Heb je ooit MGS gespeeld? Als je gevonden wordt moet je gewoon ontsnappen of iedereen doden, gespot worden heeft eigenlijk nooit een game over als gevolg. (tenzij je op European Extreme speelt ofzo)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de stealth game Metal Gear Solid 5 omdat ik groot fan ben van stealth games .
Maar ik hoop niet dat deze game te moeilijk word zodat je steeds opnieuw moet beginnen in stealth ( niet als rambo als je ontdekt word ) en daarmee wil ik zeggen dat er genoeg save points moeten in zitten zodat je niet steeds het hele level opnieuw moet beginnen .
Als voorbeeld Hitman Absolution was voor mij zo irritant omdat je daar bij bepaalde levels helemaal niet kon saven en als je daar in de fout ging moest je weer van voor af aan beginnen .
Voor mij mag MGS 5 best pittig zijn ( moeilijke AI ) maar als je bv 15 minuten aan spelen bent en je word opgemerkt door de vijand en vermoord word en daarna weer het hele level opnieuw moet doen , daar heb ik zeker een hekel aan .
Een fijne stealth gameplay is voor mij genoeg save points en hopelijk heeft MGS 5 dat .
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb je ooit MGS gespeeld? Als je gevonden wordt moet je gewoon ontsnappen of iedereen doden, gespot worden heeft eigenlijk nooit een game over als gevolg. (tenzij je op European Extreme speelt ofzo)
Geen idee eigenlijk, op andere fora waar ik kom is het veel meer besproken. Oh en trouwens, je krijgt uiteraard wel een betere beoordeling als je in een missie weinig of niet gespot wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .
Waarom word MGS 5 hier in Fok forum zo weinig besproken
Voor PC is alleen de steam release op 1 september, voor de rest moet je wachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:32 schreef topdeck het volgende:
Is de physical release for PC wel beschikbaar? Ik zie overal alleen download. Fuck dat ik wil hem fysiek hebben
ik wil m'n mgs5 PC boxje hebben ;_;![]()
![]()
holy shitquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor PC is alleen de steam release op 1 september, voor de rest moet je wachten.
MGS te moeilijk en te diep voor de meeste mensen hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .
Waarom word MGS 5 hier in Fok forum zo weinig besproken
Maar de reflex mode is zo kewllllquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef topdeck het volgende:
mensen die met reflex mode spelen
[ afbeelding ]
gisteren nog gespeeld, maar die cutscenesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Sickert het volgende:
Mn pre-order zojuist gedaan bij Bol
Had nog 14 Euro tegoed openstaan, lekker goedkoop een topgame scoren![]()
*zin in!
Binnenkort the Twin snakes maar weer eens spelen op de cube! of toch maar de Psx versie)
Ook de pre-order gedaan, (doe ik ander nooit voor games, maar MSG is een uitzondering...hoe moet ik er anders achter komen waarom ik Big Boss zo nodig twee keer moest ombrengen op de MSX.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Sickert het volgende:
Mn pre-order zojuist gedaan bij Bol
Had nog 14 Euro tegoed openstaan, lekker goedkoop een topgame scoren![]()
*zin in!
Binnenkort the Twin snakes maar weer eens spelen op de cube! of toch maar de Psx versie)
Kan...maar zit je dan wel in het goede topic?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:11 schreef Hermanna het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets gehad met MSG..
Gewoon op geen enkele link klikken met Metal Gear Solid V: The Phantom Pain in de titel...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:18 schreef LeaderRoel het volgende:
ALARM
MGSV SPOILERS ZIJN UITGELEKT
GA NIET NAAR 4CHAN OF REDDIT
Ohhh.. Ik dacht dat ik in het PS4 topic was en het vol met MSG posts zat..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan...maar zit je dan wel in het goede topic?
Ah op die manier...nou ja het zou ergens wel redelijk zijn als elke PS4 topic vol stond met MSG posts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ohhh.. Ik dacht dat ik in het PS4 topic en het vol met MSG posts zat..![]()
![]()
Is heel moeilijk. Ik kijk al 3 jaar lang uit naar deze game, lees elk nieuwtje en kijk elke trailer analyse, en dus is de verleiding om leaks te lezen heel moeilijk te weerstaan, vooral de laatste 11 dagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon op geen enkele link klikken met Metal Gear Solid V: The Phantom Pain in de titel...
Echt? Ik heb daar nooit moeite mee eigenlijk (nou ja ik probeer er niet te veel aan te denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is heel moeilijk. Ik kijk al 3 jaar lang uit naar deze game, lees elk nieuwtje en kijk elke trailer analyse, en dus is de verleiding om leaks te lezen heel moeilijk te weerstaan, vooral de laatste 11 dagen...
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MGS te moeilijk en te diep voor de meeste mensen hier
Cutscenes zijn juist geweldig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
gisteren nog gespeeld, maar die cutscenes
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:45 schreef abruzzese het volgende:
Volgens mij word deze Metal Gear Solid 5 de allerbeste game wat ik ga aanschaffen .
Het hele stealth gebeuren in een openwereld game moet toch fantastisch zijn .
Vorig jaar was ik nog niet zo bezig met deze game omdat ik dacht aan lineaire gameplay maar de laatste weken kan ik gewoon niet wachten om deze bijzondere game te gaan spelen .
En ik koop zo een must have game toch liever in de winkel en ga niet wachten tot de postbode is geweest .
¤60,00 geef ik makkelijk uit voor deze Metal Gear Solid 5
Laten we het hopen. De teaser game van 10 euro was zeker al de moeite waard!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:45 schreef abruzzese het volgende:
Volgens mij word deze Metal Gear Solid 5 de allerbeste game wat ik ga aanschaffen .
Het hele stealth gebeuren in een openwereld game moet toch fantastisch zijn .
Vorig jaar was ik nog niet zo bezig met deze game omdat ik dacht aan lineaire gameplay maar de laatste weken kan ik gewoon niet wachten om deze bijzondere game te gaan spelen .
En ik koop zo een must have game toch liever in de winkel en ga niet wachten tot de postbode is geweest .
¤60,00 geef ik makkelijk uit voor deze Metal Gear Solid 5
joh, soms gaat het ook nergens over. De La Le Lu Li Lo? The Boss, Big Boss, Solidus Snake, Drebin? Kojima zit afentoe wel aan de lsd heurquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MGS te moeilijk en te diep voor de meeste mensen hier
Ondanks de LSD weten ze mij toch weer iedere keer te boeien met de story (en natuurlijk de gameplay)!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
joh, soms gaat het ook nergens over. De La Le Lu Li Lo? The Boss, Big Boss, Solidus Snake, Drebin? Kojima zit afentoe wel aan de lsd heur
boeiend is 1, volgbaar is 2, verhaal wat alle kanten op gaat is 3quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:27 schreef KempiX23 het volgende:
[..]
Ondanks de LSD weten ze mij toch weer iedere keer te boeien met de story (en natuurlijk de gameplay)!
Ik begrijp je punt, echter vind ik de cinematics altijd prima! Zoals hier eerder gezegd is: meestal snapte ik ze pas helemaal op het eind (en moest ik de game dus 2x spelen)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeiend is 1, volgbaar is 2, verhaal wat alle kanten op gaat is 3
Sommige mensen vinden het verhaal in Metal Gear heel belangrijk maar persoonlijk vind ik het clichematig en doodsaai dus nee, je kan gewoon lekker spelen en dan is het alsnog goed te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef aanstootgevende het volgende:
Ik ben een beetje in een game bui. Is dit spel leuk als je niet bekend bent met de voorgangers? Je hoort er heel veel over en ik wil eigenlijk wel een beetje kijken waar iedereen het nou over heeft.
Ok thanks, nou misschien ga ik er dan maar een poging mee wagen als die uit komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het verhaal in Metal Gear heel belangrijk maar persoonlijk vind ik het clichematig en doodsaai dus nee, je kan gewoon lekker spelen en dan is het alsnog goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je playtroughs van Mgs1/2/3 en peacewalker op youtube. Donequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een bende goede reviews. Gezien ik net mijn eerste Playstation heb gekocht overweeg ik Metal Gear Solid V eens te proberen.
Overweeg, want ik ben iemand die ervan houdt als verhalen me kunnen boeien. En met alle voorkennis die nodig is om dit te snappen (zover ik heb gekezen), heb ik er eigenlijk ook weer geen zin in.
Hier heb ik eigenlijk een beetje angst voor. Dat het inderdaad een spel wordt voor de casual gamer en dat de uitdaging minimaal is. Veel savepoints, overpowered wapens, dat werk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb zelf ook maar alleen ervaring met Metal Gear Solid uit 1995 playstation 1 .
De rest heb ik niet vervolgd omdat het verhaal mij niet boeide en inderdaad was Metal Gear Solid games zeker moeilijk en daarom ik afhaakte .
Zelfs Metal Gear Solid 4 Guns of Patriot heeft mij niet geboeid en heb ik links laten liggen .
Maar nu 2015 verwacht ik toch een heel andere en toegankelijke game waar je ook nog eens de vele vrijheid hebt in stealth .
Ik ben wel enthousiast over deze deel 5 omdat ik zeer veel van sneaken / stealth / sluipen houd .
Maar ik ben toch voorzichtig en wacht toch wel de reviews af en hoop dat het toch een game word voor casual gamer .
Mijn echte game waar ik van houd is Assassin's Creed Games ( heerlijke stealth ) SplinterCell games vind ik allemaal goed / Hitman vond ik weer wat minder omdat je daar het hele level moest uitspelen zonder dat je kon saven .
Ik vind het wel een spannende week worden en ben zeeer erg benieuwd .
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nu afwachten welke winkel als eerste de release verbreekt. Zo had ik the Witcher 3 ook 2 dagen eerder weten te krijgen.
kleine kans gok ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgen(ps4)
Ik heb hem daar ook besteld. Hopelijk krijg ik hem daadwerkelijk zaterdag binnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgen(ps4)
Op budgetgaming staat ook een lijst met reviews, wel veel positiefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
kleine kans gok ikhttp://tweakers.net/shopr(...)punt-nl/shopreviews/
ik vertrouw de budgetgaming community meer dan die van tweakersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
kleine kans gok ikhttp://tweakers.net/shopr(...)punt-nl/shopreviews/
http://metalgeartimeline.com/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een bende goede reviews. Gezien ik net mijn eerste Playstation heb gekocht overweeg ik Metal Gear Solid V eens te proberen.
Overweeg, want ik ben iemand die ervan houdt als verhalen me kunnen boeien. En met alle voorkennis die nodig is om dit te snappen (zover ik heb gekezen), heb ik er eigenlijk ook weer geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |