SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Had je ban?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het moment dat ik weer kon posten :$:$
Ik heb de hele reis angstig om me heen gekekenquote:
Waarom angstig?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb de hele reis angstig om me heen gekeken
VBLquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]in VBL worden ze te wild van tetten?
Gooien we het gewoon weer onder gedeeld leed, maar ik houd het voortaan wel bij Michielquote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik toch te nieuwsgierig, maar dan heb je wel in ieder geval gewaarschuwd.
Welkom terug SnowGodin. Laat mij niet nogmaals zolang in de steek.quote:
Ik wist toch alleen dat je mooie tetten hebt, waar moet ik anders op lettenquote:
quote:
Jaaaa feestquote:
whehe, herkenbaar dinerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb net een bak yumyum noodles op als avondeten
Als je Michiel maar niet op eenzelfde manier verpest als Ronaldoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooien we het gewoon weer onder gedeeld leed, maar ik houd het voortaan wel bij Michiel
Dat weet ik ook niet. Maar dan hoef je toch niet angstig te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik wist toch alleen dat je mooie tetten hebt, waar moet ik anders op letten
Ik denk dat het niet heel erg gewaardeerd wordt als ik aandachtig ga kijken naar alle tetten in de treinquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Dat weet ik ook niet. Maar dan hoef je toch niet angstig te zijn.
Of juist wel. Dan hebben lelijke tetten ook eens de aandacht,quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel erg gewaardeerd wordt als ik aandachtig ga kijken naar alle tetten in de trein
had je pics gepost van je snatch?quote:
Je had curvefever, en iSketch, en tetten..quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me niet hoeven te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |