niks mis meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Zit eraan te denken om pakketjes gewoon bij mijn bedrijf te laten bezorgen.
of nietjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan denken dat ik de pennenbakjes mee naar huis neem.
Deed ik ook vaak, daar zit je nou eenmaal de ganse dag!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Precies, geen geneuzel dat ik na 2 dagen eindelijk naar het postkantoor kan gaan om het op te halen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:07 schreef rival het volgende:
Deed ik ook vaak, daar zit je nou eenmaal de ganse dag!
Mijn ex-zwager heeft mij ooit voorzien van een volledig kantoorset en die spulletjes gebruik ik nog steedsquote:
Nu maakt het niet uit, nu heb ik alle tijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, geen geneuzel dat ik na 2 dagen eindelijk naar het postkantoor kan gaan om het op te halen.
Ja alleen geen geld meer zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nu maakt het niet uit, nu heb ik alle tijd
Ik wel. Stout meisje ben ik.quote:
wat gul van zequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel. Stout meisje ben ik.
Maar het plakbandapparaat en de nietmachine kreeg ik mee omdat het filiaal waar ik werkte dicht ging
Foei! vertelden je ouders nooit over goed en slecht?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel. Stout meisje ben ik.
Maar het plakbandapparaat en de nietmachine kreeg ik mee omdat het filiaal waar ik werkte dicht ging
Ik ben er nog steeds blij mee. Wie het kleine niet eert.......quote:
Dat weet ik niet zo goed meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Foei! vertelden je ouders nooit over goed en slecht?
prima toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds blij mee. Wie het kleine niet eert.......
[..]
Dat weet ik niet zo goed meer.
Jij leek me juist zo'n hartendiefje.quote:
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij leek me juist zo'n hartendiefje.
ik blijf gewoon met m'n tengels van de spullen van een ander af, dat is niet lastig of zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Netjes van jou zeg, ik kan niet hetzelfde zeggen helaas!
Doe ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf gewoon met m'n tengels van de spullen van een ander af, dat is niet lastig of zo.
Mja dat werkt zo lastig hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf gewoon met m'n tengels van de spullen van een ander af, dat is niet lastig of zo.
had je maar een vak moeten leren.quote:
Die leen je, met borgquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
boodschappen doen zonder mandje/karretje is ook geen pretje
Alles direct je tas in, wordt je alsnog beschuldigtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:54 schreef rival het volgende:
boodschappen doen zonder mandje/karretje is ook geen pretje
quote:
en dat mag pas nadat je voorbij de kassa bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles direct je tas in, wordt je alsnog beschuldigt.
Hm als je een boodschappen tas hebt toch wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
en dat mag pas nadat je voorbij de kassa bent
die leen je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
hoe gaat dat met die mandjes dan bij jullie?
Wat dacht je van een toegangspoortje dat niet automatisch open gaat, sta je daar mooi voor lul voor de deurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:55 schreef muhahaha het volgende:
Werkmateriaal is ook van een ander he ...
plsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan zit je toch echt met je tengels aan de spullen van een ander.
je kan zelf niet nadenken zeker. jezus.quote:
Neuh we nemen alles heel letterlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan zelf niet nadenken zeker. jezus.
Dat kan ik toevallig welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan zelf niet nadenken zeker. jezus.
Lijkt me soms best een vals katje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik toevallig wel
Je zal maar met een kuthumeur rondlopen zeg
quote:
Dat is soms best vervelend jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik toevallig wel
Geen kuthumeur ik vind het gewoon flauw.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik toevallig wel
ik kan vals zijn, maar dat is al lang geledenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me soms best een vals katje.
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan vals zijn, maar dat is al lang geleden
is ook niet iets wat ik graag doe nee.quote:
Euh nee, want dan kom je nog meer naar achterenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt, dan hang je toch op?
Maar goed, nu toch maar weer teruggebeld...
Als je meteen daarna terugbelt wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Euh nee, want dan kom je nog meer naar achteren
Wel een kutsysteem trouwens
Ik denk omdat ze ongelukkig zijn. Soms zelfs zonder dat echt te beseffen....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is ook niet iets wat ik graag doe nee.
Begrijp ook nooit dat sommige mensen bijna elke dag zo zijn.
ah okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je meteen daarna terugbelt wel.
Maar ik bel nu anderhalf uur later dan de laatste keer...
Ja, dat sowieso, of problemen hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze ongelukkig zijn. Soms zelfs zonder dat echt te beseffen....
Mooi hekwerkjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:18 schreef rival het volgende:
Bestelling gedaan, dat zal mijn tuin goed doen
[ afbeelding ]
Bizar,quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde dat onze tuin compleet overstroomd was en dat de vissen in de tuin van de buren zwommen
Of omdat ze het leuk vindenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, of problemen hebben.
Ik droomde over een enge man, maar weet de details niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde dat onze tuin compleet overstroomd was en dat de vissen in de tuin van de buren zwommen
Whehe, houdt je wel bezig, hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar,
Ik droomde dat mijn 20 weken echo zei dat het een meisje was, en bij de geboorte een jongen, en dat de dokter zich schaamde omdat hij had verteld dat het een meisje was, zn piemel eraf beet voor hij het aan mij gaf.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar,
Ik droomde dat mijn 20 weken echo zei dat het een meisje was, en bij de geboorte een jongen, en dat de dokter zich schaamde omdat hij had verteld dat het een meisje was, zn piemel eraf beet voor hij het aan mij gaf.
Aan beide kanten? Erg mooi. Ik hou wel van dat strakke.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje!
en dan dit soort lampen op de palen
[ afbeelding ]
Ieuwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar,
oh, dat heb ik nog niet gehad, wel dat mijn tanden uitvielen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw
Ik droomde toen ik zwanger was van de oudste heel vaak dat ze tanden had bij de geboorte.
Schijnt vaak voor te komen ook nog.
Ehh, die droom schijnt vaak voor te komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw
Ik droomde toen ik zwanger was van de oudste heel vaak dat ze tanden had bij de geboorte.
Schijnt vaak voor te komen ook nog.
drugs are bad enzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar,
Das minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, dat heb ik nog niet gehad, wel dat mijn tanden uitvielen.
Aan 1 kant besteld. Aan de andere kant moet ik nog even op de buurman wachten. Zijn auto is net stuk gegaan. Was te verwachten natuurlijk hij heeft een opelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan beide kanten? Erg mooi. Ik hou wel van dat strakke.
Ziet er ook enorm onderhoudsvriendelijk uit.
Wat voor materiaal is het?
komt door zwangerschapquote:
ik ken het, mag je niet langsgaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das minder.
Nog steeds 4 wachtenden voor me.. en ik moest bellen voor 11:30u
Echt, ik word hier agressief van gewoon
Kalm aan, misschien assisteren ze iemand telefonisch bij een reanimatie. En is er maar 1 iemand beschikbaar omdat de rest dat kind helpt dat net is flauwgevallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das minder.
Het enige hout dat goedkoop is zijn ongeschaafde planken bij de bouwmarkt en ikea kasten helaasquote:
Heb je al iets gemold of gevuilbekt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das minder.
ik zoek een tafeltje voor op mijn balkon, en alles waar teak bij staat is meteen kost 500 euro of meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige hout dat goedkoop is zijn ongeschaafde planken bij de bouwmarkt en ikea kasten helaas
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je al iets gemold of gevuilbekt?
Marktplaats?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zoek een tafeltje voor op mijn balkon, en alles waar teak bij staat is meteen kost 500 euro of meer.
ja daar ben ik aan het kijkenquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zoek een tafeltje voor op mijn balkon, en alles waar teak bij staat is meteen kost 500 euro of meer.
Zoiets inderdaad alleen dan veul goedkoper.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets?
https://www.teakea.nl/won(...)ut-bijzettafels.html
vergeleken bij 500 voldoet dit aan die stellingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad alleen dan veul goedkoper.
Nou ja, ik zocht gewoon een tafeltje wat buiten kan blijven, voor op mijn balkon, voor een paar tientjes, als ik het moet opknappen is het geen probleem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
vergeleken bij 500 voldoet dit aan die stelling
Dan moet je echt net de mazzel hebben dat er eentje op marktplaats oid voorbij komt....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht gewoon een tafeltje wat buiten kan blijven, voor op mijn balkon, voor een paar tientjes, als ik het moet opknappen is het geen probleem.
preciesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je echt net de mazzel hebben dat er eentje op marktplaats oid voorbij komt....
Die zijn ook handig iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef rival het volgende:
149-179
http://www.teaktuinhout.nl/producten/tafels/stand-up-tafels/
4 uur slaap is genoegquote:
Of als je geen probleem hebt met biedenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht gewoon een tafeltje wat buiten kan blijven, voor op mijn balkon, voor een paar tientjes, als ik het moet opknappen is het geen probleem.
plank met wielen, helemaal hip bij de 40+ mama's die graag Helemaal hip zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
wat is dit![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Thnxquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Of als je geen probleem hebt met bieden
vreselijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
plank met wielen, helemaal hip bij de 40+ mama's die graag Helemaal hip zijn
vond dat niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Fascination het volgende:
Oh Mk, wat vond je van de verhaallijn tussen die zwangere en gevangenisbewaker in OITNB?
Ik ook niet, nee.quote:
Ik was een beetje trots. Tot ik zag dat ik nog niet gepost hadquote:
dat hadden ze best kunnen skippen. meer alex.quote:
och arme zielquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was een beetje trots. Tot ik zag dat ik nog niet gepost had
En het is nog hipper als het van pallets gemaakt is!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thnx
[..]
vreselijk
[..]
vond dat niet zo boeiend eigenlijk.
pallets zijn best tofquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En het is nog hipper als het van pallets gemaakt is!!
het ging toch om een week, en niet om een maand, volgens TS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef Fascination het volgende:
dat topic over houden van. allemaal mannen die verdedigen dat je dat best kan zeggen na een maand samen zijn. Pls.
Nee, dan als bed, met lampen eronder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pallets zijn best tofzwart en 2 op elkaar, en dan grote kussens erop.
Oh, kan ook. Allebei te vroeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging toch om een week, en niet om een maand, volgens TS.
Geen liefhebster van splinters?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan als bed, met lampen eronder.
Maar dan wel helemaal glad geschuurd en afgelakt
oke dat is raarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan als bed, met lampen eronder.
Maar dan wel helemaal glad geschuurd en afgelakt
ik hou van je :$quote:
Zeker een zafiraquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Aan 1 kant besteld. Aan de andere kant moet ik nog even op de buurman wachten. Zijn auto is net stuk gegaan. Was te verwachten natuurlijk hij heeft een opel
Het is composiet. En dan niet de dunste variant dus 25 jaar garantie op verkleuring, kromtrekken en rotten. Heel onderhoudsvrij.. Misschien 1 keer in de zoveel tijd even afspoelen en meer niet...
en hoe meer de wielen lijken op die van een winkelwagen tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En het is nog hipper als het van pallets gemaakt is!!
Geen liefhebber van houtquote:
Ja. Zo werkt datquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe meer de wielen lijken op die van een winkelwagen toch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen liefhebber van hout![]()
*kippenvel*
Truequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen liefhebber van hout![]()
*kippenvel*
ik bedoel jou wel hoor dvenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was een beetje trots. Tot ik zag dat ik nog niet gepost had
Ja daar heb je het alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zo een astra coupe. met een turbo, de turbo is kadoek!
Dankje, ben erg blij
doeiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar.. Plasje van Varken opgevangen dus aankleden en naar de dierenarts
Tot zo, als ik in de bus zit
wzawzdbquote:
vertel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn een paar users die ik echt irritant vind
ibeghvwjzquote:
quote:
ik ben een grappig hartelijk vriendelijk wijs jolig zonnestraaltje?quote:
goed gezien schatjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
ik ben een grappig hartelijk vriendelijk wijs jolig zonnestraaltje?
Volgende week, dus dan kan ik weer klussenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al
Wanneer wordt het geleverd?
Klussen, ik kwam er gisteren achter dat 120mm te kort is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Volgende week, dus dan kan ik weer klussen
wauwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
ik ben een grappig hartelijk vriendelijk wijs jolig zonnestraaltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |