Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Lingue het volgende:
Ik ga maar even een blokje om, om af te koelen, want anders gaat het vanavond alsnog verkeerd.
Hoop dat het inmiddels overal een beetje afgekoeld is voor iedereen!
Hier in alexanderpolder ook...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnen26 graden hier...
Hier juist tegenover gesteld. Dacht altijd al dat hij rond de 20e pas gaat komen en denk dat nog steeds. Zou nu dus een inleiding betekenen. Daarom heb Ik er pas de laatste weken echt vaart achter gezet. Maar gewoon vertrouwen op je gevoelquote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Niet ga halen niet. Maar ik hou er rekening mee dat het eerder kan gebeuren wat natuurlijk ook kan gebeuren. Daardoor wil ik juist nu alles maar dan ook alles geregeld hebben. Dit botst weleens met vriend die vind dat ik weer een rare bui heb. Terwijl ik dan juist vind dat ie alles op zijn elfendertigst (schrijf je dat zo?) doet. Best wel irritant...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Volgens mij zegt de termijn waarbij je zelf geboren bent niets over hoe het bij jouw zwangerschap gaat. Althans mijn vk noemde het i.p. een loterij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Chanty, ik ben benieuwd wanneer fernando zich meldt... De 16e is ook een mooie dag
Spees, is deze zwangerschap voor jou echt heel anders dat bij S? Ben daar altijd benieuwd naar of t verschil tussen jongen en meisje zwangerschap nou echt zo groot is...
Overige mama's mogen daar uiteraard ook op antwoorden...
Dat zegt idd niks ik ben zelf met 36 weken geboren en mijn zoon met 40 weken precies, maar dat telt niet want dat was een inleidingquote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Dat dacht ik dus ook. Maar inmiddels heb ik geleerd, schoon is schoonquote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Dyre het volgende:
Of onze frummel eerder komt of niet weet ik niet (de docent van de wangerschapsgym zei dat vrouwen die tot de 36e week blijven werken de 40 weken vaak niet halen, maar dat is volgens mij onzin?), maar het kamertje heel graag af willen hebben dat heb ik nu al.
Vriendje zei ook al: we moeten voor de 36 weken alles lekker klaar hebben staan, dan kan jij in je verlof goed rusten
Even bedenken wanneer ik alles ga wassen, dat vind ik nu met 29 weken nog wat te vroeg, dan moet ik het over een paar weken weer doen of niet?
Overigens is het hier na die enorme onweersbui nu weer zuid-Spanje hier...
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend staat met een chagrijnig hoofd de babykamer te behangen..
Curanolcreme hier en euhm.. In ieder geval geen bloeden, niet pijnlijk dus weet niet wat als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Nesteldrang, ik ben heel benieuwd of ik dat krijg! Ben helemaal niet huishoudelijk begaafd en allang blij dat er hier om de week iemand schoonmaakt..
En qua dingen aanschaffen: de grote dingen zijn er, en ik ga in m'n zomervakantie eens rustig op zoek naar een badje, luiers, hydrofielen, lakentjes en ander klein spul. Helemaal geen rust voor nu!
Ohja even een vraagje voor de experts: curanol of sperti? ()
Wat een cutie!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef Hobbesje het volgende:
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.
Nog even een fotootje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
Hobbesje wat is ze moooooiquote:
Ik smelt ter plekke. Wat een dotjequote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef Hobbesje het volgende:
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.
Nog even een fotootje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
Heerlijk zo'n moeder die dat niet erg vindtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef rebel-angel het volgende:
Hier zwanger van de 3e
En wat betreft de zwangerschappen zijn ze eigenlijk alle 3 gelijk
Geen andere klachten bij de verschillende geslachten![]()
En wat betreft bevallen de 1e is met 40+2 geboren de 2e met 40+1
Dus nu moet deze vast met 40 weken precies komen![]()
En hier nog helemaal niks aan de kamer gedaan en ben aankomende vrijdag 30 weken.
het arme kind heeft nog niet eens eigen kleren![]()
Maar wel al een dekentje en de letters van d'r naam zijn van de week binnen gekomen.
En vanmiddag heerlijk op strand geweest met de dreumes het kind is gek op zand ze rolt erin en ze eet het
Jouw nesteldrangquote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Chanty het volgende:
Mariska een naam
En hobbes wat is ze mooi
Ik heb net toch even de stofzuiger erdoorheen gehaald. Kon het niet aanzienmannen en grondig zuigen
Yup, hier is het gek genoeg nog wel droog (vanmiddag flinke bui gehad), maar het is wel al de hele tijd aan het donderen. En ontzettend gele luchtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef NotTheSame het volgende:
Dyre jij zit in de stad naast de mijne (Vhv) toch? Hier druppelt het wel al, tis goed donker buiten en richting Ehv Airport zijn al mooie flitsen te zien.
Suikerspiegel bij mij werd helemaal niet naar gekeken. Ik ga er maar vanuit dat deze weer goed is!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef Omentielvo het volgende:
Vier nieuwe baby's tijdens mijn vakantie
JJ gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam
Tw. Mama van twee dochters
Hobbesje gefeliciteerd. Mooie naam. Is suikerspiegel alweer in orde
Cantare gefeliciteerd met je derde. Wat een snelle bevalling. En wat een poppetje
De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hobbesje wat is ze moooooi. Fijn dat je zo geniet!
En jij hebt toch ook twee jongens? (als ik je niet door de war haal.) Hoe vinden zij het? Zijn ze een beetje trots en lief voor hun kleine zusje?
Ja, beetje baldadigheid en stoute streken verwacht ik straks ook wel van mijn jongens... Maar fijn dat ze zo lief voor haar zijn!!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Hobbesje het volgende:
De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.
Tot in het babytopic! (mocht ik weer tijd vind om te posten nu mijn man volgende week begint met zijn nieuwe baan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ook met reservebaconquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
GMecht rustig aan doen dus!
Vraagje voor de dames met reservebacon op de buik![]()
Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
Ja maar als ik dan iets post krijg ik ook geen reactiesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En terecht Chanty.. zou gek worden. Je kunt hem ook op zwart zetten, zodat niemand tijdelijk berichtjes erop kan zetten?
Mijn tetten hebben zich een paar dagen rustig gehouden. Maar nu lig ik te zweten in bed en der komt 'melk' uit alsof ik een compleet weeshuis van voeding moet voorzien
Ik ga mijn man serieus op mijn account laten posten tijdens de bevallen. PUUR om te sarrenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ook met reservebaconvoel je een harde buik wel hoor. Dan lijkt het ineens alsof je reservebacon in spierweefsel is veranderd.
Maar van binnen voel je het ook hoor, zodra je een harde buik hebt herken je het is mijn ervaring. Bij mij was het vaak maar aan één kant van mijn buik. Die kant werd dan enorm hard en dat voel je echt ook gewoon van binnen. Ik voelde bij de tweeling met 14 weken al dat ik een harde buik had. En dat was alleen aan de binnenkant voelbaar, nog niet aan de buitenkant.
Edit: Chantyheel slim. Ik ging tijdens mijn bevalling nog whatsapp opstarten om geen argwaan te wekken bij de mensen die mij 'in de gaten' hielden.
![]()
Dat dacht ik ook maar je voelt het echt wel...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
GMecht rustig aan doen dus!
Vraagje voor de dames met reservebacon op de buik![]()
Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
/ontlurktquote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan iets post krijg ik ook geen reacties
Maar inderdaad, als dit niet helpt ga ik dat wel doen want heb hier echt geen zin in. Maar ga er (naïef?) vanuit dat mensen deze boodschap wel vatten. Prima als ze af en toe vragen hoe het gaat, maar meteen verdacht worden van te zijn bevallen…
Dat is wel treurigquote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
/ontlurkt
iemand die ik via via ken had op haar facebook een grapjurk die ging roepen dat ze al x aantal centimeters ontsluiting had en dat hij het zo spannend vond![]()
En diezelfde heeft als eerste op haar facebook gezet dat het kind er was en hoe het heette (terwijl er al mensen op die eerdere ontsluitingpost zeiden dat het wellicht leuker was het de mensen zelf te laten zeggen)
Facebook dichtzetten zodat alleen jij op je wall kan posten (dan kunnen ze volgens mij wel nog reageren op je!) is dus soms wel hendig
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:28 schreef BlueEyes het volgende:
voor de rotnachten, de gekkigheden en alles erop en eraan!
Nouja.... Je kan wel even iemand laten weten dat je iemand over het hoofd gezien hebt maar uitschelden?? Je hebt toch ook geen brokken gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:51 schreef Razztwizzle het volgende:
GM, wat fijn dat het goed was! Dat zal een opluchting zijn.
Ik zit bij de prikpost van het ziekenhuis om suiker te prikken en er zijn nog 25 wachtenden voor mijpraise the lord for 3G.
Wel met bibberende benen trouwens.. Net werd ik op de parkeerplaats uitgescholden door een man die ik blijkbaar over het hoofd heb gezien op de rotondeecht, misschien moet ik met dit zwangere hoofd niet meer autorijden. Ik heb 'm écht niet gezien!
Dat is wel een goed idee ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Amsel het volgende:
Ik heb Facebook al tijden zo ingesteld staan dat ik elk bericht dat anderen op mijn timeline willen zetten eerst moet goedkeuren. Al voorkom je daar natuurlijk niet mee dat vrienden iets op hun eigen timeline zetten en dat gezamenlijke vrienden dat dan zien.
Je buik is misschien niet veranderd, maar je kindje is de laatste weken wel nog zwaarder gewordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja!
En jeetje loj, je eigen moeder nog welIk ga gewoon als ik bel wel zeggen dat ze nog even hun klep moeten houden totdat we het zelf op facebook zetten.
Lekker razz, meteen gaan schelden ook
En hier echt de slechtste nacht ever gehad. Ik hoop dat dit niet gaat doorzetten. Niks lag meer goed, welke houding ik ook aanneem: het doet pijnEn draaien lukt me sowieso haast niet meer. Verrek er allerlei spiertjes bij
Tig keer uit bed gegaan omdat er allerlei ledematen sliepen (ja DIE wel!). Ik verbaas me erover dat die laatste weken zoveel zwaarder zijn terwijl er voor mijn gevoel toch verder niet veel veranderd is qua buik
Dit denk ik ook Chanty, en zoals jij aangeeft alleen op je rug te kunnen liggen kan ik ook alleen op mijn zij liggen.. Rug is voor mij echt no go en reden tot ongemak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je buik is misschien niet veranderd, maar je kindje is de laatste weken wel nog zwaarder gewordenIk kan alleen nog op zij liggen, rug is echt onmogelijk....
Haha ja een week geleden riep ik nog dat hij nog wel 40 weken mag blijven zitten, maar zo langzamerhand krijg ik het gevoel van: gelukkig kan het niet meer langer dan 10 dagen durenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan ook al heil lang niet meer op mijn rug liggen .. ga ik me echt heel naar van voelen.
Chanty ik denk dat dit echt de typische laatste loodjes zijn.. enorm ruk maar ergens ook wel mooi dat de natuur het zo gemaakt heeft dat je weer verlangt naar wat meer gemak.
Nou ja zeg Razz.. idd iemand even zeggen dat je hem niet opgemerkt hebt is 1 ding. Maar om nu compleet over de rooie te gaan
. Niet aan jezelf en je rijkunsten gaan twijfelen hoor! Dit had je net zo goed als niet-zwangere kunnen overkomen.
Dat is ook herkenbaar, is het geen slaaparm of voet of hand of vinger is het een kramp ergens of een ongemakkelijk gevoel... of tintelvingers door het vocht... Of honger... of hoofdpijn... Plassen..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Chanty het volgende:
Ik kan nu niet eens meer op mijn rug liggenTenminste… ik kan overal wel op liggen maar niet zonder pijn op allerlei plekken.
OMG ik hoop niet dat je die emmer nodig hebtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef AwayTL het volgende:
Vorige keer geen last gehad van fb perikelen. Wel felicitaties uiteraard en dat mijn vriend even open en bloot erop zette hoe de bevalling was gegaan. Dat vond ik net iets te prive en heb het even ge-edit na de tijd.
Werd wel op wa in de gaten gehouden. Heb nu uitgezet dat ze kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest!
Nu op weg naar de vk, met de bus en andere mini. Ze hebben er hier geen in het dorpen de auto is kapot. Ben bewapend met een emmer in de buggy, misselijk!! Hopelijk kom ik goed over
.
Het is ook nog gewoon warm. Buiten wel een beetje afgekoeld, maar binnen blijft de warmte hangen... Hier 25 graden nog binnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was trouwens in de overtuiging dat het onweer en de regen wel verlichting zouden geven in de hoofdpijn.
Nou ammehoela!
Die zit er nog mooi, loop nog net niet met mijn zonnebril op in huis![]()
Weegschaal gaf +1,5 kilo aan vanaf vrijdag dus denk dat dat ook lekker dwars zit te zijn qua vocht.
Vanmiddag maar eens bekijken hoe het met de bloeddruk is.
Tijdlijn en taggen bij instellingenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:48 schreef Chanty het volgende:
Waar stel je in op facebook dat je berichten die anderen op je tijdlijn zetten moet goedkeuren? Ik kan dat alleen instellen als mensen me taggen maar dat had ik al aanstaan.
Ok, maar dan kan niemand meer iets posten dus? Of kan dat dan alleen als ik het na lezen goedkeuring heb gegeven?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Chanty: accountinstellingen-taggen en tijdlijn-wie kan berichten plaatsen-niemand
Denk ook die, die andere optie van eerst controleren als ik getagd ben, heb ik al aanstaan namelijk. Maar als vervolgens niemand meer iets op mijn tijdlijn kan zetten vind ik dat ook een beetje stom. Althans… dan zet ik het wel aan tegen de tijd dat ik ga bevallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh geen idee... Ik heb dat nooit aangezet! Maar ik denk het eerste want volgens mij heeft gewoon iemand de optie meer om een bericht te plaatsen op jouw timeline.
Echt? Ik weet het niet meer precies wel dat ze daar bij het nekje keken en dat het positief wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij 20 weken nekplooi? Wat raar, dan kan dat toch helemaal niet meer. Zelfs bij silvijn was ie toen al zo goed als weg
Ik zet het wel uit tegen de tijd dat ik weeën krijg danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef Amsel het volgende:
Oh misschien vergis ik me wel en is het niet zo dat je eerst toestemming moet geven voordat anderen iets op je tijdlijn kunnen, maar dat het überhaupt niet meer kan. Normaal gesproken maakt het me ook niet uit als anderen iets op m'n tijdlijn zetten, maar rondom speciale gebeurtenissen die ik eerst zelf wil kunnen delen, zet ik het uit. Oftewel tijdens de hele zwangerschap
Je kind eruit bjorren. Kom je wel in de biologieboeken!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zet het wel uit tegen de tijd dat ik weeën krijg dan![]()
En dat kind van mij wil serieus aan de bovenkant eruit volgens mij
misschien wel revolutionair comfortabel!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kind eruit bjorren. Kom je wel in de biologieboeken!
Ik vind het dus helemaal niet spannendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Chanty, kan je het nog een beetje houden van de spanning? Ik begin het zelf al reuze spannend te vinden met een paar weken nog. Laat staan als ik over 2 dagen ben uitgerekend
En hoofdpijn en zoveel vocht..ik zou eerlijk gezegd niet tot vanmiddag wachten maar gewoon even de vk bellen. Kans is groot dat het gewoon door het weer komt, maar beter een keer te veel dan te weinig gebeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was trouwens in de overtuiging dat het onweer en de regen wel verlichting zouden geven in de hoofdpijn.
Nou ammehoela!
Die zit er nog mooi, loop nog net niet met mijn zonnebril op in huis![]()
Weegschaal gaf +1,5 kilo aan vanaf vrijdag dus denk dat dat ook lekker dwars zit te zijn qua vocht.
Vanmiddag maar eens bekijken hoe het met de bloeddruk is.
Heb vanmiddag wekelijkse checkup bij vk!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:04 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En hoofdpijn en zoveel vocht..ik zou eerlijk gezegd niet tot vanmiddag wachten maar gewoon even de vk bellen. Kans is groot dat het gewoon door het weer komt, maar beter een keer te veel dan te weinig gebeld.
Nou ja wat Mefke zegt .. het zijn wel indicaties voor een eventuele vergiftiging. Goed dat je vanmiddag even die check up hebt! Maarruh, mocht het al snel nog minder met je gaan, schroom dan niet om eerder aan de bel te trekken he! Want iedere minuut telt dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb vanmiddag wekelijkse checkup bij vk!
En die hoofdpijn heb ik de afgelopen maanden al zoveel (clusterhoofdpijn) dus ik durf hier wel op te varen.
En idd Twinkle, wat dat punt betreft zou ik 'blij' zijn als de zwangerschap over is en ik gewoon medicijnen innemen kan ipv die paar lullige pcm'tjes die geen jota lijken te helpen.
Maar ik ben het gewiebel in mijn buik nog niet zat! Ik geniet daar zo enorm van nog.
Binnen nu en 5 weken ben ik mama, dat staat wel vast
Dan ruikt het wel lekker bij jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat ik net gewoon een open fles wasmiddel uit mijn handen kletteren![]()
Vannacht nog wel een paar en vanmorgen bij t wakker worden/opstaan ook weer... Maar t scheelt veel als je weet dat t verder niks doet behalve waarschuwen dat ik rustig moet doen..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef geppie het volgende:
Nog last gehad van harde buiken GM?
Wat akelig Blue! Alle pijnen aan je hoofd (oor, keel, kies, hoofd) vind ik zo vreselijk, het overheerst bij alles wat je (wilt) doe(n)t
Beterschap![]()
Ik ben net voor jan doedel naar de fysio gewaggeld, want toen ik daar aankwam met het zweet van mijn kop gutsend werd me verteld dat ik pas donderdag een afspraak had
Het wordt je gewoon nogal moeilijk gemaakt... En juist omdat je je grenzen in de gaten houdt ben jij een supermama die kan werken... Je zorgt dat je energie over houdt voor je meisje, en de 2 babies in je buik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:37 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker dan geppie en sunshine
BlueEyes
AwayTL gelukkig goedgekeurd en niet overgegeven
Ben zenuwachtig heb 14u gesprek. Het is zo lastig, werken gaat wel maar als het zo doorgaat dan gaat het niet lang meer duren..en ik wil niet wachten tot het mis gaat. Manager is zo begripvol dat ik dat ook weer lastig vindbij irritante mensen kan ik makkelijker voet bij stuk houden en ben ik er al snel klaar mee.
wil ook graag een supermama zijn die gewoon kan werken..
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben best veel textiel overgekocht van vrienden en dat ben ik aan het wassen nu. Maar van sommige dingen heb ik echt zoiets van wat is dit en waar gebruik ik het voor?![]()
Ik was wel gewoon alles, de kraamzorg weet het vast wel
Nou, dat gun ik je van harte! Ik ben benieuwd wie als eerste bevalt, aangezien ik weer eerder dan de 40 weken ga bevallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef NotTheSame het volgende:
Uitgerekende datum is nu 15 januari 2015, dus sorry, meteenrietjelurkendekloon, ik ga je voorbij
Maar van harte gefeliciteerd!!!
Dankje! Iets van Rietje, dat bevalt me welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:02 schreef BlueEyes het volgende:
NTSwat fijn!!
Oh en Lurktmeteenrietje (hoe gaan we die in hemelsnaam effe afkorten) wat een kadootje! Gefeliciteerd en op naar de 24e voor de echo!
