Mannen knappen niet af op zoiets. Wij zijn niet zo moeilijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Hahahaha dit ga je niet menen![]()
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn om te weten dat ik niet eng ben als ik zo doe
Je haalt z'n naam weg maar er staat nog wel "Heb je geen interesse meer Bart?"quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Hahahaha dit ga je niet menen![]()
Edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn om te weten dat ik niet eng ben als ik zo doe
Dat dus, wellicht als je het een week volhoudt dan misschienquote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen knappen niet af op zoiets. Wij zijn niet zo moeilijk.
Ja zag het later, lekker blond weerquote:Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt z'n naam weg maar er staat nog wel "Heb je geen interesse meer Bart?"
Vrouwen
Eh..quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verf je haar gewoon dan gebeurt dit niet meerquote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja zag het later, lekker blond weer
Nou bij mij zouden toch echt de alarmbellen afgaan hoor. Ik ben niet moeilijk, maar zó makkelijk of wanhopig nou ook weer nietquote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, eckte blonde lokken jongen. Zijn schaars, jwz.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
Verf je haar gewoon dan gebeurt dit niet meer
Hij wilde alleen samen fijn seksen?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben geblokt, ik vroeg wat hij op Tinder zocht. Daarna vroeg hij het aan mij en ik liet weten dat ik wel een oudere man met een goede baan en auto zag zitten. Gelijk klaar voor een gezinnetje!
En toen kreeg ik terug Oh wow. Oké niet mijn ding.
+1 voor daadkrachtige man!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben geblokt, ik vroeg wat hij op Tinder zocht. Daarna vroeg hij het aan mij en ik liet weten dat ik wel een oudere man met een goede baan en auto zag zitten. Gelijk klaar voor een gezinnetje!
Probeer het dan bij een stuk of 10 geheid dat er gewoon blijven die niet blokken.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Jij bent echt erg haha iksdee xDquote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Lekker ben jijquote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Dat is ze zeker.quote:
Ja wil jij Fax? Ben je er klaar voor?quote:
Ik ben net 25. Ik kan er nooit zoveel gekweekt hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij bent echt erg haha iksdee xD
Zeg gewoon dat je 3 jonge moeilijk opvoedbare kinderen en een labrador heb, en dat je een sterke rijke man zoekt die voor stabiliteit kan zorgen
Zonder pic geen pikquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja wil jij Fax? Ben je er klaar voor?
[..]
Ik ben net 25. Ik kan er nooit zoveel gekweekt hebben
Dat is niet zo moeilijk bij types zoals jijquote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Droom maar fijn verder, vrouwenhater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |