Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpicsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Zoals jijzelf.
Hou me op de hoogte (als HL3 opeens aangekondigd wordt of zo).
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel beter dan de oude tomb raider games
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ook
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Dit zijn games waar je wel bij na moet denken, dat bevalt mij wel. Wel moet je mensen bij je hebben die beetje op hetzelfde level spelen en niet random naar binnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.quote:
Ubertop moet nog uitkomen Destiny en The Division zijn kandidatenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.
Uncharted ken ik inmiddels wel, goede game maar naar mijn mening maar niet van het ubertopkaliber.
Ik wacht stilletjes af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpics
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Leuk idee, maar in de praktijk gaat dit nooit werken natuurlijk.
Hoezo niet leg uit? Als je geen 4 vrienden hebt om dit soort games te spelen dan niet nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Die 2 games zijn denk ik de enige kanshebbers voor dit jaar. Ik verwacht overigens ook wel wat Destiny gameplay bij Sony vanavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ubertop moet nog uitkomen Destiny en The Division zijn kandidaten
"GET OVER HERE YOU DICKWAD!"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Dat ja. Mja, 2014 lijkt gewoon niet echt een goed jaar te zijn voor games. 2015 is in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"GET OVER HERE YOU DICKWAD!"
"I FUCKED YOUR MOM! OMG!"
"FFS YOU'RE SUCH A MORON!"![]()
Zou te gruwelijk zijn als Sony met Fallout komt straks, maar ja gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die 2 games zijn denk ik de enige kanshebbers voor dit jaar. Ik verwacht overigens ook wel wat Destiny gameplay bij Sony vanavond.
Sitywok.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef videonatic het volgende:
i cried and laughed, that was awesumee hihaho
Ik ben blij dat je je vermaakt hebtquote:
Take order pwease.quote:
Een paar jaar geleden las je nog geregeld dat anderen van Ubisoft konden lerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef Keyos het volgende:
De enige deal die ik ken van Ubisoft is dat elke fucking game tegenvalt na aanschaf.
Nog steeds vet. Helaas hebben de sequels de gameplay van deel 1 niet kunnen ervaren. Maarja toch heb ik jarenlang plezier gehad aan de multiplayer en is dit nog steeds voor mij beste FPS ever. Wat een gameplay!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Met dat slomo-effect erbij. Damn wat was dat vet toen. En zeker dat creepy sfeertje.
Child of Light ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef Keyos het volgende:
De enige deal die ik ken van Ubisoft is dat elke fucking game tegenvalt na aanschaf.
Ik was dan ook niet één van de mensen die toentertijd een hekel had aan EA. Welke échte échte échte ultieme topgame heeft Ubisoft de laatste jaren uitgebracht? Er zal er vast wel 1 zijn maar er schiet mij niet een game binnen waar ik de rest van m'n leven goede herinneringen aan zal hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden las je nog geregeld dat anderen van Ubisoft konden lerenen nu zijn zij de eikels
Liever Crash + CTRquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:06 schreef Cikx het volgende:
Ik eis een Crash Bandicoot of Medieval bij Sony.
Aaaaaaah...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:07 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, en ik denk dat hij bedoelt dat hij nu de beta aan het downloaden is..
BF4 werkt nu primaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Aaaaaaah...
Yay nog meer BattlefieldBF4 werkt nog amper goed maar gelukkig is de beta voor de volgende al uit
Ik heb het pas een paar weken geleden gekocht dus verder nergens last van gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkt nu prima. Dat is toch belachelijk voor een game waar je 40-50 euro voor uitgeeft?
Mag ook wel na een half jaar.quote:
The Witcher 3 komt zo op Twitchs kanaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:12 schreef Gh0stface het volgende:
Mijn stream mooi op mute nu tot Sony aan de beurt is straks
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
The Witcher 3 komt zo op Twitchs kanaal
Hadden we daar al niet iets van gezien of ben ik confused?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
The Witcher 3 komt zo op Twitchs kanaal
Ze gaan nu zelf spelen volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hadden we daar al niet iets van gezien of ben ik confused?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast flikker eens op niemand boeit het ook een beetje wat jij uitkraamt
Opbokken.quote:
Alles zag er hetzelfde uit als BFquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
BF Hardline. Had het gewoon Hardline genoemd, EA verneukt maar weer eens een series door Hardline de Battlefield naam te geven.
Ja, zag er hetzelfde uit door Frostbite engine en gewoon zelfde menu enz. Maar had het gewoon Hardline genoemd, ik snap niet waarom ze de battlefield naam moeten geven. Is toch een beetje een verkrachting vind ik, maarja. Ik ben een oldschoolerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alles zag er hetzelfde uit als BF
En politie met militaire wapensHele gebouwen vernietigen omdat mensen een paar tienduizend dollar heeft gestolen.
BF zonder tanks en jets.
vergeet skate 4 niet dammitquote:
Dat is de enigste goede game die ze makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met EA is niks mis. Maken degelijke games. BF uitzondering op de regel.
Enkel als er weer bugs inzitten.quote:
jij bent bugsquote:
Heb je BF4 op release gespeeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is de enigste goede game die ze maken
Ik zal Yvonne erbij roepen. Dit soort gedrag tolereer ik niet.quote:
Zelfs dat gaat niet meer echt heel goed, ze leren het ook nooit om eens met hun handen van studios af te blijven so to speak. Welke studio is er nou op vooruit gegaan sinds EA ze heeft overgenomen? EA wordt te gierig en wil te veel meebeslissen met de studiosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is de enigste goede game die ze maken
Yvonne kiest mijn kant, bij voorbaatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal Yvonne erbij roepen. Dit soort gedrag tolereer ik niet.
Battlefield is een bekende naam, een vervolg daarvan krijgt meer aandacht dan een nieuw IP.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, zag er hetzelfde uit door Frostbite engine en gewoon zelfde menu enz. Maar had het gewoon Hardline genoemd, ik snap niet waarom ze de battlefield naam moeten geven. Is toch een beetje een verkrachting vind ik, maarja. Ik ben een oldschooler.
Ik mis BF2.
Ja, dat snap ik. Maar als het faalt is het ook nadelig voor de battlefield series. Het wordt niet eens door DICE gemaakt. Kan me niet voorstellen dat DICE er blij mee is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:28 schreef koei het volgende:
[..]
Battlefield is een bekende naam, een vervolg daarvan krijgt meer aandacht dan een nieuw IP.
hartstikke bedankt en tot ziensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:23 schreef Keyos het volgende:
Mannen (en misschien een enkele vrouw), heel veel plezier bij Sony omstreeks 3 uur. Ik ga slapen en de Sony Persco morgen kijken, hopen dat Sony de E3 gaat redden met die een klapper waar vrijwel elke gamer op zit te wachten. En dan wil ik geen nieuwe Uncharted, maar een onverwachte klapper.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:23 schreef Keyos het volgende:
Mannen (en misschien een enkele vrouw), heel veel plezier bij Sony omstreeks 3 uur. Ik ga slapen en de Sony Persco morgen kijken, hopen dat Sony de E3 gaat redden met die een klapper waar vrijwel elke gamer op zit te wachten. En dan wil ik geen nieuwe Uncharted, maar een onverwachte klapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |