En volwassen vrouwen met 15 jarige jongens? Worden die ook pedo genoemd?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
Sorry, maar volwassen mannen met 15 jarige meisjes worden ook pedo genoemd, sterker nog, die worden daarvoor veroordeeld zelfs vaak.
Wat is nu eigenlijk het punt wat je wil bereiken met deze hele discussie?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En volwassen vrouwen met 15 jarige jongens? Worden die ook pedo genoemd?
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het punt wat je wil bereiken met deze hele discussie?
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.
Ervaring zoals ik zei door alle comments te lezen van de vele vele berichten over leraressen die gearresteerd worden als ze met een 15 jarige jongen naar bed zijn geweest. Het woord 'pedo' komt in die comments niet voor. Ze worden ook niet hun buurt uit gejaagd. Enz.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?
De meeste vrouwen vallen op 15 jarige jongens???????????? Euhmmmmm, nee, gewoon nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.
South Park vrees ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?
Je bedoelt homo man van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: pedo; ophangen; uit buurt jagenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:23 schreef theunderdog het volgende:
Pedofilie moet sowieso meer individueel bekeken worden..
Pilletjes niet gevonden op de vensterbank?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je bedoelt homo man van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: pedo; ophangen; uit buurt jagen
Hetero vrouw van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: geen pedo; straffen niet nodig; mag blijven wonen waar ze woont?
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen op 15 jarige jongens???????????? Euhmmmmm, nee, gewoon nee.
Klopt. Alle vrouwen willen je gewoon. Helemaal waar broquote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.
Ze zijn bang dat jij en je matties hun handtas gaat jatten..... Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.
Nee, dan is de blik anders. Het is geen angstige blik. Neem maar van mij aan: bijna elke volwassen hetero vrouw in Nederland geilt op 14-17 jarige jongens. Ook erboven natuurlijk. Maar ook in die categorie. En ik hoor wel eens wat. Ik heb hier geen enkele redelijke twijfel over. En elke keer als ik lees dat een lerares is opgepakt om die reden dan verbaasd het mij niks.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat jij en je matties hun handtas gaat jatten..... Is dat nou zo moeilijk?
Ze zijn niet eerlijk tegen je. Denk je nu echt dat een vriendin dat tegen je gaat toegeven. Je durft haar dan niet meer alleen te laten met je zoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef erodome het volgende:
Ik ben een vrouw en 15 jarige jochie's vind ik helemaal niet interessant, onder de 25 komt het maar heel zelden voor dat een man me kan boeien op dat gebied.
Ken ook echt amper vrouwen die op jonge jongens vallen en degene die dat doen vallen niet op 15 jaar, maar bv op 20/25 terwijl ze zelf in de 30/40/50 zijn.
Tuurlijk jongen....quote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ze zijn niet eerlijk tegen je. Denk je nu echt dat een vriendin dat tegen je gaat toegeven. Je durft haar dan niet meer alleen te laten met je zoon.
Ik weet waar ik het over heb! Wekelijks op geenstijl lees je weer dat in Amerika of UK weer een lerares is opgepakt. Dat zijn echt bijna wekelijkse berichten. (Daar doet politie er wat aan, hier niet. Maar het gebeurt hier ook. Trust me.)
Steek je kop maar in het zand.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen....
Ze zijn er wel hoor, maar de meeste vrouwen vallen niet op jochie's.
Sorry, hier is onderzoek en alles naar gedaan, vrouwen vallen gemiddeld genomen op mannen en niet op jongens, meestal 25+. Mannen vallen op jong, rond de 16 tot 25. Natuurlijk is dat niet zwart wit, maar dit is wel hoe het is.quote:
Dus wij beelden ons die blikken in? In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, hier is onderzoek en alles naar gedaan, vrouwen vallen gemiddeld genomen op mannen en niet op jongens, meestal 25+. Mannen vallen op jong, rond de 16 tot 25. Natuurlijk is dat niet zwart wit, maar dit is wel hoe het is.
Ik denk dat die onderzoeken wat breder zijn dan jouw persoonlijke ervaring en ik vermoed dat je een beetje een aandachtshoer bent die dingen nogal snel zo inschat alsof ze jou zo geweldig vinden.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus wij beelden ons die blikken in? In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?
Dat zou kunnen nartuurlijk. Moeilijk van je zelf te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat die onderzoeken wat breder zijn dan jouw persoonlijke ervaring en ik vermoed dat je een beetje een aandachtshoer bent die dingen nogal snel zo inschat alsof ze jou zo geweldig vinden.
Vrijwel zeker, ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus wij beelden ons die blikken in?
Jij herkent homo's aan hun uiterlijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?
Niet alle natuurlijk. En zij zien het aan mij vermoed ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vrijwel zeker, ja.
[..]
Jij herkent homo's aan hun uiterlijk?
Het klinkt meer alsof jij nogal snel dingen aanneemt die je helemaal niet weet of kunt weten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Niet alle natuurlijk. En zij zien het aan mij vermoed ik.
25? Nog 2 jaar tot m'n ontmaagding dus.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, hier is onderzoek en alles naar gedaan, vrouwen vallen gemiddeld genomen op mannen en niet op jongens, meestal 25+. Mannen vallen op jong, rond de 16 tot 25. Natuurlijk is dat niet zwart wit, maar dit is wel hoe het is.
Kom op. Bij veel homo's zie je het gewoon. Hoe ze lopen, praten; wat ze aan hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof jij nogal snel dingen aanneemt die je helemaal niet weet of kunt weten.
Jij ziet in iemand die gewoon naast je komt zitten in de tram al iemand die op zoek is naar seks. Je houdt jezelf voor de gek.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:45 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Kom op. Bij veel homo's zie je het gewoon. Hoe ze lopen, praten; wat ze aan hebben.
Nee. Jij bent zo overduidelijk gay dat vrouwen je niet als bedreiging zien en daarom bewust naast je gaan zitten.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus wij beelden ons die blikken in? In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?
Ik geef toe dat ik die aanname vaak doe en het zal ongetwijfeld ook vaak onterecht zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij ziet in iemand die gewoon naast je komt zitten in de tram al iemand die op zoek is naar seks. Je houdt jezelf voor de gek.
Nee. Ik gedraag me niet altijd bewust gay. De gay stem, maniertjes doe ik niet altijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee. Jij bent zo overduidelijk gay dat vrouwen je niet als bedreiging zien en daarom bewust naast je gaan zitten.
Maar is dat dan ook ergens op gebaseerd? Ik bedoel... anders dan dat je jezelf aantrekkelijk vindt en mensen wel eens naast je gaan zitten in de tram (wat helemaal niets zegt)?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef AbidIsmaili het volgende:
Maar ik denk dat ik deze karaktertrek deel met velen die er goed uitzien (ik weet dat dit heel verwaand overkomt, dat ik dit zo schrijf, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen; het klinkt inderdaad super verwaand en eigendunkerig). Maar je gaat dan denken: die wil wat van me. Dat leer je vanzelf aan.
Ok, stel dat het grootste deel van de vrouwen (en mannen) inderdaad als ze je zien, je aantrekkelijk vinden (en ik denk echt dat je dat deel schromelijk overschat, maar goed), dan blijven er nog wat vragen open waar jij zomaar overheen stapt.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:56 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik die aanname vaak doe en het zal ongetwijfeld ook vaak onterecht zijn.
Maar ik denk dat ik deze karaktertrek deel met velen die er goed uitzien (ik weet dat dit heel verwaand overkomt, dat ik dit zo schrijf, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen; het klinkt inderdaad super verwaand en eigendunkerig). Maar je gaat dan denken: die wil wat van me. Dat leer je vanzelf aan.
Als ik 100 kilo zou zijn en een homo kwam naast me zitten zou ik het niet denken.
Kijk het kan allemaal perceptie zijn. Maar ik ben niet gek denk ik. Als zo een oude homo naast me zit en ook nog een praatje gaat maken met me, dan is het gewoon bijna 100% zeker dat hij wat wil.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar is dat dan ook ergens op gebaseerd? Ik bedoel... anders dan dat je jezelf aantrekkelijk vindt en mensen wel eens naast je gaan zitten in de tram (wat helemaal niets zegt)?
Als je iemand knap vind wil je er per definitie sex mee. Ik zie eruit als mijn leeftijd. Ja kan voor 18 doorgaan denk ik. Moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste, vinden ze je gewoon knap, of willen ze sex met je? Het één betekent niet het ander. Ten tweede, zie jij er uit als een puber/kind? Misschien denken ze, mits ze je zien zitten en sex met je willen, dat je 18/19/20 bent. Dat je dat niet bent, maakt ze niet meteen pedo/efebofiel.
Ik geloof er geen bal van. Je projecteert je eigen belevingswereld op anderen.quote:
Je bent redelijk stellig in je overtuigingen, maar kan dat niet staven met harde feiten, anders dan je, van nature, beperkte persoonlijke kring.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:19 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Kijk het kan allemaal perceptie zijn. Maar ik ben niet gek denk ik. Als zo een oude homo naast me zit en ook nog een praatje gaat maken met me, dan is het gewoon bijna 100% zeker dat hij wat wil.
Ook omdat ik weet dat homo mannen primair 15-18 willen; in de praktijk vallen oude homo's atuurlijk ook op twintigers. Maar primair 15-18. Iedere homo man weet dat dit zo is. Ik ga hier niet vertellen waarom ik dat weet. Je maakt dingen mee, je hoort dingen. Je weet vast dat Marokkaanse hetero jongens zich wel eens door homo's laten betalen. Ik doe dat niet. Val niet op oud en geld kom ik wel op andere manieren aan.
Denk je dat het toeval is Onno Hoes zijn jonge vriendje 19 was het uiterlijk had van iemand van 16? Primair vallen bijna ALLE homo's op 15-18. Secondair op 18-25. Eigenlijk niet zo veel anders dan bij hetero mannen natuurlijk. Geloof me maar.
Punt 1 geef ik je gelijk in. Dat krijg ik vaker te horen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je bent redelijk stellig in je overtuigingen
In mijn werk kom ik veel homo's tegen, meer dan gemiddeld. En ik zie die trend helemaal niet.
Kun je je nou werkelijk niet voorstellen dat niet iedereen er dezelfde seksuele smaak op nahoudt als jij?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef AbidIsmaili het volgende:
Punt 2: ze zullen dit nooit aan je toegeven.
Onzin, ik ken zat echt knappe vrouwen waar ik op seksueel vlak weinig tot niets mee heb en ook niet opgewonden van wordt.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Als je iemand knap vind wil je er per definitie sex mee. Ik zie eruit als mijn leeftijd. Ja kan voor 18 doorgaan denk ik. Moeilijk te zeggen.
Als ik het heb over de kring in het bovenstaande verhaal, heb ik het over mannen en vrouwen van 20 tot 30 en je zou je verbazen wat alcohol en de juiste stemming doet met het onthullen van geheimen. Ik weet dingen van collega's die ze nooit zouden toegeven, maar efebolie ben ik zelden tot eigenlijk nooit tegengekomen. Nogmaals, blijft een persoonlijke observatie en geen bewijs.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Punt 1 geef ik je gelijk in. Dat krijg ik vaker te horen.
Punt 2: ze zullen dit nooit aan je toegeven. Natuurlijk heeft een 35 jarige homo geen relatie met een 18 jarige homo. 18 valt niet op 35. De meeste homo's hebben een relatie met iemand van gelijke leeftijd bij gebrek aan beter. Primair wil men pubers, secondair tot 25.
Net zo bij hetero's: verrek de meeste 50 jarige mannen hebben een vrouw van rond de 50. Denk je nu echt dat die man er nog opgewonden van wordt? Die wil iemand van 15-20 primair.
Idem met homo's.
Ik praat uit ervaring. Ik praat niet alleen vanuit me eigen. En ik val niet op 25 en hoger. Of verandert dat nog als ik ouder wordt? Vind ik als 35 jarige straks wel een 30 jarige ineens lekker en vind ik mijn huidige sexpartners dan ineens te jong geworden en niet lekker meer? Ik geloof er niks van. Dat verandert toch niet meer. Als je als 16-18 jarige geilt op een bepaald lichaam dat 16 is; dan doe je dat 10 jaar later toch nog steeds? Verandert dat?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kun je je nou werkelijk niet voorstellen dat niet iedereen er dezelfde seksuele smaak op nahoudt als jij?
Ah, de aap komt uit de mouw, ik ben nog nooit in een homo sauna geweest....quote:Op zondag 22 juni 2014 16:41 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ok, ik zal je 1 geheim vertellen. Met 16 mag je al homo sauna's in, in Amsterdam. Ik heb dat een keer gedaan met een vriend. Je wordt gevolgd, dat wil je niet geloven. Vrijwel al die oude mannen komen achter je aan en raken je aan. Dat doen ze niet in die immens grote mate als een goed uitziende 30 jarige homo binnenkomt.
We zijn weer snel weggegaan.
Het is een publiek geheim in de homo wereld (althans zover ik die nog maar ken) dat vrijwel alle homo mannen geilen op 15-18. Primair. Hetero mannen kunnen echt geilen nog wel op 35 jarige vrouwen, maar in de homo wereld ben je met 35 al te oud.
Dat verandert wel degelijk. Als puber viel ik op ouder, maar dan wel tot 5 jaar ouder dan mezelf, viel niet op 30+. Echter die 5 jaar ouder bleef wel, dus hoe ouder ik werd, hoor ouder mijn doelgroep. En ik ken vrouwen in de dertig, richting de veertig die echt wel wat bij me losmaken. Dat had ik niet als puber..quote:Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik praat uit ervaring. Ik praat niet alleen vanuit me eigen. En ik val niet op 25 en hoger. Of verandert dat nog als ik ouder wordt? Vind ik als 35 jarige straks wel een 30 jarige ineens lekker en vind ik mijn huidige sexpartners dan ineens te jong geworden en niet lekker meer? Ik geloof er niks van. Dat verandert toch niet meer. Als je als 16-18 jarige geilt op een bepaald lichaam dat 16 is; dan doe je dat 10 jaar later toch nog steeds? Verandert dat?
Het sauna publiek komt niet voor pubers want die zijn er bijna niet. Wij waren de enige en volgens mij (weet dit niet zeker) is het zeer zeldzaam dat daar 16-18 jarigen komen. 16 is wel minimum leeftijd, maar hoe vaak ze komen? Ik zag geen anderen; bijna allemaal 40-50 ers. Kom er dus nooit meer. Eens maar nooit meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:49 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw, ik ben nog nooit in een homo sauna geweest....
Maar even serieus, wie zegt dat het publiek wat dat komt, representatief is voor de gehele (homo) gemeenschap? Wie zegt dat de gemiddelde bezoeker niet op pubers valt, maar iemand die niet naar zo'n sauna gaat, op ouder valt?
Leuk, maar het is geen pedo.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
Sorry, maar volwassen mannen met 15 jarige meisjes worden ook pedo genoemd, sterker nog, die worden daarvoor veroordeeld zelfs vaak.
Ik lees een boel onzekerheden, je weet niet in hoeverre er pubers komen, je weet niet welke leeftijd ze jou en je vrienden schatten, je weet niet waarom ze achter jr aan kwamen (waarschijnlijk sex, maar misschien ook omdat je simpelweg vers vlees was, wat anders dan de al bekend groep) en je weet niet of dat gedrag typisch is voor de niet sauna bezoeker..quote:Op zondag 22 juni 2014 16:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Het sauna publiek komt niet voor pubers want die zijn er bijna niet. Wij waren de enige en volgens mij (weet dit niet zeker) is het zeer zeldzaam dat daar 16-18 jarigen komen. 16 is wel minimum leeftijd, maar hoe vaak ze komen? Ik zag geen anderen; bijna allemaal 40-50 ers. Kom er dus nooit meer. Eens maar nooit meer.
Dus ze zitten er niet voor de pubers, maar als zo iemand dan binnenkomt dan komt de ware aard naar boven.
Nogal logisch, aangezien je hele andere interesses hebt, anders in het leven staat enz.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef erodome het volgende:
Ik ben een vrouw en 15 jarige jochie's vind ik helemaal niet interessant, onder de 25 komt het maar heel zelden voor dat een man me kan boeien op dat gebied.
Ken ook echt amper vrouwen die op jonge jongens vallen en degene die dat doen vallen niet op 15 jaar, maar bv op 20/25 terwijl ze zelf in de 30/40/50 zijn.
Hallo. Natuurlijk is het hebben van een relatie in de zin van samenwonen iets heel anders. Kan me goed voorstellen dat een volwassen vrouw daar bij een 15 jarige niet aan moet denken; want weinig gemeen inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogal logisch, aangezien je hele andere interesses hebt, anders in het leven staat enz.
Als je als 25 jarige een inhoudelijk gesprek kan voeren met een 15 jarige dan ben je als 25 jarige zwakbegaafd of die 15 jarige is geniaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |