Maar wat wil je dan? Dat je de hele dag door praat?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus. Is dat zo vreemd dan?
Tjoh ik heb een paar matches op whatsapp, met 1tje een date in de planning, heb ik al 2 dagen niet tegen gepraat. Soms heb ik gewoon even geen zin om met die telefoon in de weer te zijn. Is niet vanuit desinteresse ofzo hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef Jurrgirl het volgende:
hebben jullie met een match wel eens een hele dag niet gepraat?
Is toch ook gewoon normaal. Vroegahh, voor de smartphone e.d. sprak je elkaar toch ook niet elke dag.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tjoh ik heb een paar matches op whatsapp, met 1tje een date in de planning, heb ik al 2 dagen niet tegen gepraat. Soms heb ik gewoon even geen zin om met die telefoon in de weer te zijn. Is niet vanuit desinteresse ofzo hoor.
Nee juist niet, daarom doe ik dat dus ook niet. Gewoon een (paar) berichtje(s) als het me uitkomt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Dat je de hele dag door praat?
Ja, ik had jou anders ingeschat.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus. Is dat zo vreemd dan?
Hij liegt hoor Jurrgirl. Mij geeft hij 24/7 aandacht (gefriendzoned dat dan weer wel) dus het is wel degelijk desinteresse. Ik zou snel verder Tinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tjoh ik heb een paar matches op whatsapp, met 1tje een date in de planning, heb ik al 2 dagen niet tegen gepraat. Soms heb ik gewoon even geen zin om met die telefoon in de weer te zijn. Is niet vanuit desinteresse ofzo hoor.
Ow wacht.. jij stelde de vraag nietquote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom doe ik dat dus ook niet. Gewoon een (paar) berichtje(s) als het me uitkomt.
Nee het is een inside grapje tussen Sarasi en mijquote:Op maandag 9 juni 2014 17:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik denk vooral nog ietwat jong. Geldt wellicht voor beide opmerkingen dit.
gaat ze dit weer zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt hoor Jurrgirl. Mij geeft hij 24/7 aandacht (gefriendzoned dat dan weer wel) dus het is wel degelijk desinteresse. Ik zou snel verder Tinderen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee het is een inside grapje tussen Sarasi en mij
Kijk deze man hopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee het is een inside grapje tussen Sarasi en mij
Dat soort dingen zijn ook instant afknappers. 'Waarom reageer je niet?' 'Moet ik stoppen met praten?' 'Waarom negeer je me?' zijn allemaal rode gevarendriehoeken in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het "gek worden" als je ook niets tussendoor hoort, vind ik wel wat scary.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die zijn verschrikkelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn ook instant afknappers. 'Waarom reageer je niet?' 'Moet ik stoppen met praten?' 'Waarom negeer je me?' zijn allemaal rode gevarendriehoeken in mijn hoofd.
Jij weet van niksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kijk deze man hopen.![]()
Als ik jou was zou ik gewoon lekker bij die marine van je als je ergens heen gaat gewoon in die landen van bil gaan.
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt hoor Jurrgirl. Mij geeft hij 24/7 aandacht (gefriendzoned dat dan weer wel) dus het is wel degelijk desinteresse. Ik zou snel verder Tinderen.
Ik had je wel als een 'prater' ingeschat.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem namelijk heel cute , helemaal mijn type![]()
![]()
Vriendinnen zeiden dat ik out of zijn league was, maar volgens mij zijn ze gewoon jaloers omdat hij heel respectvol en een gentleman is en zij gladde hengsten daten die langer voor de spiegel staan dan zij...
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Vriendinnen zeiden dat ik out of zijn league was, maar volgens mij zijn ze gewoon jaloers omdat hij heel respectvol en een gentleman is en zij gladde hengsten daten die langer voor de spiegel staan dan zij...
Ik lag nog in foetushouding te huilen van gisteren.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
gaat ze dit weer zeggenjij zegt niks terug hoor
De ontzettende naïviteit die van deze post afstraalt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:06 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, ik weet niet, ik val zelf gewone jongens, die qua uiterlijk heel normaal zijn en niet opvallen, een beetje geeky zelfsquote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik had je wel als een 'prater' ingeschat.
[..]Echte mooiboys dus?
Kan ik iets doen om het weer goed te makenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik lag nog in foetushouding te huilen van gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |