Het duurt een tijdje ik en Jimbo waren er ook een tijd mee bezig! Gewoon bij je main menu wachten tot er een popup onder BF4 komt waar je een plaatje van Hardline ziet!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Dagger87 het volgende:
ik zie hardline niet op de ps4. ben nu wel eindelijk verbonden met de ea servers
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je ook geen wachttorens of radiomasten te beklimmen.
had het ergens anders net toevallig ook gelezen. ben 'm nu aan het downloaden. thanks.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het duurt een tijdje ik en Jimbo waren er ook een tijd mee bezig! Gewoon bij je main menu wachten tot er een popup onder BF4 komt waar je een plaatje van Hardline ziet!
Hopelijk stapt de nieuwe Far Cry daarvan af.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.
Zeker Far Cry en AC vind ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, far cry, watchdogs en Assassins lijken nogal op elkaar.
Een aantal screenshots heb ik langs zien komen waar mensen deze al aan het downloaden waren maar zelf nog niet gezien.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Heeft iemand hardline al in zijn bibliotheek in origin zien staan.
Dat is vast Mario Universe à la Minecraftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.
Zal morgen wel komen, tochquote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een aantal screenshots heb ik langs zien komen waar mensen deze al aan het downloaden waren maar zelf nog niet gezien.
ik heb ook nog geen idee wat dat is, maar ik zit er ook bij. We gaan het meemaken en anders is het goed voor de streetpassesquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nintendo gaat al jaren echt dramatisch slecht dus ik verwacht Super Smash Bros als hoogtepunt, wel opvallend dat ze voor 1 3DS game 90 minuten hebben gereserveerd bij een press convo.
Tot nu heeft het spel dat één van de tech demo's volgt er altijd beter uit gezien, dus ik maak me niet drukquote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[..]
even een bericht uit 2011.
[..]
http://tbreak.com/megamer(...)e3-tech-demo-at-all/
dus mensen, niet gaat haten morgen als zelda wiiU niet zoals de mooie tech demo is.
snel hoor, net al gespeeld zonder te downloadenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel hoor, net al gespeeld zonder te downloaden
Een 'gamer' zou ik mezelf niet noemen nee, ik game soms maanden niet, maar nu toevallig al weken weer wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.
onzin, ik geef eigenlijk vrij veel codes en alle retail consoles aan crewleden. Dus dat valt wel meequote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]Jij krijgt toch wel alles
The Evil Withing @ IGN op dit moment
nintendo heeft juist ren geheel eigen console. De rest bakt er vrij weinig voor. Maar voor Nintendo exclusives zit je nog steeds goedquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 'gamer' zou ik mezelf niet noemen nee, ik game soms maanden niet, maar nu toevallig al weken weer wel.En ik vind niet alles kut, alleen deze persconferentie en het idee dat Nintendo geen eigen console heeft.
Dat is omdat gewoon omdat hij een verrot karakter heeft, vast een kutjeugd gehadquote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je wel een gamer ? Je klaagt om alles en vindt niets leuk.
Maar je krijgt ze welquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
onzin, ik geef eigenlijk vrij veel codes en alle retail consoles aan crewleden. Dus dat valt wel mee
daarom heb ik dit pr-tagje, anders kan ik net zo goed stoppenquote:
Dit neem jij onmiddellijk terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is omdat gewoon omdat hij een verrot karakter heeft, vast een kutjeugd gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |