Ik wil er niet teveel over nadenken, maar wij waren zo'n beetje 100 tot 150 euro per dag per persoon kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef Lastpost het volgende:
Wij waren trouwens samen 180 euro kwijt, waarvan 20 euro vlak voor vertrek nog maar even is
En ik kan nou niet zeggen dat ik op een houtje heb moeten bijten die 3 dagen.
ik ben maar 1 dag geweest en heb die dag voor 70 euro aan bonnen gekochtquote:
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Wt is het idee van de organisatie trouwens achter die papieren munten?Wat kut is dat zeg.
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Minder fraudegevoelig door het hologram, neemt minder ruimte in beslag, enz. Enige jammer is dat er niet iets is als halve bonnen.
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Muntjes fraudegevoelig dan? Pas op het festival weet je hoe ze eruit zien.
Ja, maar ze blijven kut. Hoewel dit weekend op Indian Summer festival ze met een chip werken, gaat mij benieuwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bonnen ook toch? Ze zijn ieder jaar weer anders.
bij de grote brand krat kreeg je ook weizenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ¤50 aan bonnen verbruikt. Helpt natuurlijk wel dat dat Brand bier niet zuipen is en ik het daarom niet dronk. Wat een gore troep is dat.
Ik redde het goed met gratis water.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de grote brand krat kreeg je ook weizen
vorig jaar naar een festial geweest war je een polsbandje met chip kreeg, vond dat het meest waardeloze systeem ooit. doe me dan maar gewoon bonnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Die bonnen waren wel naar inderdaad. Iemand nog voor 40 euro aan bonnen gevonden? Die ben ik zaterdagmiddag ergens bij de 3FM-stage kwijtgeraakt
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
Dat is dan ook de bedoelingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef ChrisVanart het volgende:
Zo'n betaalchip is ideaal, hadden ze op Sziget ook. Alleen wat lastiger om bij te houden hoeveel je nog over hebt.
Daar heb je geen backstagekaarten voor nodig gehad. Is overal in het nieuws voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Bijna het volgende:
Ik ken iemand die backstagekaarten had en hij heeft backstage opgevangen dat ze voor 2015 U2 proberen te boeken. Geen idee of het zo is.
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar heb je geen backstagekaarten voor nodig gehad. Is overal in het nieuws voorbij gekomen.
Dat was erg tof jaquote:
Ja, en Dolly Parton in 2015quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef SevenWonders het volgende:
U2 komt pas in 2016 was de uitspraak van Smeets zelve ...
Jee, op een festival geef ik 100 euro per dag uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:11 schreef Lastpost het volgende:
Wij waren trouwens samen 180 euro kwijt, waarvan 20 euro vlak voor vertrek nog maar even is opgemaakt aan ontbijt omdat we nog muntjes over hadden.![]()
Viel me mee, had echt geen flauw idee hoeveel ik mee moest nemen maar ging uit van zo'n 150 euro per persoon.![]()
En ik kan nou niet zeggen dat ik op een houtje heb moeten bijten die 3 dagen.
U2 is in 1981 al eerder op Pinkpop geweest, heb ze destijds toen het nog een cult band was zelf gezien. Maar als ze in 2015 of 2016 alsnog terugkomen dan zal ik er zeker weer bij zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef SevenWonders het volgende:
U2 komt pas in 2016 was de uitspraak van Smeets zelve ...
Oh neeeeeeeequote:Op zondag 15 juni 2014 17:45 schreef iAvani het volgende:
Niet de hele show van Metallica vanavond? Het programma duurt een klein uurtje
Waar wat wanneer?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:45 schreef iAvani het volgende:
Niet de hele show van Metallica vanavond? Het programma duurt een klein uurtje
quote:
twitter:3FM twitterde op zondag 15-06-2014 om 17:25:06Yes! Vanavond wordt het concert van @Metallica op Pinkpop alsnog uitgezonden! Om 22.55 uur op @Nederland3. http://t.co/xFegzIfMEL #3FM #PP14 reageer retweet
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
Voorspelling: volgend jaar Stromae als hoofdact.
Vooralsnog is het hele concert van Stromae Pinkpop nergens te vinden.
En van ride the lightning alleen for whom the bell tolls...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:33 schreef Monolith het volgende:
Hoop niet dat ze alles van master of puppets maar achterwege laten.
Inderdaad voornamelijk tweede helft van de set...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ze mochten dus alleen dingen uitzenden waar de schermen alweer gerepareerd waren.
Blijf de reactie van het publiek toch wat lauw vinden, ook nu ik het weer terug zie, maar ik zal de lat wel gewoon iets hoger hebben liggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En van ride the lightning alleen for whom the bell tolls...
Lijkt meer passie in te zitten dan de set op RAR...op het veld was het maandag alvast prima, maar op tv komt dat ook wel over vind ik..
Dat wel ja. maar waar ik stond (net buiten het eerste vak) ging het nog wel redelijk los.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef RedFever007 het volgende:
Net even gekeken op TV. Wat een saai en tam publiek zeg....
Onzin.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ze mochten dus alleen dingen uitzenden waar de schermen alweer gerepareerd waren.
Vond ik sowieso op Pinkpop. Alleen de voorste rijen waren echt enthousiastquote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef RedFever007 het volgende:
Net even gekeken op TV. Wat een saai en tam publiek zeg....
Het ging zelfs aan de zijkant voor de infostand nog los...ik vond het in ieder geval minder lauw dan RAR.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Dat wel ja. maar waar ik stond (net buiten het eerste vak) ging het nog wel redelijk los.
Opzich wel logisch gezien de omstandigheden enz. maar toch jammer.
Zelf was het weer geweldig om terug te zien. vond ze echt heel goed maandag.
Niet met je eens, alles wat vanaf de late middag speelt op de main krijgt makkelijk het publiek tot voorbij de geluidstoren mee (dat was in de nineties de maatstaf, kwam je voorbij de toren, dan was je succesvol). Ik heb er het hele weekend tussen gestaan en weinig lauwheid meegekregen (behalve bij AM, maar die zogen dan ook behoorlijk). Heet was het, niet lauwquote:Op maandag 16 juni 2014 00:18 schreef iAvani het volgende:
[..]
Vond ik sowieso op Pinkpop. Alleen de voorste rijen waren echt enthousiast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |