Je kunt toch niet ieders vriend zijn? Dat is een onmogelijke opgave, er zullen altijd mensen zijn die jou niet liggen en vica versa daar moet je tegen bestand zijn want zo is het nu éénmaal, je kan niet allemans vriend zijn. Hopelijk kan een psych of een peut je daar een beetje mee helpen zodat je daar beter mee om kan gaan in de toekomst.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:52 schreef Bevert het volgende:
Ik maak me inderdaad teveel druk om wat andere mensen over me denken, ik wil gewoon geen ruzie. En het doet me pijn als mensen zo over me denken/praten.
heb al een telefoontje gepleegd gisteren.
Gewoon een laag zelfvertrouwen, waarschijnlijk niets meegekregen vanuit huis.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:07 schreef Bevert het volgende:
Ik ben geen sukkel
Ik ben geen faker, ( hoewel ik me op fora wel meer durf te uiten)
Ik ben geen kneus
Ik weet ook niet wat ik heb, niemand weet dat.
Wat is TS, en nee ik troll niet.
Ja, dat is daar onderdeel van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:16 schreef Bevert het volgende:
Ik ben nu 25 en woon op mezelf,
bedoel je cognitieve therapieën?
En daar zit de kern van je probleem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:07 schreef Bevert het volgende:
Dit deed mij heel erg pijn, want ik kan er niks aan doen dat ik zo ben, en ik ben naar mijn weten een goed mens.
Dat kan zeker!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:35 schreef Bevert het volgende:
Het is dus misschien wel mogelijk om dingen niet zo hard op te vatten?
Want dat doe ik al mijn hele leven.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Bevert het volgende:
Oke, maar waar is het r&p topic en wat is het verschil?
Hier dus, klikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:17 schreef Spongeboss het volgende:
Index --> relAtie psychologie.
Daar is men serieuzer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop