ik bedoel als je jezelf bent tegenover andere mensen, je hebt toch niets bij hen te verliezen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Bevert het volgende:
je hebt totaal niets te verliezen toch?
Klopt, helemaal niets, behalve mijn leven.
Thanks, ik denk dat ik wel wat heb aan jullie advies.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik bedoel als je jezelf bent tegenover andere mensen, je hebt toch niets bij hen te verliezen?
ga het asjeblieft proberen op kleine schaal bijvoorbeeld op het werk of school of bij je familie of sport.
Je zult merken dat het echt heel fijn is en dat mensen dan ook veel opender naar jou staan als jij jezelf meer durft te geven. Het is niet makkelijk maar als je gelukkig wilt worden denk ik dat dit de eerste stap is. En laat het verleden achter je. Als je meer zelfvertrouwen wilt is veel sporten ook een goede
Je bent volkomen normaal overigens. Ik was zelf ook zo, altijd bezig met wat mensen over mij denk etc. (heb het nog steeds een beetje). het is echt k*t. Je moet het proberen los te laten en jezelf te zijn. Net zo als ieder ander mens heb jij ook recht op een goed leven en dit moet je afdwingen door te doen wat je leuk vind en wat je wilt. En je niet te weerhouden door steeds bezig te zijn wat anderen van je denken, dat is namelijk pointless.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Bevert het volgende:
[..]
Thanks, ik denk dat ik wel wat heb aan jullie advies.
Ik ben misschien wat te bang voor negatieve reacties, terwijl dit eigenlijk niet nodig is.
Van slimme antwoorden komt herrie. Ik praat zelden met mensen in het echt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Bevert het volgende:
@ dopfles 1
thanks
Maar wat als mensen je nou beledigen? Wat moet je dan doen? Negeren?, ik hou niet van ruzies enzo, het best gewoon een slim antwoord geven denk ik.
Oke, maar ik heb er wel behoefte aan persoonlijk. Dat kan bij iedereen verschillen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van slimme antwoorden komt herrie. Ik praat zelden met mensen in het echt.
Begim maar beter niet aan vrouwen niet met jouw problematiek. Nee, qua behoeftes je hebt familie toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef Bevert het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb er wel behoefte aan persoonlijk. Dat kan bij iedereen verschillen natuurlijk.
Met vrouwen heb ik dat wel veel meer. :p
Nooit negeren, vol tegen ingaan. Wie heeft het recht om jou een kneus te noemen of wat dan ook? Als je het negeert doet die persoon het de volgende keer weer omdat het kan en je niets doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Bevert het volgende:
Zo werd ik altijd genoemd op een ander forum
Mijn echte naam hou ik liever achterwege.
@ dopfles 1
thanks
Maar wat als mensen je nou beledigen? Wat moet je dan doen? Negeren?, ik hou niet van ruzies enzo, het best gewoon een slim antwoord geven denk ik.
Serieus? Hoe harder je bijt hoe harder de weerstand naar mijn ervaring. Sowieso wat maakt het uit als iemand je kneus noemt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nooit negeren, vol tegen ingaan. Wie heeft het recht om jou een kneus te noemen of wat dan ook? Als je het negeert doet die persoon het de volgende keer weer omdat het kan en je niets doet.
Ten eerste gewoon de vraag stelen "wie geeft jou het recht om mij zo te noemen?" daar schrikken ze sws van en dan weten ze hoe laat het is en dat er niet met jou gespeeld kan worden.
Hmm dat zou erg jammer zijn, want ik weet dat ik me dan beter zou voelen. En ik wil ook kinderen enzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Begim maar beter niet aan vrouwen niet met jouw problematiek. Nee, qua behoeftes je hebt familie toch?
Geen enkele vrouw zit te wachten op een onzeker depressief wrak sorry het is niet anders verder maakt het je niet gelukkiger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Bevert het volgende:
[..]
Hmm dat zou erg jammer zijn, want ik weet dat ik me dan beter zou voelen. En ik wil ook kinderen enzo.
Familie is toch anders.
@ dopfles
hmmm, ik denk dan altijd na over de consequenties als je iets zegt.
Dat is wel een goeie ja.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:24 schreef Bevert het volgende:
hmmm als het me niet gelukkiger maakt ( en die kans zit er dik in), waarom zou ik me er dan ongelukkig over voelen?
Interessant, misschien is het maar beter ja,
toch heb ik wel de behoefte om me voort te planten.
Maar als een vrouw het er voor over heeft... zou het ook een meerwaarde kunnen zijn. Maar ik moet haar ook niet ongelukkig maken, maar dat wil ik niet natuurlijk, maar het zou wel kunnen. Maar ik heb naast 3 slaapkamers vrij weinig te bieden. Dat wel.
heb je topic 'geschopt' naar r&pquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:44 schreef Bevert het volgende:
Een schopje is? Ja het editen duurt soms wat lang.
Goed in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik voel me zelfs wat beter daardoor, en ik denk dat ik er wel wat aan heb.
oh jawel, alleen daarna toen ik thuis zat, voelde ik me nog niet goed, alleen ik kon wel gewoon redelijk functioneren, misschien had ik het wat beter moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh. Heb je toen je de psychose kreeg en doormaakte geen (professionele) hulp gehad?
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef Bevert het volgende:
[..]
oh jawel, alleen daarna toen ik thuis zat, voelde ik me nog niet goed, alleen ik kon wel gewoon redelijk functioneren, misschien had ik het wat beter moeten uitleggen.
Ik heb het al geedit, klopte idd niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |