wij waren trouwens samen 180 euro kwijt, waarvan 20 euro vlak voor vertrek nog maar even is
En ik kan nou niet zeggen dat ik op een houtje heb moeten bijten die 3 dagen.
ik ben maar 1 dag geweest en heb die dag voor 70 euro aan bonnen gekochtquote:
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Wt is het idee van de organisatie trouwens achter die papieren munten?Wat kut is dat zeg.
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.
Ja, maar ze blijven kut. Hoewel dit weekend op Indian Summer festival ze met een chip werken, gaat mij benieuwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.
bij de grote brand krat kreeg je ook weizenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ¤50 aan bonnen verbruikt. Helpt natuurlijk wel dat dat Brand bier niet zuipen is en ik het daarom niet dronk. Wat een gore troep is dat.
Ik redde het goed met gratis water.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de grote brand krat kreeg je ook weizen
vorig jaar naar een festial geweest war je een polsbandje met chip kreeg, vond dat het meest waardeloze systeem ooit. doe me dan maar gewoon bonnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Die bonnen waren wel naar inderdaad. Iemand nog voor 40 euro aan bonnen gevonden? Die ben ik zaterdagmiddag ergens bij de 3FM-stage kwijtgeraakt
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
Dat is dan ook de bedoelingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |