holy shit die boog is wel lang die hij heeft, wanneer sam tegen hem praat dat hij een boog moet pakkn is ie echt 10 cm ofzoquote:
bron?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bombel het volgende:
Voor 20.000 kan je een gruwelijke dood kopen in het nieuwe boek...
Je vraagt er ook om als je zoiets gaat opzoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef stijn_ het volgende:
Ik heb met mijn domme hoofd gezocht op google naar ... , nadat ik dat in dit topic las. Domme fout. Dus mensen die niet gespoilerd willen worden, bij deze 😉.
ja of iemand moet die naam niet noemen in dit topic, kan ook hequote:Op woensdag 11 juni 2014 03:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je vraagt er ook om als je zoiets gaat opzoeken.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef stijn_ het volgende:
Ik heb met mijn domme hoofd gezocht op google naarSchokkend he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nadat ik dat in dit topic las. Domme fout. Dus mensen die niet gespoilerd willen worden, bij deze 😉.
Maar ja, eigen schuld.
Er is inderdaad geen enkele reden om dat in dit topic te noemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja of iemand moet die naam niet noemen in dit topic, kan ook he
Hoop niet dat die dood isquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:41 schreef Skillstorm het volgende:
Vind Alliser echt zo badass sinds deze aflevering.![]()
Ook al lijkt hij op Geert Wilders.
Robert ging juist naar Ned toe, om hem te vragen als Hand of the King en reisje vervolgens gezamenlijk terug.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even over tijdsaanduiding: in seizoen 1 wordt gezegd dat het een maand reizen is vanaf Winterfell naar KL.
Zoals ik eerder al heb gezegd ben ik easily amused dus ik neem alles voor zoete koek aan en denk er niet al teveel bij na. Soms vraag ik me wel af wat er dan in de tussentijd gebeurd, als Ned een maand lang moest reizen is er een maand lang geen Hand of the King geweest. Zoiets ofzo.
Ik vond al dat hij op iemand leek, Geert dus! Thnx voor deze eyeopenerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:41 schreef Skillstorm het volgende:
Vind Alliser echt zo badass sinds deze aflevering.![]()
Ook al lijkt hij op Geert Wilders.
Ohja verdraaid. Da's waar ook!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Robert ging juist naar Ned toe, om hem te vragen als Hand of the King en reisje vervolgens gezamenlijk terug.
Er is vanalles mis met de afstanden en schaal van Westeros. Maar goed, dat kan me weinig boeien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Robert ging juist naar Ned toe, om hem te vragen als Hand of the King en reisje vervolgens gezamenlijk terug.
Staat o.a. in het boektopic in TTK: TTK / A Song of Ice and Fire - GRRM #7 Waiting and Wenchesquote:
Het is 1,500 mijl van King's Landing naar Winterfell. Met zo'n karavaan is dat niet in een maand te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:02 schreef HamburgerHenk het volgende:
Was het niet gewoon een maand reizen voor de hele karavaan van de koning. Dus best overdreven langzaam.
Da's wel fijn. Ik word altijd helemaal uit het verhaal gehaald als er iets gebeurt wat ik niet geloof dat in het verhaal past.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zoals ik eerder al heb gezegd ben ik easily amused dus ik neem alles voor zoete koek aan en denk er niet al teveel bij na. Soms vraag ik me wel af wat er dan in de tussentijd gebeurd, als Ned een maand lang moest reizen is er een maand lang geen Hand of the King geweest. Zoiets ofzo.
Als ik het geld had zou ik een flaying willen in het boek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef Bombel het volgende:
Voor 20.000 kan je een gruwelijke dood kopen in het nieuwe boek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |