Heb je ooit MGS gespeeld? Als je gevonden wordt moet je gewoon ontsnappen of iedereen doden, gespot worden heeft eigenlijk nooit een game over als gevolg. (tenzij je op European Extreme speelt ofzo)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de stealth game Metal Gear Solid 5 omdat ik groot fan ben van stealth games .
Maar ik hoop niet dat deze game te moeilijk word zodat je steeds opnieuw moet beginnen in stealth ( niet als rambo als je ontdekt word ) en daarmee wil ik zeggen dat er genoeg save points moeten in zitten zodat je niet steeds het hele level opnieuw moet beginnen .
Als voorbeeld Hitman Absolution was voor mij zo irritant omdat je daar bij bepaalde levels helemaal niet kon saven en als je daar in de fout ging moest je weer van voor af aan beginnen .
Voor mij mag MGS 5 best pittig zijn ( moeilijke AI ) maar als je bv 15 minuten aan spelen bent en je word opgemerkt door de vijand en vermoord word en daarna weer het hele level opnieuw moet doen , daar heb ik zeker een hekel aan .
Een fijne stealth gameplay is voor mij genoeg save points en hopelijk heeft MGS 5 dat .
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb je ooit MGS gespeeld? Als je gevonden wordt moet je gewoon ontsnappen of iedereen doden, gespot worden heeft eigenlijk nooit een game over als gevolg. (tenzij je op European Extreme speelt ofzo)
Geen idee eigenlijk, op andere fora waar ik kom is het veel meer besproken. Oh en trouwens, je krijgt uiteraard wel een betere beoordeling als je in een missie weinig of niet gespot wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .
Waarom word MGS 5 hier in Fok forum zo weinig besproken
Voor PC is alleen de steam release op 1 september, voor de rest moet je wachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:32 schreef topdeck het volgende:
Is de physical release for PC wel beschikbaar? Ik zie overal alleen download. Fuck dat ik wil hem fysiek hebben
ik wil m'n mgs5 PC boxje hebben ;_;![]()
![]()
holy shitquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor PC is alleen de steam release op 1 september, voor de rest moet je wachten.
MGS te moeilijk en te diep voor de meeste mensen hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je antwoord , gespot worden hoef nog niet te zeggen einde game .
Waarom word MGS 5 hier in Fok forum zo weinig besproken
Maar de reflex mode is zo kewllllquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:31 schreef topdeck het volgende:
mensen die met reflex mode spelen
[ afbeelding ]
gisteren nog gespeeld, maar die cutscenesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Sickert het volgende:
Mn pre-order zojuist gedaan bij Bol
Had nog 14 Euro tegoed openstaan, lekker goedkoop een topgame scoren![]()
*zin in!
Binnenkort the Twin snakes maar weer eens spelen op de cube! of toch maar de Psx versie)
Ook de pre-order gedaan, (doe ik ander nooit voor games, maar MSG is een uitzondering...hoe moet ik er anders achter komen waarom ik Big Boss zo nodig twee keer moest ombrengen op de MSX.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:44 schreef Sickert het volgende:
Mn pre-order zojuist gedaan bij Bol
Had nog 14 Euro tegoed openstaan, lekker goedkoop een topgame scoren![]()
*zin in!
Binnenkort the Twin snakes maar weer eens spelen op de cube! of toch maar de Psx versie)
Kan...maar zit je dan wel in het goede topic?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:11 schreef Hermanna het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets gehad met MSG..
Gewoon op geen enkele link klikken met Metal Gear Solid V: The Phantom Pain in de titel...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:18 schreef LeaderRoel het volgende:
ALARM
MGSV SPOILERS ZIJN UITGELEKT
GA NIET NAAR 4CHAN OF REDDIT
Ohhh.. Ik dacht dat ik in het PS4 topic was en het vol met MSG posts zat..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan...maar zit je dan wel in het goede topic?
Ah op die manier...nou ja het zou ergens wel redelijk zijn als elke PS4 topic vol stond met MSG posts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ohhh.. Ik dacht dat ik in het PS4 topic en het vol met MSG posts zat..![]()
![]()
Is heel moeilijk. Ik kijk al 3 jaar lang uit naar deze game, lees elk nieuwtje en kijk elke trailer analyse, en dus is de verleiding om leaks te lezen heel moeilijk te weerstaan, vooral de laatste 11 dagen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon op geen enkele link klikken met Metal Gear Solid V: The Phantom Pain in de titel...
Echt? Ik heb daar nooit moeite mee eigenlijk (nou ja ik probeer er niet te veel aan te denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is heel moeilijk. Ik kijk al 3 jaar lang uit naar deze game, lees elk nieuwtje en kijk elke trailer analyse, en dus is de verleiding om leaks te lezen heel moeilijk te weerstaan, vooral de laatste 11 dagen...
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
MGS te moeilijk en te diep voor de meeste mensen hier
Cutscenes zijn juist geweldig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
gisteren nog gespeeld, maar die cutscenes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |