Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Lingue het volgende:
Ik ga maar even een blokje om, om af te koelen, want anders gaat het vanavond alsnog verkeerd.
Hoop dat het inmiddels overal een beetje afgekoeld is voor iedereen!
Hier in alexanderpolder ook...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam (zuid) begint de zon weer te schijnen26 graden hier...
Hier juist tegenover gesteld. Dacht altijd al dat hij rond de 20e pas gaat komen en denk dat nog steeds. Zou nu dus een inleiding betekenen. Daarom heb Ik er pas de laatste weken echt vaart achter gezet. Maar gewoon vertrouwen op je gevoelquote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Niet ga halen niet. Maar ik hou er rekening mee dat het eerder kan gebeuren wat natuurlijk ook kan gebeuren. Daardoor wil ik juist nu alles maar dan ook alles geregeld hebben. Dit botst weleens met vriend die vind dat ik weer een rare bui heb. Terwijl ik dan juist vind dat ie alles op zijn elfendertigst (schrijf je dat zo?) doet. Best wel irritant...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soms heb ik ineens het gevoel dat ik de 40 weken niet ga volmaken... En dus wil ik dingen regelen... Overigens geen idee waar dat gevoel vandaan komt, maar nu in overleg met mn man en mn ma (die helpt veel) besloten dat we met max 35 weken alles klaar hebben...
Herkenbaar voor iemand?
Volgens mij zegt de termijn waarbij je zelf geboren bent niets over hoe het bij jouw zwangerschap gaat. Althans mijn vk noemde het i.p. een loterij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Chanty, ik ben benieuwd wanneer fernando zich meldt... De 16e is ook een mooie dag
Spees, is deze zwangerschap voor jou echt heel anders dat bij S? Ben daar altijd benieuwd naar of t verschil tussen jongen en meisje zwangerschap nou echt zo groot is...
Overige mama's mogen daar uiteraard ook op antwoorden...
Dat zegt idd niks ik ben zelf met 36 weken geboren en mijn zoon met 40 weken precies, maar dat telt niet want dat was een inleidingquote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zelf met 35 weken geboren, dat zegt natuurlijk helemaal niks, maar omdat ze ook al wat groter geschat wordt... We gaan t zien, ik ga idd maar gewoon op mijn gevoel af en zorgen dat het klaar is.
Dat dacht ik dus ook. Maar inmiddels heb ik geleerd, schoon is schoonquote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Dyre het volgende:
Of onze frummel eerder komt of niet weet ik niet (de docent van de wangerschapsgym zei dat vrouwen die tot de 36e week blijven werken de 40 weken vaak niet halen, maar dat is volgens mij onzin?), maar het kamertje heel graag af willen hebben dat heb ik nu al.
Vriendje zei ook al: we moeten voor de 36 weken alles lekker klaar hebben staan, dan kan jij in je verlof goed rusten
Even bedenken wanneer ik alles ga wassen, dat vind ik nu met 29 weken nog wat te vroeg, dan moet ik het over een paar weken weer doen of niet?
Overigens is het hier na die enorme onweersbui nu weer zuid-Spanje hier...
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn vriend staat met een chagrijnig hoofd de babykamer te behangen..
Curanolcreme hier en euhm.. In ieder geval geen bloeden, niet pijnlijk dus weet niet wat als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Nesteldrang, ik ben heel benieuwd of ik dat krijg! Ben helemaal niet huishoudelijk begaafd en allang blij dat er hier om de week iemand schoonmaakt..
En qua dingen aanschaffen: de grote dingen zijn er, en ik ga in m'n zomervakantie eens rustig op zoek naar een badje, luiers, hydrofielen, lakentjes en ander klein spul. Helemaal geen rust voor nu!
Ohja even een vraagje voor de experts: curanol of sperti? ()
Wat een cutie!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef Hobbesje het volgende:
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.
Nog even een fotootje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
Hobbesje wat is ze moooooiquote:
Ik smelt ter plekke. Wat een dotjequote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef Hobbesje het volgende:
Dames het is tijd voor mij om hier afscheid te nemen. Hier komt helaas geen baby meer bij...
Ik heb een heerlijke kraamtijd gehad. Een hele lieve kraamhulp en een heel tevreden meisje.
Nog even een fotootje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dames heel veel succes met de laatste loodjes. En geniet van jullie zwangerschap.
