abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140904536
Een verslagje, omdat ik me toch verveel voor het slapen gaan :+
http://games.fok.nl/speci(...)ersconferenties.html
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:45:57 #252
263417 Keyos
Like a Boss
pi_140905041
Mja wat kan ik ervan zeggen. Net de Persco teruggekeken en ben toch best teleurgesteld.

Ja, het was beter dan de Microsoft persconferentie , maar die persconferentie moet niet je doelstelling zijn op zo'n avond. Er zit gewoon amper een (grote) verassing bij. Het zat er heeeeel dik in dat ze gingen eindigen met Uncharted 4. Een serie die ik best met veel plezier heb gespeeld maar waar ik geen legendarische herinneringen aan heb overgehouden (anders dan Fallout, Bioshock, Mass Effect etc).

Had toch wel veel meer verwacht van de eerste E3 na een next-gen console launch....
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_140906794
Lijstje van PS4 releases die aangekondigd zijn?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:52:27 #254
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_140907314
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_140909353
quote:
MY BODY IS READY
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_140910188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:45 schreef Keyos het volgende:
Mja wat kan ik ervan zeggen. Net de Persco teruggekeken en ben toch best teleurgesteld.

Ja, het was beter dan de Microsoft persconferentie , maar die persconferentie moet niet je doelstelling zijn op zo'n avond. Er zit gewoon amper een (grote) verassing bij. Het zat er heeeeel dik in dat ze gingen eindigen met Uncharted 4. Een serie die ik best met veel plezier heb gespeeld maar waar ik geen legendarische herinneringen aan heb overgehouden (anders dan Fallout, Bioshock, Mass Effect etc).

Had toch wel veel meer verwacht van de eerste E3 na een next-gen console launch....
Uiteindelijk heb ik dit ook weer een beetje ja. Misschien komt het ook omdat ik veel games gewoon niet echt interessant meer vind, maar ik ben niet echt weggeblazen ofzo.

Ik had gewoon Fallout 4 gehoopt, maar die komt voorlopig nog niet pffff. Mass Effect 4 heb ik wel echt zin in, maar dat zijn eigenlijk de enige 2 games waar ik echt op wacht. De rest boeit me gewoon eigenlijk niet echt meer qua grotere games. Alleen die Valiant Hearts lijkt me nog super.

Maar dat is het eigenlijk wel weer voor mij :{
pi_140913330
Sony :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:41:38 #260
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140913347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:34 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dit was genieten ja. _O-
Toen sliep ik net ;(
pi_140913459
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
Sony :')
Vond dat toch wel de beste van de 4.

Wil echt wel Uncharted 4 en The Last of Us spelen _O_
pi_140913641
Dat was het dan weer. Op naar volgend jaar :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:55:23 #263
263417 Keyos
Like a Boss
pi_140913857
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik dit ook weer een beetje ja. Misschien komt het ook omdat ik veel games gewoon niet echt interessant meer vind, maar ik ben niet echt weggeblazen ofzo.

Ik had gewoon Fallout 4 gehoopt, maar die komt voorlopig nog niet pffff. Mass Effect 4 heb ik wel echt zin in, maar dat zijn eigenlijk de enige 2 games waar ik echt op wacht. De rest boeit me gewoon eigenlijk niet echt meer qua grotere games. Alleen die Valiant Hearts lijkt me nog super.

Maar dat is het eigenlijk wel weer voor mij :{
Heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon best weinig tijd om games te spelen en de zin om middelmatige games te spelen is er niet meer. De games die jij noemt zijn de games waar ik compleet aan verslaafd was tijdens het spelen. Het is dan jammer om te constateren dat het nog jaren gaat duren voor er zo'n grote rpg blockbuster komt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_140913879
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Vond dat toch wel de beste van de 4.

Wil echt wel Uncharted 4 en The Last of Us spelen _O_
Ik vond MS spannendere games hebben.

Verder vind ik dat E3 de aids van de gaming maatschappij is. Het is dóór ELK JAAR E3 dat publishers élk jaar weer een nieuw deel van een bepaalde serie moeten uitbrengen, in plaats van er gewoon met liefde enkele jaren aan te werken. Rockstar doet dat wel goed, maar EA, Sony en Ubisoft wel minder, helaas.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140913883
No Man's Sky ziet er wel tof uit. Hoop alleen dat er wel iets meer te doen is dan alleen wat rondvliegen en dingen ontdekken.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_140913911
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb exact hetzelfde. Ik heb gewoon best weinig tijd om games te spelen en de zin om middelmatige games te spelen is er niet meer. De games die jij noemt zijn de games waar ik compleet aan verslaafd was tijdens het spelen. Het is dan jammer om te constateren dat het nog jaren gaat duren voor er zo'n grote rpg blockbuster komt.
Don’t waste a breath mourning Miss Barnes, every kitten grows up to be a cat. They seem so harmless at first; small, quiet, lapping up their saucer of milk. But once their claws get long enough they draw blood. Sometimes from the hand that feeds them. For those of us climbing to the top of the food chain there can be no mercy. There is but one rule. Hunt or be hunted.

_O_
-Don Draper
pi_140913919
Heb zin in Dragon Age Inquisition, The Witcher 3 en nu ook wel in Bloodborne, al gaat dat waarschijnlijk 2015 worden. Nieuwe Fallout was wel echt fantastisch geweest, maar misschien op de QuakeCon, of volgend jaar...
Verder hoop ik eigenlijk op een nieuwe Zelda voor de WiiU, terwijl ik het ding niet eens heb. :')
pi_140913960
Ik ben blij dat er nog geen nieuwe Fallout is. Hopelijk laat Bethesda dat lijk nu gewoon eens met rust.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_140914006
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben blij dat er nog geen nieuwe Fallout is. Hopelijk laat Bethesda dat lijk nu gewoon eens met rust.
_O-
pi_140914026
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
_O-
-Don Draper
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:03:44 #271
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140914110
quote:
:D _O_ Baas ook dat hij het zo goed oppakt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_140914309
Mja mja, ik weet dat veel mensen Bethesda's visie kunnen waarderen, ofzo, maar bij mij doet het gewoon pijn om van dit:

Naar dit te gaan:
Vooral gezien het feit dat het originele Fallout 3 project wel potentie had. Maarja, Bethesda.

Hoe dan ook, vandaag Zelda UUUUUU :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
pi_140914830
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mja mja, ik weet dat veel mensen Bethesda's visie kunnen waarderen, ofzo, maar bij mij doet het gewoon pijn om van dit:

Naar dit te gaan:
Vooral gezien het feit dat het originele Fallout 3 project wel potentie had. Maarja, Bethesda.

Hoe dan ook, vandaag Zelda UUUUUU :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Fallout 3 als reference voor Bethesda gebruiken :')

New Vegas is waar de shit gaande is, neger.
-Don Draper
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:25:41 #274
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_140914876
Als Nintendo niet knalt sloop ik mijn Wii U.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:57:40 #275
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140915797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:25 schreef Gh0stface het volgende:
Als Nintendo niet knalt sloop ik mijn Wii U.
Als Nintendo niet klant sloop jij je WiiU niet en geef je deze aan mij ok? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')