Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
De ontzettende naïviteit die van deze post afstraalt.
Godver, jij lijkt me nou ook echt zo'n typ dat haar vriendje 24/7 controleert, en de hele tijd zijn whatsapp status aan het bekijken is.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe lang praten jullie met een nieuwe match? Op dezelfde dag bedoel ik dan he?
Ik heb vandaag van 12:00 - 16:00 met een match gesproken (gewoon mijn dagelijkse dingen gedaan en zo nu en gepraat). Hij is echt heel aardig! Maar vanaf 16:00 heeft hij niks meer gestuurd? Is nog ie wel geïnteresseerd?
Hoe doen jullie dat? Wat zijn jullie ervaringen?
Als iemand me interesseert en een leuk gesprek begint op een moment dat ik toevallig even niks te doen heb, dan vind ik het best heel leuk om een echt gesprekje te hebben. Maar ik ben gewoon een vrij druk persoon die veel dingen tegelijk en tussendoor doet, dus dan lukt dat niet. Heel soms ga ik er echt voor zitten, als iemand echt leuk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had je wel als een 'prater' ingeschat.
Kutmanager is van mening dat iedere man gewoon vots hoppa recht voor het broekje van de vrouw gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kutmanager is van mening dat iedere man gewoon vots hoppa recht voor het broekje van de vrouw gaat.
Met andere woorden: Misschien doet hij zich als gentleman voor om bovenop je te komen.Waarom zit je anders op tinder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die smilies die je gebruikt.. zijn scary. hopelijk doe je dat niet naar de man toequote:Op maandag 9 juni 2014 18:11 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, ik val zelf gewone jongens, die qua uiterlijk heel normaal zijn en niet opvallen, een beetje geeky zelfs![]()
![]()
![]()
En zij op zac efron's en andere popijopies
Die heb ik wel hoor (Nexus 4/7) maar nooit echt bezig geweest met die bende dan een keertje voor de grap kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Koop gewoon een fatsoenlijke telefoon of tablet
Omdat er weinig jeugd in mijn boerengat woont. En omdat ik in de kroeg in de stad niet de types aantrek die graag een relatie willen. En omdat het zo lastig is elkaar te verstaan in de kroeg.quote:
Grielen toch, gedraag je eens als een echte man en los dat eens opquote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik lag nog in foetushouding te huilen van gisteren.
Ik maak daar gewoon tijd voor. Al scheelt het misschien dat ik meestal veel achter de computer zit en het dan minder opvalt als ik dat even tussendoor doe.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als iemand me interesseert en een leuk gesprek begint op een moment dat ik toevallig even niks te doen heb, dan vind ik het best heel leuk om een echt gesprekje te hebben. Maar ik ben gewoon een vrij druk persoon die veel dingen tegelijk en tussendoor doet, dus dan lukt dat niet. Heel soms ga ik er echt voor zitten, als iemand echt leuk is.
Ze is sowieso eng, dit is zo'n "Hallo wil je me niet meer?" "Waarom reageer je niet?" "Je vindt mij dik hè?" type.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die smilies die je gebruikt.. zijn scary. hopelijk doe je dat niet naar de man toe
Zo'n kut excuus. Dan loop je toch even naar buiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Grielen het volgende:
En omdat het zo lastig is elkaar te verstaan in de kroeg.
Mag niet. Aan de ene kant wil ze mij maar aan de andere kant is het niet mogelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef yats het volgende:
Grielen toch, gedraag je eens als een echte man en los dat eens op
True storyquote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mag niet. Aan de ene kant wil ze mij maar aan de andere kant is het niet mogelijk
Kroegen hebben precies dezelfde functie als tinder. Schaamteloos rondsletten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Omdat er weinig jeugd in mijn boerengat woont. En omdat ik in de kroeg in de stad niet de types aantrek die graag een relatie willen. En omdat het zo lastig is elkaar te verstaan in de kroeg.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mag niet. Aan de ene kant wil ze mij maar aan de andere kant is het niet mogelijk
Jullie treffen het niet. Als een van jullie nu gewoon ontslag neemt is het toch zo opgelost? Ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft en de doop van jullie eerste kind nu.quote:
Hoho, geen voortplanting hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie treffen het niet. Als een van jullie nu gewoon ontslag neemt is het toch zo opgelost? Ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft en de doop van jullie eerste kind nu.
Over een paar maanden, dan hoeft er niemand ontslag te nemenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie treffen het niet. Als een van jullie nu gewoon ontslag neemt is het toch zo opgelost? Ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft en de doop van jullie eerste kind nu.
Ja zeg, anders heb je toch geen reden om na zoveel jaar huwelijk nog te 'oefenen'?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoho, geen voortplanting hier.Je mag onze labrador komen aaien.
En daar hebben we het probleem!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, anders heb je toch geen reden om na zoveel jaar huwelijk nog te 'oefenen'?
Joh, echt? Er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem!
Yats! Seks is ook gewoon reuze leuk. Dat doe je niet alleen maar om te oefenen.
Nu nog een paar benen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Joh, echt? Er gaat een wereld voor me open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nu nog een paar benen.Ik neem aan dat je mijn sarcasme herkende? Alsof ik het ook niet liever gisteren dan vandaag had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben er een beetje klaar mee. Fijne avond verder
p.s. Wat is er mis met mijn benen? Die zijn gespierd genoegMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |