En volwassen vrouwen met 15 jarige jongens? Worden die ook pedo genoemd?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:53 schreef erodome het volgende:
Sorry, maar volwassen mannen met 15 jarige meisjes worden ook pedo genoemd, sterker nog, die worden daarvoor veroordeeld zelfs vaak.
Wat is nu eigenlijk het punt wat je wil bereiken met deze hele discussie?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En volwassen vrouwen met 15 jarige jongens? Worden die ook pedo genoemd?
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het punt wat je wil bereiken met deze hele discussie?
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.
Ervaring zoals ik zei door alle comments te lezen van de vele vele berichten over leraressen die gearresteerd worden als ze met een 15 jarige jongen naar bed zijn geweest. Het woord 'pedo' komt in die comments niet voor. Ze worden ook niet hun buurt uit gejaagd. Enz.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?
De meeste vrouwen vallen op 15 jarige jongens???????????? Euhmmmmm, nee, gewoon nee.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom een volwassen vrouw die op 15 jarige jongens valt (en de meesten doen dat) geen pedo genoemd worden en een homo man wel. Dat antwoord zoek ik.
South Park vrees ik.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
En de bron waarop je baseert dat volwassen vrouwen geen pedo genoemd worden?
Je bedoelt homo man van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: pedo; ophangen; uit buurt jagenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:23 schreef theunderdog het volgende:
Pedofilie moet sowieso meer individueel bekeken worden..
Pilletjes niet gevonden op de vensterbank?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:28 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je bedoelt homo man van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: pedo; ophangen; uit buurt jagen
Hetero vrouw van 35 die sex heeft met 15 jarige jongen: geen pedo; straffen niet nodig; mag blijven wonen waar ze woont?
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen op 15 jarige jongens???????????? Euhmmmmm, nee, gewoon nee.
Klopt. Alle vrouwen willen je gewoon. Helemaal waar broquote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.
Ze zijn bang dat jij en je matties hun handtas gaat jatten..... Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:30 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Jazeker wel. Je moet niet weten hoe veel vrouwen naar mij en mijn vrienden kijken als we door de stad lopen. Allemaal twintigers en dertigers en veertigers. En het is geen gewoon kijken.
Nee, dan is de blik anders. Het is geen angstige blik. Neem maar van mij aan: bijna elke volwassen hetero vrouw in Nederland geilt op 14-17 jarige jongens. Ook erboven natuurlijk. Maar ook in die categorie. En ik hoor wel eens wat. Ik heb hier geen enkele redelijke twijfel over. En elke keer als ik lees dat een lerares is opgepakt om die reden dan verbaasd het mij niks.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat jij en je matties hun handtas gaat jatten..... Is dat nou zo moeilijk?
Ze zijn niet eerlijk tegen je. Denk je nu echt dat een vriendin dat tegen je gaat toegeven. Je durft haar dan niet meer alleen te laten met je zoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef erodome het volgende:
Ik ben een vrouw en 15 jarige jochie's vind ik helemaal niet interessant, onder de 25 komt het maar heel zelden voor dat een man me kan boeien op dat gebied.
Ken ook echt amper vrouwen die op jonge jongens vallen en degene die dat doen vallen niet op 15 jaar, maar bv op 20/25 terwijl ze zelf in de 30/40/50 zijn.
Tuurlijk jongen....quote:Op zondag 22 juni 2014 15:18 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ze zijn niet eerlijk tegen je. Denk je nu echt dat een vriendin dat tegen je gaat toegeven. Je durft haar dan niet meer alleen te laten met je zoon.
Ik weet waar ik het over heb! Wekelijks op geenstijl lees je weer dat in Amerika of UK weer een lerares is opgepakt. Dat zijn echt bijna wekelijkse berichten. (Daar doet politie er wat aan, hier niet. Maar het gebeurt hier ook. Trust me.)
Steek je kop maar in het zand.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen....
Ze zijn er wel hoor, maar de meeste vrouwen vallen niet op jochie's.
Sorry, hier is onderzoek en alles naar gedaan, vrouwen vallen gemiddeld genomen op mannen en niet op jongens, meestal 25+. Mannen vallen op jong, rond de 16 tot 25. Natuurlijk is dat niet zwart wit, maar dit is wel hoe het is.quote:
Dus wij beelden ons die blikken in? In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, hier is onderzoek en alles naar gedaan, vrouwen vallen gemiddeld genomen op mannen en niet op jongens, meestal 25+. Mannen vallen op jong, rond de 16 tot 25. Natuurlijk is dat niet zwart wit, maar dit is wel hoe het is.
Ik denk dat die onderzoeken wat breder zijn dan jouw persoonlijke ervaring en ik vermoed dat je een beetje een aandachtshoer bent die dingen nogal snel zo inschat alsof ze jou zo geweldig vinden.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus wij beelden ons die blikken in? In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?
Dat zou kunnen nartuurlijk. Moeilijk van je zelf te zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik denk dat die onderzoeken wat breder zijn dan jouw persoonlijke ervaring en ik vermoed dat je een beetje een aandachtshoer bent die dingen nogal snel zo inschat alsof ze jou zo geweldig vinden.
Vrijwel zeker, ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus wij beelden ons die blikken in?
Jij herkent homo's aan hun uiterlijk?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
In de tram als er een plaats naast me vrij is en op andere plekken ook komt altijd een vrouw naast me zitten of een homo. Terwijl er nog vrije ruimte elders is. Is dat allemaal toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |