Ditquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Denken jullie dat er nog iets komt dat ons wegblaast?
Als die 2D is, dan heeft dat veel meer kans op slagen. Dit 3D is veel te lastig om echt iets moois mee te maken. Die tijd willen mensen er niet instoppen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grappige is dat Nintendo het exact na aan het maken is met Mario RPG Maker ofzoiets
Het onweer wat er aan komt (code oranje) misschien, maar niet door iets van MSquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Denken jullie dat er nog iets komt dat ons wegblaast?
Dat was 2 jaar alweer.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Vorig jaar werd ik omver geblazen door Watch Dogs. Maar nu val ik tot nu toe in slaap.
Haha, in die hype trappen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Vorig jaar werd ik omver geblazen door Watch Dogs. Maar nu val ik tot nu toe in slaap.
Meest interessante setting tot nu toe inderdaad !quote:
(nog) niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nog steeds geen reden om een xbone te kopen
Ik vind het allemaal nog wat matig.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
zaten toch wel een paar toffe bij! Alleen nog geen echte MEGA dingen of verrassingen nee.
Toffe visuals en muziek ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meest interessante setting tot nu toe inderdaad !
Toffe stijl wel.quote:
Code rood hier in Limburg, als straks mijn connectie maar niet naar de tyfus gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het onweer wat er aan komt (code oranje) misschien, maar niet door iets van MS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |