quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cafe Echte Mannen, want alleen echte mannen eten oude kaas
Woensdag gebraaddag, donderdag burgerdag, vrijdag spareribs uit het vuistje en zaterdag ambachtelijke leverworstdagquote:
Wat een conceptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En elke zondag pubquiz met poolse worsten
Hoeveel spaargeld heb je Piet? Kan niet mis gaan dit cafequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat een concepten elke zaterdag dicht want dat is lekker hipster tegen de stroming in
18000, is dat genoeg?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel spaargeld heb je Piet? Kan niet mis gaan dit cafe
Alsof het veel werk is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes jaZo ziet het hier er iig niet uit
[..]
Als ik het iemand voor mij kan laten doen, heb ik daar ook niet heel veel problemen mee. Zal wel iets met lui te maken hebben
oke stefquote:
ga toch weg man, verdronken zigeunerquote:
zo werkt het dan ook weer nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe al veel te lang over mijn studie dus ik verdien meer rrrrrespeeeectFlikker toch op
alsof jij kan zuipen pietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En terecht. Had je maar hier gestudeerd, had je ook een eigen kruk in de Boekanier net als ik
inb4 stomaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kaasplankjes met alleen maar oude kaasjes serveren
Kots anders weer van mijn balkon als je een tequila drinkt stuk verdriet, en probeer het dan nog eens.quote:
Denken dat kunnen zuipen daarvan afhangt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kots anders weer van mijn balkon als je een tequila drinkt stuk verdriet, en probeer het dan nog eens.
R&P / Ik ben depressief, door mezelf en andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:21 schreef Bevert het volgende:
Heb je die losers vd slowchat ook weer
doei
Niet "bij PierreTT om de hoek" als cafénaam kiezenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef PierreTT het volgende:
Cafe Grote Mannen. Zodat als mensen vragen "waar ben je?" je kan zeggen "bij grote mannen"
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:21 schreef Bevert het volgende:
doei
omg hupicriete frikadelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:07 schreef Bevert het volgende:
Mensen uitschelden kan heel veel pijn doen/
Hoi Maumauquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:21 schreef Bevert het volgende:
doei
Jij weet!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet "bij PierreTT om de hoek" als cafénaam kiezen
ok barriequote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:21 schreef Bevert het volgende:
doei
Hahaha, nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij weet!
Wij gebruiken die naam nog steeds met clubs
[..]
ok barrie
Het gaat om de fun natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hahaha, nice
Ik vind het wel jammer dat ik echt geen klote van FIFA kan, want het was wel altijd erg tof om clubs te spelen
Tranen over je wangen met Fifa altijd, vooral die 2v2 potjesquote:
Was altijd mooi als ik samen met Gert ging. Alles verneuken en dan toch winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tranen over je wangen met Fifa altijd, vooral die 2v2 potjesEn maar schreeuwen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Was altijd mooi als ik samen met Gert ging. Alles verneuken en dan toch winnen.En Nick maar zeiken.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |