Touché.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand mét persoonlijkheid zou zich willen revancheren.
Je kunt het prima solo spelen. Maar het is inderdaad leuker met meerdere spelers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is Bro Force iets in je eentje? Leukst lijkt me toch om met meerdere mensen te spelen.
Leukste is natuurlijk om samen alle character vrij te spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je kunt het prima solo spelen. Maar het is inderdaad leuker met meerdere spelers.
Duh, alsof je CoD speelt om het verhaalquote:
Bij Splatoon heb je ook je eigen punten. zo kan je zelf bovenaan staan, ondanks dat jouw team verloren heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef gniffie het volgende:
Geen idee met dat Splatoon. Ik mis de mogelijkheden om je individueel te laten gelden. Zit je in een kut team dan is het al zo goed als gedaan. Met COD kon je tenminste nog een een goede KDR halen.
Ja dat is ook zo. Maar de maps zijn zo klein en het schieten is niet echt skill based. Hopelijk komt er een demo of wordt het geen full priced game. Dan haal ik hem misschien nog wel. En voice chat!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Bij Splatoon heb je ook je eigen punten. zo kan je zelf bovenaan staan, ondanks dat jouw team verloren heeft.
Ik wil zijn Pikmin shirt.quote:
nee maar in japan gaat ie het vast goed doenquote:
Dat had ik sowieso niet verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |