Veel meer dan de bouncende boobs van de chicks interesseerde me toch niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gaat om het principe, is gewoon fucking seksistisch.
Anders val je ook maar buiten de boot wil je zeggen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Er is natuurlijk een middenweg, maar ik heb veel liever een wat hoger nichten/hipstergehalte dan zo'n schreeuwerig machocultuurtje
wow, so alphaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel meer dan de bouncende boobs van de chicks interesseerde me toch niet.
Verrassend.quote:
quote:
quote:
je bent gewoon vies nerdje dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Sporten doe ik in mijn eigen tijd wel, trefbal is voor de dikkertjes die anders geen beweging krijgen
Hahaha datismijnmening werd altijd als laatste gekozen met gym.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Sporten doe ik in mijn eigen tijd wel, trefbal is voor de dikkertjes die anders geen beweging krijgen
Zo is er zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel
Er is een verschil tussen goed gekleed zijn en gewoonweg een nicht zijn
Onderste knoopje dicht, slechte pasvormen. Oh oh, dit zijn we niet van je gewend wenferquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:50 schreef deadprez het volgende:
Je zal maar in een uniform moeten lopen.
Wat jij wil jongenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je bent gewoon vies nerdje dus
Terechte fix.quote:
Dat loopt er een stuk beschaafder bij dan op de Nederlandse scholen.quote:
Nee hoor, ik deed sowieso amper mee, aan het begin van het jaar een briefje van mijn vader meegenomen en verder tijdens de gym lekker feunenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahaha datismijnmening werd altijd als laatste gekozen met gym.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel
Er is een verschil tussen goed gekleed zijn en gewoonweg een nicht zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |