ja, ik scheld vaker, ja, vooral als het zulke negatieve kutusers zijn, met een lang strafblad, zoals jou.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Doe je dat vaker? Mensen zomaar voor iets uitschelden wanneer je iets doms zegt en je krijgt het weer in je gezicht terug gesmeten. Wat een emotioneel onderontwikkelde 30 plusser ben jij.Ik heb medelijden met je leven.
Ik keek naar je op mang, waarom behandel je je fans zo..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die nieuwe users maken het topic er niet beter op man.
nee, die kan niet meer typen, schouder forever verrotquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teddyburrr zou best weleens Jajong kunnen zijn.
Haha, serieus? Shit man. Ook gestopt met MMA?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die kan niet meer typen, schouder forever verrot
al jarenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, serieus? Shit man. Ook gestopt met MMA?
Ik mis hem wel man. Vond zijn rages altijd zo mooi. Hij is niet meer actief zover ik weet.quote:
uit geragedquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik mis hem wel man. Vond zijn rages altijd zo mooi. Hij is niet meer actief zover ik weet.
THEFXR in het nauw gedreven maakt rare sprongen en gaat leugens verkondigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik scheld vaker, ja, vooral als het zulke negatieve kutusers zijn, met een lang strafblad, zoals jou.
in het nauw gedreven? waar? verder vind ik je leeftijds obsessie een beetje engquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
THEFXR in het nauw gedreven maakt rare sprongen en gaat leugens verkondigen.Zoals ik zei: je bent emotioneel onderontwikkeld voor een 30 plusser.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie voor mij die 'hnnnggg' gif waarbij een man achterover op de grond valt kan vinden krijgt 5 euro.
Ga lekker via dm verder op deze schijt zit niemand te wachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
THEFXR in het nauw gedreven maakt rare sprongen en gaat leugens verkondigen.Zoals ik zei: je bent emotioneel onderontwikkeld voor een 30 plusser.
heeft ie mij geblokt, de lafaardquote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga lekker via dm verder op deze schijt zit niemand te wachten.
Katjing!quote:
Quote je vriendje maar lekker. Hij valt mij aan met zijn leugens en andere onzin. En als hij daarop wordt aangesproken gaat hij schelden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga lekker via dm verder op deze schijt zit niemand te wachten.
Jij bent triest jongen echt. Ik weet niet eens hoe ik iemand moet blokken. Er is echt draadje los bij jou weet je dat. Borderliner.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teddyburrr, je begint nu wel vervelend te worden, kom op man.
Ze vragen er zelf om.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yuri, als ik nu veel kip koop en dat 24 uur marineert, kan ik ze daarna per stuk invriezen in een boterham zakje?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Uhh, zou volgens mij wel moeten kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuri, als ik nu veel kip koop en dat 24 uur marineert, kan ik ze daarna per stuk invriezen in een boterham zakje?
geen ervaring mee?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uhh, zou volgens mij wel moeten kunnen.
ja, dat als je die kip ontdooit dat het vocht eruit loopt?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope, maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |