Echte mannen hebben een bierbuik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind zowel sportschoolmannetjes als nichten vies. Daarom bewandel ik de normale weg.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
Alsof een land vol met macho's zoveel toffer is dan
Het gaat er soms wat over inderdaad, maar imo geen terechte klacht. Liever zo dan dat elke man een 'alphamannetje' probeert te zijn.
quote:
Hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:27 schreef hoas het volgende:
Ts wat maak je mij nou?
Ik als toonbeeld van mannelijkheid, ongeschoren en in een grote diesel rijdende.
Echte mannen waar zijn jullie?
Zit er verschil tussen die twee groepen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind zowel sportschoolmannetjes als nichten vies. Daarom bewandel ik de normale weg.
Ongeschoren betekent niet dat je je nog niet hoeft te scheren heh.quote:
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ongeschoren betekend niet dat je je nog niet hoeft te scheren heh.
Dus je bent een ecto?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Ensiferum het volgende:
Dat wordt je zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja want je wordt ook idd gespierd door naar de sportschool te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
Ik kon mij als puber vreselijk ergeren dat die wijven met balsporten meer in de weg liepen dat een bijdrage leverden en met het afcijferen van disciplines als speer werpen en hardlopen er ´omdat het vrouwen waren´ er een andere puntentelling op na werd gehouden.
Maar ik was dan ook lichtelijk autistisch.
Boeie het is gym maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
Ik kon mij als puber vreselijk ergeren dat die wijven met balsporten meer in de weg liepen dat een bijdrage leverden en met het afcijferen van disciplines als speer werpen en hardlopen er ´omdat het vrouwen waren´ er een andere puntentelling op na werd gehouden.
Meedoen met de gymlesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef wenfer2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |