Geld natuurlijk alleen voor autochtone Nederlanders, bij exotische versies met BMW en gouden ketting stappen die gleufgladiolen zo in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:Alphamale zijn of streven om een te worden wordt bijna als een scheldwoord gezien
Is http://www.geenstijl.nl/m(...)en_als.html#comments ook voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moeten ze dingen zoals gym gewoon weer apart voor jongens en meisjes gaan geven. Zodat jongens zich lekker kunnen uitleven met gym zonder dat het allemaal zacht en vrouwelijk hoeft en dan kunnen meisjes de sporten beoefenen die vaak toch wat meer bij meisjes in trek zijn.
Haha betanerdje gespot.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
Alsof een land vol met macho's zoveel toffer is dan
Het gaat er soms wat over inderdaad, maar imo geen terechte klacht. Liever zo dan dat elke man een 'alphamannetje' probeert te zijn.
Neeee dat mag niet, dat is seksistisch!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moeten ze dingen zoals gym gewoon weer apart voor jongens en meisjes gaan geven. Zodat jongens zich lekker kunnen uitleven met gym zonder dat het allemaal zacht en vrouwelijk hoeft en dan kunnen meisjes de sporten beoefenen die vaak toch wat meer bij meisjes in trek zijn.
Wordt je ook offline gepest?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
Het gaat er soms wat over inderdaad, maar imo geen terechte klacht. Liever zo dan dat elke man een 'alphamannetje' probeert te zijn.
Echte mannen hebben een bierbuik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind zowel sportschoolmannetjes als nichten vies. Daarom bewandel ik de normale weg.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
quote:
Hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef hoas het volgende:
Ts wat maak je mij nou?
Ik als toonbeeld van mannelijkheid, ongeschoren en in een grote diesel rijdende.
Echte mannen waar zijn jullie?
Zit er verschil tussen die twee groepen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind zowel sportschoolmannetjes als nichten vies. Daarom bewandel ik de normale weg.
Ongeschoren betekent niet dat je je nog niet hoeft te scheren heh.quote:
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ongeschoren betekend niet dat je je nog niet hoeft te scheren heh.
Dus je bent een ecto?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Dat wordt je zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja want je wordt ook idd gespierd door naar de sportschool te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
Ik kon mij als puber vreselijk ergeren dat die wijven met balsporten meer in de weg liepen dat een bijdrage leverden en met het afcijferen van disciplines als speer werpen en hardlopen er ´omdat het vrouwen waren´ er een andere puntentelling op na werd gehouden.
Maar ik was dan ook lichtelijk autistisch.
Boeie het is gym maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
Ik kon mij als puber vreselijk ergeren dat die wijven met balsporten meer in de weg liepen dat een bijdrage leverden en met het afcijferen van disciplines als speer werpen en hardlopen er ´omdat het vrouwen waren´ er een andere puntentelling op na werd gehouden.
Meedoen met de gymlesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
Veel meer dan de bouncende boobs van de chicks interesseerde me toch niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gaat om het principe, is gewoon fucking seksistisch.
Anders val je ook maar buiten de boot wil je zeggen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er is natuurlijk een middenweg, maar ik heb veel liever een wat hoger nichten/hipstergehalte dan zo'n schreeuwerig machocultuurtje
wow, so alphaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel meer dan de bouncende boobs van de chicks interesseerde me toch niet.
Verrassend.quote:
quote:
quote:
je bent gewoon vies nerdje dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Sporten doe ik in mijn eigen tijd wel, trefbal is voor de dikkertjes die anders geen beweging krijgen
Hahaha datismijnmening werd altijd als laatste gekozen met gym.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Sporten doe ik in mijn eigen tijd wel, trefbal is voor de dikkertjes die anders geen beweging krijgen
Zo is er zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel
Er is een verschil tussen goed gekleed zijn en gewoonweg een nicht zijn
Onderste knoopje dicht, slechte pasvormen. Oh oh, dit zijn we niet van je gewend wenferquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
Je zal maar in een uniform moeten lopen.
Wat jij wil jongenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je bent gewoon vies nerdje dus
Terechte fix.quote:
Dat loopt er een stuk beschaafder bij dan op de Nederlandse scholen.quote:
Nee hoor, ik deed sowieso amper mee, aan het begin van het jaar een briefje van mijn vader meegenomen en verder tijdens de gym lekker feunenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahaha datismijnmening werd altijd als laatste gekozen met gym.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel
Er is een verschil tussen goed gekleed zijn en gewoonweg een nicht zijn
Je vader een briefje laten schrijven, wat schreef 'ie? 'Kan niet mee doen want zo'n zeikwijf dat ie ook ongesteld wordt'?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed sowieso amper mee, aan het begin van het jaar een briefje van mijn vader meegenomen en verder tijdens de gym lekker feunen
fixedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef spambot31 het volgende:
Als ik ooit een vrouwenstopplicht zie neuk ik 'm.
Haten op schooluniformenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
Je zal maar in een schooluniform moeten lopen.
ja ...kleine SS kostuumsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haten op schooluniformen
'T zou tijd worden dat ze dat eens terugbrachten
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haten op schooluniformen
Tof ja als een persoon zich enkel kan uiten met de kleur van z'n sokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haten op schooluniformen
Nee, gewoon dit, dat, blessure, klaar. Heel het jaar niet meegedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vader een briefje laten schrijven, wat schreef 'ie? 'Kan niet mee doen want zo'n zeikwijf dat ie ook ongesteld wordt'?
Ik vind dit echt heel erg triestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, gewoon dit, dat, blessure, klaar. Heel het jaar niet meegedaan
Ook voorgeschreven sokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tof ja als een persoon zich enkel kan uiten met de kleur van z'n sokken.
Wtf, gast. Het is ''t Zou tijd worden'.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haten op schooluniformen
Is ook niks meer aan als die chicks verplicht in zo'n pakje moeten lopen. Laat mensen gewoon dragen wat ze willen, ook op school.quote:
Gewoon kistjes, ruitjesbroek en visnet hemdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niks meer aan als die chicks verplicht in zo'n pakje moeten lopen. Laat mensen gewoon dragen wat ze willen, ook op school.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Wtf, gast. Het is ''t Zou tijd worden'.
Behalve dan Nickelson-jassen en Adidas-trainingspakken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niks meer aan als die chicks verplicht in zo'n pakje moeten lopen. Laat mensen gewoon dragen wat ze willen, ook op school.
Fascist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Behalve dan Nickelson-jassen en Adidas-trainingspakken.
Gewoon van jongs af aan een beetje meer klasse en stijl in de maatschappij pompen kan echt geen kwaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd. Ik verbaas me er alleen over dat dit bij weinig mensen bekend is.quote:
Leuk wel dat je jezelf hierin ziet als bezitter van klasse en stijl.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon van jongs af aan een beetje meer klasse en stijl in de maatschappij pompen kan echt geen kwaad
Ik weet het ook wel, het is meer automatisme om gewoon de eerste letter van een zin met hoofdletter te doen. Zeker als je snel een berichtje postquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd. Ik verbaas me er alleen over dat dit bij weinig mensen bekend is.
Jij draagt ook fedora's zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon van jongs af aan een beetje meer klasse en stijl in de maatschappij pompen kan echt geen kwaad
Ja héquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk wel dat je jezelf hierin ziet als bezitter van klasse en stijl.
Beide hebben normaliter weinig met elkaar te maken ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Kakker zijn is wat anders dan metroseksueel zijn.
Ja een goed oog voor detail is niet een ieder gegeven maar valt met verloop van tijd wel te leren. Daarbij zijn het nog kinderen en pakken in de kleine maten hebben doorgaans echt een vreselijke fit, rare pasvormen en komen in lage oplage. Ik heb liever dat zo´n jong ventje went aan het dragen van een pak. Het is een mooi begin. En wat betreft de etiquette, als iedereen dat zou begrijpen en hanteren is de lol er wel een beetje af vind je niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onderste knoopje dicht, slechte pasvormen. Oh oh, dit zijn we niet van je gewend wenfer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |