Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpicsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Zoals jijzelf.
Hou me op de hoogte (als HL3 opeens aangekondigd wordt of zo).
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel beter dan de oude tomb raider games
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ook
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Dit zijn games waar je wel bij na moet denken, dat bevalt mij wel. Wel moet je mensen bij je hebben die beetje op hetzelfde level spelen en niet random naar binnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.quote:
Ubertop moet nog uitkomen Destiny en The Division zijn kandidatenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.
Uncharted ken ik inmiddels wel, goede game maar naar mijn mening maar niet van het ubertopkaliber.
Ik wacht stilletjes af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpics
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Leuk idee, maar in de praktijk gaat dit nooit werken natuurlijk.
Hoezo niet leg uit? Als je geen 4 vrienden hebt om dit soort games te spelen dan niet nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Die 2 games zijn denk ik de enige kanshebbers voor dit jaar. Ik verwacht overigens ook wel wat Destiny gameplay bij Sony vanavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ubertop moet nog uitkomen Destiny en The Division zijn kandidaten
"GET OVER HERE YOU DICKWAD!"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Dat ja. Mja, 2014 lijkt gewoon niet echt een goed jaar te zijn voor games. 2015 is in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"GET OVER HERE YOU DICKWAD!"
"I FUCKED YOUR MOM! OMG!"
"FFS YOU'RE SUCH A MORON!"![]()
Zou te gruwelijk zijn als Sony met Fallout komt straks, maar ja gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die 2 games zijn denk ik de enige kanshebbers voor dit jaar. Ik verwacht overigens ook wel wat Destiny gameplay bij Sony vanavond.
Sitywok.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef videonatic het volgende:
i cried and laughed, that was awesumee hihaho
Ik ben blij dat je je vermaakt hebtquote:
Take order pwease.quote:
Een paar jaar geleden las je nog geregeld dat anderen van Ubisoft konden lerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef Keyos het volgende:
De enige deal die ik ken van Ubisoft is dat elke fucking game tegenvalt na aanschaf.
Nog steeds vet. Helaas hebben de sequels de gameplay van deel 1 niet kunnen ervaren. Maarja toch heb ik jarenlang plezier gehad aan de multiplayer en is dit nog steeds voor mij beste FPS ever. Wat een gameplay!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Met dat slomo-effect erbij. Damn wat was dat vet toen. En zeker dat creepy sfeertje.
Child of Light ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef Keyos het volgende:
De enige deal die ik ken van Ubisoft is dat elke fucking game tegenvalt na aanschaf.
Ik was dan ook niet één van de mensen die toentertijd een hekel had aan EA. Welke échte échte échte ultieme topgame heeft Ubisoft de laatste jaren uitgebracht? Er zal er vast wel 1 zijn maar er schiet mij niet een game binnen waar ik de rest van m'n leven goede herinneringen aan zal hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden las je nog geregeld dat anderen van Ubisoft konden lerenen nu zijn zij de eikels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |