quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
King's Landing was wel de "place to be" dit seizoen ja. Tyrion, Joffrey, Oberyn, alle toffe dingen gebeurden daar. In de rest van de GoT wereld gebeurde vrijwel niks interessants en was het meer laten zien dat ze ook nog bestonden dan dat het echt iets toevoegde. Nou okay, Little Finger in Eyrie was nog wel aardig, maar voor de rest is bij mij in ieder geval niks blijven hangen.
Ik kende de naam Valeriaan al in pilvorm, tegen (rij)examenstress enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Slayage het volgende:
kwist niet dat wij hier ook valerianen hadden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Valeriaan_%28geslacht%29
ik had chocola gegeten tegen rijexamenstressquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kende de naam Valeriaan al in pilvorm, tegen (rij)examenstress enzo.
Ik in 4x.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik had chocola gegeten tegen rijexamenstresswel in 1 keer geslaagd
kaarsen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik in 4x.Valeriaantjes op, bananen, al die meuk. Kaarsen opgestoken enz.
Mwa, die wall kan wel wat hebben. De Nights Watch zijn daarentegen best wel de sjaak iddquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:08 schreef Weakling het volgende:
Als die Wildlingen die naar verluidt met zijn tien duizenden zijn en reuzen en zo hebben een beetje door drukken is er volgende week geen Wall meer. Kort verhaaltje dan.
ah de katholieken! uiteindelijk heeft het wel geholpen dusquote:
precies ja. En zóveel is daar na de moord op joffrey ook niet gebeurt. De rechtzaak en het gevecht waren ontzettend sterke scenes. Verder is er niet echt iets dat me nu te binnen schiet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
King's Landing was wel de "place to be" dit seizoen ja. Tyrion, Joffrey, Oberyn, alle toffe dingen gebeurden daar. In de rest van de GoT wereld gebeurde vrijwel niks interessants en was het meer laten zien dat ze ook nog bestonden dan dat het echt iets toevoegde. Nou okay, Little Finger in Eyrie was nog wel aardig, maar voor de rest is bij mij in ieder geval niks blijven hangen.
Ik heb het papiertje maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah de katholieken! uiteindelijk heeft het wel geholpen dus
Pas op dat je dit niet te hard zegt. In dit topic ben je al gauw een zeikerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
precies ja. En zóveel is daar na de moord op joffrey ook niet gebeurt. De rechtzaak en het gevecht waren ontzettend sterke scenes. Verder is er niet echt iets dat me nu te binnen schiet.
Ik vind het nog steeds een geweldige serie en hou ook wel van tragere serie, maar ik vraag me wel af wat er allemaal uit de boeken weggelaten is dat niet interessant genoeg was als de dingen die we van de meeste karakters dit seizoen gezien hebben het boeiendste uit dat boek was...
Hopelijk komt er volgend seizoen wat meer schot in de zaak, al verwacht ik natuurlijk niet dat dat het geval gaat zijn. Al die roadtrips zijn leuk maar als ze er járen over doen om tot een climax per verhaal te komen begint het geduld langzaam op te raken.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb het papiertje maar daar is ook alles mee gezegd.
Mijn rijgedrag komt eigenlijk nog het meest overeen met de scythe: van links naar rechts zwiepend alle mede weggebruikers van de weg maaien.![]()
En daarmee is weer een mooi bruggetje naar ontopic gemaakt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
precies ja. En zóveel is daar na de moord op joffrey ook niet gebeurt. De rechtzaak en het gevecht waren ontzettend sterke scenes. Verder is er niet echt iets dat me nu te binnen schiet.
Ik vind het nog steeds een geweldige serie en hou ook wel van tragere serie, maar ik vraag me wel af wat er allemaal uit de boeken weggelaten is dat niet interessant genoeg was als de dingen die we van de meeste karakters dit seizoen gezien hebben het boeiendste uit dat boek was...
Hopelijk komt er volgend seizoen wat meer schot in de zaak, al verwacht ik natuurlijk niet dat dat het geval gaat zijn. Al die roadtrips zijn leuk maar als ze er járen over doen om tot een climax per verhaal te komen begint het geduld langzaam op te raken.
Pro-tip: ga nooit Pretty Little Liars kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef planethugo het volgende:
Ik ben geen groot boekenlezer en mijn mening hieromtrent is niet veranderd. Ik zie veel te veel asoiaf lezers die gewoon hele hoofdstukken overslaan omdat ze te langdradig en/of saai zijn. Dat gaat er bij mij al helemaal niet in. Plus dat ik toch al weet wat er gaat gebeuren maakt het nog minder de moeite waard.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben benieuwd of hier nog mensen zijn die toch maar de boeken gaan lezen na dit seizoen?
dat heeft mijn vriendin onlangs helemaal gekeken op netflix. Niet van plan om daar ooit aan te beginnen neequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pro-tip: ga nooit Pretty Little Liars kijken![]()
![]()
als de reis nog wat interessante dingen oplevert ok, maar Arya en the Hound is leuk zoals aan het begin van dit seizoen met die kip maar de scenes die daarna kwamen waren dezelfde alleen in een ander jasje. Vermakelijk maar niet iets dat echt veel toevoegtquote:
Ik sla ze alleen bij het herlezen over.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben geen groot boekenlezer en mijn mening hieromtrent is niet veranderd. Ik zie veel te veel asoiaf lezers die gewoon hele hoofdstukken overslaan omdat ze te langdradig en/of saai zijn. Dat gaat er bij mij al helemaal niet in. Plus dat ik toch al weet wat er gaat gebeuren maakt het nog minder de moeite waard.
Ik kan het aanraden, wel gewoon bij boek 1 beginnen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben benieuwd of hier nog mensen zijn die toch maar de boeken gaan lezen na dit seizoen?
Ben jij een autist?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel fijn. Ik word altijd helemaal uit het verhaal gehaald als er iets gebeurt wat ik niet geloof dat in het verhaal past.
Hehe, ik plaag ook maar een beetje. Als er 1 écht goed was, was het Ned Stark.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:35 schreef Forbry het volgende:
Geen "goeden" in GoT en als je er toch één "goed" wil noemen kom je uit bij Stannis?
Ik heb op dit punt duidelijk heuuuuule andere standaarden
En ieder seizoen weer zie ik diezelfde klacht prominent opduiken. Ik heb altijd begrepen dat GoT ook als een soort van (Middeleeuwse fantasy) soap moet worden gezien. Als mensen het gros alleen maar als "filler" zien, kijken ze misschien gewoon niet een serie die bij hun past denk ik dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:19 schreef planethugo het volgende:
aflevering gisteren gezien, en het was zeker een coole aflevering. Maar op het eind ging het opeens wel erg makkelijk, de reus buiten beeld verslagen en toen Ygritte dood ging waren plotseling vrijwel alle wildlings kansloos. Bij got verwacht ik juist, zeker na vorige week, dat het allemaal wat anders gaat dan verwacht maar dit was redelijk cliche. Waarom haken die wildlings aan de muur zo makkelijk af, dat dingen omlaag gegooid worden als ze de poort bestormen konden ze toch wel verwachten lijkt me. Doorzetten en eroverheen zou je zeggen maar opeens was alles afgelopen. Zonde.
Dit seizoen beklijft me toch het gevoel dat er vooral gerekt en gerekt wordt zonder dat het verhaal echt opschiet. Nu bij the wall had ik ook gehoopt op een omslagpunt, dat de wildlings zouden winnen en wellicht zelfs een deel vd muur zouden vernietigen zodat daar later de white walkers doorheen konden lopen maar vooralsnog is alles bij het oude. Alleen bij Tyrion is echt wat gebeurd en de serie lijkt zich daar ook steeds met de betere momenten op te focussen. Hopelijk krijgen we volgende week meer vuurwerk dan in de seizoensafsluiters van de vorige seizoenen.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |