abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140874456
Zwangerschap & geboorte

2014

***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
26 november: Lingue
29 november: Sicilia

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
19 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

2015

15 januari: NotTheSame

9 februari: Lurktmeteenrietje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lingue op 10-06-2014 18:35:08 (Aanvulling op lijst) ]
pi_140874504
Wijzigingen, graag DM, quotes komen niet door mobiel. Of dik gedrukt mag ook.
pi_140874552
Ik ga maar even een blokje om, om af te koelen, want anders gaat het vanavond alsnog verkeerd.

Hoop dat het inmiddels overal een beetje afgekoeld is voor iedereen!
pi_140874598
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Lingue het volgende:
Ik ga maar even een blokje om, om af te koelen, want anders gaat het vanavond alsnog verkeerd.

Hoop dat het inmiddels overal een beetje afgekoeld is voor iedereen!
Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnen :') 26 graden hier...
pi_140874675
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...

Herkenbaar voor iemand?
S. 2014
J. 2016
  maandag 9 juni 2014 @ 16:36:01 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140874686
Hier ook al de hele dag zonnig in Zoetermeer. Alle buien die deze kant op cruisen veranderen van koers of lossen op :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140874696
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnen :') 26 graden hier...
Hier in alexanderpolder ook... :')
S. 2014
J. 2016
  maandag 9 juni 2014 @ 16:38:41 #8
52229 Chanty
pi_140874771
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...

Herkenbaar voor iemand?
Hier juist tegenover gesteld. Dacht altijd al dat hij rond de 20e pas gaat komen en denk dat nog steeds. Zou nu dus een inleiding betekenen. Daarom heb Ik er pas de laatste weken echt vaart achter gezet. Maar gewoon vertrouwen op je gevoel :)
pi_140874821
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Herkenbaar voor iemand?
Niet ga halen niet. Maar ik hou er rekening mee dat het eerder kan gebeuren wat natuurlijk ook kan gebeuren. Daardoor wil ik juist nu alles maar dan ook alles geregeld hebben. Dit botst weleens met vriend die vind dat ik weer een rare bui heb. Terwijl ik dan juist vind dat ie alles op zijn elfendertigst (schrijf je dat zo?) doet. Best wel irritant...
  maandag 9 juni 2014 @ 16:44:47 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140874978
Daar had ik t toevallig net nog met mn zus over. Omdat S 10 dagen te laat kwam ga ik daar nu ook een beetje vanuit. Hoeft helemaal niet natuurlijk. En heb ook nog maar weinig gedaan aan het kamertje enzo. Dat was de vorige keer met deze termijn wel klaar.
pi_140875159
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.

Chanty, ik ben benieuwd wanneer fernando zich meldt... De 16e is ook een mooie dag :+

Spees, is deze zwangerschap voor jou echt heel anders dat bij S? Ben daar altijd benieuwd naar of t verschil tussen jongen en meisje zwangerschap nou echt zo groot is...

Overige mama's mogen daar uiteraard ook op antwoorden...
S. 2014
J. 2016
pi_140875185
Hier in Alkmaar met 26 graden nog steeds heel drukkend weer bah.. :r

Ik heb ook het idee dat ik de 40 weken niet ga volmaken, dochter kwam met 39.1 en ik heb nu al het gevoel dat ik met een bowlingbal tussen mijn benen loop.
We zijn hier in februari begonnen met een nieuwe kamer maken... er staat een muur met een deur erin en plafond en dat is het wel.
Toch hebben we allebei nog helaas geen nesteldrang of het gevoel dat we onwijs moeten opschieten :') van de week wel tegen elkaar gezegd dat we het ledikant op zijn minst maar in elkaar moeten zetten :P
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 9 juni 2014 @ 16:56:39 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140875356
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.

Chanty, ik ben benieuwd wanneer fernando zich meldt... De 16e is ook een mooie dag :+

Spees, is deze zwangerschap voor jou echt heel anders dat bij S? Ben daar altijd benieuwd naar of t verschil tussen jongen en meisje zwangerschap nou echt zo groot is...

Overige mama's mogen daar uiteraard ook op antwoorden...
Volgens mij zegt de termijn waarbij je zelf geboren bent niets over hoe het bij jouw zwangerschap gaat. Althans mijn vk noemde het i.p. een loterij.

Ja, deze zwangerschap is wel echt anders dan bij S tot nu toe. In het begin veel ziek deze keer, bij S echt helemaal niet. Ook veel maagzuur en op andere plaatsen bekkenpijn. Mn buik groeit heel anders en deze baby was al veel vroeger aan de buitenkant te voelen. Ook houd ik nu vocht vast wat ik bij S ook helemaal niet had bij warm weer. Ik kom ook veel sneller aan, zit nu al op +10,4 :+ . Of het verschil door het andere geslacht wordt veroorzaakt, geen idee. Maar vind het wel grappig dat het zo anders loopt :) .
pi_140875538
Mijn nesteldrang en bewegingsdrift is vandaag gestart :')
Lekker met dat warme weer, olifantspootjes, vingers die niet krom willen van vocht en knetterende pijn in mn koppie.

Maarjah, studeerkamer MOET leeg en opgeruimd, en de Bugaboo MOET nu in standje baby ipv wandelwagen.
De wipstoelbekleding MOET nu uitgewassen, de gewone was MOET gestreken.
En vriend maar hobbelen voor me want hij wil niet dat ik wat doe.
Ik op de stoel aanwijzingen geven en ondertussen hebben we de dikste lol :D

Morgenochtend eens de weegschaal kijken hoeveel vocht ik bij me hou.
Morgenmiddag de 36+6 controle bij de vk, gek dat ik nu elke week ernaartoe moet.
pi_140875610
Spees hoe reageert S erop dat er een zusje komt?
Heeft hij dat al een beetje door?
pi_140875721
Ik heb deze keer ook het gevoel dat Harrie zich eerder aandient. Gevoelskwestie want het slaat verder helemaal nergens op. Ja afgelopen woensdag zagen ze wel 'iets' van weeenactiviteit op de ctg. Maar dat is voorwerk wat nog heeeeeel lang kan aanhouden. En hij ligt telkens een dikke week voor op de metingen. Maar goed.. bij het vaststellen van de ud gebeurde dat in zon vroeg stadium. Dan is het volgens mij echt milimeterwerk wat het verschil kan maken.

Deze zwangerschap was vooral in het begin heel anders. Of dat komt omdat het dit keer een jongetje is weet ik niet. Bij Djen was ik van week 8 t/m 14 goed misselijk en moe. Dat trok daarna weg en ik had weinig last/pijn.

Nu nauwelijks misselijk en moe geweest. Wel van week 13 t/m 20 ergens flink last van ischias gehad. Dat was echt klote i.c.m. een dreumes die nog graag getroost en opgetild wilde worden. Na een paar behandelingen bij osteopaat en fysio heb ik daar nauwelijks nog last van ^O^

En ik merk heel erg het verschil met toen Harrie dwars lag en nu. Ik kan ineens zoveel meer als een paar weken terug! Ik begin me nu (pas :@ ) de stralende zwangere te voelen doordat die pijn veel minder aanwezig is.

Dus cliche maar waar.. ik denk dat je geen enkele zwangerschap kan vergelijken. Maar ik hoop wel stiekem dat ik qua pijnbeleving net zon relaxte bevalling heb als bij Djen :@ . Maar ook dat moeten we maar afwachten :)
pi_140875767
En het liefste zou ik nu het babykamertje en de kamer van Djen af hebben. Maar dat zit er gewoon niet in. Dat zal pas met +/- 39 weken zijn. Ach wat.. de babywasjes zijn gedaan. Het bedje staat klaar .. dan slapen ze maar even tijdelijk samen op een kamer. Ook dat overleven we wel :)
  maandag 9 juni 2014 @ 17:10:26 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140875782
Goeie dag en temperatuur heb je gekozen voor de start van nesteldrang :+

S is wel heel enthousiast, roept veel 'baby!' en wil mijn buik knuffelen, kussen en steeds onder mijn shirt kijken. Maar hij is te jong om het echt te snappen hoor. Maar hij heeft een nichtje van bijna 3 maanden waar hij heel veel mee wil knuffelen (kent alleen zijn eigen kracht nog niet soms) dus een beetje oefenen kan hij al wel :)
pi_140875887
En zo moet dat BE! Gewoon delegeren die hap! :)
Voor jullie hoop ik echt op koelere dagen met dat vocht vast houden. Lijkt me echt rot .. heb het zelf nog nauwelijks.

En jouw hoofd zal zeker nu ook el op knallen staan met dit hete weer of niet BE?
pi_140875891
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat zegt idd niks ik ben zelf met 36 weken geboren en mijn zoon met 40 weken precies, maar dat telt niet want dat was een inleiding ;)

Maar ga inderdaad maar fijn op je gevoel af. Zou ik altijd doen.

Ik was juist super traag en had met 38 weken nog niet de kleertjes allemaal gewassen of een tas klaar staan...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 9 juni 2014 @ 17:16:38 #21
52229 Chanty
pi_140875967
Spees O+

Be lekker weertje voor nesteldrang. Ik zei gisteren nog dat ik blij ben dat ik vorige week alles heb gepoetst. Heb mijn man nu alleen opgedragen grondig te stofzuigen alleen zijn grondig en mijn grondig verschillen nogal. Dus als het minder warm is ga ik het over doen :+
pi_140876352
Of onze frummel eerder komt of niet weet ik niet (de docent van de wangerschapsgym zei dat vrouwen die tot de 36e week blijven werken de 40 weken vaak niet halen, maar dat is volgens mij onzin?), maar het kamertje heel graag af willen hebben dat heb ik nu al.

Vriendje zei ook al: we moeten voor de 36 weken alles lekker klaar hebben staan, dan kan jij in je verlof goed rusten O+
Even bedenken wanneer ik alles ga wassen, dat vind ik nu met 29 weken nog wat te vroeg, dan moet ik het over een paar weken weer doen of niet?

Overigens is het hier na die enorme onweersbui nu weer zuid-Spanje hier...
pi_140876533
Mijn versie van schoonmaken en stofzuigen is ook iets anders dan de versie van de vriend hoor :D

Ik denk hier dat ik rondom laatste weekend van juni bevalleb ga. Gewoon mijn gevoel nu.
Maar mezelf kennende verbaasd het me niks als ik volledig tot einde ga.
Zou opzich 14-07-14 wel mooie bevaldatum vinden. Maar dan moet ik nog lang en als kind nu al 8pond geschat wordt...
pi_140877472
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Dyre het volgende:
Of onze frummel eerder komt of niet weet ik niet (de docent van de wangerschapsgym zei dat vrouwen die tot de 36e week blijven werken de 40 weken vaak niet halen, maar dat is volgens mij onzin?), maar het kamertje heel graag af willen hebben dat heb ik nu al.

Vriendje zei ook al: we moeten voor de 36 weken alles lekker klaar hebben staan, dan kan jij in je verlof goed rusten O+
Even bedenken wanneer ik alles ga wassen, dat vind ik nu met 29 weken nog wat te vroeg, dan moet ik het over een paar weken weer doen of niet?

Overigens is het hier na die enorme onweersbui nu weer zuid-Spanje hier...
Dat dacht ik dus ook. Maar inmiddels heb ik geleerd, schoon is schoon :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_140877693
Nesteldrang, ik ben heel benieuwd of ik dat krijg! Ben helemaal niet huishoudelijk begaafd en allang blij dat er hier om de week iemand schoonmaakt :@ ..

En qua dingen aanschaffen: de grote dingen zijn er, en ik ga in m'n zomervakantie eens rustig op zoek naar een badje, luiers, hydrofielen, lakentjes en ander klein spul. Helemaal geen rust voor nu!

Ohja even een vraagje voor de experts: curanol of sperti? ( ;( )

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2014 18:08:29 ]
pi_140877703
Warm he?! Wij zijn net terug van Vlieland, daar was het heerlijk, nu weer thuis in Groningen is het pffff....

Inmiddels wat meer gewend aan het idee dat het dus een menneke is in mijn buik, en zelfs alweer een naam gevonden waar we allebei erg gelukkig van worden :) En een beetje shopping therapie gedaan, nu we weten wat het is kunnen we gericht aan de slag ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 9 juni 2014 @ 18:20:36 #27
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_140878111
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.
Nog even een fotootje van vandaag.

Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
pi_140878142
Mijn vriend staat met een chagrijnig hoofd de babykamer te behangen. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_140878166
Wat een heerlijk popje, Hobbes. Fijn dat je zo hebt genoten van je kraamweek!
pi_140878285
Wat goed dat jullie al een naam hebben JufMariska! En fijn dat jullie wat meer gewend zijn.

Ahw Hobbesje, superlief meisje!
pi_140878302
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend staat met een chagrijnig hoofd de babykamer te behangen. :+.
O+
pi_140878483
Vier nieuwe baby's tijdens mijn vakantie O+

JJ gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam O+

Tw. Mama van twee dochters O+

Hobbesje gefeliciteerd. Mooie naam. Is suikerspiegel alweer in orde O+

Cantare gefeliciteerd met je derde. Wat een snelle bevalling. En wat een poppetje O+
pi_140878551
Hobbesje O+ O+

GM, hmm misschien dat ik komende week dan toch vast ga wassen. Het kan maar gebeurd zijn :P

DaD, ocharme met dit weer je vriend laten behangen _O-

We hebben een tummytub gekregen van een collega, is het nog steeds nodig om een babybadje te kopen? Of kunnen we dat in de kraamweek nog even beslissen, als de tub voor ons of de baby niet bevalt?
pi_140878642
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Nesteldrang, ik ben heel benieuwd of ik dat krijg! Ben helemaal niet huishoudelijk begaafd en allang blij dat er hier om de week iemand schoonmaakt :@ ..

En qua dingen aanschaffen: de grote dingen zijn er, en ik ga in m'n zomervakantie eens rustig op zoek naar een badje, luiers, hydrofielen, lakentjes en ander klein spul. Helemaal geen rust voor nu!

Ohja even een vraagje voor de experts: curanol of sperti? ( ;( )
Curanolcreme hier en euhm.. In ieder geval geen bloeden, niet pijnlijk dus weet niet wat als ik het niet gebruik.
De pillen niet gebruikt want niet in dit 'dorp' verkrijgbaar en had geen zin er voor op stap te gaan
  maandag 9 juni 2014 @ 18:35:41 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140878670
Wat een mooie baby hobbes O+

Tummytub is i.p. voldoende hoor. Ik vond het wassen in een badje wel fijner maar dat is persoonlijk en niet strikt noodzakelijk denk ik.
pi_140878682
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef Hobbesje het volgende:
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.

[ afbeelding ]

Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
Wat een cutie! O+
Geniet ervan Hobbes!
  maandag 9 juni 2014 @ 18:40:31 #37
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_140878880
quote:
-afscheidspost-
Hobbesje wat is ze moooooi O+. Fijn dat je zo geniet!
En jij hebt toch ook twee jongens? (als ik je niet door de war haal.) Hoe vinden zij het? Zijn ze een beetje trots en lief voor hun kleine zusje?

En nog op de vraag van GM: ik vind deze meisjes zwangerschap heel anders :Y . In t begin merkte ik t vooral aan t feit dat ik veel hormonaler was. Vaak depri. En mijn haar was steeds zoooooo vet. Terwijl ik t bij de jongens makkelijk een week niet kon wassen.
Nu is dat allebei gelukkig over.
Op dit moment merk ik het doordat ze veel rustiger lijkt in de buik. Schopjes zijn zachter en komen minder vaak voor.
Verder kom ik nu juist amper aan. Nu pas +2. Bij de jongens ging dat volgens mij veel sneller.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:42:11 #38
344469 Amsel
zonder t
pi_140878947
Wat is ze mooi Hobbes O+

Hier ook nog geen schoonmaakdrang hoor. Mijn vriend stelde zelfs voor om maar weer een schoonmaakster in huis te halen, dat zegt wel iets over de staat van het huishouden op dit moment :')
pi_140878951
quote:

[ afbeelding ]

Ik smelt ter plekke. Wat een dotje O+
  maandag 9 juni 2014 @ 18:47:56 #40
250838 Fee-nix
pi_140879174
Oja en GM: ik dacht ook bij mijn eerste zwangerschap dat de baby vast eerder ging komen. En had dus ook ruim op tijd alles af. Ik werd ingeleid bij 42 weken :') . Dus het hoeft niks te zeggen ;). (En mijn moeder beviel met 38+nogwat van mij)

JufMariska fijn dat je al wat aan het idee gewend bent! En al een naam, leuk!

Wij zijn hier ook al uit de naam. Maar toch he... ik vind het zo leuk om namen te verzinnen. En dan denk ik steeds 'zal er niet NOG een leukere naam zijn?' Terwijl ik gewoon heel blij ben met deze naam.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:50:57 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140879306
Ik ben zelf met 34 weken geboren en had ook het gevoel dat S eind oktober zou komen. Het werd 20 november, 12 uur vóór de geplande inleiding :+ :')
  maandag 9 juni 2014 @ 19:06:00 #42
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140880046
Hier zwanger van de 3e
En wat betreft de zwangerschappen zijn ze eigenlijk alle 3 gelijk
Geen andere klachten bij de verschillende geslachten :P
En wat betreft bevallen de 1e is met 40+2 geboren de 2e met 40+1
Dus nu moet deze vast met 40 weken precies komen :+

En hier nog helemaal niks aan de kamer gedaan en ben aankomende vrijdag 30 weken.
het arme kind heeft nog niet eens eigen kleren :'(
Maar wel al een dekentje en de letters van d'r naam zijn van de week binnen gekomen.

En vanmiddag heerlijk op strand geweest met de dreumes het kind is gek op zand ze rolt erin en ze eet het :D
W
Z
E
pi_140880138
Jullie verhalen stellen me dan wel weer wat geruster :)
S. 2014
J. 2016
pi_140880203
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef rebel-angel het volgende:
Hier zwanger van de 3e
En wat betreft de zwangerschappen zijn ze eigenlijk alle 3 gelijk
Geen andere klachten bij de verschillende geslachten :P
En wat betreft bevallen de 1e is met 40+2 geboren de 2e met 40+1
Dus nu moet deze vast met 40 weken precies komen :+

En hier nog helemaal niks aan de kamer gedaan en ben aankomende vrijdag 30 weken.
het arme kind heeft nog niet eens eigen kleren :'(
Maar wel al een dekentje en de letters van d'r naam zijn van de week binnen gekomen.

En vanmiddag heerlijk op strand geweest met de dreumes het kind is gek op zand ze rolt erin en ze eet het :D
Heerlijk zo'n moeder die dat niet erg vindt :D Sommige zijn zo beschermend naar hun kind toe... Ze moeten wel wat weerstand opbouwen :Y
  maandag 9 juni 2014 @ 19:14:51 #45
52229 Chanty
pi_140880567
Mariska een naam *O*

En hobbes wat is ze mooi O+

Ik heb net toch even de stofzuiger erdoorheen gehaald. Kon het niet aanzien :@ mannen en grondig zuigen :N
pi_140880888
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Chanty het volgende:
Mariska een naam *O*

En hobbes wat is ze mooi O+

Ik heb net toch even de stofzuiger erdoorheen gehaald. Kon het niet aanzien :@ mannen en grondig zuigen :N
Jouw nesteldrang :D O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 9 juni 2014 @ 19:20:11 #47
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140880899
Hier zit er tot nu toe (voor hoever ik het nu kan zeggen met 8 weken) een flink verschil in. Bij Draakje was ik van 6 tot 13 weken 24/7 misselijk, nu helemaal niet. Maar nu ben ik wel zo hormonaal als de pest, en dat was bij Draakje weer niet zo.

Hobbes wat een mooierd O+ !

Chanty jij hebt ook geen rust in je donder hè ;).

Hier morgen de termijnecho. Spannund :D !
pi_140881882
Spannend NTS!

Hier is het weer aan het donderen, wat een raaare dag vandaag :s)
  maandag 9 juni 2014 @ 19:47:37 #49
348178 NotTheSame
pi_140882846
Dyre jij zit in de stad naast de mijne (Vhv) toch? Hier druppelt het wel al, tis goed donker buiten en richting Ehv Airport zijn al mooie flitsen te zien.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:50:36 #50
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140883050
Hier vooral heel donker, maar noodweer lijkt net ten zuiden van ehv af te gaan -O-
  maandag 9 juni 2014 @ 19:56:38 #51
52229 Chanty
pi_140883493
Hier nog steeds zonnig. Zijn tien druppels gevallen uit wat op buienradar een flinke bui leek te worden :')

En nee rust komt niet voor in mijn woordenboek al heb ik de afgelopen dagen echt heel weinig gedaan :) gisteren mijn wetenschappelijk artikel nog af geschreven en gemaild naar mijn ex-projectleider/medeauteur. Die reageerde ook met: jij weet ook van geen ophouden he! Maar.... ik ben zo blij dat het nu echt even klaar is *O*
pi_140883600
Wat waren de regels van harde buiken ook alweer? Ze komen af en aan, ook als ik rustig op de bank lig..
S. 2014
J. 2016
pi_140884360
Ik durf het niet te zeggen gm.. ik ben een slecht voorbeeld want had ze vanaf 15 weken zon beetje vanaf het moment dat ik uit bed kwam.

Enige tip die ik je kan geven ids is rust rust rust .. liggen liggen liggen.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:12:34 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140884760
Ik had ze vorige zwangerschap ook vaak en veel bij niets doen. Vk heeft nog op ontsluiting gecheckt toen bij 32wk ofzo omdat ik er soms tot 8 per uur had. Maar er was niets gelukkig. Nóg rustiger aan doen ging en wilde ik uiteindelijk ook niet meer, wel behoefte aan iėts van beweging. Ik denk dat volledige inactiviteit niet veel beter voor je lijf is dan harde buiken die er op dat trimester bijhoren. Maar een meelezende vk mag me corrigeren als ik dat verkeerd denk :).
  maandag 9 juni 2014 @ 20:12:49 #55
52229 Chanty
pi_140884773
Ik kan je ook niet echt helpen want had ze ook al heel vroeg (en grappig genoeg de laatste maanden nauwelijks meer). Als je echt een ritme ontdekt zou ik zeker wel even bellen. Sporadisch een tijdje harde buiken zou ik me niet druk om maken. Zijn ze echt pijnlijk of gewoon vervelend?
pi_140884918
T komt op, en dan gaat t weer... Heb de hele dag wat last van rugpijn dus dat doet nu ook lekker mee..

Wacht t nog wel ff af... En voor nu maar gewoon plat idd.
S. 2014
J. 2016
pi_140885352
Gm87
Goed in de gaten houden.
Met 30weken heb ik een nachtje in het ziekenhuis geslapen ivm weeënactiviteit. Moest ze echt wegpuffen.

Hobbesje
O+ wat een schatje!
pi_140885505
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef NotTheSame het volgende:
Dyre jij zit in de stad naast de mijne (Vhv) toch? Hier druppelt het wel al, tis goed donker buiten en richting Ehv Airport zijn al mooie flitsen te zien.
Yup, hier is het gek genoeg nog wel droog (vanmiddag flinke bui gehad), maar het is wel al de hele tijd aan het donderen. En ontzettend gele lucht :P

Vanmiddag koelde het tenminste nog wat af, nu blijft het drukken en benauwd.

Gm, goed in de gaten houden hoor!
  maandag 9 juni 2014 @ 20:31:41 #59
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140886061
Hier schijnt de stralende zon
Ben benieuwd of we hier ook nog regen en onweer krijgen
W
Z
E
pi_140886139
GM, wat ik me afvroeg, ben je wel eens langs een manueel therapeut of chiropractor geweest voor je bekkenklachten?
Ik heb wel het idee dat de jouwe een slag erger zijn dan de mijne, maar ik en nu (afkloppen!) bijna pijnvrij. Een beetje knakken daar in mijn rug en op gespannen punten drukken werkte bij mij echt super.

Verder niet bekend met harde buiken. Ja, heb ze af en toe, maar ook zo een paar dagen geen. Maar wat mij betreft mag vrouwke wel wat zakken. Ik wil weer ns wat lucht }:|
Morgen 34 weken en over 3 weken verlof :o (Ben benieuwd of ik het werken vol houd tot het einde...)

Oh en stuur dat onweer maar 1000km naar het noorden. Kan wel wat frisse lucht gebruiken hier ook!
pi_140886344
Ik wilde eigenlijk gaan douchen, maar nu durf ik niet :P

Vanochtend was het bloedheet met een stralende zon en heb ik buiten met mijn voeten in het badje gepoedeld. Toen begon het te onweren en regenen, heb ik een powernap van een uur of 2 gedaan. daarna weer stralend weer en buiten gezeten. Nu weer onweer. Alsof we 3 dagen verder zijn :')
  maandag 9 juni 2014 @ 21:25:39 #62
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_140889886
Dank jullie dames!

quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef Omentielvo het volgende:
Vier nieuwe baby's tijdens mijn vakantie O+

JJ gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam O+

Tw. Mama van twee dochters O+

Hobbesje gefeliciteerd. Mooie naam. Is suikerspiegel alweer in orde O+

Cantare gefeliciteerd met je derde. Wat een snelle bevalling. En wat een poppetje O+
Suikerspiegel bij mij werd helemaal niet naar gekeken. Ik ga er maar vanuit dat deze weer goed is!

quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Hobbesje wat is ze moooooi O+. Fijn dat je zo geniet!
En jij hebt toch ook twee jongens? (als ik je niet door de war haal.) Hoe vinden zij het? Zijn ze een beetje trots en lief voor hun kleine zusje?

De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.

Tot in het babytopic! (mocht ik weer tijd vind om te posten nu mijn man volgende week begint met zijn nieuwe baan)
  maandag 9 juni 2014 @ 21:27:53 #63
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_140890062
Het begint hier in Eindhoven toch wel flink te rommelen nu!
pi_140891492
Hier in Friesland geen spatje regen gehad!
pi_140892699
Hier is het al anderhalf uur ZWART. Maar het koelt nu wel eindelijk af.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:37:53 #66
250838 Fee-nix
pi_140894958
NTS succes morgen! Spannend idd. Maar hopelijk ook heel leuk :).

GM is het alweer wat gezakt? Hoop het voor je.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Hobbesje het volgende:

De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.

Tot in het babytopic! (mocht ik weer tijd vind om te posten nu mijn man volgende week begint met zijn nieuwe baan)
Ja, beetje baldadigheid en stoute streken verwacht ik straks ook wel van mijn jongens... Maar fijn dat ze zo lief voor haar zijn!!
Tot in het babytopic! (Als ik ook de tijd vind om te posten met 3(!!) kinderen).

Hier nog geen onweer. Volgens buienradar komt het ook nog lang niet. Misschien gaat het wel helemaal langs ons heen. Ik hoop niet dat wij dan morgen buien krijgen, want mijn zusje zou juist mijn jongste mee naar Artis nemen... (En dan heb ik lekker even een dagje voor mezelf. Nieuwe bh's kopen en blije dozen ophalen :D)
  maandag 9 juni 2014 @ 22:44:24 #67
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140895364
Volgens mij ben ik de ophaalbon voor de zwangerdoos kwijt en heb ik die voor de blije doos uiteindelijk nooit gekregen :') maar eens uitzoeken volgende week ofzo.

Hier twee druppen regen gehad en t is nog steeds om te stikken in huis :(

Uiteraard moest wel per se vanavond de ladekast/commode in elkaar gezet worden en nu lig ik voor Pampus :')
Kwak
  maandag 9 juni 2014 @ 22:46:18 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140895492
Ohh en wat en schatje Hobbes O+
Kwak
pi_140896326
Nou dat was een verrassende wending... Uiteindelijk toch maar even de verlosafdeling gebeld met de vraag of het kon wachten tot de controle vrijdag, want harde buiken horen er immers bij....

Nou mevrouw kom toch maar even langs, dan checken we even de urine, en wat andere dingen...
Uiteindelijk half uur ctg waarop dus idd harde buiken waren waar te nemen, kleine verder prima beweeglijk en een goede sterke hartslag.
Daarna een echo om t vruchtwater te checken en daarna inwendig om de baarmoederhals te checken.

Alles was helemaal goed en de baarmoederhals/mond zitten nog potdicht. GELUKKIG!

Daarna kreeg ik nog een "preek" van de gyn, dat ik vanaf NU echt rustiger moet gaan doen, omdat ik anders de laatste weken mag komen logeren bij hun met complete bedrust... Dus ik ga het mezelf maar gemakkelijk maken op de bank.

Verder niet bijgelezen! Sorry ladies :*
S. 2014
J. 2016
pi_140896867
GM fijn dat alles goed was. En nu dus maar even extra rustig aan doen, hoe moeilijk dat ook is. :*
  maandag 9 juni 2014 @ 23:08:48 #71
52229 Chanty
pi_140896892
Fijn dat alles in orde was en zoveel rust… ik kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt. Ik hoop dat het iig het een en ander aan klachten verbetert :*
pi_140897014
Klinkt alsof je bij mijn gyn bent langs geweest gm! Idd rust rust rust.. want die laatste paar weken in het zkh 'logeren' wil je idd echt niet. Rustig aan :*
  maandag 9 juni 2014 @ 23:15:06 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140897313
GM :* echt rustig aan doen dus!

Vraagje voor de dames met reservebacon op de buik :@

Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
Kwak
  maandag 9 juni 2014 @ 23:18:13 #74
52229 Chanty
pi_140897522
En ja hoor. Vandaag zelf niks op facebook gezet (want wat moet je melden als je de hele dag met je poten omhoog zit?) en krijg meteen een bericht dat ik vast aan het bevallen ben of al bevallen ben. ZUCHT! Heb er meteen korte metten mee gemaakt en dit op mijn facebook gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140897692
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:

Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
Ook met reservebacon :D voel je een harde buik wel hoor. Dan lijkt het ineens alsof je reservebacon in spierweefsel is veranderd. ;) Maar van binnen voel je het ook hoor, zodra je een harde buik hebt herken je het is mijn ervaring. Bij mij was het vaak maar aan één kant van mijn buik. Die kant werd dan enorm hard en dat voel je echt ook gewoon van binnen. Ik voelde bij de tweeling met 14 weken al dat ik een harde buik had. En dat was alleen aan de binnenkant voelbaar, nog niet aan de buitenkant.

Edit: Chanty _O_ heel slim. Ik ging tijdens mijn bevalling nog whatsapp opstarten om geen argwaan te wekken bij de mensen die mij 'in de gaten' hielden. 8)7
pi_140897708
En terecht Chanty.. zou gek worden. Je kunt hem ook op zwart zetten, zodat niemand tijdelijk berichtjes erop kan zetten?

Mijn tetten hebben zich een paar dagen rustig gehouden. Maar nu lig ik te zweten in bed en der komt 'melk' uit alsof ik een compleet weeshuis van voeding moet voorzien :')
  maandag 9 juni 2014 @ 23:24:53 #77
52229 Chanty
pi_140897894
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En terecht Chanty.. zou gek worden. Je kunt hem ook op zwart zetten, zodat niemand tijdelijk berichtjes erop kan zetten?

Mijn tetten hebben zich een paar dagen rustig gehouden. Maar nu lig ik te zweten in bed en der komt 'melk' uit alsof ik een compleet weeshuis van voeding moet voorzien :')
Ja maar als ik dan iets post krijg ik ook geen reacties :'(

Maar inderdaad, als dit niet helpt ga ik dat wel doen want heb hier echt geen zin in. Maar ga er (naïef?) vanuit dat mensen deze boodschap wel vatten. Prima als ze af en toe vragen hoe het gaat, maar meteen verdacht worden van te zijn bevallen… :N
  maandag 9 juni 2014 @ 23:26:02 #78
52229 Chanty
pi_140897957
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ook met reservebacon :D voel je een harde buik wel hoor. Dan lijkt het ineens alsof je reservebacon in spierweefsel is veranderd. ;) Maar van binnen voel je het ook hoor, zodra je een harde buik hebt herken je het is mijn ervaring. Bij mij was het vaak maar aan één kant van mijn buik. Die kant werd dan enorm hard en dat voel je echt ook gewoon van binnen. Ik voelde bij de tweeling met 14 weken al dat ik een harde buik had. En dat was alleen aan de binnenkant voelbaar, nog niet aan de buitenkant.

Edit: Chanty _O_ heel slim. Ik ging tijdens mijn bevalling nog whatsapp opstarten om geen argwaan te wekken bij de mensen die mij 'in de gaten' hielden. 8)7
Ik ga mijn man serieus op mijn account laten posten tijdens de bevallen. PUUR om te sarren >:)
Hier overigens niet hoor, dus ga er maar vanuit dat als ik me hier een dag niet meld, dat dat een reden heeft :) Maar jullie zitten tenminste niet zo te zeiken :P
pi_140898252
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:

/noob...
Dat dacht ik ook maar je voelt het echt wel...
Voor mij persoonlijk voel ik het vooral in mijn bovenbuik, ik omschrijf het alsof er een ballon opgeblazen wordt ,binnen no-time is je buik knalhard, als je er een muntje tegen aan zou gooien zou ie terug stuiteren denk ik :')
Vooral een vervelend gevoel, niet pijnlijk.

Maar hoe cliche ook, je herkent t wel als je er 1 hebt, op dat moment denk je " oooh dit bedoelen ze dus met harde buiken "

En Chanty, lijkt mij heel duidelijk hoor ^O^
S. 2014
J. 2016
pi_140898644
Chanty chanty ... je hebt al 5 minuten niet gereageerd! Is de bevalling begonnen??

>:) >:)

Nee grapje .. is niet leuk en bloedirritant.

Ik was idd gewoon aan het whatsappen met vriendinnen. Gewoon om geen argwaan te wekken :') . Maar dat kon omdat ik een ruggenprik had en dus geen pijn had. In een weeenstorm gaat je dat nooit lukken lijkt me. Ik geloof dat ik toen om 6 uur 's morgens ergens mijn laatste berichtje stuurde.. mijn vriendinnen hadden nachtdienst. 6.15 mocht ik gaan persen en om 7.45 ineens: o ja meiden, we zijn zojuist papa en mama geworden van een bloedmooie dochter. _O-

Later allemaal reacties van huh hoe flik je dat zo snel? :? . Die hadden heul niet in de gaten dat de bevalling de avond van tevoren al begonnen was _O- :@ :+
pi_140898759
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja maar als ik dan iets post krijg ik ook geen reacties :'(

Maar inderdaad, als dit niet helpt ga ik dat wel doen want heb hier echt geen zin in. Maar ga er (naïef?) vanuit dat mensen deze boodschap wel vatten. Prima als ze af en toe vragen hoe het gaat, maar meteen verdacht worden van te zijn bevallen… :N
/ontlurkt
iemand die ik via via ken had op haar facebook een grapjurk die ging roepen dat ze al x aantal centimeters ontsluiting had en dat hij het zo spannend vond :X
En diezelfde heeft als eerste op haar facebook gezet dat het kind er was en hoe het heette (terwijl er al mensen op die eerdere ontsluitingpost zeiden dat het wellicht leuker was het de mensen zelf te laten zeggen)

Facebook dichtzetten zodat alleen jij op je wall kan posten (dan kunnen ze volgens mij wel nog reageren op je!) is dus soms wel hendig :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 9 juni 2014 @ 23:44:21 #82
52229 Chanty
pi_140899039
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

/ontlurkt
iemand die ik via via ken had op haar facebook een grapjurk die ging roepen dat ze al x aantal centimeters ontsluiting had en dat hij het zo spannend vond :X
En diezelfde heeft als eerste op haar facebook gezet dat het kind er was en hoe het heette (terwijl er al mensen op die eerdere ontsluitingpost zeiden dat het wellicht leuker was het de mensen zelf te laten zeggen)

Facebook dichtzetten zodat alleen jij op je wall kan posten (dan kunnen ze volgens mij wel nog reageren op je!) is dus soms wel hendig :Y)
Dat is wel treurig :') Het scheelt dat de mensen die ik persoonlijk op de hoogte stellen dit niet op mijn facebook gaan zetten (familie en beste vrienden). Degenen die ik per whatsapp op de hoogte stel moeten dan wel heel snel zijn want dat doe ik pas als ik het ook op facebook ga zetten zelf.

Maar mensen zijn wel wat raar als het om social media gaat tegenwoordig :+ Echt twinkle, appen tijdens je bevalling :D _O_ Jammer dat het "nodig" is.
pi_140900117
Ik weet ook niet niet wat ik ga doen met m'n Facebook tegen die tijd! Een paar weken geleden toen we het nieuws wilden delen heb ik het op twitter en instagram geplaatst, want daar zit een heel ander volk dan op Facebook, en m'n vriend wilde het daar nog niet op hebben. Andere mensen snapten dit niet zo goed, een meiske dat bevriend is met m'n schoonfamilie had het gezien, en DIRECT op haar Facebookpagina gezet.. "Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap" getagged en al. Direct verwijderd en verteld dat we het nog even niet op Facebook wilden hebben. Bleek heel vreemd te zijn, omdat ik het elders al wel meedeelde.

Overigens, ik vind zulk nieuws toch echt iets wat je zelf als eerste wilt delen! Lijkt mij niet meer dan normaal om er nog niet over te beginnen als er verder nog niks op Facebook staat. Vond dit ook echt een actie als: 'kijk mij eens ik wist het lekker als eerste' ofzo.

hele verhaal even teruggelezen eeeeeeeen het is allemaal niet heel helder geloof ik :+
pi_140900694
Oh, facebook...
Zie er nu al tegenop!

Bij Ow heb ik zelfs alleen m'n moeder zelf kunnen inlichten. Die heeft vervolgens iedereen gebeld (terwijl ik werd gewassen).
Toen ik na een half uur verder wou gaan met mensen bellen had ik al gemiste oproepen (incl m'n directeur!) en facebookberichtjes)
"Gefeliciteerd, goede bevalling gehad, geniet van het kindje naast je" --> dat kwam redelijk hard aan, kan ik je vertellen...

En ja, ik had van te voren verteld dat ik dat niet wou!

Hobbes, geniet ervan, wat een mooierd!

GM, rustig aan he!

En dit is wat ik heb onthouden, echte zwangere post toch ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 00:28:09 #85
344469 Amsel
zonder t
pi_140900867
Ik heb Facebook al tijden zo ingesteld staan dat ik elk bericht dat anderen op mijn timeline willen zetten eerst moet goedkeuren. Al voorkom je daar natuurlijk niet mee dat vrienden iets op hun eigen timeline zetten en dat gezamenlijke vrienden dat dan zien.
pi_140900927
Oh, goeie amsel! Dat ga ik ook even zo instellen! :)

Morgen is echt de enige dag deze week dat ik vroeg uit bed moet, en natuurlijk kan ik juist vanavond geen oog dicht doen.. Klaarwakker! :(
pi_140901048
Hoop dat je snel kan slapen!

Truste all
S. 2014
J. 2016
pi_140904177
Hier ook rotnacht maar komt door hitte/met ramen open slapen dus alles horen en vroeg licht.

Straks dan maar weer een powerrrrrnap samen met dreumes en verder rustig aan vandaag :)

Verbaas me er altijd over dat die ukkepukken overal doorheen slapen :')
pi_140904409
Gewoonmezelf fijn dat alles goed was. Heel rustig aan doen lijkt me ook heel erg moeilijk :*

Geniet straks van je powernap Twinkle ;)

Helemaal blij de laatste dagen *stevig op roze wolk installeert* :D
pi_140904427
Irritant dat gedoe op FB

Gm87
Fijn dat het goed was verder, rustig aan :*

Lekker genieten helio!
pi_140904463
FB, tja.... Ik post nooit zoveel, speel eigenlijk voornamelijk spelletjes :P

Waar ik laatst over na zat te denken; wanneer laat je je werk weten dat je bevallen bent? Moet dat gelijk al dezelfde dag?
pi_140904538
Volgens mij moet dat officieel binnen 2 dagen na de bevalling?

Ik heb echt een waardeloze nacht gehad zeg... Tussen 2 en 5 de hele tijd liggen draaien, het heeft hier vannacht ook weer flink gedonderd. (terwijl het juist rustig was toen we gingen slapen) Half 7 ging vriendjes wekker, dus dat wordt vanavond weer eten, douchen, slapen denk ik :+

Fijn dat alles goed was GM!
pi_140904598
GM! Lekker een boek pakken of een DVDbox, lekker liggen én genieten van schoppend meisje :) Fijn dat alles goed was.
pi_140904624
Nog 2 halve daagjes werken en dan verlof!

Tot op een week geleden vond ik het allemaal maar ver van mijn bed. Totaal niet bezig met bevalling ook. Maar sinds dat ik babywasjes doe en mezelf uitgepland zie op het werk, krijg ik steeds sterker het idee; we krijgen een baby!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:09:47 #95
250838 Fee-nix
pi_140904681
GM, jemig zeker een onverwachte wending. Moeilijk om zo ontzettend rustig te moeten doen...

FB gedoe nooit gehad eigenlijk... Hoop het ook niet mee te gaan maken ;). Zou het echt heel vervelend (zacht gezegd) vinden, als iemand eerder dan ik (of manlief) babynieuws er op zet.

Helio, fijn!

Hier vannacht voor de tweede keer gedroomd dat het mis ging en dat ik nu moest bevallen :'( . Stomme dromen!

Verder wel een aardig nachtje gehad. Erg warm, dat wel. Pas eind vd nacht/begin vd ochtend heeft het hard gewaaid en geregend.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:10:46 #96
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_140904684
Mijn werk zal het al weten de dag van/na bevalling. Ik werk samen met mijn schoonmoeder en die zal het wel aan onze 2 andere collega's vertellen.

Ik heb een baggernacht gehad. Eerst heel naar gedroomd, over de oudste die opeens onder de brandblaren zat vanwege mijn schuld (waardoor weet ik niet meer), toen kwam de jongste bij ons in bed liggen. Daarna nog een paar keer wakker geweest vanwege onweer, plakkind en plassen.

Ik moet nog 4 weken werken en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Maar goed, nog maar ff doorbikkelen.
pi_140904874
:* voor de rotnachten, de gekkigheden en alles erop en eraan!
pi_140904931
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:28 schreef BlueEyes het volgende:
:* voor de rotnachten, de gekkigheden en alles erop en eraan!
Hier sluit ik mij volledig bij aan. :+.

Helio, wat heerlijk. :*. Ik ben mijn roze wolk nog even aan het terugvinden, maar dat komt wel goed.
pi_140905098
GM, wat fijn dat het goed was! Dat zal een opluchting zijn.

Ik zit bij de prikpost van het ziekenhuis om suiker te prikken en er zijn nog 25 wachtenden voor mij :') praise the lord for 3G.

Wel met bibberende benen trouwens.. Net werd ik op de parkeerplaats uitgescholden door een man die ik blijkbaar over het hoofd heb gezien op de rotonde :@ echt, misschien moet ik met dit zwangere hoofd niet meer autorijden. Ik heb 'm écht niet gezien!
pi_140905132
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:51 schreef Razztwizzle het volgende:
GM, wat fijn dat het goed was! Dat zal een opluchting zijn.

Ik zit bij de prikpost van het ziekenhuis om suiker te prikken en er zijn nog 25 wachtenden voor mij :') praise the lord for 3G.

Wel met bibberende benen trouwens.. Net werd ik op de parkeerplaats uitgescholden door een man die ik blijkbaar over het hoofd heb gezien op de rotonde :@ echt, misschien moet ik met dit zwangere hoofd niet meer autorijden. Ik heb 'm écht niet gezien!
Nouja.... Je kan wel even iemand laten weten dat je iemand over het hoofd gezien hebt maar uitschelden?? Je hebt toch ook geen brokken gemaakt?

Raar iemand. Vooral om zoiets te dien bij iemand die zwanger is.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:01:22 #101
52229 Chanty
pi_140905216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Amsel het volgende:
Ik heb Facebook al tijden zo ingesteld staan dat ik elk bericht dat anderen op mijn timeline willen zetten eerst moet goedkeuren. Al voorkom je daar natuurlijk niet mee dat vrienden iets op hun eigen timeline zetten en dat gezamenlijke vrienden dat dan zien.
Dat is wel een goed idee ja!

En jeetje loj, je eigen moeder nog wel :X Ik ga gewoon als ik bel wel zeggen dat ze nog even hun klep moeten houden totdat we het zelf op facebook zetten.

Lekker razz, meteen gaan schelden ook :')

En hier echt de slechtste nacht ever gehad. Ik hoop dat dit niet gaat doorzetten. Niks lag meer goed, welke houding ik ook aanneem: het doet pijn :( En draaien lukt me sowieso haast niet meer. Verrek er allerlei spiertjes bij :') Tig keer uit bed gegaan omdat er allerlei ledematen sliepen (ja DIE wel!). Ik verbaas me erover dat die laatste weken zoveel zwaarder zijn terwijl er voor mijn gevoel toch verder niet veel veranderd is qua buik :{
pi_140905273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee ja!

En jeetje loj, je eigen moeder nog wel :X Ik ga gewoon als ik bel wel zeggen dat ze nog even hun klep moeten houden totdat we het zelf op facebook zetten.

Lekker razz, meteen gaan schelden ook :')

En hier echt de slechtste nacht ever gehad. Ik hoop dat dit niet gaat doorzetten. Niks lag meer goed, welke houding ik ook aanneem: het doet pijn :( En draaien lukt me sowieso haast niet meer. Verrek er allerlei spiertjes bij :') Tig keer uit bed gegaan omdat er allerlei ledematen sliepen (ja DIE wel!). Ik verbaas me erover dat die laatste weken zoveel zwaarder zijn terwijl er voor mijn gevoel toch verder niet veel veranderd is qua buik :{
Je buik is misschien niet veranderd, maar je kindje is de laatste weken wel nog zwaarder geworden :) Ik kan alleen nog op zij liggen, rug is echt onmogelijk....
pi_140905341
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je buik is misschien niet veranderd, maar je kindje is de laatste weken wel nog zwaarder geworden :) Ik kan alleen nog op zij liggen, rug is echt onmogelijk....
Dit denk ik ook Chanty, en zoals jij aangeeft alleen op je rug te kunnen liggen kan ik ook alleen op mijn zij liggen.. Rug is voor mij echt no go en reden tot ongemak.
pi_140905639
Ik kan ook al heil lang niet meer op mijn rug liggen .. ga ik me echt heel naar van voelen.

Chanty ik denk dat dit echt de typische laatste loodjes zijn :* .. enorm ruk maar ergens ook wel mooi dat de natuur het zo gemaakt heeft dat je weer verlangt naar wat meer gemak.

Nou ja zeg Razz :( .. idd iemand even zeggen dat je hem niet opgemerkt hebt is 1 ding. Maar om nu compleet over de rooie te gaan :? . Niet aan jezelf en je rijkunsten gaan twijfelen hoor! Dit had je net zo goed als niet-zwangere kunnen overkomen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:33:02 #105
52229 Chanty
pi_140905652
Ik kan nu niet eens meer op mijn rug liggen :{ Tenminste… ik kan overal wel op liggen maar niet zonder pijn op allerlei plekken.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:34:27 #106
52229 Chanty
pi_140905673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan ook al heil lang niet meer op mijn rug liggen .. ga ik me echt heel naar van voelen.

Chanty ik denk dat dit echt de typische laatste loodjes zijn :* .. enorm ruk maar ergens ook wel mooi dat de natuur het zo gemaakt heeft dat je weer verlangt naar wat meer gemak.

Nou ja zeg Razz :( .. idd iemand even zeggen dat je hem niet opgemerkt hebt is 1 ding. Maar om nu compleet over de rooie te gaan :? . Niet aan jezelf en je rijkunsten gaan twijfelen hoor! Dit had je net zo goed als niet-zwangere kunnen overkomen.
Haha ja een week geleden riep ik nog dat hij nog wel 40 weken mag blijven zitten, maar zo langzamerhand krijg ik het gevoel van: gelukkig kan het niet meer langer dan 10 dagen duren :+
pi_140905684
Mensen worden sws steeds agressiever (in het verkeer). Van het weekend las ik dat 2 verkeersregelaars met opzet waren aangereden. Wtf.
pi_140905705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Chanty het volgende:
Ik kan nu niet eens meer op mijn rug liggen :{ Tenminste… ik kan overal wel op liggen maar niet zonder pijn op allerlei plekken.
Dat is ook herkenbaar, is het geen slaaparm of voet of hand of vinger is het een kramp ergens of een ongemakkelijk gevoel... of tintelvingers door het vocht... Of honger... of hoofdpijn... Plassen..

:D wat een gedoe die laatste weken he?
Je bent er bijna meis!!
Bijna beeb-snuffelen en genieten! :*
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:36:42 #109
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_140905725
Vorige keer geen last gehad van fb perikelen. Wel felicitaties uiteraard en dat mijn vriend even open en bloot erop zette hoe de bevalling was gegaan. Dat vond ik net iets te prive en heb het even ge-edit na de tijd.

Werd wel op wa in de gaten gehouden. Heb nu uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest!

Nu op weg naar de vk, met de bus en andere mini. Ze hebben er hier geen in het dorp :{ en de auto is kapot. Ben bewapend met een emmer in de buggy, misselijk!! Hopelijk kom ik goed over ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_140905754
Oh AwayTL met emmer in de buggy :o
Dan hoop ik dat de bus rustig rijdt, er niet teveel nare ochtendluchten hangen en dat je snel weer in de frisse staat!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:38:41 #111
52229 Chanty
pi_140905761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef AwayTL het volgende:
Vorige keer geen last gehad van fb perikelen. Wel felicitaties uiteraard en dat mijn vriend even open en bloot erop zette hoe de bevalling was gegaan. Dat vond ik net iets te prive en heb het even ge-edit na de tijd.

Werd wel op wa in de gaten gehouden. Heb nu uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest!

Nu op weg naar de vk, met de bus en andere mini. Ze hebben er hier geen in het dorp :{ en de auto is kapot. Ben bewapend met een emmer in de buggy, misselijk!! Hopelijk kom ik goed over ;) .
OMG ik hoop niet dat je die emmer nodig hebt :X En ik zie nu pas dat je nick niet AlwaysTL is :')
pi_140905803
NTS veel plezier met de echo vandaag!
GM, woei, dat is even spannend ja! gelukkig viel het nog mee, lekker rustig aan.
Razz :* kan gebeuren toch?

Gisteren zat ik in de trein op weg naar werk en ik was in slaap gevallen, werd het station vóór het station waar ik er uit moest nog evenwakker en dacht Oe, opletten nou, niet in slaap vallen weer! Fail :') goddank zat er nog een collega in de trein die me zag op weg naar de deur en me wakker maakte, anders was ik zo blijven zitten tot het eindpunt vermoed ik _O-
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:41:08 #113
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140905808
Ik vind het zó stom en aso als mensen iets over een baby op fb zetten voordat de nieuwe ouders dat zelf hebben gedaan :')

Ik had voor de zekerheid mijn inloggegevens aan mn zus gegeven voor als iemand dat zou doen, maar is niet nodig geweest. En anders idd berichten plaatsen door anderen op je tl uitzetten
pi_140905842
Ik was trouwens in de overtuiging dat het onweer en de regen wel verlichting zouden geven in de hoofdpijn.
Nou ammehoela!
Die zit er nog mooi, loop nog net niet met mijn zonnebril op in huis :')
Weegschaal gaf +1,5 kilo aan vanaf vrijdag dus denk dat dat ook lekker dwars zit te zijn qua vocht.
Vanmiddag maar eens bekijken hoe het met de bloeddruk is.
pi_140905860
ohja, hier gedraagt iedereen zich ook netjes hoor op fb. veel weten het al, maar zo lang wij er niks opzetten, doen zij dat duidelijk ook niet :)

Geloof dat (8> graag morgen, na de npm, (mits in orde) iets op facebook wil posten over de zwangerschap O+
pi_140905896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was trouwens in de overtuiging dat het onweer en de regen wel verlichting zouden geven in de hoofdpijn.
Nou ammehoela!
Weegschaal gaf +1,5 kilo aan vanaf vrijdag dus denk dat dat ook lekker dwars zit te zijn qua vocht.
Het is ook nog gewoon warm. Buiten wel een beetje afgekoeld, maar binnen blijft de warmte hangen... Hier 25 graden nog binnen :(
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:48:00 #117
52229 Chanty
pi_140905939
Waar stel je in op facebook dat je berichten die anderen op je tijdlijn zetten moet goedkeuren? Ik kan dat alleen instellen als mensen me taggen maar dat had ik al aanstaan.
pi_140905945
Er is bij mij op FB 1 post terecht gekomen in week 13 van een überenthousiaste collega van mijn vriend.
Voor de rest weet iedereen dat als ze wat willen weten, ze me moeten whatsappen of bellen.
Vriendin van me vindt het heel moeilijk, ze was zelf vrij enthousiast in het delen van haar 3 zwangerschappen, en ook nu van haar zoontjes en wil zoveel mogelijk ook bij mij op FB knallen.
Ik ben daar zelf terughoudender in, ben sowieso niet van elke scheet op FB posten dus ook straks niet.

Heb wel uit voorzorg de timeline al geblocked een maand of wat geleden
pi_140905962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:48 schreef Chanty het volgende:
Waar stel je in op facebook dat je berichten die anderen op je tijdlijn zetten moet goedkeuren? Ik kan dat alleen instellen als mensen me taggen maar dat had ik al aanstaan.
Tijdlijn en taggen bij instellingen
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:49:36 #120
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140905967
Chanty: accountinstellingen-taggen en tijdlijn-wie kan berichten plaatsen-niemand
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:50:46 #121
52229 Chanty
pi_140905990
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Chanty: accountinstellingen-taggen en tijdlijn-wie kan berichten plaatsen-niemand
Ok, maar dan kan niemand meer iets posten dus? Of kan dat dan alleen als ik het na lezen goedkeuring heb gegeven?
pi_140905997
Razz
-O-

Das niet fijn awayTL hoop dat je die emmer niet nodig hebt

Chanty & BlueEyes
De laatste loodjes in deze warmte lijken me ook echt niet prettig :*

Gm87
Hoe gaat het nu?

Ik zit te wachten op een reactie van leidinggevende -O- of ik vandaag kan langskomen voor gesprek
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:07 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140906007
Oh geen idee... Ik heb dat nooit aangezet! Maar ik denk het eerste want volgens mij heeft gewoon iemand de optie meer om een bericht te plaatsen op jouw timeline.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:54:00 #124
52229 Chanty
pi_140906046
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh geen idee... Ik heb dat nooit aangezet! Maar ik denk het eerste want volgens mij heeft gewoon iemand de optie meer om een bericht te plaatsen op jouw timeline.
Denk ook die, die andere optie van eerst controleren als ik getagd ben, heb ik al aanstaan namelijk. Maar als vervolgens niemand meer iets op mijn tijdlijn kan zetten vind ik dat ook een beetje stom. Althans… dan zet ik het wel aan tegen de tijd dat ik ga bevallen :P
pi_140906065
Crumpette
Spannend npm.

We hebben nooit een npm laten doen. Nu we weten dat het een tweeling is vind ik het toch wel iets spannender. Die beslissing moest ik al met 6weken maken en toen wisten we nog niet dat het er 2 zijn.
De vorige keer bij de 20weken echo hebben ze wel naar de nekplooi gekeken geloof ik :? Maar dan ben je al veel verder in de zw.schap. Nouja het blijft spannend allemaal
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:56:17 #126
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140906090
Bij 20 weken nekplooi? Wat raar, dan kan dat toch helemaal niet meer. Zelfs bij silvijn was ie toen al zo goed als weg :+
pi_140906112
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij 20 weken nekplooi? Wat raar, dan kan dat toch helemaal niet meer. Zelfs bij silvijn was ie toen al zo goed als weg :+
Echt? Ik weet het niet meer precies wel dat ze daar bij het nekje keken en dat het positief was :? Of keken ze dan naar iets anders?
Was toen behoorlijk zenuwachtig :D heb onthouden dat alles goed was iig
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:58:22 #128
344469 Amsel
zonder t
pi_140906124
Oh misschien vergis ik me wel en is het niet zo dat je eerst toestemming moet geven voordat anderen iets op je tijdlijn kunnen, maar dat het überhaupt niet meer kan. Normaal gesproken maakt het me ook niet uit als anderen iets op m'n tijdlijn zetten, maar rondom speciale gebeurtenissen die ik eerst zelf wil kunnen delen, zet ik het uit. Oftewel tijdens de hele zwangerschap :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:00:02 #129
52229 Chanty
pi_140906158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef Amsel het volgende:
Oh misschien vergis ik me wel en is het niet zo dat je eerst toestemming moet geven voordat anderen iets op je tijdlijn kunnen, maar dat het überhaupt niet meer kan. Normaal gesproken maakt het me ook niet uit als anderen iets op m'n tijdlijn zetten, maar rondom speciale gebeurtenissen die ik eerst zelf wil kunnen delen, zet ik het uit. Oftewel tijdens de hele zwangerschap :P
Ik zet het wel uit tegen de tijd dat ik weeën krijg dan :P

En dat kind van mij wil serieus aan de bovenkant eruit volgens mij :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:01:28 #130
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140906187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik zet het wel uit tegen de tijd dat ik weeën krijg dan :P

En dat kind van mij wil serieus aan de bovenkant eruit volgens mij :')
Je kind eruit bjorren. Kom je wel in de biologieboeken! ^O^
pi_140906233
Nou lekker begin van jouw dag razz, hoop dat de rest wat lekkerder gaat zonder scheldende mensen om je heen.

Ai balen van je wel erg beroerde nacht Chanty. En dan was het ook nog heel warm. Vanmiddag maar even dutje doen?

Oh gelukkig doe ik niet aan die FB troubles. Heb het wel maar ben weinig actief. Laatst wel gemeld dat ik zwanger ben. Maar mensen die het al wisten hebben er nooit wat op gezet. En mensen die er via FB achter kwamen die kunnen soms toch wel wat apart reageren.
Mensen kunnen wel wat op mijn timeline zetten maar dat is alleen zichtbaar voor mij. Rn als ze mij taggen moet ik goedkeuring geven.
Ik ga vandaag proberen te vertellen aan een lompe hork ( mn baas)dat ik zwanger ben....

Hoe is de reis gegaan AwayTL? Emmer nog schoon?

Gm jij wel lekker geslapen?

Ik heb gisteren nog mn hormonen losgelaten en dat was wel erg fijn. Mn ex kon er ook goed mee omgaan. Uiteindelijk voelde ik mij weer stukken rustiger. Kan ik er weer 10 weken tegenaan :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:04:05 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140906238
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Je kind eruit bjorren. Kom je wel in de biologieboeken! ^O^
misschien wel revolutionair comfortabel!
Kwak
pi_140906589
Chanty, kan je het nog een beetje houden van de spanning? Ik begin het zelf al reuze spannend te vinden met een paar weken nog. Laat staan als ik over 2 dagen ben uitgerekend :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:32:43 #134
52229 Chanty
pi_140906854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty, kan je het nog een beetje houden van de spanning? Ik begin het zelf al reuze spannend te vinden met een paar weken nog. Laat staan als ik over 2 dagen ben uitgerekend :)
Ik vind het dus helemaal niet spannend :D _O-
Op facebook ook allerlei mensen die het reuze spannend vinden en ik denk alleen: mwa dat duurt toch nog 1,5 week :') Ik ben gewoon zo gefocust op rond 20 juni dat het gewoon niet mogelijk is dat hij nu al zou kunnen komen of zo. Maar ik kijk er wel naar uit. Heel gek, maar het klopt echt dat je op de een of andere manier klaar wordt gestoomd voor die bevalling.

Lingue succes met aan je baas vertellen! En middagdutje heel misschien. Lig 's middags niet lekkerder dan 's nachts dus eigenlijk zie ik gewoon op tegen gaan slapen. Ga vanmiddag iig naar mijn ex-werk en dan bij een vriend langs, dus als ik wil slapen moet ik dat voor 1 uur doen. Mij kennende ben ik tot die tijd te druk bezig met andere dingen :+
pi_140906889
Ik stuiter nu terug in bed.
Heb het helemaal gehad met dat prutshoofd :(
pi_140906988
Awww BE! Slaap lekker!!

Gezellige middag voor de boeg dus Chanty! Gaat de tijd iig een beetje sneller. En heb je weer wat aan je facebook vrienden te vertellen ;) Of die vriend kan even een update plaatsen met een tag van jou dat je gezellig op bezoek bent ;)
Heb je nog reacties op je bericht gehad of durven ze dat dan weer niet? :P

Thnx, gaat vast goedkomen. Hij (mn baas) moet zn mond ook nog even houden verder want interne sollicitatie. Maar langer wachten met groeiende buik is niet handig. En zo vaak zie ik hem niet en officieel val ik nog steeds onder hem dus dan maar even de moed bij elkaar schrapen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:57:07 #137
52229 Chanty
pi_140907427
Sterkte be :*

Genoeg reacties gehad. Geloof dat de hint wel duidelijk is al wordt er veel gereageerd met een grapje of opmerking van: dat krijg je als je normaal zoveel op Facebook post. Post trouwens niet elke dag iets over zwangerschap maar gewoon dingen die me opvallen of ik deel een grappig iets. En ook dat niet elke dag maar gaan mensen erop letten :')

Hoop dat je baas het fatsoen heeft het nog even stil te houden
pi_140907535
BE klote voor je zo man :*
Wat dat betreft ben jij denk ik ook wel blij als je bevallen bent of niet? Rustig aan dan maar
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:04:18 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_140907613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef BlueEyes het volgende:
Nou ammehoela!
En hoofdpijn en zoveel vocht..ik zou eerlijk gezegd niet tot vanmiddag wachten maar gewoon even de vk bellen. Kans is groot dat het gewoon door het weer komt, maar beter een keer te veel dan te weinig gebeld.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:10:01 #140
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_140907774
Busrit overleefd!! *O* Gelukkig maar ook, bus zat zo vol dat ik dan eerst over wat mensen heen had moeten kotsen voordat ik bij de emmer was.

Ook weer goedgekeurd door de vk :), was goed volgens het boekje.

BE, hoop voor je dat het dan morgen weg is getrokken, als het niet zo benauwd meer is!

Lingue, je baas zal zn mond vast wel houden! Heeft er zelf natuurlijk niks aan om het te vertellen.

*gniffelt nog even over alwaystl, doet me denken aan maandverband :D *
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_140908019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:04 schreef mefke79 het volgende:

[..]

En hoofdpijn en zoveel vocht..ik zou eerlijk gezegd niet tot vanmiddag wachten maar gewoon even de vk bellen. Kans is groot dat het gewoon door het weer komt, maar beter een keer te veel dan te weinig gebeld.
Heb vanmiddag wekelijkse checkup bij vk!
En die hoofdpijn heb ik de afgelopen maanden al zoveel (clusterhoofdpijn) dus ik durf hier wel op te varen.

En idd Twinkle, wat dat punt betreft zou ik 'blij' zijn als de zwangerschap over is en ik gewoon medicijnen innemen kan ipv die paar lullige pcm'tjes die geen jota lijken te helpen.
Maar ik ben het gewiebel in mijn buik nog niet zat! Ik geniet daar zo enorm van nog.

Binnen nu en 5 weken ben ik mama, dat staat wel vast O+
pi_140908333
Mogguh ladies!

Wat een klappen vannacht... Mn vaas is uit de kast getrild... :X

Ik heb alles gelezen en niks onthouden :') :@

Dus ik doe een :* voor wie m wil
S. 2014
J. 2016
pi_140909064
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:18 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Heb vanmiddag wekelijkse checkup bij vk!
En die hoofdpijn heb ik de afgelopen maanden al zoveel (clusterhoofdpijn) dus ik durf hier wel op te varen.

En idd Twinkle, wat dat punt betreft zou ik 'blij' zijn als de zwangerschap over is en ik gewoon medicijnen innemen kan ipv die paar lullige pcm'tjes die geen jota lijken te helpen.
Maar ik ben het gewiebel in mijn buik nog niet zat! Ik geniet daar zo enorm van nog.

Binnen nu en 5 weken ben ik mama, dat staat wel vast O+
Nou ja wat Mefke zegt .. het zijn wel indicaties voor een eventuele vergiftiging. Goed dat je vanmiddag even die check up hebt! Maarruh, mocht het al snel nog minder met je gaan, schroom dan niet om eerder aan de bel te trekken he! Want iedere minuut telt dan.

Ja dubbel gevoel he.. dat gewiebel en gefrot is zooooo gezellig O+
Nu nog even geheel voorbehouden aan mama *O* . Fijn dat je er toch ook nog op die manier tegenaan kunt kijken :)
pi_140909533
:% Ik heb het hier nog warmer als gister :%
pi_140909665
Herkenbaar sunshine...
S. 2014
J. 2016
pi_140910197
Nog last gehad van harde buiken GM?

Wat akelig Blue! Alle pijnen aan je hoofd (oor, keel, kies, hoofd) vind ik zo vreselijk, het overheerst bij alles wat je (wilt) doe(n)t
Beterschap :*

Ik ben net voor jan doedel naar de fysio gewaggeld, want toen ik daar aankwam met het zweet van mijn kop gutsend werd me verteld dat ik pas donderdag een afspraak had :')
pi_140910213
Laat ik net gewoon een open fles wasmiddel uit mijn handen kletteren :')

Ik hou sws niet van warmte en nu al helemaal niet grmbl.
pi_140910295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat ik net gewoon een open fles wasmiddel uit mijn handen kletteren :')

Dan ruikt het wel lekker bij je :+
pi_140910305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef geppie het volgende:
Nog last gehad van harde buiken GM?

Wat akelig Blue! Alle pijnen aan je hoofd (oor, keel, kies, hoofd) vind ik zo vreselijk, het overheerst bij alles wat je (wilt) doe(n)t
Beterschap :*

Ik ben net voor jan doedel naar de fysio gewaggeld, want toen ik daar aankwam met het zweet van mijn kop gutsend werd me verteld dat ik pas donderdag een afspraak had :')
Vannacht nog wel een paar en vanmorgen bij t wakker worden/opstaan ook weer... Maar t scheelt veel als je weet dat t verder niks doet behalve waarschuwen dat ik rustig moet doen..

Dat is wel flink bagger, kun je donderdag dus nog een keer...
S. 2014
J. 2016
pi_140910308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:32 schreef geppie het volgende:

[..]

Dan ruikt het wel lekker bij je :+
Het was neutral :')
pi_140910406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Herkenbaar sunshine...
Ik zie op buienradar dat er regen voor ons aankomt. Hopelijk wat verkoeling!
pi_140910437
Lekker dan geppie en sunshine -O-

BlueEyes :*

AwayTL gelukkig goedgekeurd en niet overgegeven

Ben zenuwachtig heb 14u gesprek. Het is zo lastig, werken gaat wel maar als het zo doorgaat dan gaat het niet lang meer duren..en ik wil niet wachten tot het mis gaat. Manager is zo begripvol dat ik dat ook weer lastig vind 8)7 bij irritante mensen kan ik makkelijker voet bij stuk houden en ben ik er al snel klaar mee.
wil ook graag een supermama zijn die gewoon kan werken..
pi_140912176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:37 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker dan geppie en sunshine -O-

BlueEyes :*

AwayTL gelukkig goedgekeurd en niet overgegeven

Ben zenuwachtig heb 14u gesprek. Het is zo lastig, werken gaat wel maar als het zo doorgaat dan gaat het niet lang meer duren..en ik wil niet wachten tot het mis gaat. Manager is zo begripvol dat ik dat ook weer lastig vind 8)7 bij irritante mensen kan ik makkelijker voet bij stuk houden en ben ik er al snel klaar mee.
wil ook graag een supermama zijn die gewoon kan werken..
Het wordt je gewoon nogal moeilijk gemaakt... En juist omdat je je grenzen in de gaten houdt ben jij een supermama die kan werken... Je zorgt dat je energie over houdt voor je meisje, en de 2 babies in je buik.
Succes :*
S. 2014
J. 2016
pi_140913032
Ik wou zeggen Zoe .. Je grenzen zijn duidelijk. Gewoon die blijven aangeven. Tuurlijk wil je het het liefste qua werk doen alsof er geen twee kinderen in je buik zitten. Maar toevallig is dat nu wel het geval en daar hebben ze binnen jouw grenzen maar rekening mee te houden. En dat ging ook best! Totdat een paar collega's er zich schijnbaar mee moesten bemoeien. Lekker met je manager blijven communiceren en afspraken maken, met de rest heb je zogezegd weinig te schaften ^O^

En ik weet zeker dat er een hoop flexers thuis op de bank zitten die graag de uren opvullen die jij nu door deze omstandigheden niet kunt werken.

Je doet het goed zoals je het doet. En een super mama ben je zeker! O+
pi_140913174
Lief dat jullie meeleven en me waarschuwen voor de gevolgen van evt hoge RR etc!
Ben me daar enorm van bewust hoor, gedurende elke hoofdpijnaanval weer is dat waar ik oplet, de symptomen, hoe het voelt, waar het zit.
En geef jullie ook absluut gelijk in het advies, als ik vandaag ook geen afspraak zou hebben, had ik voor de zekerheid een check gevraagd.

Dat ik nu bewust zo geniet van het draaien en friemelen in mijn buik is ook doordat ik wel de zwangerschap positief benaderen wil, ondanks alle geneuzel en gedoe die ik gehad heb.
Ik zal maar 1 keer in mijn leven zwanger zijn, (leeftijd mezelf + vriend plus de lichamelijke gevolgen)
Ik zie ook een hoop kwalen en dingen gewoon als erbij en als voorbijgaande aard en daar zal je me ook echt niet over horen :D.
Dit maakt het ook voor mezelf handelbaar.

Want op wat gekneus na, heb ik het so far (volgens de vk en vriendje O+ ) allemaal wel keurig volgens het boekje gedaan! *schouderklopje voor mezelf*
pi_140913243
Zo en nu weer terug van mijzelf af als onderwerp, ben daar niet zo goed in.

Lingue had jij vandaag geen afspraak bij de vk ivm buikpijn etc?
Of was dat iemand anders?

En Zoë je laatste zinnetje is zo herkenbaar, maar sluit me voor nu even aan bij GM en Twinkle! :*
pi_140913340
En als jullie bizarheid willen zien op tv, ik zou nu dan even overschakelen op TLC :X
pi_140913527
Succes Zoe voor straks! Je niet schuldig voelen, je niet voelen alsof je faalt...
pi_140913988
Zoë Sterkte straks!

DaD hoop dat jij je roze wolk ook gauw terugvindt :*
pi_140914560
Succes Zoë. Wat al gezegd is je doet het juist goed en je luistert naar wat er binnen jouw grenzen past!

Dat was ik Idd Be. Ik mag om 15u.echte pijn is over maar soms nog steeds steken. Dus wel fijn dat ik even kan komen.

Baas was er niet dus geen domme hork opmerkingen gehoord. Gelukkig.
Morgen nieuwe poging en anders bel ik hem na mn sollicitatie.
pi_140914719
Wij hebben best veel textiel overgekocht van vrienden en dat ben ik aan het wassen nu. Maar van sommige dingen heb ik echt zoiets van wat is dit en waar gebruik ik het voor? :@

Ik was wel gewoon alles, de kraamzorg weet het vast wel :)
pi_140915044
:W Ja hoi, kloon hier!

Ik ben geloof ik de eerste van 2015. Ik ben 9 februari uitgerekend.
Oudste is een IVFbaby en daarna is er, ondanks anti-conceptie en inclusief een nieuwe IVF, geen zwangerschap meer geweest. We zouden in juli weer een IVF poging gaan doen, maar mijn menstruatie bleef uit. Op basis van de eerste dag van de laatste menstruatie ben ik nu 5 weken. 24 juni heb ik een echo.
Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
pi_140915078
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben best veel textiel overgekocht van vrienden en dat ben ik aan het wassen nu. Maar van sommige dingen heb ik echt zoiets van wat is dit en waar gebruik ik het voor? :@

Ik was wel gewoon alles, de kraamzorg weet het vast wel :)
:D Dat heb ik ook. Dozen met textiel van oma's en familie. Allemaal wit, allemaal stof. Geen idee wat precies wat is. Babyn00b :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2014 14:36:06 ]
pi_140915140
En jeetje, de eerste van 2015 alweer, gaaf *O*! Gefeliciteerd meteenrietjelurkendekloon!

Mijn dag werd ietsje beter, maar pas nádat de jongen van de prikpost twee keer verkeerd prikte }:| . Nu nog even een inhaalslag nakijkwerk afkrijgen en dan met de pootjes omhoog een boek lezen. M'n meisje wordt erg druk van nakijken trouwens :') teken dat ik dat toch heel rustig kan.

Nog even een :* voor Zoë en ik sluit me aan bij wat gezegd is. Jij doet het goed, de rest mag het lekker uitzoeken. En Lingue succes traks bij de VK!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2014 14:39:00 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:58:09 #165
348178 NotTheSame
pi_140915815
Helleuw!

Hier inmiddels terug van de termijnecho, alles ziet er prima uit! Het spartelde al vrolijk door de baarmoeder O+ .
Uitgerekende datum is nu 15 januari 2015, dus sorry, meteenrietjelurkendekloon, ik ga je voorbij ;)
Maar van harte gefeliciteerd!!!

Ik mag eventueel al in de OP als dat nog lukt?

Verder niet echt bijgelezen met een drukke stuiterpeuter die vond dat mama een visje in d'r buik heeft :') .
pi_140915915
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef NotTheSame het volgende:

Uitgerekende datum is nu 15 januari 2015, dus sorry, meteenrietjelurkendekloon, ik ga je voorbij ;)

Nou, dat gun ik je van harte! Ik ben benieuwd wie als eerste bevalt, aangezien ik weer eerder dan de 40 weken ga bevallen.
Verscheidene oudgedienden hebben dankzij de laatste opmerking waarschijnlijk in de gaten wie ik ben :X
pi_140915935
NTS *O* wat fijn!!

Oh en Lurktmeteenrietje (hoe gaan we die in hemelsnaam effe afkorten) wat een kadootje! Gefeliciteerd en op naar de 24e voor de echo! *O*
pi_140915950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:02 schreef BlueEyes het volgende:
NTS *O* wat fijn!!

Oh en Lurktmeteenrietje (hoe gaan we die in hemelsnaam effe afkorten) wat een kadootje! Gefeliciteerd en op naar de 24e voor de echo! *O*
Dankje! Iets van Rietje, dat bevalt me wel :)
pi_140916010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:

[..]

Dan moet ik gelijk denken aan Samsam :') Gloeiende gloeiende.... :D
pi_140916026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:

[..]

Dan Rietje it will be!!

Ik ga me eens voorbereiden op de vk, hoop met 15 minuten en goeie RR plus goed hartje dat klopt weer buiten te staan.
pi_140916106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan moet ik gelijk denken aan Samsam :') Gloeiende gloeiende.... :D
Haha, geen hele nare associatie gelukkig. BlueEyes, succes!
pi_140916123
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:08 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:

[..]

Haha, geen hele nare associatie gelukkig. BlueEyes, succes!
Welnee. Gefeliciteerd! :)
pi_140916141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:06 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dan Rietje it will be!!

Ik ga me eens voorbereiden op de vk, hoop met 15 minuten en goeie RR plus goed hartje dat klopt weer buiten te staan.
Succes! Ben benieuwd wat vk van hoofdpijn gaat zeggen
pi_140916240
BE succes meid!
pi_140916914
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef NotTheSame het volgende:

Ik was uitgerekend op 15 januari 2014. O+ . Uiteindelijk kwam ze pas de 27e, maar goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:52:04 #176
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140917543
Ik heb echt geen idee wie de kloon is en of ik die uberhaupt ken. Ik ben hier niet goed in :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:55:06 #177
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140917650
Goed nieuws nts!!
pi_140918298
Zo, terug!
Bloeddruk te hoog, geen eiwit in de urine en gezien het weer en hoe ik me an sich voel gewoon zo doorgaan.
Wel nogmaals alle signs & symptoms doorgenomen en beladvies gekregen.
Aanstaande vrijdag extra controle met wederom urinecheck, als dan te hoog ga ik door richting het ziekenhuis.

Beeb doet het goed, ligt nog niet ingedaald maar wel lekker gestrekt door de hele buik :')
Hartje klopt mooi en moet de bewegingen in de gaten blijven houden.
Harde buiken in combi met verloren slijmprop ( afgelopen nacht :o ) nog geen reden tot ophanden zijnde bevalling, kan gerust nog 5 weken duren!

Zo, dan ga ik nu m'n geitenkaassalde eens in elkaar frutsen, hongerrrrrrrr :Y)
pi_140918444
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef BlueEyes het volgende:
Zo, terug!
Bloeddruk te hoog, geen eiwit in de urine en gezien het weer en hoe ik me an sich voel gewoon zo doorgaan.
Wel nogmaals alle signs & symptoms doorgenomen en beladvies gekregen.
Aanstaande vrijdag extra controle met wederom urinecheck, als dan te hoog ga ik door richting het ziekenhuis.

Beeb doet het goed, ligt nog niet ingedaald maar wel lekker gestrekt door de hele buik :')
Hartje klopt mooi en moet de bewegingen in de gaten blijven houden.
Harde buiken in combi met verloren slijmprop ( afgelopen nacht :o ) nog geen reden tot ophanden zijnde bevalling, kan gerust nog 5 weken duren!

Zo, dan ga ik nu m'n geitenkaassalde eens in elkaar frutsen, hongerrrrrrrr :Y)
Bloeddruk te hoog bedoel je? En wat gaat er dan gebeuren in het zkh?
pi_140919424
Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden BE! :)
Tis ook lastig met dit weer.

Ik had straks spontaan een bloedneus. Dat heb ik serieus nog nooit in mijn leven gehad!
pi_140919478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bloeddruk te hoog bedoel je? En wat gaat er dan gebeuren in het zkh?
Bloeddruk ja, als te hoog dan zullen ze bloed afnemen en wordt er aanvullend onderzoek gedaan om te kijken hoe het met mij gaat en met de beeb.
En adhv die bevindingen wordt dan een plan gemaakt.

Vooralsnog gaan we er gewoon vanuit dat het nu het weer en de termijn is wat me even dwars zit en dat het vrijdag afgezakt is.

Getver Twinkle, kleding beetje ongeschonden uit de strijd gekomen?
pi_140919483
Welkom lurktmeteenrietje.

Fijn van de goede echp Nts!

Blue een goede controle, wel fijn dat ze je extra in de gaten houden.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:00:42 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140919821
Fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden BlueEyes! Dit weer kan ook rare dingen doen met je bloeddruk en je lijf als je zwanger bent, maar beter een extra controle :)

Vanochtend ook bij de vk geweest trouwens, was allemaal prima. Baarmoeder groeit wel met name naar boven ipv naar de zijkant dus dat verklaart de benauwdheid. Baby schopte lekker hard tegen de doppler oO< . Over een kleine 5 wk pas weer terug!
pi_140919848
Gefeliciteerd Rietje! *O*

Spartelbeeb voor NTS! *O*

Fijn dat ze je in de gaten houden BE idd..

Hier ook voor het eerst op controle geweest bij de vk, ze vroeg steeds "heb je verder nog vragen?" en die had ik niet echt immers ik lees me helemaal lens en bespreek alles hier :') dus ik voelde me een totale zwangerschapsn00b. Verder stelt zo'n controle bij 13 weken nog weinig voor? Baarmoeder voelen (normaal) en bloeddruk meten (beetje laag)? dat is het? Wel het hartje gehoord O+ voor het eerst! was meteen Poef raak toen ze hem erop zette. O+ Morgen npm, heb wel weer zin om mijn spartelbeeb te zien!
pi_140919934
Hier gelukkig ook alles goed. Hartje klopte. Maar ze dacht wel dat het toch iets van harde buiken waren dus beetje streng toegesproken dat ik maar wat tandjes terug moet doen en niet zo eigenwijs alles alleen moet blijven doen. En dat zegt mn lijf natuurlijk nu ook.
Liever nu rustiger aan als dat ik straks niks eer kan.
pi_140919941
En welkom lurktmeteenrietje.
pi_140920014
Mja scheelt dat ik een zwarte broek aan heb vandaag. Dat komt wel goed. En met mijn shirtje denk ik ook wel want dies ook redelijk donker.

Ik had in eerste instantie niks in de gaten want het voelde alsof ik spontaan een loopneus kreeg. Binnen no time begon het te druppen op mijn armen (zat achter pc) en wist ik spontaan niet meer wat ik moest doen :') . Maar het was na een minuut of wat ook weer over :)

Fijne BHV'er ben ik :')
pi_140920099
Lingue, ik wilde je dm'en omdat ik wel in de OP wil, maar ik mag het nog niet omdat ik te nieuw ben }:|
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:11:28 #189
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140920147
Rietje, mag ik een klinker kopen?
pi_140920151
Mijn controles stelden ook niks voor, was letterlijk 5 minuten binnen :+

Welkom rietje!

Ik voel steeds meer plopjes! O+ En af en toe vraag ik me af of het wel de baby is, maar net een paar gehad dat eigenlijk echt niet iets anders kan zijn :D Afgelopen uur al een paar gevoeld O+ O+ O+
pi_140920424
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Rietje, mag ik een klinker kopen?
Wij 'kennen' elkaar denk ik niet... en ik kan je niet dm'en of pm'en omdat ik te nieuw ben....
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:24:01 #192
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_140920525
Welkom Rietje!

Leuk he die plopjes krijgertje, ik word daar altijd heel vrolijk van O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_140920614
NTS, super, een goeie echo!

Krijgerrtje, tof hè! Ik heb nu sinds een goede week dat ik de baby denk te voelen, hoewel ik eerst helemaal niet wist of het hem wel was. :P. Elke keer als ik het zeg, vliegt mijn vriend naar me toe om zijn hand op mijn buik te leggen, maar zover is het helaas nog niet.
pi_140920902
Oh dat is al best snel DaD en krijgerrtje, superleuk!
Ik voel nog niks :P

Welkom Rietje!

Fijn van de hartjes horen!

Ik ben echt weer zo ongeconcentreerd en ook niet erg collegiaal, ik doe wel mijn eigen werk maar daar blijft het ook echt bij . Niemand vraagt het me ook, dat is wel fijn.
pi_140920983
Twinkle -O- das vervelend een spontane bloedneus

Welkom rietje! Gefeliciteerd!

O+ wat leuk krijgertje!

BlueEyes
Goed dat ze je in de gaten houden.

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Manager was erg begripvol en ze kon zich goed vinden in mijn verhaal, dat scheelt. Ik ga vrijdag, zaterdag, maandag werken & voor de vrijdag regelen ze vervoer. Heb ik iig ook 1 dag vrij samen met (8>
Verder..als er weer zoiets voorkomt dan stop ik daar en zoeken we een andere afdeling. Ze weet van mijn afspraak met de arbo arts en vond dat ook een goed idee.
pi_140921214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:09 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Lingue, ik wilde je dm'en omdat ik wel in de OP wil, maar ik mag het nog niet omdat ik te nieuw ben }:|
Ik ga eerst even wat te eten regelen voor mijzelf en die kleine want dat is vandaag niet zo goed gelukt en dan ga je je idd flauwtjes voelen... en dan even teruglezen want er was nog iemand die in de OP wilde.

Wordt later vandaag geregeld als ik nog wijzigingsrechten heb :)
pi_140921292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:48 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik ga eerst even wat te eten regelen voor mijzelf en die kleine want dat is vandaag niet zo goed gelukt en dan ga je je idd flauwtjes voelen... en dan even teruglezen want er was nog iemand die in de OP wilde.

Wordt later vandaag geregeld als ik nog wijzigingsrechten heb :)
Volgens mij NTS, 15 januari.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:01:35 #198
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_140921645
Ohhh...nu ben ik niet meer de laatste in de lijst! Nu wordt het toch wel heel erg 'echt' allemaal! Ik zit zelf nog enorm in de ontkenningsfase...durf het ook aan niemand nog te vertellen. :X

Een dikke jompel voor 2015 babies!!! *O*
pi_140921974
Hoera voor goede controles!

Ik zit mezelf gigantisch in de weg... Ben een onwijze regelteef en controlfreak en nu moet ik dus loslaten.... Voor t goede doel uiteraard maar ff wennen is t wel.
S. 2014
J. 2016
pi_140922545
Ik ben nog steeds op zoek naar die 'vind ik leuk' knop op Fok!
pi_140922616
Bijgelezen en wat was het warm he! :o
Gister bij Ikea gekeken met mijn moeder en een beetje wat gewijzigd in de meubels. Was ook helemaal niet druk *)
Mijn man wil alleen de meubels pas in de zomervakantie in elkaar gaan zetten (moeten ze nog even online bestellen en thuis laten bezorgen) -O- Zullen mijn hormonen het toch sneller voor elkaar gaan krijgen? Zelf doen gaat niet goed komen :D :N
pi_140922851
Toevoegingen in de OP zijn gedaan voor NTS en Rietje.
pi_140923300
Gefeliciteerd Rietje! *O* *O* *O* (Ik schreef Rienkje _O- )

NTS, Wat ben ik blij voor je! Echt super! *O*

[ Bericht 96% gewijzigd door Vlinder op 10-06-2014 18:55:34 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:58:07 #204
348178 NotTheSame
pi_140923663
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Vlindur het volgende:
Gefeliciteerd Rietje! *O* *O* *O* (Ik schreef Rienkje _O- )

NTS, Wat ben ik blij voor je! Echt super! *O*
Thnx meissie! En ik denk aan je :*!
pi_140924715
Vlindur! hoe is het met jou? :*

edit: ik zie nu dat ik ws een langere post heb gemist over hoe het met jou ging.. nouja, hoop dat je je goed voelt verder.. en dat we je hier snel weer zien!
pi_140924874
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Crumpette het volgende:
Vlindur! hoe is het met jou? :*
Hoi! Ja goed. Ik ben iig nog niet zwanger. Nog geen cyclus gehad ;)
Verder dus prima. Veel te heet weer en nooitgeen onweer hier, dus ik heb wat nieuws om over te mopperen :7

[ Bericht 8% gewijzigd door Vlinder op 10-06-2014 20:23:52 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_140924945
nou je houdt het wel spannend hoor! Als je toch niet zwanger bent, waar kun je dan nog geheimzinnig over doen? :o
Wel fijn dat je blij bent natuurlijk :D
pi_140925063
:W vlindur! Fijn dat je blij bent, jammer dat het niks met een minivlindur te maken heeft :*

Mn meisje in mn buik op stelten aan het zetten... O+ O+ ben blij dat ik het vast heb kunnen leggen, dat lukt nu namelijk niet meer... :')
S. 2014
J. 2016
pi_140926786
Vlindur
:* !

Gm87
Gezellig zo'n druk meisje O+

Ik kreeg een email: "Je baby is 18 centimeter en 150 gram"
En dan x2 :o :P
pi_140927552
Ha nu al 300 gram baby in de buik O+

Morgen geslachtsbepaling toch?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:29:40 #211
415771 StarDust_
pi_140927722
Ik schrok ook! Volgens mijn ticker heb ik een limoen in mijn buik zitten! :o

Vandaar dat mijn broek niet meer lekker zit....
pi_140927958
Wat klinkt dat alweer groot he SD! Een hele limoen!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:38:21 #213
415771 StarDust_
pi_140928113
Is echt huge!!! En soms zit het echt al in de weg! Als ik op mijn buik lig, dan voel ik de limoen zitten... Heel raar!!
pi_140928779
Ja morgen geslachtsbepaling! Heb ik erg veel zin in.

En 36cm aan baby's :9 vandaar dat mijn buik even groot lijkt als met 30wk 1e zw.schap. (vooral svonds. SMorgens gaat het nog wel)

SD
Klinkt ook groot ja!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:38 #215
415771 StarDust_
pi_140928897
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Zoë23 het volgende:
Ja morgen geslachtsbepaling! Heb ik erg veel zin in.

En 36cm aan baby's :9 vandaar dat mijn buik even groot lijkt als met 30wk 1e zw.schap. (vooral svonds. SMorgens gaat het nog wel)

SD
Klinkt ook groot ja!
36 cm!! Dat is gewoon een meloentje! :o

[ Bericht 0% gewijzigd door StarDust_ op 10-06-2014 21:01:22 ]
pi_140928988
Hoelaat mag je?
S. 2014
J. 2016
pi_140929908
SD :D zo voelt t ook

Gm87
15:30!
pi_140930312
Tijd voor een zoë poule dus :P

Ik zeg j/j (en k zit er altijd naast :P )
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:25:36 #219
415771 StarDust_
pi_140930478
Dan zeg ik J/M (dan heb ik er in ieder geval 1 goed!)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:28:04 #220
348178 NotTheSame
pi_140930614
2 zusjes voor S. denk ik ;) !!!
pi_140930776
Spannend Zoe! :D Ik ga ook voor j/m! :P

Ik vind 't stom dat je dan wel een jaar niet ongesteld bent, maar het wel voelt alsof je een jaar lang ongesteld bent :(

Maar verder ben ik aan het genieten van m'n plopjes O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:33:06 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140930898
Ik gok ook op jongen/meisje Zoë, spannend, ik ben benieuwd!

Verder heb ik zo weinig te melden steeds, gaat lekker hier :Y. Vandaag 25 weken en ineens begint het wel te kriebelen, over max 17 weken is er gewoon een 2e meisje bij in ons huis O+. Meisje laat zich goed voelen, ik zie vaak m'n hele buik bewegen O+. Naam ligt nu vast en ik ben nu op zoek naar babykamer behang. Tot zover mijn interessante bijdrage :Y)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:33:50 #223
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140930943
ik ga voor de j/m voor zoë *O*
W
Z
E
pi_140930977
NTS, wat fijn!!!

En een feb kindje :)

Zoe, fijn dat jee een goed gesprek had, en ik gok op m/m! Ben benieuwd :)

Goede controle voor Spees!

En fruit in de buik :D

Hier zit het behang in de babykamer erop O+
Nu nog het laminaat!
En... Over minder dan 6 weken heb ik al vakantie-verlof-vakantie!!
pi_140931373
waar is die site waar je kunt zien wat voor fruit je in je buik hebt? :D

Verder ga ik ook voor j/m!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:49:42 #226
415771 StarDust_
pi_140931954
Ik heb hem in mijn ticker staan Crumpette! Ik weet niet precies hoe ver je bent, maar op deze site kun je kijken wat het is: http://www.brabbels.com/groei-van-de-baby-per-week.html

[ Bericht 17% gewijzigd door StarDust_ op 10-06-2014 21:55:47 ]
pi_140932664
Ik ga voor 2 meiden voor Zoë, oudste kindje was dat ook een meid? Een meidengezin in dat geval!
pi_140932836
En zo eet je even totaal gedachtenloos een pond aardbeien achter elkaar op. I blame Roy Donders, veel te interessant :'). Baby wordt er ook dolenthousiast van. Morgen maar compenseren met wat pianospelen :+

En ik zeg J/J voor Zoe!

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2014 22:14:31 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:04:39 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140932982
Gefeliciteerd Rietje!
Kwak
pi_140933527
Zoë ik zeg J/M. Maar welke variant het ook wordt, tweelingen zijn gewoon leuk. O+ O+
pi_140933921
Haha ik heb een boerenkool in mn buik.. :P
S. 2014
J. 2016
pi_140933991
haha wauw gm! ik een klein knuffeltje..

btw, hebben we nog iets gehoord van Rawedni? heb ik dat gemist?
pi_140934084
Ik probeer die boerenkool te visualiseren maar dat lukt niet helemaal... :')

Nog niks van rawedni, ben ook benieuwd
S. 2014
J. 2016
pi_140934113
Gefeliciteerd Rietje!
Wat leuk!
(als ik goed zit met mijn gedachten ;))
pi_140934322
Ik ga voor J/J dan!

Ahw mijn vriend gaat tot nu toe gelijk op met kilo's aankomen, hij doet mee met al mijn gesnack :D gelukkig kan hij het wel hebben :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:38:27 #236
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_140935046
Chanty! Heb je nou al eens een Zoetermeers vriendje voor S. gebaard? 8-)
doei
pi_140935139
Ow morgen al de geslachtsbepalingsecho zoë, wat spannend! Tijd vliegt voorbij. Volgens mij moest je nog iets meer dan een week toen je er voor belde? Ik had het idee dat he gisteren pas gebeld had :')
Mijn tijdsbesef is 0 blijkt maar weer. Veel plezier!!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:46:05 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_140935579
Even een hallo vanaf de meest gammele wifi ooit :D zijn er nog spannende dingen gebeurd? Ik zie wel een dochter voor Helio! So far voor onze voorgevoelens _O-
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:47:34 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_140935691
Ik moet steeds wachten tot mijn wifi symbool weer verschijnt voordat ik op posten kan klikken :')
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:52:09 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_140936047
Mijn kint heeft trouwens dr poten in de placenta geplant van de week waardoor ik ineens bijna niks meer voel, zwaar irritant en het zorgt toch voor stress terwijl ik weet dat het niks zegt nog met mijn termijn :( zijn er meer die af en toe van zulke dagen hebben?
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:53:06 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140936120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zoë ik zeg J/M. Maar welke variant het ook wordt, tweelingen zijn gewoon leuk. O+ O+
+1, op alles!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:53:50 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140936171
Rietje, gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Ik denk ook te weten wie je bent. Superleuk! O+
pi_140936631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kint heeft trouwens dr poten in de placenta geplant van de week waardoor ik ineens bijna niks meer voel, zwaar irritant en het zorgt toch voor stress terwijl ik weet dat het niks zegt nog met mijn termijn :( zijn er meer die af en toe van zulke dagen hebben?
Jup! Ik ben wel verder dan jij maar ook hier draait madame af en toe zo dat ze in mn placenta kickt en dan voel ik veel minder... Eigenwijsjes!
S. 2014
J. 2016
pi_140936860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor! Dagen dat ik bijna niks voel, dagen dat ze de hele dag de boel verbouwt. Pas vanaf week 28 moet je dagelijks wat voelen toch?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:04:35 #245
348178 NotTheSame
pi_140936888
Nog even het bewijs in de spoiler dat ik nu legaal mag posten hier (foto is een beetje grooooot geloof ik :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:06:16 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_140936981
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja hoor! Dagen dat ik bijna niks voel, dagen dat ze de hele dag de boel verbouwt. Pas vanaf week 28 moet je dagelijks wat voelen toch?
ja, dat is ook zo, maar toch vind ik het stom :D ik ben toch niet meer helemaal mijn rationele zelf en zo aan het zwembad in 37 graden ( :') :'( ) heb je extra veel tijd om er op te letten natuurlijk :D
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:08:54 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_140937118
Ik ben vandaag voor het eerst wel wijs ende verstandig geweest door niét de koepel van de duomo van Florence te beklimmen 8-) uiteraard wel met wat protest, want boehoe we zijn nu hier en het is niet alsof je er zo even naar terug fietst en "ik heb er al voor betaald" maar hey, het is een begin :+
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:09:34 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_140937163
Mooi boontje, NTS! O+
disclaimer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:13:10 #249
52229 Chanty
pi_140937431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef Bolletje... het volgende:
Chanty! Heb je nou al eens een Zoetermeers vriendje voor S. gebaard? 8-)
Not yet! :P Patience…. :+

Welkom rietje en gefeliciteerd *O* Echt super als het zo spontaan raak is na zo'n traject!

Zoe fijn dat je manager zo meedenkt, hopelijk is het nu eindelijk klaar. En ik zeg ook j/m!

NTS ook een goede echo gehad O+

En Lingue heel fijn dat alles goed is :*

Blue fijn dat ze het goed in de gaten houden. Ben benieuwd wat mijn bloeddruk doet donderdag.

Hier een gezellige middag gehad. Er waren wat oud-collega's enorm verrast dat ik met bijna 40 weken gewoon nog rondhuppel en kom buurten _O- Alsof dat kind er in een keer uit zou kunnen vallen :+ daarna gezellig gegeten en nu gaaaarrrr. Ga maar eens proberen of ik vannacht beter slaap :Z
pi_140937494
Hilmo weet je wat hier altijd helpt? :D ... gewoon beginnen c.q. aanplaren. En dan komt manlief van zijn werk thuis.. en dan ziet ie jou daar zo... en dan kan hij het echt niet over zijn hart verkrijgen om het spul nog weeeeeken half opgezet te laten staan :') ... staat het spul alsnog in no time :')

Soesa wat ga je hard :o

Zoe alvast veel plezier morgen! Ik ga voor j/m :)

NTS mag legaal posten 8-)

En net nu ik me afvroeg waar Chanty uithangt gooit ze een post neer 8-)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:15:27 #251
348178 NotTheSame
pi_140937600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi boontje, NTS! O+
Hoooo... Een framboos volgens die website die hierboven genoemd werd _O-
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:46:29 #252
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_140939481
Ik vind het nu wel de hoogste tijd worden Chanty :P
doei
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:54:57 #253
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140939913
Yep, morgen is Chanty dr dag.. Ik voel het :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140940010
Nee chanty gaat maandag bevallen! Op mijn verjaardag. Dat denk ik al weken :P
S. 2014
J. 2016
pi_140943925
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
O+
Soms vind ik t wel 'eng' maar dan komt door t gemekker van anderen (hoe zwaar het gaat zijn, terwijl ze geen tweeling hebben)
Gelukkig kan mijn moeder wel eerlijk advies geven.

Ik denk ook J/M! Man denkt J/J en S wees 2 meisjespoppetjes aan van little people dus we denken allemaal iets anders :9

SQ
Lekker genieten van je vakantie!

Chanty
Grappig is dat :D alsof je bij 40weken opeens *poef* gaat bevallen.

NTS
*O* mooie echo foto!

-O-
Moest vanmorgen gaan zitten om te kunnen tandenpoetsen e.d. m'n lichaam voelt zwaar
pi_140943968
Ik werd vannacht een aantal keer wakker en elke keer was mijn baarmoeder keihard en heel gevoelig. Is dat gek? Ik dacht dat je juist van rust geen harde buiken zou moeten hebben.
pi_140944008
Ik kreeg op de raarste momenten harde buiken.. Maar: ik had ook veel last van mijn sterke buikspieren die ik vaak (onbewust) aanspande en dat voelde dan ook heel vervelend. Bijvoorbeeld bij draaien in bed. Juist bij het groeien van de buik had ik daar veel last van.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140944050
Stormqueen fijne vakantie nog verder!
(de voorspellende gaven in dit topic inderdaad lichtelijk bedroevend :D )

Zoe veel plezier straks!

Mooie framboos NTS!
pi_140944113
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:25 schreef Franny_G het volgende:
Ik kreeg op de raarste momenten harde buiken.. Maar: ik had ook veel last van mijn sterke buikspieren die ik vaak (onbewust) aanspande en dat voelde dan ook heel vervelend. Bijvoorbeeld bij draaien in bed. Juist bij het groeien van de buik had ik daar veel last van.
Ik zou mijn buikspieren niet per se sterk willen noemen, geloof ik. :P. Het voelt wel heel vervelend, steeds zo'n zware, harde ronde bal in je buik. Maar zolang het geen kwaad kan...
  woensdag 11 juni 2014 @ 07:39:15 #260
344469 Amsel
zonder t
pi_140944132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef Heliotrope het volgende:

Ahw mijn vriend gaat tot nu toe gelijk op met kilo's aankomen, hij doet mee met al mijn gesnack :D gelukkig kan hij het wel hebben :P
Mijn man (!) heeft zich tot doel gesteld dat ik zijn gewicht inhaal tijdens de zwangerschap. Nog twee kilo te gaan...

Ik ga voor J/M trouwens! Of M/J. Moeten we ook nog gokken welke boven zit en welke beneden? ;)

En welkom Rietje.
pi_140944159
Rietje welkom!

Ik zie dat ik een komkommer in mijn buik heb :D Maar overmorgen een boerenkool!

Ik heb weer een waardeloze nacht gehad. Ik heb gedroomd dat ik droomde dat Chanty was bevallen (volgen jullie het nog? :P) en dat ik hier postte dat ik dat gedroomd had. Vlak daarna postte Chanty dat ze bevallen was.... :')

Ojah en ik heb ook nog gedroomd dat ik in mijn pink werd gestoken door een hommel. Deed pijn! :o
pi_140944269
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zou mijn buikspieren niet per se sterk willen noemen, geloof ik. :P. Het voelt wel heel vervelend, steeds zo'n zware, harde ronde bal in je buik. Maar zolang het geen kwaad kan...
Ja, gek gevoel is het he?
Het kan op zich geen kwaad, de een heeft het ook sneller dan de ander, maar als je het vaker gaat hebben vanaf nu wel melden bij de vk de volgende keer. En als je er meerdere per uur hebt, zou ikl bellen. Misschien lag je wel stressvol te dromen?
pi_140944294
Zoë, ik ga voor 2 meisjes!!

Vannacht eigenlijk wel goede nacht gehad... Alleen die vogels rond een uur of vijf :(

Strakjes VK ben benieuwd! En morgen placenta liggingsecho, ook erg benieuwd! Kijken of de placenta meegedraaid is naar boven, anders mss een keizersnee :/
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:01:31 #264
52229 Chanty
pi_140944332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yep, morgen is Chanty dr dag.. Ik voel het :D
Nou dan voel jij meer dan ik ;(

Wel een stuk beter geslapen maar het is nog altijd rustig hierbinnen. Dit lijkt me ook geen bevaldag te worden :P Hoop dat ze morgen met de controle willen kijken of mijn lichaam al iets aan het doen is.

Dyre _O- sorry voor het verpesten van je nacht :+

Amsel getrouwd *O* Hebben jullie er echt nog een feest omheen gehouden of gewoon simpel?

DaD ik had voornamelijk harde buiken als ik in rust was (of na seks) in het begin van mijn zwangerschap. De laatste maanden heb ik ze nauwelijks meer maar ook meestal als ik stil zit.

Succes sunshine!
pi_140944376
Zou het dan toch de 20e worden Chanty? :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:11:40 #266
250838 Fee-nix
pi_140944415
Rietje, welkom en van harte! Ik ben ook altijd zo slecht in klonen raden :D. Maar je komt vast tzt wel uit de kast ;).

Zoë, veel plezier vandaag! Mijn voorspelling wist je al ;).Babyspieken O+ .

Ondanks dat ik gisteren tot 3 uur kindloos was, ben ik toch kapot :O . Was op de fiets naar de stad gegaan. Daar lang rondgelopen. Thuis half uurtje bijgekomen, m'n grote knul weer opgehaald. Uurtje later kwam de kleine ook weer thuis met mijn zus na hun dagje dierentuin. Ze in bad gedaan, was opgehangen, eten gekookt. Heel even spelen, toen allebei naar bed. Ik zat amper stil, dus. En dat voel ik nu....pffff. Vandaag maar proberen heeeeeeel rustig aan te doen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:18:31 #267
52229 Chanty
pi_140944479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou het dan toch de 20e worden Chanty? :)
20e/21e is wel wat ik al mijn hele zwangerschap denk dus ben benieuwd :D
pi_140944548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

DaD ik had voornamelijk harde buiken als ik in rust was (of na seks) in het begin van mijn zwangerschap. De laatste maanden heb ik ze nauwelijks meer maar ook meestal als ik stil zit.

Gek eigenlijk, aangezien ik iedereen rust geadviseerd zie krijgen bij harde buiken! Tijdens de seks had ik het laatst ook heel erg (nog voor er ook maar van een orgasme sprake was :+).

Ik ga het de komende tijd maar even wat in de gaten houden en dan over twee weken aankaarten bij de vk.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:28:43 #269
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140944579
Aankaarten is ws sowieso wel goed DAD. Maar ik heb ook vrij veel harde buiken in rust. Als ik bijv mijn hand even op mn buik leg krijg ik soms die reactie al. Of gewoon uit het niets, als ik ga zitten of liggen. Had ik vorige keer ook.

Het hoeft helemaal geen kwaad te kunnen, maar het kan bijv. ook door een blaasontsteking komen. Even benoemen bij je vk is daarom wel verstandig denk ik.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:35:36 #270
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140944648
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef Amsel het volgende:

[..]

Mijn man (!) heeft zich tot doel gesteld dat ik zijn gewicht inhaal tijdens de zwangerschap. Nog twee kilo te gaan...

Ik ga voor J/M trouwens! Of M/J. Moeten we ook nog gokken welke boven zit en welke beneden? ;)

En welkom Rietje.
Gefeliciteerd mevrouw! *O*
Kwak
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:35:51 #271
344469 Amsel
zonder t
pi_140944651
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:01 schreef Chanty het volgende:

Amsel getrouwd *O* Hebben jullie er echt nog een feest omheen gehouden of gewoon simpel?

We hebben het heel klein gehouden met alleen de meest naaste familie. Boottochtje en diner gedaan. Volgend jaar, als ons meisje er is, geven we alsnog een knalfeest voor alle vrienden en familie. Maar gisteren was wel heel speciaal en intiem O+

Vanochtend wel om 7:00 opgestaan, om 7:15 waren we uit ons hotel uitgecheckt. Mijn man ( :D ) ging namelijk gewoon werken en ik wilde snel naar huis om bij de zieke kat te kunnen zijn. Dus ik zit hier nu in m'n eentje te glunderen en na te genieten :)

Ik vind harde buiken maar ingewikkeld. De ene keer hoor je dat ze geen kwaad kunnen en dat je lijf gewoon wat aan het oefenen is, de andere keer moet je vooral meer rust houden en uitkijken dat ze geen ontsluiting veroorzaken. Hoe weet je nou of je de goede of de slechte versie van een harde buik hebt?
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:38:46 #272
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140944683
Amsel gefeliciteerd met je huwelijk
Verder nog niks te melden hier, vandaag een gezellig dagje met de dreumes.
W
Z
E
pi_140944743
Oh, dat was gister! Gefeliciteerd met je huwelijk, Amsel!
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:43:17 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140944746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:35 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik vind harde buiken maar ingewikkeld. De ene keer hoor je dat ze geen kwaad kunnen en dat je lijf gewoon wat aan het oefenen is, de andere keer moet je vooral meer rust houden en uitkijken dat ze geen ontsluiting veroorzaken. Hoe weet je nou of je de goede of de slechte versie van een harde buik hebt?
Gefeliciteerd nog!

Bij harde buiken gaat het volgens mij om intensiteit en regelmaat. Als ze meer dan oncomfortabel zijn en/of regelmatig meer dan X keer per uur komen is het advies om de vk in te lichten.
pi_140944995
Gefeliciteerd Amsel!

En Twinkle; inderdaad. Al wel mee gedreigd, dat ik dan zelf het wel ging doen (maar ik ben helemaal niet handig |:( ik lees de handleiding wel en leg het spul op volgorde) maar ik kan in elk geval dan als protest de verpakking gaan uitpakken en de handleiding gaan doornemen en dan enthousiast door het huis gaan rondhobbelen dat het heuuuuul simpel is. Al zou eerst die commode neergezet worden, dan kan ik tenminste al een beetje wat ordenen in de chaos.
Het woordje 'aanplaren' moest ik even googlen en snap ik nog steeds niet, maar is gewoon een start ermee maken denk ik :D :P
pi_140945025
Chanty, ik dacht deze keer dat ik ruim voor de UD zou gaan bevallen :')
Dat werd 40+1. En ik werd de dag dat ik werd bevallen eerst heel vroeg wakker zonder enige tekenen dat er iets zou gebeuren. Totdat ik dus naar het toilet ging en de slijmprop verloor en poef, bevalling begon ;)
Maar misschien zit je voorgevoel goed en wordt t inderdaad de 20e! :) dat is met bevallingen: je weet het gewoon niet!
Tralalalaaa
pi_140945101
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef Amsel het volgende:

[..]

En welkom Rietje.
mijn man (vriend) woog voor de zwangerschap (en nu nog trouwens) het dubbele van mijn gewicht _O- ik ga het niet proberen! Jij hebt een slanke man dan, want je bent zelf ook een slankie!

en! Amsel getrouwd!! *O* ^) gefeliciteerd!
pi_140945142
Ik hoop toch ook heel erg dat ik de 82 kilo niet ga halen. :@.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:10:32 #279
52229 Chanty
pi_140945160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Chanty, ik dacht deze keer dat ik ruim voor de UD zou gaan bevallen :')
Dat werd 40+1. En ik werd de dag dat ik werd bevallen eerst heel vroeg wakker zonder enige tekenen dat er iets zou gebeuren. Totdat ik dus naar het toilet ging en de slijmprop verloor en poef, bevalling begon ;)
Maar misschien zit je voorgevoel goed en wordt t inderdaad de 20e! :) dat is met bevallingen: je weet het gewoon niet!
Helaas blijft Het afwachten Ja :D

Maar als het nu begint ben ik er klaar voor. Alles gedaan wat ik echt wilde. Ben nu bezig met de dingen op mijn low priority lijstje :D
pi_140945172
Hier vanmorgen NPM gehad, alles in orde! *O* springende baby ziet er in alles normaal uit, netjes op schema O+ slanke NP, twee handjes, twee voetjes, *; !
pi_140945188
Super, Crumpette!
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:12:54 #282
52229 Chanty
pi_140945192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:07 schreef Crumpette het volgende:

[..]

mijn man (vriend) woog voor de zwangerschap (en nu nog trouwens) het dubbele van mijn gewicht _O- ik ga het niet proberen! Jij hebt een slanke man dan, want je bent zelf ook een slankie!

en! Amsel getrouwd!! *O* ^) gefeliciteerd!
Ik ben mijn man gepasseerd qua gewicht :') zal nu een paar kilo zwaarder zijn.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:13:39 #283
52229 Chanty
pi_140945206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Crumpette het volgende:
Hier vanmorgen NPM gehad, alles in orde! *O* springende baby ziet er in alles normaal uit, netjes op schema O+ slanke NP, twee handjes, twee voetjes, *; !
*O* goed nieuws zo vroeg op de ochtend
pi_140945245
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben mijn man gepasseerd qua gewicht :') zal nu een paar kilo zwaarder zijn.
aww geeft toch niks! over een paar dagen ben je er weer een paar kilo onder!
pi_140945304
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:11 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

O+
Soms vind ik t wel 'eng' maar dan komt door t gemekker van anderen (hoe zwaar het gaat zijn, terwijl ze geen tweeling hebben)
Gelukkig kan mijn moeder wel eerlijk advies geven.

Ik denk ook J/M! Man denkt J/J en S wees 2 meisjespoppetjes aan van little people dus we denken allemaal iets anders.
Ik herken het wel hoor. Het gevoel van hoe gaan we dat allemaal doen. Maar hoe cliché ook, het komt echt allemaal goed hoor, heus.

En het zijn inderdaad vaak de mensen zonder tweeling die ervan uitgaan dat het allemaal heel zwaar moet zijn. Je moet het gewoon zelf ervaren en ik hoop dat het jou gewoon net zo mee gaat vallen als mij. Ik geniet me echt een ongeluk met mijn twee jongens en heb nog tijd zat voor de peuter en heel veel andere dingen.

Succes bij de echo, ik ben zo benieuwd. :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:20:26 #286
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_140945321
Ik was al zwaarder dan mijn vriend voor de zwangerschap :@ (Slanke, lange vriend van 85 kg en niet zo slanke en kleine ikke)

Dalijk weer op controle bij de vk, ik ben vooral benieuwd naar mijn bloeddruk. Bij E. begon die bij dit termijn al langzaamaan op te lopen. Ook ga ik mijn harde buiken maar even aankaarten. Ik denk dat ik er nu zo'n 15-20 per dag heb. Dat ben ik helemaal niet gewend van de andere 2.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:21:40 #287
52229 Chanty
pi_140945335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:15 schreef Crumpette het volgende:

[..]

aww geeft toch niks! over een paar dagen ben je er weer een paar kilo onder!
:D dat is een feit Ja!
Oh ik wil mijn buik Nog niet missen vind het nog zo gezellig O+
pi_140945669
* BlueEyes meldt zich voor t eerst maar :@

Baby in buik
Hoofdpijn in hoofd
Ik in bed

Ik ga er vanuit dat ik snel weer mee kan lezen en posten. Lukt me nu alleen even niet, sorry allemaal...
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:39:50 #289
52229 Chanty
pi_140945737
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:36 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes meldt zich voor t eerst maar :@

Baby in buik
Hoofdpijn in hoofd
Ik in bed

Ik ga er vanuit dat ik snel weer mee kan lezen en posten. Lukt me nu alleen even niet, sorry allemaal...
Oehhhhh 37 weken jompel *O* hopelijk voel je je snel weer iets beter :*
pi_140945848
BlueEyes
:* wat rot. Hoop dat het snel beter gaat

Crumpette
*O* voor de goede npm

Amstel gefeliciteerd ^)

Fee
:* pittig met al 2 kindjes.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:19 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik herken het wel hoor. Het gevoel van hoe gaan we dat allemaal doen. Maar hoe cliché ook, het komt echt allemaal goed hoor, heus.

En het zijn inderdaad vaak de mensen zonder tweeling die ervan uitgaan dat het allemaal heel zwaar moet zijn. Je moet het gewoon zelf ervaren en ik hoop dat het jou gewoon net zo mee gaat vallen als mij. Ik geniet me echt een ongeluk met mijn twee jongens en heb nog tijd zat voor de peuter en heel veel andere dingen.

Succes bij de echo, ik ben zo benieuwd. :)
Dankjewel O+
Lijkt me ook echt genieten!

Ben ook nieuwsgierig :s)
pi_140945878
Oh qua gewicht.
Vorige keer start op ongv 64kg en met 20weken 72kg
Start 68kg en nu met 16+4 op 72 kg. Best redelijk denk ik?

Vriend weegt 82kg met 1.91m :9 die ga ik qua gewicht wel inhalen
pi_140945935
Dat lijkt me heel redelijk hoor Zoe! hier nog steeds maar 1 kilo zwaader met 13 weken... nouja het grote groeien moet nog gaan beginnen natuurlijk :D

oh en SQ fijne vakantie verder! Florence is O+ .. genieten!
pi_140945988
Mijn vriend weegt bijna niks, die kan ook alles vreten zonder een gram aan te komen! :+ voor m'n zwangerschap was ik al 20+ kilo zwaarder! Wat gewicht betreft hoop ik gewoon de 100 niet te halen, maar als dat wel gebeurd dan gaat het er hopelijk ook snel weer af..

Mijn baby is een granaatappel, whoei!

En gefeliciteerd amsel! *O*
pi_140946569
Afgelopen zondag 8 juni, op onze trouwdag (2012) ben ik super trotse vader geworden van een prachtige dochter O+ O+ O+ O+ O+
Haar naam is Sabeau, ze weegt 3325 gram en is 50 cm lang. Mama en Sabeau Maken het gelukkig hartstikke goed. oja, en papa ook :)
pi_140946692
gefeliciteerd! *O* Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst? :?

Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschap :D het internet ontploft denk ik _O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:24:31 #296
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140946777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd! *O* Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst? :?

Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschap :D het internet ontploft denk ik _O-
weet je eigenlijk wat jullie krijgen ? (ja een kindje :P )
of gaan jullie voor de kinder surprise
W
Z
E
pi_140946876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:24 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

weet je eigenlijk wat jullie krijgen ? (ja een kindje :P )
of gaan jullie voor de kinder surprise
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee :D

en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan (8> , zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:29:37 #298
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140946902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee :D

en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan (8> , zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo :')
en op hetzelfde moment bedenk ik me dat je de npm had en niet de seo 8)7
sorry hoor vergevorderde staat van zwangerschapsdementie
W
Z
E
pi_140946918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:29 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

en op hetzelfde moment bedenk ik me dat je de npm had en niet de seo 8)7
sorry hoor vergevorderde staat van zwangerschapsdementie
geeft niks :* oh en ik wil het wel weten ja! en denk ook niet dat we het geheim houden, kunnen mensen mooi aangepast kadootjes kopen >:) :P
pi_140946924
Ik krijg ook telkens de reactie: "Dat zag ik niet aankomen!", waarop ik kan antwoorden: "Ik ook niet!" :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:32:14 #301
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140946962
dicht
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: