abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135347381
[serieus]Probeer je minder aan te trekken van wat mensen van je vinden. Don't let someone else's opinion of you become your reality.[/serieus]
Copthorne 2.0
pi_135347431
Thanks, als mensen zeggen dat ik een vrouw ben zou ik het idd haast nog geloven ook.
pi_135347448
Bevert, het maakt niet uit wat mensen van je denken. Wees gewoon jezelf mensen vinden je dan vanzelf leuk. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan maar serieus probeer het maar eens.

90% van de mensen die je nu ziet/met je te maken hebben zie je over een paar maanden of jaar toch niet meer. Wat maakt het uit wat ze van je vinden? je hebt totaal niets te verliezen toch?
pi_135347482
je hebt totaal niets te verliezen toch?

Klopt, helemaal niets, behalve mijn leven.
pi_135347508
Zodra je teveel gewicht gaat hangen aan de mening van een ander, dan geef je die ander (te)veel macht.

Neem de opinies van anderen mee in je overwegingen, maar laat je er niet door leiden.
Copthorne 2.0
pi_135347526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Bevert het volgende:
je hebt totaal niets te verliezen toch?

Klopt, helemaal niets, behalve mijn leven.
ik bedoel als je jezelf bent tegenover andere mensen, je hebt toch niets bij hen te verliezen?

ga het asjeblieft proberen op kleine schaal bijvoorbeeld op het werk of school of bij je familie of sport.
Je zult merken dat het echt heel fijn is en dat mensen dan ook veel opender naar jou staan als jij jezelf meer durft te geven. Het is niet makkelijk maar als je gelukkig wilt worden denk ik dat dit de eerste stap is. En laat het verleden achter je. Als je meer zelfvertrouwen wilt is veel sporten ook een goede
pi_135347602
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ik bedoel als je jezelf bent tegenover andere mensen, je hebt toch niets bij hen te verliezen?

ga het asjeblieft proberen op kleine schaal bijvoorbeeld op het werk of school of bij je familie of sport.
Je zult merken dat het echt heel fijn is en dat mensen dan ook veel opender naar jou staan als jij jezelf meer durft te geven. Het is niet makkelijk maar als je gelukkig wilt worden denk ik dat dit de eerste stap is. En laat het verleden achter je. Als je meer zelfvertrouwen wilt is veel sporten ook een goede
Thanks, ik denk dat ik wel wat heb aan jullie advies.

Ik ben misschien wat te bang voor negatieve reacties, terwijl dit eigenlijk niet nodig is.
pi_135347636
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Bevert het volgende:

[..]

Thanks, ik denk dat ik wel wat heb aan jullie advies.

Ik ben misschien wat te bang voor negatieve reacties, terwijl dit eigenlijk niet nodig is.
Je bent volkomen normaal overigens. Ik was zelf ook zo, altijd bezig met wat mensen over mij denk etc. (heb het nog steeds een beetje). het is echt k*t. Je moet het proberen los te laten en jezelf te zijn. Net zo als ieder ander mens heb jij ook recht op een goed leven en dit moet je afdwingen door te doen wat je leuk vind en wat je wilt. En je niet te weerhouden door steeds bezig te zijn wat anderen van je denken, dat is namelijk pointless.
pi_135347657
@ dopfles 1

thanks

Maar wat als mensen je nou beledigen? Wat moet je dan doen? Negeren?, ik hou niet van ruzies enzo, het best gewoon een slim antwoord geven denk ik.

[ Bericht 30% gewijzigd door Frank_Drebin op 11-01-2014 10:38:37 ]
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:04:01 #35
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135347755
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Bevert het volgende:

@ dopfles 1

thanks

Maar wat als mensen je nou beledigen? Wat moet je dan doen? Negeren?, ik hou niet van ruzies enzo, het best gewoon een slim antwoord geven denk ik.
Van slimme antwoorden komt herrie. Ik praat zelden met mensen in het echt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Frank_Drebin op 11-01-2014 10:38:51 ]
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135347800
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:04 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Van slimme antwoorden komt herrie. Ik praat zelden met mensen in het echt.
Oke, maar ik heb er wel behoefte aan persoonlijk. Dat kan bij iedereen verschillen natuurlijk.
Met vrouwen heb ik dat wel veel meer. :p
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:09:37 #37
419250 Spongeboss
pi_135347843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef Bevert het volgende:

[..]

Oke, maar ik heb er wel behoefte aan persoonlijk. Dat kan bij iedereen verschillen natuurlijk.
Met vrouwen heb ik dat wel veel meer. :p
Begim maar beter niet aan vrouwen niet met jouw problematiek. Nee, qua behoeftes je hebt familie toch?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135347865
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:56 schreef Bevert het volgende:
Zo werd ik altijd genoemd op een ander forum ;)
Mijn echte naam hou ik liever achterwege.

@ dopfles 1

thanks

Nooit negeren, vol tegen ingaan. Wie heeft het recht om jou een kneus te noemen of wat dan ook? Als je het negeert doet die persoon het de volgende keer weer omdat het kan en je niets doet.

Ten eerste gewoon de vraag stelen "wie geeft jou het recht om mij zo te noemen?" daar schrikken ze sws van en dan weten ze hoe laat het is en dat er niet met jou gespeeld kan worden.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:14:50 #39
419250 Spongeboss
pi_135347910
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nooit negeren, vol tegen ingaan. Wie heeft het recht om jou een kneus te noemen of wat dan ook? Als je het negeert doet die persoon het de volgende keer weer omdat het kan en je niets doet.

Ten eerste gewoon de vraag stelen "wie geeft jou het recht om mij zo te noemen?" daar schrikken ze sws van en dan weten ze hoe laat het is en dat er niet met jou gespeeld kan worden.
Serieus? Hoe harder je bijt hoe harder de weerstand naar mijn ervaring. Sowieso wat maakt het uit als iemand je kneus noemt?
pi_135347945
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:09 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Begim maar beter niet aan vrouwen niet met jouw problematiek. Nee, qua behoeftes je hebt familie toch?
Hmm dat zou erg jammer zijn, want ik weet dat ik me dan beter zou voelen. En ik wil ook kinderen enzo.

Familie is toch anders.

@ dopfles

hmmm, ik denk dan altijd na over de consequenties als je iets zegt.

Dat is wel een goeie ja.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:21:33 #41
419250 Spongeboss
pi_135348008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Bevert het volgende:

[..]

Hmm dat zou erg jammer zijn, want ik weet dat ik me dan beter zou voelen. En ik wil ook kinderen enzo.

Familie is toch anders.

@ dopfles

hmmm, ik denk dan altijd na over de consequenties als je iets zegt.

Dat is wel een goeie ja.
Geen enkele vrouw zit te wachten op een onzeker depressief wrak sorry het is niet anders verder maakt het je niet gelukkiger.

Als ik iets aan mijn longen heb en ik zoek schonere lucht op is het nog steeds klote. Want het ligt aan mijn longen niet de omgeving.

Vrouw en kinderen zijn de schone lucht terwijl jij nog het negatieve in je meedraagt.
pi_135348217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:24 schreef Bevert het volgende:
hmmm als het me niet gelukkiger maakt ( en die kans zit er dik in), waarom zou ik me er dan ongelukkig over voelen?
Interessant, misschien is het maar beter ja,

toch heb ik wel de behoefte om me voort te planten. :P
Maar als een vrouw het er voor over heeft... zou het ook een meerwaarde kunnen zijn. Maar ik moet haar ook niet ongelukkig maken, maar dat wil ik niet natuurlijk, maar het zou wel kunnen. Maar ik heb naast 3 slaapkamers vrij weinig te bieden. Dat wel.

Forum Admin zaterdag 11 januari 2014 @ 10:43:30 #43
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135348394
Schopje
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_135348410
Een schopje is? Ja het editen duurt soms wat lang.

Goed in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik voel me zelfs wat beter daardoor, en ik denk dat ik er wel wat aan heb.
  Forum Admin zaterdag 11 januari 2014 @ 10:46:32 #45
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135348437
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:44 schreef Bevert het volgende:
Een schopje is? Ja het editen duurt soms wat lang.

Goed in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik voel me zelfs wat beter daardoor, en ik denk dat ik er wel wat aan heb.
heb je topic 'geschopt' naar r&p
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_135348454
Oke thanks daar had ik hem inderdaad moeten plaatsen.
pi_135348499
Huh. Heb je toen je de psychose kreeg en doormaakte geen (professionele) hulp gehad? :o
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_135348529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh. Heb je toen je de psychose kreeg en doormaakte geen (professionele) hulp gehad? :o
oh jawel, alleen daarna toen ik thuis zat, voelde ik me nog niet goed, alleen ik kon wel gewoon redelijk functioneren, misschien had ik het wat beter moeten uitleggen.

Ik heb het al geedit, klopte idd niet.
pi_135348611
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:51 schreef Bevert het volgende:

[..]

oh jawel, alleen daarna toen ik thuis zat, voelde ik me nog niet goed, alleen ik kon wel gewoon redelijk functioneren, misschien had ik het wat beter moeten uitleggen.

Ik heb het al geedit, klopte idd niet.
Ah, vandaar.

Waarom voelde je je toen niet goed? Had je het idee dat er iets mistte in je leven?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_135348790
Ehm, is nogal gecompliceerd, maar het kwam er op neer, dat ik niet meer anoniem was, ( internet) en daar heb ik me een beetje zorgen over gemaakt, maar die tijd heb ik achter me gelaten.

Het één had ook met het ander te maken natuurlijk. En bovendien was ik al lang niet meer de oude.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bevert op 11-01-2014 11:21:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')