Dan moet ik gelijk denken aan Samsamquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Dankje! Iets van Rietje, dat bevalt me wel
Dan Rietje it will be!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Dankje! Iets van Rietje, dat bevalt me wel
Haha, geen hele nare associatie gelukkig. BlueEyes, succes!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan moet ik gelijk denken aan SamsamGloeiende gloeiende....
Welnee. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:08 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
[..]
Haha, geen hele nare associatie gelukkig. BlueEyes, succes!
Succes! Ben benieuwd wat vk van hoofdpijn gaat zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:06 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dan Rietje it will be!!
Ik ga me eens voorbereiden op de vk, hoop met 15 minuten en goeie RR plus goed hartje dat klopt weer buiten te staan.
Ik was uitgerekend op 15 januari 2014.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef NotTheSame het volgende:
Uitgerekende datum is nu 15 januari 2015, dus sorry, meteenrietjelurkendekloon, ik ga je voorbij
Maar van harte gefeliciteerd!!!
Bloeddruk te hoog bedoel je? En wat gaat er dan gebeuren in het zkh?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef BlueEyes het volgende:
Zo, terug!
Bloeddruk te hoog, geen eiwit in de urine en gezien het weer en hoe ik me an sich voel gewoon zo doorgaan.
Wel nogmaals alle signs & symptoms doorgenomen en beladvies gekregen.
Aanstaande vrijdag extra controle met wederom urinecheck, als dan te hoog ga ik door richting het ziekenhuis.
Beeb doet het goed, ligt nog niet ingedaald maar wel lekker gestrekt door de hele buik![]()
Hartje klopt mooi en moet de bewegingen in de gaten blijven houden.
Harde buiken in combi met verloren slijmprop ( afgelopen nacht) nog geen reden tot ophanden zijnde bevalling, kan gerust nog 5 weken duren!
Zo, dan ga ik nu m'n geitenkaassalde eens in elkaar frutsen, hongerrrrrrrr
Bloeddruk ja, als te hoog dan zullen ze bloed afnemen en wordt er aanvullend onderzoek gedaan om te kijken hoe het met mij gaat en met de beeb.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bloeddruk te hoog bedoel je? En wat gaat er dan gebeuren in het zkh?
Wij 'kennen' elkaar denk ik niet... en ik kan je niet dm'en of pm'en omdat ik te nieuw ben....quote:
Ik ga eerst even wat te eten regelen voor mijzelf en die kleine want dat is vandaag niet zo goed gelukt en dan ga je je idd flauwtjes voelen... en dan even teruglezen want er was nog iemand die in de OP wilde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:09 schreef Lurktmeteenrietje het volgende:
Lingue, ik wilde je dm'en omdat ik wel in de OP wil, maar ik mag het nog niet omdat ik te nieuw ben
Volgens mij NTS, 15 januari.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:48 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik ga eerst even wat te eten regelen voor mijzelf en die kleine want dat is vandaag niet zo goed gelukt en dan ga je je idd flauwtjes voelen... en dan even teruglezen want er was nog iemand die in de OP wilde.
Wordt later vandaag geregeld als ik nog wijzigingsrechten heb
Thnx meissie! En ik denk aan jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Vlindur het volgende:
Gefeliciteerd Rietje!![]()
![]()
(Ik schreef Rienkje
)
NTS, Wat ben ik blij voor je! Echt super!![]()
Hoi! Ja goed. Ik ben iig nog niet zwanger. Nog geen cyclus gehadquote:
36 cm!! Dat is gewoon een meloentje!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Zoë23 het volgende:
Ja morgen geslachtsbepaling! Heb ik erg veel zin in.
En 36cm aan baby'svandaar dat mijn buik even groot lijkt als met 30wk 1e zw.schap. (vooral svonds. SMorgens gaat het nog wel)
SD
Klinkt ook groot ja!
+1, op alles!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zoë ik zeg J/M. Maar welke variant het ook wordt, tweelingen zijn gewoon leuk.![]()
Jup! Ik ben wel verder dan jij maar ook hier draait madame af en toe zo dat ze in mn placenta kickt en dan voel ik veel minder... Eigenwijsjes!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kint heeft trouwens dr poten in de placenta geplant van de week waardoor ik ineens bijna niks meer voel, zwaar irritant en het zorgt toch voor stress terwijl ik weet dat het niks zegt nog met mijn termijnzijn er meer die af en toe van zulke dagen hebben?
Ja hoor! Dagen dat ik bijna niks voel, dagen dat ze de hele dag de boel verbouwt. Pas vanaf week 28 moet je dagelijks wat voelen toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kint heeft trouwens dr poten in de placenta geplant van de week waardoor ik ineens bijna niks meer voel, zwaar irritant en het zorgt toch voor stress terwijl ik weet dat het niks zegt nog met mijn termijnzijn er meer die af en toe van zulke dagen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat is ook zo, maar toch vind ik het stomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja hoor! Dagen dat ik bijna niks voel, dagen dat ze de hele dag de boel verbouwt. Pas vanaf week 28 moet je dagelijks wat voelen toch?
Not yet!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef Bolletje... het volgende:
Chanty! Heb je nou al eens een Zoetermeers vriendje voor S. gebaard?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zoë ik zeg J/M. Maar welke variant het ook wordt, tweelingen zijn gewoon leuk.![]()
Ik zou mijn buikspieren niet per se sterk willen noemen, geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:25 schreef Franny_G het volgende:
Ik kreeg op de raarste momenten harde buiken.. Maar: ik had ook veel last van mijn sterke buikspieren die ik vaak (onbewust) aanspande en dat voelde dan ook heel vervelend. Bijvoorbeeld bij draaien in bed. Juist bij het groeien van de buik had ik daar veel last van.
Mijn man (!) heeft zich tot doel gesteld dat ik zijn gewicht inhaal tijdens de zwangerschap. Nog twee kilo te gaan...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef Heliotrope het volgende:
Ahw mijn vriend gaat tot nu toe gelijk op met kilo's aankomen, hij doet mee met al mijn gesnackgelukkig kan hij het wel hebben
Ja, gek gevoel is het he?quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou mijn buikspieren niet per se sterk willen noemen, geloof ik.. Het voelt wel heel vervelend, steeds zo'n zware, harde ronde bal in je buik. Maar zolang het geen kwaad kan...
Nou dan voel jij meer dan ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yep, morgen is Chanty dr dag.. Ik voel het
20e/21e is wel wat ik al mijn hele zwangerschap denk dus ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou het dan toch de 20e worden Chanty?
Gek eigenlijk, aangezien ik iedereen rust geadviseerd zie krijgen bij harde buiken! Tijdens de seks had ik het laatst ook heel erg (nog voor er ook maar van een orgasme sprake wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
DaD ik had voornamelijk harde buiken als ik in rust was (of na seks) in het begin van mijn zwangerschap. De laatste maanden heb ik ze nauwelijks meer maar ook meestal als ik stil zit.
Gefeliciteerd mevrouw!quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef Amsel het volgende:
[..]
Mijn man (!) heeft zich tot doel gesteld dat ik zijn gewicht inhaal tijdens de zwangerschap. Nog twee kilo te gaan...
Ik ga voor J/M trouwens! Of M/J. Moeten we ook nog gokken welke boven zit en welke beneden?
En welkom Rietje.
We hebben het heel klein gehouden met alleen de meest naaste familie. Boottochtje en diner gedaan. Volgend jaar, als ons meisje er is, geven we alsnog een knalfeest voor alle vrienden en familie. Maar gisteren was wel heel speciaal en intiemquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:01 schreef Chanty het volgende:
Amsel getrouwdHebben jullie er echt nog een feest omheen gehouden of gewoon simpel?
Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:35 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vind harde buiken maar ingewikkeld. De ene keer hoor je dat ze geen kwaad kunnen en dat je lijf gewoon wat aan het oefenen is, de andere keer moet je vooral meer rust houden en uitkijken dat ze geen ontsluiting veroorzaken. Hoe weet je nou of je de goede of de slechte versie van een harde buik hebt?
mijn man (vriend) woog voor de zwangerschap (en nu nog trouwens) het dubbele van mijn gewichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef Amsel het volgende:
[..]
Mijn man (!) heeft zich tot doel gesteld dat ik zijn gewicht inhaal tijdens de zwangerschap. Nog twee kilo te gaan...
Ik ga voor J/M trouwens! Of M/J. Moeten we ook nog gokken welke boven zit en welke beneden?
En welkom Rietje.
Helaas blijft Het afwachten Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Chanty, ik dacht deze keer dat ik ruim voor de UD zou gaan bevallen
Dat werd 40+1. En ik werd de dag dat ik werd bevallen eerst heel vroeg wakker zonder enige tekenen dat er iets zou gebeuren. Totdat ik dus naar het toilet ging en de slijmprop verloor en poef, bevalling begon
Maar misschien zit je voorgevoel goed en wordt t inderdaad de 20e!dat is met bevallingen: je weet het gewoon niet!
Ik ben mijn man gepasseerd qua gewichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mijn man (vriend) woog voor de zwangerschap (en nu nog trouwens) het dubbele van mijn gewichtik ga het niet proberen! Jij hebt een slanke man dan, want je bent zelf ook een slankie!
en! Amsel getrouwd!!![]()
gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:11 schreef Crumpette het volgende:
Hier vanmorgen NPM gehad, alles in orde!springende baby ziet er in alles normaal uit, netjes op schema
slanke NP, twee handjes, twee voetjes,
!
aww geeft toch niks! over een paar dagen ben je er weer een paar kilo onder!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben mijn man gepasseerd qua gewichtzal nu een paar kilo zwaarder zijn.
Ik herken het wel hoor. Het gevoel van hoe gaan we dat allemaal doen. Maar hoe cliché ook, het komt echt allemaal goed hoor, heus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:11 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Soms vind ik t wel 'eng' maar dan komt door t gemekker van anderen (hoe zwaar het gaat zijn, terwijl ze geen tweeling hebben)
Gelukkig kan mijn moeder wel eerlijk advies geven.
Ik denk ook J/M! Man denkt J/J en S wees 2 meisjespoppetjes aan van little people dus we denken allemaal iets anders.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
aww geeft toch niks! over een paar dagen ben je er weer een paar kilo onder!
Oehhhhh 37 weken jompelquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:36 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes meldt zich voor t eerst maar![]()
Baby in buik
Hoofdpijn in hoofd
Ik in bed
Ik ga er vanuit dat ik snel weer mee kan lezen en posten. Lukt me nu alleen even niet, sorry allemaal...
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Het gevoel van hoe gaan we dat allemaal doen. Maar hoe cliché ook, het komt echt allemaal goed hoor, heus.
En het zijn inderdaad vaak de mensen zonder tweeling die ervan uitgaan dat het allemaal heel zwaar moet zijn. Je moet het gewoon zelf ervaren en ik hoop dat het jou gewoon net zo mee gaat vallen als mij. Ik geniet me echt een ongeluk met mijn twee jongens en heb nog tijd zat voor de peuter en heel veel andere dingen.
Succes bij de echo, ik ben zo benieuwd.
weet je eigenlijk wat jullie krijgen ? (ja een kindjequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd!Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst?
![]()
Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschaphet internet ontploft denk ik
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of tweequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:24 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
weet je eigenlijk wat jullie krijgen ? (ja een kindje)
of gaan jullie voor de kinder surprise
en op hetzelfde moment bedenk ik me dat je de npm had en niet de seoquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee![]()
en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan, zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo
geeft niksquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:29 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
en op hetzelfde moment bedenk ik me dat je de npm had en niet de seo![]()
sorry hoor vergevorderde staat van zwangerschapsdementie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |