quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn sarcasme herkende? Alsof ik het ook niet liever gisteren dan vandaag had.Maar ik ben er een beetje klaar mee. Fijne avond verder
p.s. Wat is er mis met mijn benen? Die zijn gespierd genoeg
Eh, wat?quote:
Een goede grap niet zienquote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn sarcasme herkende? Alsof ik het ook niet liever gisteren dan vandaag had.Maar ik ben er een beetje klaar mee. Fijne avond verder
Ja dat snapte ikquote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door UnicornFarts op 09-06-2014 18:45:02 ]
Anders herken je nuance ook niet. Het zal vast niet in alle gevallen zo werken, maar over het algemeen merk ik in ieder geval wel dat het daar wat makkelijker dan hier gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goede grap niet zien
Scoor je in Oost Europa trouwens wel omdat alle vrouwen daar zo gek zijn op Nederlandse mannen volgens jou?
Niets mis met doggystyle of de schildpad, dan hoeven die benen niet per se open.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik![]()
Nee Yats, jij zei "er gaat een wereld voor mij open" en ik zei dus nu nog een paar benen. Snap je? Benen - open - gespreid -seks. Ja? Nee?
Niet?
Zozo. Het ziet er naar uit dat we ons klaarblijkelijk toch in je hebben vergist.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef yats het volgende:
Ow, en om antwoord op je vraag te geven, een meisje die ik een tijd terug heb leren kennen op een van mijn reizen vraagt al maanden wanneer ik weer eens in de buurt ben om langs te komen.
He hij had sowieso al geen moeite met contact met vrouwen. Enkel om ermee te zoenen en verder mee te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zozo. Het ziet er naar uit dat we ons klaarblijkelijk toch in je hebben vergist.
Dat lijkt me verstandig ja. Zie het als een pluspunt dat hij niet de hele dag op dat tinder zit.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed, ik ga er geen verwachtingen van hebben en laat het op me af komen.
Hoeveel nuance zit er in het mij beschuldigen van het alleen maar gemakkelijk kunnen scoren omdat ik in Oost Europa zit dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Anders herken je nuance ook niet. Het zal vast niet in alle gevallen zo werken, maar over het algemeen merk ik in ieder geval wel dat het daar wat makkelijker dan hier gaat.
Ow, en om antwoord op je vraag te geven, een meisje die ik een tijd terug heb leren kennen op een van mijn reizen vraagt al maanden wanneer ik weer eens in de buurt ben om langs te komen.
[..]
Niets mis met doggystyle of de schildpad, dan hoeven die benen niet per se open.
En ja, ik snap hem
Never gets oldquote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja. Zie het als een pluspunt dat hij niet de hele dag op dat tinder zit.
En de yats-grappen zijn zo onderhand wel een keer klaar toch?
Ja, wanneer ga je weer terug naar het Nederlandse dorpje waar je vandaan kwam?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel nuance zit er in het mij beschuldigen van het alleen maar gemakkelijk kunnen scoren omdat ik in Oost Europa zit dan?
Ik ga altijd graag naar Nederland. Weekje Hollands welvaren koetjes hosselenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je weer terug naar het Nederlandse dorpje waar je vandaan kwam?
Dan kan je eindelijk beleven waarom Yats het zo zwaar heeft
Dat kan niet weten toch? Misschien is ie druk bezig met andere matches?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja. Zie het als een pluspunt dat hij niet de hele dag op dat tinder zit.
Waar zeg ik dat je dat ALLEEN MAAR kunt omdat je in Oost Europa woont? Let op de woorden alleen en maar. Ik geloof namelijk dat het je in Nederland ook prima lukt. Ik geef alleen aan dat ik bij mezelf merk dat ik persoonlijk het in Oost Europa makkelijker vind dan in Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel nuance zit er in het mij beschuldigen van het alleen maar gemakkelijk kunnen scoren omdat ik in Oost Europa zit dan?
Net als jou toch?quote:
Hahaha....Notquote:Op maandag 9 juni 2014 18:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je weer terug naar het Nederlandse dorpje waar je vandaan kwam?
Dan kan je eindelijk beleven waarom Yats het zo zwaar heeft
Thxs Hab!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Julliequote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga altijd graag naar Nederland. Weekje Hollands welvaren koetjes hosselenalleen zo jammer dat jullie altijd kutweer hebben
Kan pas over 2 jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jullie
Heb je je laten nationaliseren als Bulgaar,ofzo?
meant to be... We hebben het hier over Tinder he, je hebt elkaar nog nooit gezien. Hang er niet zoveel gewicht aan.quote:
Je weet dat ze dat nu gaat doen hè?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Jurrgirl, ik zou elke keer dat hij niet binnen 10 minuten antwoordt, ''hallo?'', ''ben je er nog?'', ''PLEASE RESPOND'' typen.
Dat doet het echt goed.
Maar zoals Sam zegt moet het ook! Jongens houden van opdringerige damesquote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat nu gaat doen hè?
Oh no, what have I donequote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat nu gaat doen hè?
Ik wacht met smartquote:Op maandag 9 juni 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Brengt mij op een idee. Even kijk hoe mannen erop reageren als ik dat doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |