ze zullen jou eens een keer serieus nemen.quote:
Zou ook voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zullen jou eens een keer serieus nemen.
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Rijst het volgende:
Is dit dezelfde zelda die wordt ontwikkeld door dynasty warriors?
Youtube op Nintendo Amerika ookquote:
Mijn fapquote:
Nope ik zit nu een vertraagde stream te kijken omdat ign vastliepquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ach ik mag dus niet klagen dat alles hier 5 minuten later binnenkomt
Beide delen! Met Nintendo costumesquote:
e3.nintendo.comquote:
Bij Nintendo eten ze paddo's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Wat heb je dan gezopen, als je dat bedenkt?
Weet niet of LSD ook vloeibaar te krijgen is..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:36 schreef Buitendam het volgende:
Wat heb je dan gezopen, als je dat bedenkt?
True, true.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:36 schreef JimmyJames het volgende:
Ze proberen wel iets nieuws. Op zich lovenswaardig.
Drugs gebruiken en er voor betaald wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:37 schreef Solo14 het volgende:
''We were hanging out, he said hey''
Recreatief drugsgebruik, zie het al voor me deze lui.
Komt omdat iemand in html5 alle levels had nagemaakt en dat men zelf levels kon maken. Nintendo zag dat en eiste om het offline te halen. Ze zagen ook dat je makkelijk xml/json kon genereren en dit kon delen dmv een shortlink. Dit werd binnen een paar dagen enorm veel gespeeld. Het was ook open source op github te vinden. Na 4 weken werd het offline gehaald.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:35 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn zelf uit ideeen qua levels na zoveel jaar?
True, maar ik ga dit dus niet halenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:36 schreef JimmyJames het volgende:
Ze proberen wel iets nieuws. Op zich lovenswaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |