MY BODY IS READYquote:
Uiteindelijk heb ik dit ook weer een beetje ja. Misschien komt het ook omdat ik veel games gewoon niet echt interessant meer vind, maar ik ben niet echt weggeblazen ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:45 schreef Keyos het volgende:
Mja wat kan ik ervan zeggen. Net de Persco teruggekeken en ben toch best teleurgesteld.
Ja, het was beter dan de Microsoft persconferentie , maar die persconferentie moet niet je doelstelling zijn op zo'n avond. Er zit gewoon amper een (grote) verassing bij. Het zat er heeeeel dik in dat ze gingen eindigen met Uncharted 4. Een serie die ik best met veel plezier heb gespeeld maar waar ik geen legendarische herinneringen aan heb overgehouden (anders dan Fallout, Bioshock, Mass Effect etc).
Had toch wel veel meer verwacht van de eerste E3 na een next-gen console launch....
Heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon best weinig tijd om games te spelen en de zin om middelmatige games te spelen is er niet meer. De games die jij noemt zijn de games waar ik compleet aan verslaafd was tijdens het spelen. Het is dan jammer om te constateren dat het nog jaren gaat duren voor er zo'n grote rpg blockbuster komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik dit ook weer een beetje ja. Misschien komt het ook omdat ik veel games gewoon niet echt interessant meer vind, maar ik ben niet echt weggeblazen ofzo.
Ik had gewoon Fallout 4 gehoopt, maar die komt voorlopig nog niet pffff. Mass Effect 4 heb ik wel echt zin in, maar dat zijn eigenlijk de enige 2 games waar ik echt op wacht. De rest boeit me gewoon eigenlijk niet echt meer qua grotere games. Alleen die Valiant Hearts lijkt me nog super.
Maar dat is het eigenlijk wel weer voor mij
Ik vond MS spannendere games hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vond dat toch wel de beste van de 4.
Wil echt wel Uncharted 4 en The Last of Us spelen
Don’t waste a breath mourning Miss Barnes, every kitten grows up to be a cat. They seem so harmless at first; small, quiet, lapping up their saucer of milk. But once their claws get long enough they draw blood. Sometimes from the hand that feeds them. For those of us climbing to the top of the food chain there can be no mercy. There is but one rule. Hunt or be hunted.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon best weinig tijd om games te spelen en de zin om middelmatige games te spelen is er niet meer. De games die jij noemt zijn de games waar ik compleet aan verslaafd was tijdens het spelen. Het is dan jammer om te constateren dat het nog jaren gaat duren voor er zo'n grote rpg blockbuster komt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben blij dat er nog geen nieuwe Fallout is. Hopelijk laat Bethesda dat lijk nu gewoon eens met rust.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben blij dat er nog geen nieuwe Fallout is. Hopelijk laat Bethesda dat lijk nu gewoon eens met rust.
quote:
Fallout 3 als reference voor Bethesda gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mja mja, ik weet dat veel mensen Bethesda's visie kunnen waarderen, ofzo, maar bij mij doet het gewoon pijn om van dit:
Naar dit te gaan:
Vooral gezien het feit dat het originele Fallout 3 project wel potentie had. Maarja, Bethesda.
Hoe dan ook, vandaag Zelda UUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nintendo niet klant sloop jij je WiiU niet en geef je deze aan mij ok?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Gh0stface het volgende:
Als Nintendo niet knalt sloop ik mijn Wii U.
Huh heb je geen ? Wat heb je dan alleen PS4?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als Nintendo niet klant sloop jij je WiiU niet en geef je deze aan mij ok?
Geniale gast is dat ja! Ook een van betere wat uitleg betreft!quote:
* geeft alvast een hamerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Gh0stface het volgende:
Als Nintendo niet knalt sloop ik mijn Wii U.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk ik game ook op de pc, maar dat is voornamelijk Fallout en een paar andere games die je kan modden. Maar games zoals Uncharted en The Last of Us heb je niet op de pc hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Huh heb je geen ? Wat heb je dan alleen PS4?
Natuurlijk kun je wel een voorkeur hebben. Vanwege controller bijvoorbeeld. Of het menu van de console.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, krijgen we dat gejammer weer. Een echte gamer interesseert het geen zier waar ie op speelt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, krijgen we dat gejammer weer. Een echte gamer interesseert het geen zier waar ie op speelt
Vond MS beter maar ik ga toch voor een PS4 deze gen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:45 schreef Keyos het volgende:
Mja wat kan ik ervan zeggen. Net de Persco teruggekeken en ben toch best teleurgesteld.
Ja, het was beter dan de Microsoft persconferentie , maar die persconferentie moet niet je doelstelling zijn op zo'n avond. Er zit gewoon amper een (grote) verassing bij. Het zat er heeeeel dik in dat ze gingen eindigen met Uncharted 4. Een serie die ik best met veel plezier heb gespeeld maar waar ik geen legendarische herinneringen aan heb overgehouden (anders dan Fallout, Bioshock, Mass Effect etc).
Had toch wel veel meer verwacht van de eerste E3 na een next-gen console launch....
Gewoon voor beide gaan. Halo 5 wil je niet missen, en Forza Horizon ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond MS beter maar ik ga toch voor een PS4 deze gen.
gewoon 'new game', difficulty: hard en je ziet het menu niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel een voorkeur hebben. Vanwege controller bijvoorbeeld. Of het menu van de console.
Ik wil nog wel is een Xbox one voor de exclusives enzo maar dan moet het aanbod eerst beter zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gewoon voor beide gaan. Halo 5 wil je niet missen, en Forza Horizon ook niet.
Maar aangezien ik consoles verafschuw vanwege hun ontieglijk negatieve invloed op de Gaming industrie, wacht ik op een paar emulators.
Wow dudequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar aangezien ik consoles verafschuw vanwege hun ontieglijk negatieve invloed op de Gaming industrie, wacht ik op een paar emulators.
ontiegelijk negatieve invloed. Oke. Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald een Sherlock Holmes hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ontiegelijk negatieve invloed. Oke. Overdrijven is ook een vak.
Ja. Nederlanders vallen nu eenmaal op. Maar niet na die van Sony, dus nog geen peil kunnen trekken hier. Maar ik spreek er vanzelf weer een paarop E3. En anders op een afterpartyquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef gniffie het volgende:
Heb je al andere Nederlandse journalisten gezien Pheno en en welke persco van gister vinden zij het beste ?:P
Offtopic:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wow dude![]()
Ik help je graag met Fallout hoor, maar soms kraam je wel onzin uit. Jesus kom op man.
Wacht jij maar lekker op emulators. Kan je nog jaaaaaaren wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
het baart me zorgen dat er geen roundtable 's avonds is. Of die game is nog lang niet af. Of het komt stiekem toch niet. Waarna ik ga huilen.quote:
dat sowieso. Het is delayhell dit jaar, maar 2015 wordt een durequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
2015 wordt wel hét jaar voor gaming, al was het alleen al voor Witcher 3.
CD Projekt RED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |