abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140924587
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo ontzettend dom gelul, het lijkt net of de Quincygario's vergeten zijn wat echte rasisme en slavernij inhoudt maar ik wil ze er graag aan herinneren ~O>
Leer eerst spellen.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 19:21:21 #202
231686 budvar
budvar
pi_140924636
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Leer eerst spellen.
Zweep, z w e e p.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_140924657
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:21 schreef budvar het volgende:

[..]

Zweep, z w e e p.
Kan je racisme ook spellen?
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 19:29:50 #204
231686 budvar
budvar
pi_140924952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Kan je racisme ook spellen?
Nee vandaag niet :') staat om 1 of andere reden verkeerd in woordenboek op mijn mobiel.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:34:07 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140925101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Natuurlijk alleen daarop reageren terwijl ik toch duidelijk zeg dat dat tussen volwassenen voornamelijk als naar gezien wordt...
Maar niet iedereen is even gek op kinderen, niet iedereen is blij als er per dag een aantal kinderen aan je broek hangen te bedelen.

En nee, niks bevrijde slaaf, dat idee houdt geen enkele stand, de piet van jan schenkman was een page, gewoon een slaaf op de achtergrond die de zooi mocht sjouwen.

En ook nee op dat de piet ingewikkelder is dan ik zeg, piet zoals we die hier kennen komt af van jan schenkman, de page op de achtergrond. Daarvoor is er idd een traditie waarvan we vermoeden dat die afkomt van oa de zwarte jacht, demonen dus. Die leken geensinds op de piet van nu, zoek kronus maar eens op(die trouwens niet veranderde in zwarte piet maar in de sint!!!!).
Tuurlijk meid. Is helemaal goed met je.
Veel plezier in je droomwereld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:35:06 #206
37769 erodome
Zweefteef
pi_140925135
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk meid. Is helemaal goed met je.
Veel plezier in je droomwereld.
Uitgelult, argumenten zijn op?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140925267
ik vind het een goede oplossing, ik had lieve een witte piet gezien maar ja
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:43:16 #208
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140925474
JOUW RECHTEN EINDIGEN WAAR MIJN GEVOELENS BEGINNEN. :'(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_140925560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
JOUW RECHTEN EINDIGEN WAAR MIJN GEVOELENS BEGINNEN. :'(
Ik word gestresst van jouw hoofdletters, dus nou wil ik schadevergoeding. :(
pi_140925581
Ik verbaas mij er over hoe een klein kerngroepje onder leiding van Quinsy Gario al deze onzin voor elkaar krijgt
Hebben ze nou niet door dat ze juist de boel op scherp zetten zo ?
Als je iets voor elkaar probeert te krijgen probeer je dat met diplomatie ( dat is voor narcist Gario niet weggelegd ), niet door kinderfeesten te proberen te verbieden en als dat niet lukt bij dat zelfde feest te gaan demonstreren.
Ook de uitspraken die zijn gedaan door zijn aanhangers zijn nou niet echt constructief , nazi vergelijkingen en zo.

Opvallend dat dit zo vlak voor het WK bekend gemaakt word.
pi_140925925
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:52 schreef AMangold het volgende:
Die buitenlanders moeten onze cultuur maar accepteren of terug oprotten }:| Zwarte Piet doet helemaal niets verkeerd..
Oh god, door dit soort reacties krijg ik echt de neiging om mijn ogen eruit te krabben :') Hadden we niet weer even een jaartje kunnen wachten totdat mensen weer dit soort diarree neer gaan knallen?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_140925992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oh god, door dit soort reacties krijg ik echt de neiging om mijn ogen eruit te krabben :') Hadden we niet weer even een jaartje kunnen wachten totdat mensen weer dit soort diarree neer gaan knallen?
Vind jij het normaal dat iemand zo nodig ergens anders naar toe verhuist en dan gelijk wilt bepalen wat daar allemaal gebeurd. Ik heb altijd geleerd dat ik mij moet aanpassen aan mijn omgeving en niet andersom..
pi_140926043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hadden we niet weer even een jaartje kunnen wachten totdat mensen weer dit soort diarree neer gaan knallen?
Dat was ook de bedoeling, tot het stelletje beroepszeikerds vond dat vandaag wel een mooie dag was voor dit nieuws.
pi_140926112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef AMangold het volgende:

Ik heb altijd geleerd dat ik mij moet aanpassen aan mijn omgeving en niet andersom..
Waarom doe je het dan niet? Waarom pas je je niet aan aan je multiculturele omgeving. Je noemt Surinamers/Antillianen mensen die hier niet thuis horen (ze moeten terug zeg je). Blijkbaar heb jij je niet kunnen aanpassen aan je omgeving.
pi_140926113
quote:

[..]

Vind jij het normaal dat iemand zo nodig ergens anders naar toe verhuist en dan gelijk wilt bepalen wat daar allemaal gebeurd. Ik heb altijd geleerd dat ik mij moet aanpassen aan mijn omgeving en niet andersom..
Gelijk? Definieer gelijk in deze kwestie
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:57:00 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_140926126
quote:

[..]

Welkom in het tijdperk van globalisatie, this world gets all mixed up *O*

pi_140926282
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Welkom in het tijdperk van globalisatie, this world gets all mixed up *O*

Globalisering mag niet zorgen voor een wereldwijde culturele eenheidsworst.

Het zou diep triest zijn als straks de hele wereld dezelfde brij van McDonalds, Starbucks en Santa Claus zou worden.
pi_140926358
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Globalisering mag niet zorgen voor een wereldwijde culturele eenheidsworst.

Het zou diep triest zijn als straks de hele wereld dezelfde brij van McDonalds, Starbucks en Santa Claus zou worden.
Het is weer een andere uiterste om racisme openlijk te promoten.
pi_140926366
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan niet? Waarom pas je je niet aan aan je multiculturele omgeving. Je noemt Surinamers/Antillianen mensen die hier niet thuis horen (ze moeten terug zeg je). Blijkbaar heb jij je niet kunnen aanpassen aan je omgeving.
Ik klaag er alleen over dat zij ons Nederlanders continu veroordelen op alles wat wij doen. Een onschuldig kinderfeest word meteen weer bestempeld tot rasisme.. Bij alles wat we doen krijgen we commentaar dat we discrimineren.. Maar zij mogen wel overal over discrimineren? Nou mooi niet.. Ieder mens is gelijk, Ja!! Dat houd in dat wij hun moeten accepteren maar zij ons ook en dat doen ze niet.. Alleen zij die dat niet doen mogen van mij weg.. Een goede vriendin van mij heeft ook gewoon een donkere huid, maar gaat ook niet gelijk zeuren over zwarte piet / negerzoen / jodenkoek (oja mijn achternaam is joods, moet ik nu ook gaan huilen om jodenkoeken?)
pi_140926475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef AMangold het volgende:

[..]

Ik klaag er alleen over dat zij ons Nederlanders continu veroordelen op alles wat wij doen. Een onschuldig kinderfeest word meteen weer bestempeld tot rasisme.. Bij alles wat we doen krijgen we commentaar dat we discrimineren.. Maar zij mogen wel overal over discrimineren? Nou mooi niet.. Ieder mens is gelijk, Ja!! Dat houd in dat wij hun moeten accepteren maar zij ons ook en dat doen ze niet.. Alleen zij die dat niet doen mogen van mij weg.. Een goede vriendin van mij heeft ook gewoon een donkere huid, maar gaat ook niet gelijk zeuren over zwarte piet / negerzoen / jodenkoek (oja mijn achternaam is joods, moet ik nu ook gaan huilen om jodenkoeken?)
Nee, je moet kappen met wij/zij denken. Dan pas heb je je aangepast aan je omgeving, welke eigenschap je zo fier op bent.
pi_140926585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef AMangold het volgende:

[..]

Leer anders eerst je eigen taal eens fatsoenlijk te beheersen voordat je kritiek gaat uiten op de buitenlanders :') Zo'n typisch 'sbs6-kijkend-Wilders-stemmend-VMBO-gevoel' krijg ik bij dit soort gebral... brrrr.

Ik vraag me altijd af wat deze mensen voor ons land betekenen behalve hun tenenkrommende, ongenuanceerde onderbuikgevoelens voor iedereen kenbaar maken sinds ze hun eigen podium hebben op het internet. Kan niet veel zijn als ik dat zo lees :')
pi_140926613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het is weer een andere uiterste om racisme openlijk te promoten.
Ik herken dit niet en ga niet in op hypothetische situaties.

Dat van Santa Claus was daarentegen heel reëel, het was immers de suggestie van die VN-mevrouw dat we sinterklaas zouden moeten afschaffen en zouden moeten overstappen op Santa Claus.
pi_140926714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Leer anders eerst je eigen taal eens fatsoenlijk te beheersen voordat je kritiek gaat uiten op de buitenlanders :') Zo'n typisch 'sbs6-kijkend-Wilders-stemmend-VMBO-gevoel' krijg ik bij dit soort gebral... brrrr.

Ik vraag me altijd af wat deze mensen voor ons land betekenen behalve hun tenenkrommende, ongenuanceerde onderbuikgevoelens voor iedereen kenbaar maken sinds ze hun eigen podium hebben op het internet. Kan niet veel zijn als ik dat zo lees :')
Als je over spelfouten wilt gaan zeuren. Dat heet dyslectie. Overigens kijk ik nooit sbs6, heb ik niet op de pvv gestemd en doe ik hbo. Kijk dat mijn mening voor jou tenenkrommend is, is jou probleem. Vrijheid van meningsuiting ;)
pi_140926908
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef AMangold het volgende:

[..]

Als je over spelfouten wilt gaan zeuren. Dat heet dyslectie. Overigens kijk ik nooit sbs6, heb ik niet op de pvv gestemd en doe ik hbo. Kijk dat mijn mening voor jou tenenkrommend is, is jou probleem. Vrijheid van meningsuiting ;)
Ach komop, dyslexie heeft toch geen fuck te maken met grammaticale fouten... grammatica bestaat gewoon uit keiharde regels :')
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 20:11:58 #225
231686 budvar
budvar
pi_140926922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef AMangold het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel makkelijker om iemand op wat spelfouten te wijzen en zeggen dat iemand een sbs pvv'er is dan om met wat inhoudelijks te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')