Heerlijk zo'n moeder die dat niet erg vindtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef rebel-angel het volgende:
Hier zwanger van de 3e
En wat betreft de zwangerschappen zijn ze eigenlijk alle 3 gelijk
Geen andere klachten bij de verschillende geslachten![]()
En wat betreft bevallen de 1e is met 40+2 geboren de 2e met 40+1
Dus nu moet deze vast met 40 weken precies komen![]()
En hier nog helemaal niks aan de kamer gedaan en ben aankomende vrijdag 30 weken.
het arme kind heeft nog niet eens eigen kleren![]()
Maar wel al een dekentje en de letters van d'r naam zijn van de week binnen gekomen.
En vanmiddag heerlijk op strand geweest met de dreumes het kind is gek op zand ze rolt erin en ze eet het
Jouw nesteldrangquote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Chanty het volgende:
Mariska een naam
En hobbes wat is ze mooi
Ik heb net toch even de stofzuiger erdoorheen gehaald. Kon het niet aanzienmannen en grondig zuigen
Yup, hier is het gek genoeg nog wel droog (vanmiddag flinke bui gehad), maar het is wel al de hele tijd aan het donderen. En ontzettend gele luchtquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef NotTheSame het volgende:
Dyre jij zit in de stad naast de mijne (Vhv) toch? Hier druppelt het wel al, tis goed donker buiten en richting Ehv Airport zijn al mooie flitsen te zien.
Suikerspiegel bij mij werd helemaal niet naar gekeken. Ik ga er maar vanuit dat deze weer goed is!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef Omentielvo het volgende:
Vier nieuwe baby's tijdens mijn vakantie
JJ gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam
Tw. Mama van twee dochters
Hobbesje gefeliciteerd. Mooie naam. Is suikerspiegel alweer in orde
Cantare gefeliciteerd met je derde. Wat een snelle bevalling. En wat een poppetje
De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hobbesje wat is ze moooooi. Fijn dat je zo geniet!
En jij hebt toch ook twee jongens? (als ik je niet door de war haal.) Hoe vinden zij het? Zijn ze een beetje trots en lief voor hun kleine zusje?
Ja, beetje baldadigheid en stoute streken verwacht ik straks ook wel van mijn jongens... Maar fijn dat ze zo lief voor haar zijn!!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Hobbesje het volgende:
De jongens vinden het helemaal leuk. Ze zijn heel lief voor hun zusje. Iets minder lief voor elkaar en voor ons nu, maar dat hoort er ook bij. Even allebei hun plekje verdedigen en terugvinden. Vandaag en afgelopen nacht zijn ze bij opa en oma op de camping geweest en het is nu wel wat beter.
Tot in het babytopic! (mocht ik weer tijd vind om te posten nu mijn man volgende week begint met zijn nieuwe baan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ook met reservebaconquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
GMecht rustig aan doen dus!
Vraagje voor de dames met reservebacon op de buik![]()
Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
Ja maar als ik dan iets post krijg ik ook geen reactiesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Twinkle20 het volgende:
En terecht Chanty.. zou gek worden. Je kunt hem ook op zwart zetten, zodat niemand tijdelijk berichtjes erop kan zetten?
Mijn tetten hebben zich een paar dagen rustig gehouden. Maar nu lig ik te zweten in bed en der komt 'melk' uit alsof ik een compleet weeshuis van voeding moet voorzien
Ik ga mijn man serieus op mijn account laten posten tijdens de bevallen. PUUR om te sarrenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ook met reservebaconvoel je een harde buik wel hoor. Dan lijkt het ineens alsof je reservebacon in spierweefsel is veranderd.
Maar van binnen voel je het ook hoor, zodra je een harde buik hebt herken je het is mijn ervaring. Bij mij was het vaak maar aan één kant van mijn buik. Die kant werd dan enorm hard en dat voel je echt ook gewoon van binnen. Ik voelde bij de tweeling met 14 weken al dat ik een harde buik had. En dat was alleen aan de binnenkant voelbaar, nog niet aan de buitenkant.
Edit: Chantyheel slim. Ik ging tijdens mijn bevalling nog whatsapp opstarten om geen argwaan te wekken bij de mensen die mij 'in de gaten' hielden.
![]()
Dat dacht ik ook maar je voelt het echt wel...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
GMecht rustig aan doen dus!
Vraagje voor de dames met reservebacon op de buik![]()
Hoe voelt en harde buik voor jullie? Binnen en buiten? Ik denk niet dat ik er extern iets van kan voelen, en heb geen idee hoe ik het zou moeten voelen/herkennen...
/noob...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |