Neequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scat fetish?
Hmm. Ben nog wel benieuwd of we ooit nog eens een flashback episode gaan krijgen naar de War of the Usurper. Tower of Joy en Lyanna etc is ook niet echt aan bod gekomen... Wat nog wel zou moeten gezien R+L=J.
Dat zou echt zo awesome zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:48 schreef MAHL het volgende:
Hmm. Ben nog wel benieuwd of we ooit nog eens een flashback episode gaan krijgen naar de War of the Usurper. Tower of Joy en Lyanna etc is ook niet echt aan bod gekomen... Wat nog wel zou moeten gezien R+L=J.
Het viel me tijdens dit seizoen op dat er wat meer naar die periode gehint werd - o.a. dat Catelyn oorspronkelijk met Brandon Stark zou trouwen, wat voor niet-lezers waarschijnlijk geen raakpunten met wat dan ook lijkt te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scat fetish?
Hopelijk via Bran aankomende aflevering. Ben nog steeds gefrustreerd dat de Tower of Joy nog niet langs is geweestquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scat fetish?
Meggie de kikker scene? Kan niet anders toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:49 schreef DustPuppy het volgende:
Er is iemand voor seizoen 5 gecast voor de rol van 'Young Cercei'.
Dus tja. Flashbacks gaan er komen, maar Tower of Joy weet ik niet.
Ja daar is toch ook een casting call voor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:06 schreef portie het volgende:
[..]
Meggie de kikker scene? Kan niet anders toch?
Ja, maar die scene moet samen met een 'young cersei'quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ja daar is toch ook een casting call voor.
Een losstaande special feature (of 2 of 3) zou daardoor toch juist goed kunnen? Je hoeft dan niet moeilijk te doen met je vaste crew en kunt gewoon een stel minder bekende acteurs inhuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef ems. het volgende:
Flashback episode lijkt me sterk, gezien ze dan allemaal nieuwe/oude acteurs moeten inhuren voor 1 aflevering. Maar misschien worden ze inderdaad inventief met een combo van CGI en Bran.
Awesome!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:06 schreef portie het volgende:
[..]
Meggie de kikker scene? Kan niet anders toch?
Ser Alliser neemt denk de rol over van Bowen Marsh aan het einde van seizoen 5.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef ems. het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met Alliser en Janos. Alliser leek in de laatste aflevering opeens sympathie op te brengen voor Jon terwijl Janos wel heel duidelijk de lafaard uithing. In de boeken is Alliser voor zover ik me kan herinneren bitter tot het eind tegen Jon en speelt hij onder een hoedje met Slynt.
Lijkt me sterk dat hij na dit optreden van Janos nog serieus met hem in zee gaat. Of hij gaat dood van z'n verwondingen. Of hij wordt opeens vriendjes met Snow.
Verder lijkt het me dat Stannis op de wall hem eindelijk een beetje tijd geeft om te shinen. Ik denk dat de man het best tot z'n recht komt als hij wat manschappen onder zich heeft waar hij orders naar kan blaffen.
Zou best eens kunnen. Ik heb nooit echt geweten wat ik van Bowen Marsh moest denken trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ser Alliser neemt denk de rol over van Bowen Marsh aan het einde van seizoen 5.
Het is de grootste backstabber die er is, thats whatquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Ik heb nooit echt geweten wat ik van Bowen Marsh moest denken trouwens.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:45 schreef DestroyerPiet het volgende:
interview met george rr martin.
http://www.nytimes.com/20(...)smid=tw-nytimes&_r=0
Oh god, dat duurt nog 4 jaarquote:When asked about his progress on “The Winds of Winter,” all Mr. Martin would say, a sigh tinting his voice, was, “It’s going along.”
quote:
quote:
Tyrion wordt onthoofd, hoezo fantastisch?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Wat gaat dit een fantastische seizoensfinale worden
Tyrion begint vervelende trekjes te krijgen + matige acteur. /Sarcasme uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tyrion wordt onthoofd, hoezo fantastisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |